آیا مهدی قایدی برگ برنده تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 است؟

مهدی قایدی

قایدی از جمله بازیکنان تیم استقلال بود که عملکرد مناسبی از خود در طی حضور در این تیم نشان داده است. سپس بعد از اینکه قراردارد وی پایان یافت به فوتبال امارات پیوست و هم اکنون در باشگاه های آن توپ زنی می کند. این ستاره ایرانی در اردوهای مختلف تیم ملی ایران حضور داشته است و بنظر می رسد که یکی از بازیکنان احتمالی باشد که قلعه نویی آن را انتخاب می کند.

در زمانی که اسکوچیچ مربی تیم ایران بود این بازیکن توانست دو گل به ثمر برساند و جزو بازیکنان به نام تیم ملی بوده است. البته این بازیکن در هیچ یک از بازی های کی روش حضور نداشته است و هم اکنون که قلعه نویی مربی تیم است، امید می رود که جزو اردوی نهایی بازیکنان جام ملت های آسیا 2023 باشد.

این بازیکن بعد از اینکه به تیم اتحاد کلبا پیوست، پیشرفت های بسیاری در عملکرد خود به دست آورد و موفق شد تا در نیمی از بازی های خود هفت گل به ثمر برساند که این نشانی از کارنامه درخشان وی در باشگاه های امارات دارد. همین طور اگر بخواهیم وینگرهایی که در اردوهای تیم حضور دارند، را بررسی کنیم، متوجه می شویم که قایدی می توانند جزو بهترین های آن ها به شمار رود.

این بازیکن که هم اکنون 24 سال دارد، در شش بازی که در فصل اخیر انجام داده، پنج گل به ثمر رسانده است و حتی یک پاس گل هم در کارنامه خود دارد. همچنین در بازی پیشین تیم قایدی در مقابل امارات این بازیکن موفق شد تا دو گل از چهار گل این تیم را به ثمر برساند. علاوه بر این شگفتی این بازیکن به همین جا ختم نمی شود، بلکه وی توانست تا دو پنالتی برای تیم خود بگیرد که باعث شد تعداد گل های این تیم به چهار عدد برسد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.