لیست جذاب ترین تفریحات قشم با قیمت

نمایی از فشم
ایران گردی, قشم

قشم یکی از شهرهای جنوبی ایران است که هم به دلیل طبیعت چشم نواز و هم به خاطر تفریحات متنوعی که دارد، می تواند مقصدی مناسب برای مسافرت باشد. در این مطلب قصد داریم تا درباره تفریحات قشم صحبت کنیم، پس اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، برای تهیه بلیط هواپیما تهران قشم ارزان به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

تفریحات آبی قشم

قایق سواری

قایق سواری

قایق سواری یکی از تفریحات قشم است که از زمان های گذشته تا به امروز در میان گردشگران طرفداران زیادی داشته است. این تفریح مخصوص کسانی است که به تفریحات آرام و دلپذیر علاقه دارند. شما می توانید قایق سواری را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید و لحظات شادی را برای خود رقم زنید.

البته باید گفت که از آن جا که قایق های قشم تندرو هستند، باعث می شود تا در هنگام بلند شدن قایق روی آب حس معلق شدن را تجربه نمایید و همین موضوع باعث لذت بخش ترشدن این تفریح می شود.

با توجه به ظرفیت قایق یک تا چهار نفر می توانند از آن استفاده کنند. در هنگام سوار شدن به قایق استفاده از جلیقه نجات الزامی است. زمان قایق سواری پانزده دقیقه است و محدودیت سنی ندارد. هزینه قایق سواری در قشم متفاوت است.

جت اسکی

جت اسکی

جت اسکی یکی از هیجان انگیزترین تفریحات قشم است که می توانید آن را در این جزیره تجربه کنید. جت اسکی باعث می شود تا با سرعت بسیار بالایی روی آب های دریا حرکت کنید.

بهترین زمان برای تجربه این تفریح از ساعت ده صبح تا چهاربعدازظهر است. قیمت جت اسکی در حدود 250 هزار تومان است. مدت زمان استفاده از این تفریح 15 دقیقه است و پوشیدن جلیقه نجات الزامی است.

پاراسل قشم از جمله تفریحات قشم

پاراسل قشم

پاراسل سواری نوعی چترسواری بر فراز دریا است. در قشم این امکان وجود دارد که شما بتوانید با پرواز بر فراز خلیج فارس تجربه ای شگفت انگیز داشته باشید. در پاراسل سواری امکان پرواز به صورت تک نفره یا چند نفره وجود دارد. در این تفریح آبی یک چتر به قایق متصل شده و توسط آن کشیده می شوید.

بهترین زمان برای لذت بردن از پاراسل سواری بین ساعات ده صبح تا 5 بعدازظهر است. قیمت بلیط پاراسل قشم در حدود 150 هزار تومان است. طول مدت پرواز برای بزرگسالان یک ربع و تا ارتفاع 150 تا 300 متر خواهد بود.

اما برای کودکان این مدت زمان شش دقیقه است و تا ارتفاع 70 تا 90 متر است. در صورتی که چند نفر سوار پاراسل باشند، وزن آن ها نباید از 200 کیلوگرم بیشتر گردد و همین طور این امر با نظر ناخدا صورت می گیرد.

اسکوتر زیردریایی از هیجان انگیزترین تفریحات قشم

اسکوتر زیردریایی

اگر دوست دارید با دنیای هیجان انگیز زیر آب آشنا شوید، ولی شنا کردن بلد نیستید، اسکوتر زیردریایی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. با این وسیله به راحتی می توانید زیر آب گردش کنید.

اسکوتر موتوری است که به یک دستگاه اکسیژن متصل می گردد. برای اینکه از این تفریح بیشتر لذت ببرید، می توانید آن را همراه با خانواده امتحان کنید. این تفریح مناسب افراد بالای 12 سال است. کسانی که دچار بیماری هایی مانند ناراحتی تنفسی، ناراحتی قلبی و فشار خون هستند و همین طور خانم های باردار نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند.

فلای بورد، تجربه پرواز روی آب

فلای بورد

فلای بورد نیز از دیگر تفریحات جذاب قشم است که برای تجربه آن باید بدنی ورزیده داشته باشید. البته پیش از تجربه این تفریح یک مربی آموزش هایی به شما می دهد تا بتوانید تعادل خود را حفظ نمایید.

در فلای بورد شما به یک جت اسکی متصل می شوید و فشار آب باعث می شود تا به سمت بالا حرکت کنید. این تفریح فقط برای افراد بالای 18 سال ممکن است. مدت زمان این تفریح پانزده دقیقه است. قیمت فلای بورد در حدود 200 هزار تومان است.

اسکی روی آب

اسکی روی آب

برای اسکی روی آب شما باید کفش های مخصوصی به پا کنید، سپس توسط یک طناب که به قایق متصل است روی آب کشیده می شوید. اگر عاشق هیجان هستید برای یک بار هم که شده باید این تفریح آبی را امتحان کنید. همچنین پوشیدن عینک و جلیقه نجات الزامی است.

زمان اسکی روی آب پانزده دقیقه است. اگر شرایط آب و هوا مناسب نباشد، هزینه به شما بازگردانده خواهد شد.

شاتل سواری در قشم

شاتل سواری

شاتل سواری شبیه به تفریح بناناسواری است. برای تجربه این تفریح باید سوار تیوپ شوید و حداکثر چهار نفر به طور همزمان می توانند از آن استفاده کنند. بعد از سوار شدن این تیوپ ها توسط قایق های پرسرعت روی آب کشیده می شوند.

در هنگام تجربه این تفریح پوشیدن جلیقه نجات و کلاه ایمنی الزامی است. مدت زمان شاتل سواری پانزده دقیقه است. هزینه شاتل سواری در حدود هشتاد هزار تومان است.

بناناسواری از دیگر تفریحات قشم

بناناسواری

بنانا سواری را اگر به صورت گروهی تجربه کنید، لذت بیشتری برای شما خواهد داشت. این تفریح از تک نفره تا 5 نفره قابل انجام است. در این تفریح نیز همانند شاتل سواری بر روی تیوپ هایی که به موز شباهت دارند می نشینید و سپس تیوپ روی آب کشیده می شود.

در بناناسواری برخلاف شاتل سواری باید پشت سرهم بنشینید. مدت زمان این تفریح 10 دقیقه است. پوشیدن کلاه و جلیقه نجات در حین استفاده از این تفریح الزامی است.

غواصی در قشم

غواصی

برای اینکه از نزدیک موجودات دریایی را تماشا کنید، غواصی یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود. با غواصی در قشم می توانید مرجان ها، ماهی های مختلف، عروس های دریایی، صدف ها و شقایق دریایی ها را از نزدیک تماشا کنید.

در غواصی می توانید تا عمق 2 تا 5 متری زیر آب بروید. قبل از غواصی یک آموزش بیست دقیقه ای به شما داده می شود. قیمت غواصی در قشم در حدود سیصد هزار تومان است. بهترین زمان غواصی از ساعت ده صبح تا چهار بعدازظهر است.

مراکز تفریحی جزیره قشم

کلوپ غواصی دلفین مرجان قشم

زمان تاسیس این کلوپ در سال 1390 بوده است. شما می توانید در کلوپ غواصی دلفین مرجان از تفریحاتی مانند قایق سواری، شاتل سواری، جت اسکی، غواصی، فلای بورد و بناناسواری لذت ببرید. همچنین امکان عکس برداری در زیر آب برای گردشگران فراهم شده است.

پارک آبی قشم

شاتل سواری در پارک آبی قشم

پارک آبی قشم تفریحات بسیار هیجان انگیزی در خود دارد. این پارک در نزدیکی خلیج فارس قرار گرفته است. شما می توانید در این پارک آبی از امکاناتی مانند استخر، سرسره های منحنی، کافی شاپ، بیلیارد، چاله فضایی، جکوزی، شیب مستقیم، حمام و … استفاده کنید.

مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین

این مرکز در سال 1393 تاسیس شده و از آن زمان تا به حال امکاناتی مانند جت اسکی، فلای بورد، شاتل سواری، پاراسل سواری، بناناسواری و قایق سواری را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

کلوپ تفریحات دریایی ساحل طلایی

غواصی در کلوپ طلایی قشم

در این مجموعه می توانید از اسکی روی آب، قایق سواری، شاتل سواری، غواصی، جت اسکی و بنانا سواری استفاده کنید. همین طور دوره هایی برای آموزش غواصی هم در این مرکز وجود دارد و عکاسی و فیلم برداری زیر آب هم صورت می گیرد.

پارک های قشم برای تفریح

پارک های قشم برای برگزاری پیک نیک در کنار خانواده و دوستان بسیار مناسب هستند.

پارک کروکدیل‌ها از پارک های دیدنی قشم

تصویری از کروکدیل در پارک قشم

در این پارک می توانید حیوانات مختلفی مانند ایگوآنا، کروکدیل، لاکپشت، طاووس، مار و … را تماشا کنید.
آدرس پارک کروکدیل قشم، قشم، بزرگراه خلیج فارس

پارک زیتون از بهترین پارک های قشم

نمایی از پارک زیتون

این پارک فضایی بسیار سرسبز دارد و محیطی مناسب برای گذراندن وقت به شمار می رود. امکانات تفریحی این پارک شامل آلاچیق های مختلف و امکان والیبال ساحلی، فوتسال و بسکتبال می شود.
آدرس پارک زیتون قشم: قشم، خیابان دریا، خیابان زیتون

بازدید از ژئوپارک قشم

تالاب پرندگان قشم

یکی از دیدنی ترین جاهای گردشگری قشم ژئوپارک آن است و نخستین ژئوپارک در خاورمیانه به شمار می رود. ژئوپارک قشم شگفتی های بسیاری دارد که تا به چشم خود نبینید آن ها را باور نخواهید کرد!

از جمله بخش هایی که در ژئوپارک قشم وجود دارند، می توان به جنگل های حرا، دره ستاره ها، تالاب پرندگان دوکوهک، دره شور، دره مجسمه های قشم، بام قشم، کریان، تنگه چاهکوه قشم و … اشاره کرد.
آدرس ژئوپارک قشم: بخش شرقی روستاهای طبل و سلخ

پاراگلایدر از جذاب ترین تفریحات قشم

پاراگلایدر قشم

با پاراگلایدر می توانید لذت پرواز در آسمان را تجربه کنید. در این تفریح به وسیله یک موتور و چتر در آسمان پرواز خواهید کرد.

معرفی سواحل قشم

تصویری از پارک زیتون قشم

ساحل نقره‌ای، جزایر ناز، ساحل زیتون، ساحل روستای سلخ، ساحل روستای شیب دراز.

بهترین تفریحات قشم کدامند؟

بناناسواری، پاراسل سواری، قایق سواری، غواصی و …

سواحل قشم کدامند؟

ساحل زیتون، جزایر ناز، ساحل روستای سلخ و …

16 دیدگاه در “لیست جذاب ترین تفریحات قشم با قیمت

  1. مریم حسینی گفت:

    تشکر از شما که پیجتون به زیبایی قشم را معرفی کرده و من از راهنمایی های شما در سفرم استفاده کردم و یک سفر فوق العاده شد. و در کنار سفر عالیمون تجربه غواصی هم فوق العاده بود که شاید خیلی ها بخاطر ترسشون نمیرن سمتش از جمله خود من تا این سفر که بلاخره دل به دریا زدم و به همه پیشنهاد میکنم حتما تجربه کنند. ما رفتیم کلوپ غواصی نگین ساحل قشم که با صبوری و مهارتشون در کنارمون بودن و لحظات فراموش نشدنی را برامون ساختن.

  2. معصومه صالح نزاد گفت:

    سلام
    در روز آخر سفرمون به قشم با دوستانم تصمیم گرفتیم بریم برای غواصی و به لطف تیم حرفه ای کلوپ غواصی نگین ساحل قشم خیلی بهمون خوش گذشت .

  3. ژاله نعیم گفت:

    برای آموزش حرفه ای غواصی بشخصه بعد از چند ماه تحقیق و بررسی بین انتخابهای مختلفی که داشتم ، به این نتیجه رسیدم که منم مثل خیلی ها در اولین قدم در جستجوی یک مربی حرفه ای بودم تا از طریق ایشان کارم را پیش ببرم در حالی که راحتترین کار انتخاب یک مرکز آموزشی خوب هست زیرا در یک موسسه آموزشی همیشه روند دوره های آموزشی در جریان ست و در نهایت یک مربی هم با شاگردانشان به همان مرکز آموزشی مراجعه خواهند کرد.
    نتیجه انتخاب من موسسه غواصی نگین ساحل قشم شد که علاوه بر پیشنهاد مدرسین و سایر شاگردان، تنها مرکز الماس SSI در ایران ست که این خودش یک تایید بزرگ ست. با استفاده از تجربیات و آموزشهای حرفه ای مدرسین شان بهترین نتیجه را تا این دوره آموزشی گرفته ام . ضمن تشکر از زحمات پرسنل این موسسه به سایر دوستان علاقمند به آموزش دوره های حرفه ای غواصی پیشنهاد میدهم که در مورد این مرکز بررسی دقیق را انجام دهند.

  4. الهه سلیمانی گفت:

    چون هیچ تعریف و ذهنیتی از غواصی نداشتم تا چند ثانیه مونده به شروع غواصی خیلی میترسیدم و یکی دو بار هم انصرافمو اعلام کردم اما کسی بهم توجه نکرد چون گفتن تو برو داخل آب و امتحان کن ، بعدش اگر نتونستی و هر لحظه ای که خواستی در عرض چند ثانیه مربی شما را بیرون میاره. واقعا دم آقا ضا گرم که با همراهیشون بعد 30 ثانیه من بر ترسم غلبه کردم و رفتم غواصی و چنان لذت بردم که برای دوره مقدماتی غواصی ثبت نام کردم و با برنامه ریزی و دوره مفیدی که در کلوپ غواصی نگین ساحل قشم داشتم کلا دیدگاهم به غواصی عوض شد.

  5. محمد اسماعیلی گفت:

    تقریبا بیشتر تفریحات آبی را تجربه کردم اما یکی از فراموش نشدنی ترینشون برای من غواصی بود که با مربی خوش اخلاق و حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم رفتم.

  6. کسری امانی گفت:

    بعد از کلی تحقیق و بررسی یکی از انتخابهای درستم انتخاب مرکز غواصی نگین ساحل قشم بود که با مدیریت منظم و مهارت مربیشون توانستم چند دوره آموزش غواصی را با بالاترین کیفیت سپری کنم

  7. آندیا جابری گفت:

    تیر ماه یک سفر رفتیم قشم و برعکس کیش که کلی جشنواره تابستانه برپاست توی قشم هیچ تفریح آبی برقرار نبود، بجز غواصی و با وحشتی که من از این ورزش داشتم در هر شرایط دیگه ای بود شاید هیچ وقت سمتش نمیرفتم اما چون انتخاب دیگری نداشتم با جمع دوستان همراهی کردم و رفتم . به کمک تیم حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم و عمو رضا چنان لذتی از این ورزش بردم که از این به بعد اولین انتخابم از بین تفریحات دریایی غواصی خواهد بود.

  8. شیلا مقصودی گفت:

    من با جدیت در جستجوی یک مدرس غواصی عالی بودم که بتونم آموزش دوره های غواصی را شروع کنم و به کمک راهنمایی یکی از دوستانم که بهم گفت تو اگه مدرس هم پیدا کنی باز باید بری موسسه غواصی، پس مستقیم رفتم موسسه غواصی نگین ساحل قشم و بعد از صحبت باهاشون دیدم که جای درستی اومدم و به لطف زحمات مدرس خوبم آقای سلمان زحمتکش با بالاترین کیفیت دوره مقدماتی open water را گذروندم و پیش به سوی دورهای بعدی

  9. طیبه نوفرستی گفت:

    دم تیم حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم گرم که با برخورد خوب ، تجهیزات به روز و مربی صبور و حرفه ای شون یک روز فراموش نشدنی را برای من و فرزندانم ساختن.

  10. مونس نصیرپور گفت:

    بعد از اولین باری که غواصی را بصورت تفریحی تجربه کردم برای دوره آموزش مقدماتی غواصی ثبت نام کردم و به کمک مربی خوبم آقای زحمتکش الان میتونم به تنهایی و با همراهی یک مربی غواصی کنم و این چیزی بود که شاید هیچ زمان فکر نمیکردم روزی انجامش بدم و این حس خوب الان را به لطف زحمات کادر خوش اخلاق و زحمت کش کلوپ نگین ساحل قشم دارم

  11. مسعود زمانی گفت:

    متاسفانه بعد از دست دادن دو نفر از آشنایانم به دلیل غرق شدگی در سد و سپری کردن روزهای تلخ تا غواص بیاد و آنها را پیدا کنه، بارها به خودم گفتم چرا غواصی بلد نیستم شاید میتونستم کمکشون کنم. تصمیم گرفتم برای آموزش غواصی اقدام کنم. با چنان حال بدی شروع کردم که روز اول فکر میکردم نمیتونم ادامه بدم اما بعد از اینکه همراهی صبورانه آقای زحمتکش مربی خوش اخلاق و حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم را دیدم و چشمم با دنیای خارق العاده اون زیر آشنا شد و عظمت خدا را در دریای بیکرانش دیدم خیلی حالم بهتر شد و از زحماتشون ممنونم.

  12. پریناز ایزدی گفت:

    یک عمر با ترس از دریا بزرگ شدم ولی از روزی که دیدم دخترم به چه قشنگی غواصی میکنه، انگار دنیا رابه من دادن و خداراشکر میکنم که به صورت اتفاقی با مدیریت کلوپ نگین ساحل قشم خانم رضایی عزیز آشنا شدم و ایشون به صورت جامع من را برای دوره های آموزشی غواصی راهنمایی کردن

  13. مازیار باغ خانی گفت:

    اون غواصی که من و دوستانم با کلوپ نگین ساحل قشم رفتیم را نمیشه با هیچ تفریح دیگری مقایسه کرد. در کارشون بهترین بودن

  14. زینب صدر گفت:

    لذت انجام یک تفریح با جمع عزیزان دو چندان خواهد بود و ما زمانی که برای تفریحات آبی رفتیم کلوپ نگین ساحل قشم از تک تک تفریحاتی که داشتن نهایت لذت را بردیم.

  15. طاهره کامرانی گفت:

    به لطف مربی صبور کلوپ نگین ساحل قشم بلاخره بر ترسم غلبه کردم و با دنیای باور نکردی زیرآب آشنا شدم.

  16. ژاله گفت:

    غواصی که با کلوپ نگین ساحل قشم رفتم جزو زیباترین لحظات سفرم به قشم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *