12 مورد از بهترین فست فودهای مشهد از نظر مردم

بهترین فست فودهای مشهد
ایران گردی, رستوران گردی, مشهد

افرادی که به قصد زیارت به شهر مقدس مشهد سفر می کنند احتمالا سری هم به غذاخوری های مشهور آن می زنند تا از لذت خوردن غذاهایی خوشمزه و با کیفیت بهره مند شوند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از خوردن غذاهای سنتی خسته شده اید، به شما نوید می دهیم که بهترین فست فودهای مشهد می تواند رضایت شما را جلب کند.

فست فود کندز مشهد

فست فود کوندز مشهد

فست فود کندز از بهترین رستورانهای مشهد است که دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. قرار گیری این فست فود در کنار مرکز خرید پرومان باعث شده تا روزانه افراد زیادی که بعد از خرید، خسته و گرسنه هستند سری به این رستوران بزنند. در منوی این رستوران انواع پیتزاها با تنوع مختلف قابل سفارش است، البته معروف ترین غذای آن پتزا گوشت کندز است. فست فود کندز علاوه بر پیتزا انواع مختلف ساندویچ را هم دارد. برگرهای مختلف با قارچ، پنیر و ساده در منوی رستوران قابل سفارش هستند.

آدرس:‌ خیابان علامه امینی شرقی، مجتمع پارسیان ۴

شماره تلفن: 05137641485

فست فود آس برگر از فست فودهای مشهد

فست فود آس برگر مشهد

رستوران آس برگر که دارای دو شعبه است، یکی از فست فودهای معروف مشهد است. فست فود آس برگر مشهد دارای برگرهای بسیار خوشمزه ای همراه با سس های متنوع است. برگرهای این رستوران دارای اسم های جالبی هستند. برای مثال کابوی برگر به همراه سس باربکیو و یا میکس برگر به همراه فیله گریل و پنیر که طعم ویژه ای به آن می بخشد. در این رستوران علاوه بر برگر می توانید انواع ساندویچ و سوخاری را نیز سفارش دهید. دلیل اینکه آس برگر از جمله بهترین فست فودهای مشهد به شمار می رود سالاد ویژه و بشقاب ژامبون آن است. ناگفته نماد که طراحی ویژه دکور ساختمان و نمای شیشه ای آن باعث جذب بیش تر مشتریان شده است.

شعبه اول آس برگر: آدرس: چهاراره ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی 2 و 4

شماره تلفن: 05137261050

آدرس شعبه دوم: مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش بلوار دانش آموز

شماره تلفن: 05138935363

فست فود پاچینو

نمایی از فست فود پاچینو مشهد

فست فود پاچینو یکی از مکان های خلوت و دنج مشهد است. در این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی، آمریکایی و همچنین سالادهای مختلف به همراه پیش غذا و دسر در دسترس است. یکی از پیش غذاهای معروف این رستوران در فصل های سرد سال سوپ قرمز به همراه خامه است. از جمله خصوصیات این رستوران وجود انواع نوشیدنی های گرم و سرد در منوی آن است. در این رستوران به همراه سرو غذا، طیف گسترده ای از سس خوشمزه نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

 آدرس: بلوار ملک آباد، فرهاد ۲۵، پلاک ۱۴۳، فست فود پاچینو

 شماره تلفن: 05137658085

رستوران ایتالیایی لیو

نمایی از رستوران ایتالیایی لیو

رستوران لیو که یک رستوران ایتالیایی است، بهترین فست فود مشهد از نظر مسافران به شمار می رود. غذاهای فست فود ایتالیایی لیو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. برای اطمینان از تازگی مواد غذایی می توانید تمام مراحل پخت را در اینستاگرام این فست فود ببینید. رستوران مذکور دارای تنوع خوبی در مورد پیتزاهای مختلف است و معروف ترین پیتزای آن سوله میو است. به خاطر نحوه قرار گیری میزهای رستوران ایتالیایی لیو مشتریان می توانند همراه با دوستان و خانواده بر سر یک میز بنشینند. فست فود لیو به دلیل اینکه در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است بهتر است تا از قبل میزی را رزرو کرده باشید.

 آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19

شماره تلفن: 051338403390

فست فود عطاویچ از فست فودهای مشهد

نمایی از فست فود عطاویچ مشهد

فست فود عطاویچ یک فست فود خوب در مشهد است. این رستوران در سال 80 تاسیس شده و امروزه 56 شعبه در نقاط مختلف کشور دارد و حتی یک شعبه در ترکیه نیز دارد. شهرت فست فود عطاویچ به دلیل تنوع بالای پیتزاهای آن است. منوی رستوران عطاویچ در سه حالت معمولی، اکونومی و غول دسته بندی شده است. در منوی معمولی انواع مختلف پیتزاها در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد. همچنین برگرهای گوشت و مرغ را هم می توانید در آن سفارش دهید. یکی از ساندویچ های عطاویچ ترکیبی از برگر به همراه پنیر و مرغ است که به اسم ژوهانسبرگ معروف است.  اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید غذا را در منزل میل کنید عطاویچ منویی جدا دارد که مخصوص غذاهای نیمه آماده است و می توانید آن را در فرم گرم کرده و نوش جان کنید.

آدرس: مشهد، بلوار صياد شيرازي، بين صياد ٢٠ و ٢٢

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۶۵۸۱۸٣

فست فود پیتزا پیتزا

نمایی از فست فود پیتزا پیتزا مشهد

فست فود پیزا پیتزا از جمله فست های قدیمی شهر مقدس مشهد است. در منوی این رستوران می توانید پیتزا و ساندویچ را با قیمت خوب سفارش دهید. رستوران پیتزا پیتزا با اینکه دارای شعبات بسیار زیادی است اما کیفیت در تمام شعبه ها یکسان است و برای کسانی که می خواهند یک غذای خوشمزه را در کنار یک منظره زیبا تجربه کنند فست فود پیتزا پیتزا شعبه کوهسنگی انتخاب مناسبی خواهد بود. این رستوران انواع مختلف پیتزاهای ایتالیایی را با طعم های مختلف سرو می کند. پیتزاهای این رستوران بسیار پر ملات هستند .

    آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۳۰

    شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۶۶۰۹۶۶

رستوران باغ زیتون از فست فودهای مشهد

نمایی از رستوران باغ زیتون مشهد

رستوران باغ زیتون نیز از جمله فست فودهای مشهد است که شعبه های آن غذاهای ایتالیایی سرو می کنند. در رستوران باغ زیتون می توانید هم از فضای باز رستوران استفاده کنید و هم در سالن های داخلی بنشینید. از جمله غذاهایی که در بین مشتریان باغ زیتون مشهور است، استیک و پوره سیب زمینی آن است، همچنین لازانیا و پیتزا هم برای عاشقان این مدل غذاها مشهور هستند. در این رستوران از سوسیس و کالباس استفاده نمی شود در نتیجه سلامت و کیفیت غذاها بالاست.

آدرس: مشهد بلوار ملک آباد، ملک آباد ۱۳، نبش چهارراه اول

شماره تلفن:051376112336

آدرس:مشهد، سجاد، بهار۱۰، خیابان ۳/۱۰

شماره تلفن: 05137621382

رستوران بزرگمهر

نمایی از رستوران بزرگمهر مشهد

رستوران بزرگمهر بهترین کنتاکی مشهد به شمار می رود. در این رستوران، کنتاکی در 2 و 3 تکه همراه با سیب زمینی و سس مخصوص قابل سفارش است. البته شما می توانید سیب زمینی اضافه به همراه خیارشور و سس را هم سفارش دهید. نکته مثبت درباره رستوران بزرگمهر این است که به دلیل قیمت ارزانی که دارد می تواند برای دورهمی ها انتخاب شود. سالن این رستوران ظرفیت 50 نفر را دارد.

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی، کنتاکی بزرگمهر

 شماره ‌تلفن: ۰۵۱۳۷۶۳۸۵۵۵

رستوران شبدیز

نمایی از رستوران شبدیز مشهد

رستوران شبدیز دارای سه شعبه در مشهد است و در آن انواع پیتزا و برگر سرو می شود. رستوران شبدیز از معروف ترین فست فودهای مشهد به شمار می رود. غذای معروف این رستوران مرغ سوخاری و پیتزای مخصوص آن است. پیتزای رستوران شبدیز شامل قارچ، هات داگ، گوشت و پنیر است. پیتزا جوجه کباب آن نیز بسیار معروف است. کسانی که به غذاهای تند علاقه دارند می توانند پیتزای مکزیکی شبدیز را انتخاب کنند. از نکات ویژه رستوران شبدیز وجود پارک اختصاصی و سالن 160 نفره آن است.

    آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۱۵  

   شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

فست فود پیتزا شب از فست فودهای مشهد

نمایی از فست فود پیتزا شب مشهد

فست فود پیتزا شب هر روز تا ساعت دو صبح پذیرای مهمانان است. پیتزا و ساندویچ های این رستوران دارای قیمت مناسبی هستند. پیتزاهای پیتزا شب در اندازه دو نفره هم عرضه می شوند، در نتیجه می توانید آن را همراه با دوست خود نوش جان کنید. برگرهای پیتزا شب دست ساز هستند و در کنار آن می توانید سیب زمینی سرخ شده هم سفارش دهید.

آدرس: مشهد،احمد آباد، خیابان کلاهدوز، بلوار احمد آباد

شماره تلفن: 05138419651

فود فکتوری

نمایی از فود فکتوری مشهد

رستوران فود فکتوری مشهد از جمله فست فودهای مشهد است که غذاهای آن دارای کیفیت بالایی هستند و بهترین پیتزا مشهد نزدیک حرم است. دکور این رستوران به صورت خاص و ویژه ای با بشکه های قرمز پوشیده شده است. مشهورترین غذاهای رستوران فود فکتوری لم چاپس، فیله مینیون و ریبون است. در منوی این رستوران غذاهای ناشناخته ای وجود دارد که توضحات خوبی درباره هر یک از آن ها گفته شده است. پاستاهای معروفی که در این رستوران سرو می شود شامل پاستا عربیکا، پاستا آلفردو و پاستا پستو است. در این رستوران همچنین انواع غذاهای دریایی مانند استیک غزل آلا و میگو یافت می شود.

آدرس فود فکتوری:‌ مشهد، بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار

شماره تلفن فود فکتوری: 05137666793

گریل فود پر وحشی از فست فودهای مشهد

نمایی از گریل فود پر وحشی مشهد

فست فود گریل، از جمله بهترین فست فودهای مشهد است که منوی آن شامل انواع استیک ها می شود. منوی ویژه این رستوران استیک 130 گرمی به همراه 2 تکه لم چاپس با 150 گرم مرغ و 2 مینی چیز برگر است. به طور کلی  گریل فود پر وحشی به خاطر استیک و گریل های آن بسیار معروف شده است.

آدرس: مشهد، هنرستان، کنارگذر وکیل آباد، بلوار هنرستان

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۸۲۸۲۲۳

بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

فود فکتوری مشهد، فست فود کندز، فست فود آس برگر

فست فود خوب نزدیک حرم امام رضا کدام است؟

رستوران سدروس، رستوران هتل درویشی، رستوران معین درباری

بهترین کنتاکی مشهد کدام است؟

کنتکای بزرگمهر

پس در این مطلب لیست بهترین فست فودهای مشهد را به شما معرفی کردیم که اگر تصمیم داشتید با رزرو بلیط هواپیما مشهد به این شهر سفر کنید اطلاعات مناسبی در این زمینه داشته باشید.

3 دیدگاه در “12 مورد از بهترین فست فودهای مشهد از نظر مردم

  1. حسینی گفت:

    فست فود برگرحال
    وکیل آباد اول هاشمیه اگه اشتباه نکنم به شدت پیشنهاد میشه. فوق العادس برگرشون

  2. اگر به مشهد سفر می کنید حتما ازپیتزا حاج مشهدی سفارش پیتزا ساندویچ دهید . کیفیت شون بسیار عالی است .
    https://pitzahajmashhadi.ir/
    آدرسشون هم براتون میذارم : روبه روی درب باب الجواد حرم مطهر رضوی بین اندرزگو 8 و 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *