همه چیز درباره اجاره خودرو در قطر

اجاره خودرو در قطر
جهان گردی, قطر

جام جهانی قطر چندین ماه دیگر آغاز می شود. اگر شما هم یکی از مسافران قطر هستید و تمایل دارید با خودرو شخصی خود در شهر رفت و آمد کنید یا حتی دوست دارید تا برای راحتی بازدید از جاذبه های قطر از وسیله خود استفاده نمایید با مجله گردشگری یابکس همراه باشید تا اطلاعات کافی درباره اجاره خودرو در قطر را کسب نمایید. همین طور برای خرید تور جام جهانی قطر می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

با اینکه شما می توانید از وسایل حمل و نقل مختلفی مانند مترو یا اتوبوس استفاده کنید اما لذت رانندگی با خودروهای لوکس تجربه متفاوتی خواهد بود. همین طور کسانی که با خانواده عازم این کشور هستند نیازمند ماشین بزرگ تری خواهند بود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در قطر

اجاره ماشین در قطر

برای رانندگی در قطر، شرکت های زیادی وجود دارند که ماشین های خود را به شما کرایه خواهند داد. همین طور باید گفت که اجاره خودرو در قطر بسیار آسان است، فقط کافی است تا مدارک مورد نیاز مانند گواهینامه، پاسپورت و شناسنامه را با خود داشته باشید.

تمام کسانی که ساکن قطر هستند یا گردشگر به شمار می روند با نشان دادن سه موردی که ذکر شد می تواند خودرو کرایه کنند. افرادی که اقامت این کشور را ندارند از طریق سه روش می توانند برای اجاره خودرو اقدام نمایند.

ساکن هر کشوری که باشید اگر گواهینامه بین المللی خود را دریافت کنید مشکلی برای رانندگی در قطر ندارید. البته این گواهینامه تا سه ماه در قطر اعتبار دارد. در کشور ایران گواهینامه مورد نظر یک روزه صادر می شود.

کسانی که در کشورهایی مانند عربستان، بحرین، عمان، امارات و … ساکن هستند می توانند با گرفتن گواهینامه از GCC به راحتی در این کشور رانندگی کنند. اگر افراد غیرعرب گواهینامه جی سی سی را دریافت کنند فقط دو هفته می توانند در قطر رانندگی نمایند.

شرایط سنی اجاره خودرو در قطر

کرایه ماشین در قطر

برای اینکه بتوانید در این کشور رانندگی کنید، باید حداقل 18 سال داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که برای اجاره ماشین در قطر سن مورد نیاز 21 سال است. البته در شرکت های مختلف شرط سنی می تواند متفاوت و حتی تا گاهی 25 سال هم باشد.

هزینه اجاره خودرو در قطر

برای کرایه ماشین باید بیعانه یا سپرده تضمینی در اختیار شرکت ها قرار دهید. این مبلغ معمولا مابین 1000 تا 1500 ریال قطر است. مبلغ بیعانه را برای جرایمی که ممکن راننده مرتکب شود و همین طور برای تضمین بازپس گرفتن ماشین از شما می گیرند.

وقتی که شما خودرو را به شرکت تحویل می دهید مبلغ مورد نظر دو هفته بعد به شما بازگردانده می شود. جز پول بیعانه باید مبلغی هم به صورت جدا برای هزینه اجاره پرداخت شود که مشخص است، این میزان به مدل خودرویی که انتخاب می کنید، بستگی خواهد داشت. به طور کلی قیمت کرایه ماشین در قطر این صورت است:

خودروهای لاکچری قیمتی بین 210 تا 3900 ریال قطر

ماشین های اتاق کوچک بین 90 تا 150 ریال قطر

ماشین های بزرگ بین 150 تا 200 ریال قطر

ماشین های شاسی بلند بین 180 تا 270 ریال قطر

خدمات شرکت‌های اجاره خودرو در قطر

کلیه شرکت هایی که کار کرایه خودرو را در قطر انجام می دهند، خدماتی را در همه ایام هفته به مشتریان خود ارائه می دهند. همین طور کمک های کنار جاده ای هم دارند.

همین طور تعدادی از شرکت ها هم هستند که می توانند خدمات دیگری همچون اضافه کردن صندلی کودک به ماشین یا اجاره خودرو با راننده را ارائه دهند. در هنگام پر کردن فرم برای برای اجاره خودرو باید به اطلاعات مربوط به تصادفات جاده ای، تعمیر خودرو، تصادف و … دقت کنید.

شرکت‌های اجاره خودرو در قطر

کرایه خودرو در قطر

برای کرایه خودرو در قطر می توانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید. چندین شرکت برای اینکار وجود دارند که در ادامه به معرفی بعضی از آن ها می پردازیم.

شرکت اجازه خودرو جبرکو (Jabrco)

شماره تلفن: tell:97444152020+

شرکت اجاره خودرو در قطر آویس (AVIS)

شماره تلفن: tell:97444667744+

شرکت اجاره خودرو Oasis

شماره تلفن: tell:97444130011+

شرکت اجاره خودرو هرتز (Herzt)

شماره تلفن: tell:97444667744+

شرکت کرایه خودرو المفتاح (Al Muftah)

شماره تلفن: tell:97470634433+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *