تله کابین کیش

تله کابین کیش
ایران گردی, کیش

جزیره کیش، این جزیره جنوبی ایران یک منطقه آزاد است که تنوع تفریحات و مراکز خرید ارزان قیمت به همراه دریای زیبای آن باعث شده اند تا هر سال گردشگران زیادی به سمت این جزیره رهسپار شوند. امکانات این جزیره روز به روز افزایش می یابد و یکی از جدیدترین کارهایی که در آن صورت گرفته است، ساخت تله کابین کیش است.

چنانچه قصد سفر به کیش را دارید، برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران کیش کلیک کنید.

تله کابین کیش در مجتمع تجاری میکامال احداث شده است. این مجموعه معماری بسیار زیبا و قابل توجهی دارد و در شرق جزیره کیش قرار گرفته است. علاوه بر نمای زیبا داخل این مرکز هم بسیار لاکچری است و امکانات مختلفی در آن در نظر گرفته شده است.

آشنایی با تله کابین میکا مال

این وسیله در سال 1400 افتتاح شده است و در ساخت آن از بهترین ابزارها با کیفیت ها و استانداردهای جهانی استفاده کرده اند به گونه ای که با استقبال خوب توریست ها مواجه شده است. شرکتی که مسئولیت طراحی و ساخت تله کابین کیش را برعهده داشته است، از طرف کشور سوئیس و شرکت BMF است.

تله کابین کیش

شرکت مورد نظر تجربه طولانی در امر ساخت ابزارآلات در شهربازی ها را دارد و قطعاتی که در تله کابین کیش به کار برده است، از بهترین نوع هستند، در نتیجه گردشگران می توانند با خیال راحت از این وسایل استفاده کنند.

این وسیله از زمین 30 متر فاصله دارد و شما در یک مسیر 2500 متری حرکت خواهید کرد و در طول این راه از 5 ایستگاه گذر می کنید. در این مسیر 9 دکل کار گذاشته شده است. برای سوار شدن به این تله کابین کیش باید به طبقه 4 ام مجتمع میکا مال بروید و بلیط آن را بخرید.

انتهای این مسیر در اسکله تفریحی کیش است و رسیدن به آن 20 دقیقه طول می کشد. گردشگران در این مسیر می توانند مناظر شهر را مشاهده کنند. با این حال هنگامی که به انتهای راه خود می رسید، بی شک منظره خلیج فارس زیباترین چشم اندازی است که در انتظار شما خواهد بود.

بخش داخلی تله کابین کیش برخلاف سایر تله کابین های ایرانی بسیار راحت است. از جمله امکانات ویژه این تله کابین می توان به سیستم پخش موزیک، صندلی های نرم و همین طور تکنولوژی گرمایشی و سرمایشی آن اشاره کرد. علاوه بر این شما در این مسیر حرکت و تکان خاصی را احساس نخواهید کرد و بدون ناراحتی و نگرانی به انتهای مسیر می رسید.

امکانات و انواع کابین های تله کابین کیش

همان طور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم. این تله کابین کاملا متناسب با معیارهای روز دنیا ساخته شده است، در نتیجه گردشگران می توانند با اطمینان کامل و در کمال راحتی از آن استفاده نمایند.

اتاقک هایی که در این تله کابین هستند، امنیت کافی را دارند و شما می توانید از دو نوع اتاقک استفاده کنید. در حالت معمولی اتاقک ظرفیت هشت نفر را دارد و در آن زاویه دید 360 درجه، وسایل گرمایشی و سرمایشی به همراه سیستم پخش موزیک فراهم شده است. به طور کلی 20 اتاق در حالت معمولی در اختیار گردشگران قرار دارند.

تعداد اتاق های VIP به دو مورد می رسد. این اتاقک ها ظرفیت 4 نفر را دارند. اتاقک های VIP امکانات ویژه ای مانند اینترنت پرسرعت، آی پاد، مدت زمان استفاده بیشتر و میان وعده را دارند.

در صورتی که از اتاقک های معمولی استفاده می کنید، می توانید پیش از خرید بلیط تله کابین کیش به کافی شاپی که در طبقه چهارم است مراجعه کنید و از آن خوراکی بخرید.

نکته جالب درباره تله کابین مرکز میکا مال این است که عکاس هایی در محل حاضر هستند که شما می توانید آن ها را استخدام کرده تا داخل کابین از شما عکس بگیرند. در این مجتمع علاوه بر امکان استفاده از تله کابین سایر تفریحات و مرکز خرید هم وجود دارد.

تله کابین کیش

در این مجموعه کالاهای مختلفی مانند کیف، پوشاک، عینک و …. وجود دارند. علاوه بر این ها یک سالن پاتیناژ هم در آن وجود دارد که از جمله بهترین انواع این سالن ها محسوب می شوند. گردشگران می توانند از سرزمین عجایب، پیست کارتینگ، بخش سینما، شهربازی و آکواریوم آن هم استفاده کنند. ناگفته نماد از آن جا که نورپردازی این وسیله دقیق است، چنانچه در شب از تله کابین استفاده کردید، می توانید همچنان از مناظر جزیره لذت ببرید.

جاهای دیدنی نزدیک به تله کابین کیش

مسیر این تله کابین از مرکز خرید میکا مال است و مقصد آن اسکله تفریحی کیش است. بنابرین با استفاده از این تله کابین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از دو جاذبه گردشگری کیش دیدن کنید. از دیگر مکان های دیدنی کیش که در نزدیکی این تله کابین هستند می توان به بازار ونوس و مرکز غواصی کیش اشاره کرد.

ساعات کاری و قیمت بلیط تله کابین کیش

تله کابین کیش

زمان فعالیت این تله کابین از ساعت 18 بعدازظهر تا ساعت 12 شب است. در شب نورپردازی های زیبا هم توسط تله کابین صورت می گیرد. تقریبا 500 مسافر در هر یک ساعت جابه جا می شوند. قیمت تله کابین در حال حاضر برای کابین های معمولی 163 هزار تومان است و برای نوع VIP، 980 هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *