کفاشیان درباره دخالت های رئیس ورزش در فدراسیون فوتبال سخن گفت

کفاشیان

علی کفاشیان درباره کارهای وزارت ورزش و جوانان در زمینه انتخاب سر مربی چنین سخن گفته است:

این موضوع در زمان ما هم بود. وزارت ورزش یا برخی مسئولان بالاسری همیشه دخالت‌هایی در رابطه با مربیان می‌کنند زیرا خواسته مردم و رسانه‌ها به آنها منعکس می‌شود. برخی مواقع علاقه‌ای هم دارند. مثلا در زمان ما یک تا دو نفر علاقه هم داشتند. مثلا یکی از روسای سازمان تربیت بدنی می‌گفت یک مربی را بیاورید که در جام جهانی قبلی بوده و تیم قوی در اختیار داشته است.

همچنین او گفته است که:

فرد دیگری می‌گفت مربی ایرانی خوبی بگذارید. این مسائل در سطح دستوری است اما برخی مواقع اگر به توصیه‌ها عمل نکنیم، حمایت هم نمی‌کنند و خیلی اذیت می‌شویم. آخرین وزیر ورزش در دوره ما توصیه‌هایی می‌کرد که به آن عمل نمی‌کردیم که با ما لج کرده بود. نه بودجه می‌داد و نه ما را در وزارت ورزش راه می‌داد.

یک سال مرا در وزارت ورزش راه نمی‌دادند تا در جلسات ورزشی بین روسای فدراسیون‌ها شرکت کنم در حالی که شرکت کردن من در آن مجامع اثری هم نداشت. مثلا آن وزیر می‌گفت نایب رئیس خود را عوض کن یا آن فرد را کنار بگذار. آن فردی که من می‌گویم بیاور اما می‌گفتم فدراسیون فوتبال اینگونه نیست زیرا هیات رئیسه و مجمع دارم که آنها باید رای بدهند. نمی‌توانم خودسرانه عمل کنم. وزیر هم لج کرده و مسائلی را برای ما ایجاد می‌کرد.

کفاشیان درباره ویلموتس گفته است که:

ویلموتس سابقه خوبی داشت اما در ایران جواب نداد. باید او را نگه می‌داشتند تا پرونده به این جا نمی‌رسید. باید به دلیل تصمیم مدیریت آن زمان فدراسیون، این پول از جیب فدراسیون برود.

وی همچنین درباره سخنان تاج در رابطه با اینکه تمایل به آوردن کی روش دارد گفته است که:

اسکوچیچ باید تا جام جهانی بماند و نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم. او زحمت کشیده و شانسی یا غیرشانسی تیم را به جام جهانی برده است. آیا برای اسکوچیچ بازی تدارکاتی گذاشتید؟ اصلا فدراسیونی نداشتیم که بخواهد برای او بازی بگذارد.

صد در صد تا جام جهانی مخالف تغییر اسکوچیچ هستم. الان هر مربی بیاوریم  باید تا چهار سال آینده سرمربی باشد نه فقط جام جهانی. اسکوچیچ تا جام جهانی کارش را انجام بدهد و سپس برای مربی بعدی تصمیم بگیرند.

برای اطلاع از قیمت تور قطر برای جام جهانی 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.