باقی ماندن اسکوچیچ بعد از فراز و نشیب های بسیار

اسکوچیچ

همان طور که می دانید در هفته گذشته جلسه ای در خصوص مربی گری تیم ملی ایران برگزار شد که طی آن اسکوچیچ توسط کمیته فنی رد صلاحیت شد اما تصمیم گیری درباره این قضیه به عهده هیات رئیسه گذاشته شد.

در تاریخ 26 تیر ماه هیات رییسه جلسه ای برگزار کردند که در طی آن تصمیم بر آن شد که اسکوچیچ همچنان به عنوان مربی تیم باقی بماند.

احسان اصولی درباره این جلسه بیان کرد که:

در جلسه امروز به شکل مشترک با کمیته فنی صحبت کردیم و نقطه نظرات عزیزان گرفته شد، بعد از آن اعضای هیات رئیسه بر اساس مولفه‌ها گفت‌وگو کردند و قرار شد آقای اسکوچیچ به کارش ادامه بدهد و ما با توجه به قراردادی که داریم به کار ادامه خواهیم داد.

همچنین درباره اینکه چرا بعضی از افراد از جلسه خارج و دوباره به آن بازگشتند اظهار کرده که به دلیل طولانی بودن جلسه بعضی برای رفع خستگی از آن خارج شدند.

در ادامه وقتی از او سوال شد که آیا اسکوچیچ تا انتهای مسابقات جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی تیم ایران باقی می ماند گفت که:

این بحث این قضیه جدا است. مهم‌ترین مولفه ایجاد وفاق و همدلی و پرهیز از جوسازی است. هیات‌رئیسه بیانیه خواهد داد و با هر کسی در هر سطحی که بخواهد در این نظم، اخلال ایجاد کند که تمرکز تیم ملی به هم بریزد، قطعا بر اساس قوانین برخورد خواهد شد و از همه عزیزان و بازیکنان و تیم ملی و پیشکسوتان تقاضا داریم که همکاری کنند. هدف مشترک همه ما اعتلای پرچم تیم ملی است و همه باید پشت تیم ملی باشند.

و در انتها درباره اینکه آیا هیات رئیسه پاسخگوی نتایج تیم ملی فوتبال خواهد بود یا نه ذکر کرد که:

اگر به غیر اسکوچیچ فرد دیگری هم سرمربی باشد، هیات رئیسه باید مسئولیت بپذیرد. مسئولیت با هیات‌رئیسه خواهد بود.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.