شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی مشهد
ایران گردی, مشهد

یکی از شهرهای پرجمعیت ایران مشهد است. این شهر زیارتی باعث شده تا گردشگران زیادی به آن سفر کنند، به همین دلیل بخش های تفریحی زیادی در آن ساخته شده است. شهربازی های مشهد برای کودکان از جمله این مکان ها هستند.

خانواده هایی که به مشهد سفر می کنند، می توانند کودکان خود را به این شهربازی ها ببرند. شهربازی های مشهد از نظر تنوع بسیار گسترده هستند و حتی بعضی از آن ها موضوع خاص خود را دارند یا وسایل بازی جدید برای کودکان فراهم شده است. در این شهربازی ها انواع بازی های آبی یا فکری و آموزشی برای کودکان فراهم شده است.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد کلیک کنید.

کودکان برای رشد فکری و ذهنی نیازمند انجام بازی های مختلف هستند. به همین دلیل وظیفه والدین است که محیطی مناسب برای رشد کودکان فراهم کنند. این بازی ها همچنین باعث می شوند که کودک شما برای زندگی آینده و مسئولیت پذیری هم آمادگی لازم را کسب کنند.

اما امروزه وجود تکنولوژی باعث شده که کودکان وقت زیادی را در کامپیوتر یا گوشی تلفن بگذرانند. همچنین محیط های آپارتمانی هم کوچک هستند در نتیجه امکان بازی کردن فرزندان مهیا نیست، به همین دلیل تنها کاری که از دست پدرو مادر ساخته است، دادن تلویزیون یا گوشی به کودکان خود است. اما در شهر مشهد شما می توانید با مراجعه به شهربازی های مشهد زمینه مناسبی را برای سرگرمی کودکان خود فراهم کنید.

شهربازی های سرپوشیده مشهد برای کودکان

شهر مشاغل مشهد

شهر مشاغل مشهد

پارک های موضوعی نوع مخصوصی از پارک ها هستند که روی یک موضوع تمرکز می کنند. شهر مشاغل مشهد یکی از این نوع پارک ها است. در این شهربازی شغل های مختلفی برای کودکان فراهم شده است. با مراجعه به کارالند مشهد کودکان شهر می توانند شغل مورد علاقه خود را تجربه کنند.

در این مکان شغل هایی مانند فروشندگی، آرایشگری، آتش نشانی، خلبانی و … در دسترس هستند. همچنین امکان پوشیدن لباس آن شغل هم وجود دارد. از دیگر ویژگی های این شهربازی آموزش کار دسته جمعی و همکاری با افراد دیگر است. کودکان 3 تا 13 سال می توانند در این شهربازی بازی کنند.

آدرس شهربازی کارالند مشهد: برج آرمیتاژ گلشن مشهد، طبقه سوم. بلوار وکیل آباد، خیابان هفت تیر

تلفن: 05131733

شهربازی هلیوم پارک مشهد

شهربازی هلیوم پارک مشهد

کودکان علاقه زیادی به پریدن روی مبل یا تخت دارند. مخصوصا تخت های فنری اتاق خواب همیشه مورد حمله آن ها قرار می گیرند. یکی از وسایل بازی که مخصوص اینکار ساخته شده است، ترامپولین است. این وسیله نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم مورد استفاده قرار می گیرد. شهربازی هلیوم پارک مشهد اولین پارک پرشی کشور است.

 علاوه بر وسایل بازی، بخش های دیگری مانند صخره نوردی، جنگل و ساحل هم برای تفریح در دسترس است. پس والدین هم در کنار کودکان خود می توانند از این پارک لذت ببرند. همین طور بازی های خانم ها و آقایان جدا است، در نتیجه بانوان می توانند به راحتی با پوشش خود در بازی ها شرکت کنند.

آدرس شهربازی هلیوم پارک مشهد: برج تجاری هلیوم پارک؛ بلوار جانباز، بین جانباز 5 و 7

سالن پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد

سالن پاتیناژ

اسکیت سواری یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است. به همین دلیل می توانید در پارک ها شاهد نوجوان هایی باشید که مشغول اسکیت هستند. در سال های اخیر پاتیناژسواری بین مردم افزایش یافته است. پاتیناژ در واقع اسکیت روی یخ است. در پدیده شاندیز مشهد هم یک سالن مخصوص اینکار در نظر گرفته شده است. اما برای خانم ها محدودیت سنی زیر نه سال وجود دارد. آما آقایان می توانند تا هر سنی از این سالن استفاده کنند. همچنین تماشاگران هم می توانند از بالا این سالن را تماشا کنند.

آدرس سالن پاتیناژ پدیده: شاندیز، شهر پدیده، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی

شهربازی معارفی مشهد

شهربازی معارفی مشهد

این مکان نزدیک به حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است، به همین دلیل افراد زیادی به آن مراجعه می کنند. نوع بازی هایی که در این شهربازی انجام می شود بر پایه آموزش های دینی است. در این مکان علاوه بر بازی و سرگرمی مهارت های زندگی هم به کودکان آموزش داده می شود.

 در شهربازی معارفی مشهد سی بازی و صد اسباب بازی موجود است. خردسالان می توانند از کاروان زیارت، کشتی نوح و … استفاده کنند. بازی های کودکان شامل شهر علم، صخره نوردی، آتش نشانی، بخش ترافیک، بازیافت و دشمن شناسی می شوند. نوجوانان هم بازی اتاق عمل و راه و بی راه را می توانند انجام دهند.

آدرس شهر بازی معارفی مشهد: حرم امام رضا، ورودی باب الجواد

تلفن: 09128510766

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

پارک پروفسور بازیما یکی از پارک های ویژه در سرتاسر دنیا است. موضوع این پارک بدن انسان است. بازی هایی که در این پارک می توان انجام داد شامل عصب سنج، واقعیت مجازی، انسان شناسی، افلاک نما، جانورشناسی و … می شوند. والدین هم می توانند با فرزندان خود در این سفر هیجان انگیز همراه شوند و موضوعات جدید را یاد بگیرند.

 بازی های هر بخش شامل کارشناسانی می شوند که کودکان را در همه مراحل کمک می کنند. همچنین میزان سطح علمی آن ها را هم می سنجند. یکی از بخش های پارک بدن شناسی است که در آن یک مجسمه با ابعاد بزرگ از بدن انسان قرار دارد و کودکان و حتی والدین آن ها می توانند وارد این مجسمه شوند و موضوعات پزشکی را یاد بگیرند. در این قسمت شما می توانید درباره حافظه، رنگ چشم و انرژی بدن مطالب مختلفی را بیاموزید.

 آدرس پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد: مجتمع وصال، طبقه چهارم، بلوار خیام شمالی، میدان سپاد، خیابان بهارستان

تلفن: 05131733

شهر بازی هپی لند مشهد

شهر بازی هپی لند مشهد

این شهربازی چندین لباس فروشی هم در جاهای مختلف شهر دارد. اگر به خیابان طبرسی مراجعه کنید، می توانید یکی از شعبه های این شهربازی را پیدا کنید. کودکان می توانند بازی هایی مانند کشتی، انگری برد، ماشین کوبنده، صخره نوردی، کاروس، ایکس باکس، بیلیارد، سینما چند بعدی و … را انجام دهند.

همین طور شهربازی هپی لند به حرم امام رضا (ع) هم نزدیک است. کارکنان این محل هم در کنار کودکان هستند تا مشکلی ایجاد نشود. در این شهربازی استانداردهای دنیا هم در نظر گرفته شده است و از لحاظ ایمنی در سطح مناسبی است. رده سنی این شهربازی از دو سال به بالا است.

یکی دیگر از بخش هایی که شعبه هپی لند در آن قرار دارد، بازار خیابان احمدآباد است. این شعبه مخصوص دارای مهد کودک هم است، در نتیجه والدین می توانند بچه های خود را به کارکنان آن جا بسپارند و خودشان به بازار بروند.

آدرس شهربازی هپی لند مشهد: مجتمع تجاری آرمیتاژ، خیابان طبرسی، بین طبرسی 27 و 29

شعبه دیگر: مجتمع ورسیج، طبقه 1، احمدآباد، بین پاستور و قائم

تلفن: 09151104589

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

این شهربازی محدودیت سنی ندارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. بازی های سرزمین عجایب شامل کیدی راید هواپیما، مینی رایدر، زنبور و زرافه، صندلی ماساژور، آفتاب مهتاب، کشتی صبا، ماجراجویان، ماشین کوبنده و …. می شوند. همین طور از آن جا که این مکان در مرکز خرید مجتمع الماس شرق است، بسیاری از افرادی که برای خرید به این مکان می آیند، برای سرگرمی کودکان خود به این شهربازی هم مراجعه می کنند. این شهربازی بلیط ورودی ندارد اما برای استفاده از وسایل آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت نمایید.

آدرس شهر بازی سرزمین عجایب در مشهد: انتهای بلوار خیام، طبقه فوقانیِ مجتمع تجاری الماس شرق

تلفن: 05137113327

کلوپ پاندا در مشهد

کلوپ پاندا

این کلوپ در سال 1390 ساخته شده است و رده سنی آن زیر ده سال است. کلوپ پاندا دارای پارکینگ هم است و کودکان می توانند در آن بازی های فکری هم انجام دهند. بخش های مختلف این شهربازی شامل ماشین های کنترلی، تیروکمان، قایق سواری، خانه هایی با ابعاد کوچک برای تجربه کردن زندگی خانوادگی، صخره نوردی، اتومبیل رانی، کارگاه نقاشی، ترامپولین، هنرهای خلاقانه، کار دستی و … می شوند.

در این مجموعه یک بوستان هم وجود دارد. چنانچه در بخش کانال این شهربازی عضو شوید، می توانید از تخفیف های گوناگونی بهره مند گردید. همین طور یک کتابخانه برای کودکان و بخشی هم برای جشن تولد در نظر گرفته شده است. تصور کنید که فرزندان شما تولد خود را در یک محیط بازی برپا کنند.

آدرس کلوپ پاندا در مشهد: بلوار وکیل آباد؛ بلوار صیاد شیرازی 18

تلفن: 05138931358

سرزمین بازی ها در مشهد (شهربازی سمگا)

شهربازی سمگا

این شهربازی به صورت سرپوشیده ساخته شده است. کودکان و بزرگسالان می توانند به صورت هم زمان از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه تقریبا بیست هزار متر مربع است. در این شهربازی می توان 200 بازی انجام داد. همین طور چندین باشگاه هم آماده شده است و در آن ها امکان انجام بازی هایی مانند بولینگ، پینت بال، بیلیارد و … وجود دارد.

در این شهربازی بخش هایی مانند ماشین کوبنده، اسب دوانی، گرفتن عکس با اسب، شبیه سازی، گریم کودک، موتور شارژی و استخر توپ وجود دارند. همچنین شما می توانید از فست و فود و کافی شاپ هم استفاده کنید. بلیط این شهربازی به صورت کارت های پایه، معمولی و حرفه ای ارائه می شوند.

آدرس سرزمین بازی های مشهد: خیابان امام رضا، ترمینال مسافربری، هسته مرکزی پایانه، طبقه 1-

تلفن: 05138519611

شهربازی جنگل جادویی پروما مشهد

این شهربازی به صورت سرپوشیده است و گردشگران زیادی به آن مراجعه می کنند. موقعیت مکانی این شهربازی در مرکز خرید پروما است و کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند. اگرچه برای بزرگسالان هم یک بخش در نظر گرفته شده است و آن بولینگ و بیلیارد است.

به طور کلی دلیلی که باعث شده تا والدین به این شهربازی علاقه داشته باشند این است که داخل یک مرکز خرید است، در نتیجه آن ها می توانند کودکان خود را در آن جا بگذرانند و سپس خودشان به خرید بروند. از بازی های این مکان می توان به ایرهاکی، شهربادی، مینی بولینگ و سرسره ها اشاره کرد.

آدرس: مرکز تجاری پرما، طبقه سوم، ضلع شمال شرق میدان جانباز

تلفن: 09055235778

باشگاه کودک و آینده مشهد

باشگاه کودک و آینده مشهد

محدوده سنی کسانی که می توانند از این باشگاه استفاده کنند، کودکان 2 تا 12 سال است. در این باشگاه آموزش های خاصی مانند کنترل خشم و همین طور افزایش اعتماد به نفس به کودکان هم داده می شود. بخش های مختلف این مجموعه شامل موسیقی، گیاه شناسی، قایق رانی، کارگاه های مادر، شطرنج، مونته سوری و … می شوند.

هدف از ساخت این باشگاه افزایش هوش و نشاط کودکان است. قدمت این باشگاه به سال 1388 باز می گردد و در مواقع مختلف سال می توان از کارگاه های متنوع آن استفاده کرد.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، نبش خیام 14

تلفن: 05137636037

کیدز کلاب کیدو در مشهد

کیدز کلاب کیدو

یکی دیگر از شهربازی های مشهد برای کودکان این مجموعه است. در این شهربازی از روش اسکوپ استفاده می شود. اسباب بازی هایی که در کیدز کلاب استفاده می شوند، از مارک های مشهور جهانی هستند و کیفیت آن ها به صورتی است که حتی بزرگسالان هم علاقه دارند تا از آن ها استفاده کنند. این اسباب بازی ها رده سنی دو تا هفت سال دارند. همین طور شما می توانید از کارگاه های متنوع هم استفاده کنید.

 یکی از امکانات این شهربازی برپایی جشن تولد در آن است. مخصوصا که سالن جشن تولید بسیار ویژه و لوکس است. کافی شاپ هم در این محل برای بازدیدکنندگان وجود دارد و شما می توانید از نوشیدنی یا خوراکی های مختلف آن استفاده کنید.

آدرس کیدز کلاب کیدو: مشهد، بلوار جانباز، جانباز 6، تقاطع سمت راست، بین خیابان توکلی 3 و 5

تلفن: 09901108151

سینمای مخصوص کودکان در پردیس سینمایی اطلس

پردیس سینمایی اطلس

این سینما ویژه کودکان در مشهد تاسیس شده است. در این مجموعه چندین سالن وجود دارد که در آن خدمات مختلفی ارائه می شود. سینما اطلس، یکی از این سالن ها است. پس رفتن به این سینماها و تماشای ویژه فیلم های مخصوص کودکان می تواند لحظات دلپذیری برای آن ها ایجاد کند.

صندلی های سالن سینمای اطلس کاملا راحت هستند و فرزندان شما حتی می توانند عروسک های خود را هم به سالن سینما بیاورند یا در هنگام نشستن روی صندلی پای خود را دراز کنند. در این سالن سینما همین طور تصویر، رنگ بندی، صدا و … متناسب با سن کودک تنظیم شده است. صدا و تصویر در این سینما به صورت 2 و 3 بعدی هستند و تعداد بیست کودک می تواند از هر سالن استفاده کنند.

آدرس سینمای کودک در مشهد: پردیس سینمایی اطلس، طبقه 4، بزرگراه کلانتری، میدان حافظ، بازار بزرگ اطلس.

تلفن: 05133001 داخلی 104

شهربازی شهر آجری یا لگو سیتی مشهد

لگو سیتی مشهد

لوگوسازی یکی از تفریحات مورد علاقه ما در زمان کودکی بوده است، ممکن است کودک شما هم به این بازی علاقه داشته باشد، پس شهرآجری یا لگوسیتی مشهد می تواند برای فرزند شما خاطرات زیبایی را ایجاد کند.

در این مجموعه امکان خانه سازی با لوگوها فراهم شده است. البته در این شهربازی می توان سایر بازی ها مانند سورتمه، شکلات چرخشی، سینما XD، ایرهاکی، بستکبال و بازی های ماجراجویانه دیگری را هم انجام داد.

 این بازی ها باعث افزایش خلاقیت کودکان می شوند. البته لوگوسیتی مشهد تنها به کودکان اختصاص ندارد، بلکه بزرگسالان هم می توانند از آن استفاده کنند. این مجموعه مساحتی به اندازه 2500 متر مربع دارد و برای اعضای خانواده کودکان هم تفریحاتی مانند بولینگ و بازی های کامپیوتری در نظر گرفته شده است. همین طور ویژگی خاص این مجموعه این است که در یک ساختمان تجاری قرار گرفته است، در نتیجه بازدیدکنندگان می توانند از سایر خدمات مانند کافی شاپ و پارکینگ هم استفاده کنند.

آدرس لگو سیتی مشهد: مجتمع کیان سنتر 2، طبقه 11، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی

تلفن: 05136144403

پارک های آبی مشهد برای کودکان

در پارک های آبی کودکان می توانند از فضاهای متنوعی همراه با خانواده های خود استفاده کنند. ابزارهای مختلفی برای تفریح و سرگرمی آن ها فراهم شده است. همین طور باید خاطرنشان کرد که در این شهربازی ها انواع وسایل مانند سرسره های آبی و استخر مخصوص کودکان وجود دارند، به همین دلیل آن ها مشکلی از لحاظ امنیت نخواهند داشت.

همه کودکان آب بازی را دوست دارند و بردن آن ها به پارک های آبی مشهد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. علاوه بر این بزرگسالان هم می توانند از فضای این پارک ها استفاده کنند.

تمام کودکان چهار سال به بالا می توانند به این پارک ها مراجعه کنند و از بازی های آن لذت ببرند. پارک آبی ایرانیان و پارک ساحلی آفتاب نمونه ای از پارک های آبی مشهد برای کودکان هستند.

 آدرس سرزمین موج های آبی: بلوار امام علی، بلوار اندیشه، اندیشه 11

تلفن: 05136008

آدرس پارک ساحلی آفتاب: انتهای بلوار خیام، میدان بهارستان، کنار الماس شرق

تلفن: 05137037

آدرس سرزمین موج های خروشان: ابتدای بلوار شاندیز

تلفن: 05135144002

شهربازی پونی پارک مشهد

شهربازی پونی پارک مشهد

این مجموعه هم همانند کارالند مشهد با موضوع شغل های مختلف ساخته شده است. شهربازی مورد نظر یک فضای سرپوشیده است که برای رده گروه سنی زیر هشت سال آماده شده است و کودکان می توانند در آن شغل های مختلف برقی، فکری و حرکتی را امتحان کنند.

 آدرس این شهربازی در محله قاسم آباد است. در این شهربازی کلاس ها و برنامه های آموزشی مختلفی هم برگزار می شوند. همچنین از سایر بازی های این مجموعه می توان به استخر توپ، سرسره بادی، پازل فکری، شن بازی، سطح شیب دار و سرسره بادی اشاره کرد.

کودکان می توانند از بخش خانه مشاغل مانند آرایشگری، آشپزخانه، نقاشی، پزشکی، موسیقی، فروشندگی و … هم استفاده کنند. در این شهربازی امکان استفاده از پارکینگ رایگان و فست و فود هم وجود دارد.

آدرس شهربازی پونی پارک مشهد: قاسم آباد، میدان امام علی، انتهای خیابان ذوالفقار، جنب فروشگاه رفاه

شهربازی خانه فسقلی ها در مشهد

شهربازی خانه فسقلی ها

یکی دیگر از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان این مجموعه است. این شهربازی یک مجموعه بسیار ویژه است که محیطی کاملا مناسب برای کودکان ایجاد کرده است، تا با خیال راحت به انجام بازی های مختلف حرکتی و فیزیکی بپردازند. موقعیت مکانی آن در میدان جانباز است.

ویژگی این مرکز این است که خانواده ها نیاز ندارند تا کودکان خود را برای یک سال کامل ثبت نام کنند و ثبت نام ماهانه برای آن ها امکان پذیر است. در این مدت زمان آن ها می توانند در هر کلاسی که تمایل داشته باشند، ثبت نام نمایند.

هر بازی در زمان سی دقیقه انجام می شود و این بازی ها شامل سطح شیب دار، بازی های فکری، ترامبولگ، ماشین شیب دار، دستگاه های برقی و … می شوند. همچنین امکان ثبت نام به صورت روزانه هم مهیا شده است.

آدرس خانه بازی فسقلی ها مشهد: میدان جانباز، مجتمع نیکا، طبقه اول

تلفن: 09155564474

شهربازی بازار مجد مشهد

این شهربازی هم در یک مرکز خرید قرار گرفته است و در آن کالاهای مختلف آرایشی، وسایل تحریر و … به فروش می رسند. شهربازی مورد نظر در طبقه پایین این مجتمع است و کودکان با گروه سنی دو تا ده سال می توانند از وسایل آن استفاده نمایند. در این شهربازی امکان استفاده از ماشین های کنترلی، ترامپولین، سرسره بادی، شن بازی و … وجود دارد. همچنین اگر جشن تولد هم دارید، می توانید با مسئولین آن تماس گرفته و آن را رزرو نمایید.

آدرس شهر بازی بازار مجد مشهد: بلوار شهید قرنی، حد فاصل چهار راه اوبطالب و چهارراه شهید مطهری

شهر بازی قلعه سحر آمیز مشهد

شهر بازی قلعه سحر آمیز مشهد

این شهربازی به صورت سرپوشیده است. هنگامی که در مقابل این مکان قرار می گیرید، یک قلعه بزرگ بادی را خواهید دید. در این شهربازی امکانات بازی پیشرفته، وسایل برقی، کافی شاپ، بازی های جدید و فست فود وجود دارد.

آدرس شهربازی قلعه سحر آمیز مشهد: بلوار امام رضا، امام رضا 62

فرهنگسرای کودک و آینده

این مجموعه مخصوصا برای کودکان ایجاد شده است و در بخش کوهسنگی مشهد است. در این فرهنگسرا کلاس های آموزشی و آمفی تئاتر هم وجود دارند. یکی از قسمت های جالب توجه این مجموعه تالار حواس پنجگانه است. در این سالن کودکان می توانند با استفاده از فضای موجود حواس پنج گانه خود یعنی لامسه، بویایی، بینایی چشایی و شنوایی را تقویت کنند.

در این مجموعه همچنین بخش هایی مانند کارگاه موسیقی، تور بازی، حساسیت لمسی، کارگاه مزه کردن فلسفه، کارگاه کتابخوانی، بخش اوریگامی، رویایی کودک با ترس، شهر جعبه ای و … وجود دارند. این فرهنگسرا مساحتی به اندازه 4800 متر دارد.

کافه بازی فکرینو مشهد

کافه بازی فکرینو

این کافه به گروه سنی خاصی اختصاص ندارد و کودکان از سن سه سال تا بزرگسالان تا سن نود سال می توانند از فضای آن استفاده کنند. همچنین تعدادی مربی هم برای کودکان در نظر گرفته شده است تا در هنگام انجام بازی ها آن ها را یاری دهند. این مجموعه مساحتی به اندازه سیصد متر دارد و شما می توانید هر 1 ساعت آن را شارژ کنید.

در این مکان امکان انجام بازی هایی مانند ریسک، فرار از جهنم، گیم های مختلف، مموری 24، مافیا، کاتان و … وجود دارد. در این کافه همچنین پارکینگ و فروشگاه هم در نظر گرفته شده است، پس والدین هم می توانند همراه با فرزندان خود از این فضا استفاده نمایند. چندین کافه بازی دیگر هم در مشهد برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان ساخته شده است.

آدرس کافه گیم فکرینو: نبش سناباد 48، تقاطع سناباد و کلاهدوز

کتابخانه بچه های آسمان

کتابخانه بچه های آسمان

این کتابخانه هم به صورت تخصصی در اختیار کودکان قرار دارد. جالب است که بدانید در این کتابخانه علاوه بر امانت گرفتن کتاب می توان بازی های فکری را هم به امانت گرفت. همچنین کودکان شما می توانند از فضای خود کتابخانه هم استفاده کنند و در آن کتاب بخوانند.

 کودکان در این فضا کاملا راحت هستند و امکان درآوردن کفش های آن ها هم وجود دارد. در طبقه همکف این مجموعه کتاب هایی برای گروه سنی کودک و خردسال وجود دارد و طبقه بعدی مخصوص بازی های فکری است.

کتابخانه بچه های آسمان در سال 91 احداث شده است و در آن می توان به نه هزار جلد کتاب مختلف و حدود 320 بازی دسترسی داشت. همچنین یک سری از کتاب های تربیتی هم برای والدین وجود دارند که تعداد آن ها به هزار جلد می رسد.

در صورتی که علاقه دارید از کتاب های این مجموعه استفاده کنید، باید سالیانه ای هزینه را پرداخت نمایید. این مبلغ هم کاملا معقول است، زیرا همان طور که می دانید خرید کتاب ها هزینه زیادی دارند.

آدرس کتابخانه کودکان در مشهد: سید رضی 29

تلفن: 05136063453

شهربازی اکسیر مشهد

شهربازی اکسیر مشهد

این مجموعه در یک مجتمع خرید واقع شده است و در آن می توان بازی های مختلفی را انجام داد. به همین دلیل خانواده ها می توانند در کنار فرزندان خود بازی ها را انجام دهند. بازی های این مجموعه شامل ایرهاکی و هیپو کودک، کلبه وحشت، بسکتبال و بیلیارد می شوند.

آدرس شهر بازی اکسیر: مجتمع اکسیر در قاسم آباد، چهار راه مخابرات، طبقه چهارم

تلفن: 09387535518

شهر دریایی الماس شرق مشهد

شهر دریایی الماس شرق

این مجموعه در مرکز خرید الماس شرق است. بازدیدکنندگان می توانند از بخش مخصوص آبزیان دریا بازدید کنند. همین طور این مکان مختص کودکان نیست، بلکه بزرگسالان هم می توانند از آن استفاده کنند. در این آکواریوم انواع ماهی ها مانند کوسه ماهی، سفره ماهی و ماهی های رنگارنگ دیگری نگهداری می شوند.

آدرس شهر دریایی الماس شرق: ورودی 2 مرکز خرید، طبقه 3+

تلفن: 05137113013

خانه بازی درنا مشهد

در این مکان بازی های مختلف فکری برای سرگرمی کودکان فراهم شده است. همین طور بخشی از این مکان به کافی شاپ اختصاص دارد. در این مجموعه می توان از ایستگاه هایی مانند فضانوردی، نانوایی، چای آتشین، پزشکی، نجاری، بازی های گروهی، شهرک ترافیک و ماسه بازی استفاده کرد. گروه سنی این مجموعه شامل کودکان سه تا دوازده سال می شود.

آدرس مجموعه خانه بازی درنا: کوهسنگی، بهشتی 9

تلفن: 09152017491

شهربازی اکسون پارک مشهد

شهربازی اکسون پارک مشهد

این مکان در فاصله نزدیکی از یک مرکز خرید ساخته شده است. در نتیجه والدین می توانند بعد از خرید کودکان را به این مکان بیاورند. در این مجموعه بازی های متنوع برای کودکان و همین طور یک اتاق گریم فراهم شده است.

آدرس شهربازی اکسون پارک مشهد: میدان ۱۷ شهریور، مجتمع تجاری اکسون، طبقه ۴

شهربازی ویلاژ توریست مشهد

شهربازی ویلاژ توریست مشهد

این شهربازی در نزدیکی طرقبه واقع شده است و یکی از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان است و در آن در حدود هفتاد بازی مختلف در دسترس قرار گرفته است. البته پیش از رفتن به این مکان حتما با آن تماس بگیرید تا از باز بودن آن مطمئن شوید.

آدرس شهربازی ویلاژ توریست مشهد: ابتدای جاده طرقبه، مجتمع تجاری گردشگری ویلاژ توریست، طبقه چهارم

تلفن: 05145510958

شهربازی های روباز مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد

این مکان یکی از شهربازی های قدیمی در این شهر است و همین طور بزرگ ترین چرخ و فلک این ناحیه هم در آن قرار دارد. این شهربازی از سال 1351 افتتاح شده است و موقعیت مکانی آن در پارک ملت مشهد است.

 بازی های این مجموعه شامل ترن هوایی، پاتیناژ، تاپ اسپین، کشتی دوبل، اسکای فلایر، جایروسوئینگ، گردباد، سورتمه و … می شوند. بازی هایی که به صورت خانوادگی می توان انجام داد هم شامل استخر توپ، شترسواری، فانفار و … می شوند. برای ورود به این شهربازی باید مبلغی را پرداخت کرد و همچنین برای هر بازی هم باید به صورت جداگانه بلیطی را خریداری کرد.

آدرس شهربازی پارک ملت مشهد: پارک ملت؛ میدان آزادی، ورودی پارک از خیابان امامت

تلفن: 05136094986

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

این شهربازی به اسم الماس شهر هم شهرت دارد و یکی از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان است. در این مکان می توان از بیست بازی مختلف استفاده کرد. همچنین یک پارکینگ اختصاصی هم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

در این شهربازی بازی هایی مانند اسکای فلایر، سرسره بادی، مینی هیمالیا، تاب زنجیری، ماشین شارژی، فنجان گردان، پیست اتومبیل رانی، ترن کودک، سینمای تابستانی، سرسره بادی، کشتی صبا، استخر توپ و … وجود دارند.

آدرس شهربازی سرزمین خورشید مشهد: خیام شمالی، روبروی بازار بین المللی سپاد

تلفن: 05138527804

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد

این مکان دارای آب و هوای بسیار خوبی است و علت آن نزدیکی به پارک جنگلی مشهد است. این مجموعه مساحتی به اندازه چهل هزار متر مربع دارد و در آن گونه های مختلف پستانداران، آبزیان، پرندگان و خزندگان زندگی می کنند. این گونه ها تقریبا 125 نوع می شوند.

 از اهداف این باغ وحش آشنایی کودکان با حیوانات است. کودکان در این فضا می توانند با حیواناتی مانند طاووس، ببر، قوچ، گوزن، تمساح، ماهی، ببر اندونزی، مار، لاما، گرگ، گراز، خوک، میش، خرس، پلنگ آفریقا و … آشنا شوند.  

آدرس باغ وحش مشهد: انتهای بلوار وکیل آباد، بعد از دو راهی طرقبه و شاندیز

تلفن: 05135014433

شهربازی پارک وحدت مشهد

شهربازی پارک وحدت مشهد

این پارک فضای سرسبزی در کنار یک دریاچه و آبشار دارد. در شهربازی این مکان وسایل بازی مانند قطار کودک، استخر و بشقاب پرنده وجود دارد. کودکان و بزرگسالان هم می توانند در کنار هم از این پارک استفاده نمایند.

آدرس شهربازی پارک وحدت مشهد: بلوار وحدت، بوستان وحدت

تلفن: 05133663676

کوهسنگی لند مشهد

کوهسنگی لند مشهد

این بوستان در اطراف یک کوه قرار گرفته است و یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران در هنگام سفر به مشهد است. بخش های مختلف این بوستان شامل استخر توپ، دریاچه، بایک ریسینگ، قایق پدالی، ترامپولین و … می شوند. همین طور امکان استفاده از قایق های پدالی در دریاچه های این محل هم فراهم شده است.

آدرس کوهسنگی لند مشهد: خیابان کوهسنگی، انتهای خیابان های دکتر بهشتی، بلوار شهیدی خلیلی، انتهای خیابان رودکی

تلفن: 05137240226

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *