مهمترین مراکز خرید مشهد به همراه آدرس

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد
ایران گردی, مشهد

شهر مشهد دارای تفریحات دیدنی است و زائران می توانند علاوه بر داشتن لحظات عرفانی در کنار حرم از مراکز خرید یا پارک های آبی هم لذت ببرند. مخصوصا که مراکز خرید مشهد شامل انواع کالاهای لوکس می شوند. در این مطلب قصد داریم تا درباره مهمترین مراکز خرید مشهد صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

مراکز خرید لوکس مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

این مجتمع شامل 34 طبقه می شود که برای رفتن به بخش تجاری باید به طبقه های منفی 1 تا مثبت 3 بروید. برای رفتن به این مرکز خرید می توان از خیابان گلشن و هفت تیر استفاده کرد. همین طور توسط یک پل که در خیابان هفت تیر واقع است، می توانید به طبقه دوم مرکز خرید آرمیتاژ گلشن بروید.

در صورتی که می خواهید کالاهایی مانند وسایل آشپزخانه، کالای خواب، لوازم الکترونیک خریداری کنید یا یک نوشیدنی در کافی شاپ بخورید، باید به طبقه منفی یک بروید. در این بخش بانک ملت هم وجود دارد.

ولی اگر مایل به خرید لباس، ساعت، جواهر، عطر و عینک هستید، باید به طبقه همکف بروید. لوازم آرایشی و طلا، پوشاک، جواهر و کالاهای چرمی در طبقه اول در دسترس هستند. طبقه دوم ویژه مبل و وسایل دکوراسیون است. طبقه سوم به پوشاک، کالای خواب کودک و اسباب بازی اختصاص دارد.

یک کافی شاپ هم برای کودکان و خانواده های آن ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بعد از خرید می توانید به کافی شاپ، فست فود یا رستوران آن مراجعه کرده و با خوردن غذاهای خوشمزه انرژی خود را دوباره به دست آورید.

شماره تلفن مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: 05131905

ساعت کاری مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح تا 22 شب و از پنجشنبه تا جمعه و روزهای تعطیل دیگر از ساعت ده صبح تا 23 شب باز است.

آدرس مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: مشهد، نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن

وب‌سایت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: armitajmall.com

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

برای ساخت این مجموعه از ترکیب معماری اسلامی و مدرن بهره گرفته اند. در هنگام دیدن این مرکز خرید اولین چیزی که باعث جلب توجه شما می شود الماسی است که در بخش گنبد آن قرار داده اند.

این مجتمع تجاری شامل شش طبقه می شود که در آن 1500 بخش تجاری و قسمت های دیگری مانند فست فود، نمازخانه، آژانس های هواپیمایی، پارکینگ، سالن اجتماع، کافی شاپ، رستوران و … وجود دارد. در این مکان می توانید لوازم مختلفی مانند کیف، کامپیوتر، صنایع دستی، پوشاک، تلفن، لوازم خانگی و … را خریداری نمایید.

در مرکز خرید الماس شرق یه بخش تفریحی به اسم شهربازی سرزمین عجایب هم در دسترس است که بازدیدکنندگان می توانند در آن از اتاق عکس، بولینگ، دستگاه های شبیه ساز، دارت، اتاق گریم، کنسول بازی، کارگاه خلاقیت و بوفه استفاده کنند.

فاصله این مکان تا حرم تقریبا 20 دقیقه است و تعدادی از هتل های لوکس مشهد مانند هتل درویشی به این مکان نزدیک هستند و می توانید از سرویس رایگان رفت و آمد آن استفاده کنید.

شماره تلفن مرکز خرید الماس شرق: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

ساعت کاری مرکز خرید الماس شرق: از ساعت ده صبح تا نه شب

آدرس مرکز خرید الماس شرق: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی

وب‌سایت مرکز خرید الماس شرق: almasshargh.com

مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد

این مرکز خرید شامل 6 طبقه می شود و در آن 400 واحد تجاری فعالیت می کنند. بعضی از بخش های این مجتمع به صورت ویژه به وسایل چوبی و مبل اختصاص دارد که این طبقات شامل طبقه یک تا چهار می شوند. مبلمان های زیبا و مدرن یا کمد و تخت در این مجتمع قابل خریداری هستند.

شما می توانید در سایر طبقات این مرکز خرید خشکبار، عطر، کیف، لوازم آرایشی، لباس و سوغاتی خریداری نمایید. شهربازی معروف پرفسور بازیما هم در این مرکز خرید است. علاوه بر این می توانید از رستوران، نمازخانه، پارکینگ، آسانسور و … هم استفاده کنید.

مراکز خرید دیگری مانند الماس شرق و بازار بین المللی سپاد هم به این ساختمان نزدیک هستند. همین طور از این مرکز خرید می توان به راحتی به پارک ساحلی آفتاب و باغ پرندگان دسترسی داشت.

شماره تلفن مجتمع تجاری وصال مشهد: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵

ساعت کاری مجتمع تجاری وصال مشهد: این مرکز خرید از نه صبح تا هشت شب باز است.

آدرس مجتمع تجاری وصال مشهد: مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان 6

وب‌سایت مجتمع تجاری وصال مشهد: vesal-center.com

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

این مجتمع خرید به دلیل داشتن امکانات و خدمات مدرن تفاوت هایی با سایر مراکز خرید دارد. این مکان در سال 1383 تاسیس شده و شامل 4 طبقه می شود. مرکز خرید مورد نظر دارای 250 واحد تجاری است و شامل کالاهای مختلفی می شود. شما می توانید در این فروشگاه ها کیف، عطر، ساعت، کادو، لباس شب، لباس بانوان، کودکان و آقایان و بدلیجات را خریداری نمایید.

سوپرمارک این مرکز خرید شامل شیرینی، مواد لبنی، خشکبار، مواد پروتئینی و میوه می شود. در صورتی که همراه با فرزند خود به این مرکز خرید سر زدید، می توانید به طبقه سوم رفته و از بخش شهربازی کودک استفاده کنید. همچنین یک سالن بولینگ و بیلیارد هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. از دیگر بخش های این مجتمع می توان به فروشگاه کتاب، وضوخانه، پارکینگ و نمازخانه اشاره کرد.

تلفن مرکز خرید پروما مشهد: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱

ساعت کاری مرکز خرید پروما مشهد: شنبه الی پنجشنبه از ساعت نه صبح تا دوازده شب و جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۴ بامداد

آدرس مرکز خرید پروما مشهد: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز

برج تجاری آلتون مشهد

برج تجاری آلتون مشهد

برج مورد نظر در 25 طبقه ساخته شده ولی تنها از 3 طبقه آن برای بخش تجاری استفاده می شود با این حال ویژگی کالاهای آن باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین گردشگران داشته باشد. کالاهای این برج شامل کیف و کفش و وسایل صوتی و لباس می شوند.

چنانچه به قیمت اهمیت نمی دهید و به دنبال خرید کالاهای لاکچری هستید باید سری به این برج بزنید، زیرا کیفیت کالاها بسیار بالا است. البته گاهی اوقات حراج های فصلی در این مکان برگزار می شوند که در آن کالاها با قیمت مناسب به فروش می رسند. بسیاری از کالاهای این مرکز خرید از مارک های مشهور هستند.

رستوران پسران کریم مشهد هم در این برج قرار دارد که این رستوران غذاهای بسیار معروف و خوشمزه ای را سرو می کند. در صورتی که به دنبال فروشگاه هستید، می توانید به طبقه منفی یک سر بزنید، زیرا یک فروشگاه هایپر فامیلی در آن وجود دارد.

این فروشگاه در سال 1397 افتتاح شده است و در آن گوشت، شیرینی، خشکبار، لبنیات و … به فروش می رسند. همچنین یک کافی شاپ هم در طبقه منفی یک است که به اسم همین برج شناخته می شود. از سایر امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به آسانسور، پارکینگ، پله برقی و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

 تلفن برج تجاری آلتون مشهد: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۵۱

آدرس برج تجاری آلتون مشهد: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳، برج تجاری آلتون

مجتمع کیان سنتر مشهد

مجتمع کیان سنتر مشهد

این مرکز خرید در واقع شامل دو بخش به اسامی کیان سنتر یک و دو می شود. کیان سنتر یک شامل 83 واحد تجاری است که در شش طبقه ساخته شده است و این بخش شامل لوازم تزیینی و لباس می شود.

همین طور باید گفت که این مرکز خرید شامل 150 بخش تجاری است که در طبقات اول تا سوم آن قرار گرفته اند. شهربازی، فودکورت، هایپرمارکت، پرده سینما برای پخش فیلم و مسابقات ورزشی از دیگر امکانات آن است.

در این مجتمع همچنین کیف، عطر، لوازم آرایشی، بدلیجات، لباس کودک، کفش، ادکلن، لوازم آشپزخانه و … به فروش می رسند. هایپرمارکت آن شامل نان، بخش میوه، لباس، مواد پروتئینی و لوازم خانگی می شود.

تلفن مجتمع کیان سنتر یک مشهد: ۰۵۱۳۶۱۴۴۳۶۲

تلفن کیان سنتر دو مشهد: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۱۴

ساعت کاری مجتمع کیان سنتر مشهد: ساعت 11 تا 22 شب

آدرس مجتمع کیان سنتر مشهد: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی، مجتمع تجاری کیان سنتر دو

مراکز خرید مشهد نزدیک حرم امام رضا

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

در بخش شرقی خیابان امام رضا این بازار قرار گرفته است، بعد از زیارت حرم به سادگی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. ورودی های بازار دو عدد هستند و خروجی آن به سمت میدان 17 شهریور است. قدمت این بازار به سال 1355 باز می گردد و شامل دو طبقه می شود. در این بازار دو راهرو وجود دارد که هرکدام شامل مغازه هایی می شوند.

شما می توانید در این بازار مهر، ادویه، نبات، انگشتر عقیق، سجاده، فیروزه و نقره، زعفران و … را خریداری کنید. همچنین کارگاه هایی در این بازار فعالیت می کنند که در آن ها انگشتر و صنایع دستی ساخته شده و طلا کاری و فیروزه تراشی انجام می شود.

ساعت کاری بازار رضا مشهد: ساعت ۹ صبح تا ۲۴ شب

آدرس بازار رضا مشهد:‌ ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب)

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

این مرکز خرید به حرم امام رضا (ع) فاصله نزدیکی دارد و در 13 طبقه تاسیس شده است. ویژگی این مرکز خرید این است که در آن مجسمه سنگی، غار سنگی، آبشار، درختان نخل، پارکینگ، رستوران و بخش بازی کودکان در آن در نظر گرفته شده است.

پس همان طور که گفتیم این فضای سبزی که در این مجتمع وجود دارد و همچنین نورپردازی های زیبای آن سبب شده تا جلوه جالب تری در این مرکز خرید به وجود آید و در نتیجه شما بتوانید از حضور خود در این جا لذت ببرید. کالاهای این مکان شامل عطر، لباس، اسباب بازی و … می شوند. یک مرکز اقامتی به اسم آرمان هم در این جا وجود دارد.

تلفن مرکز خرید آرمان مشهد: ۰۵۱۳۳۳۹۰۳۳۳

آدرس مرکز خرید آرمان مشهد: مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد

قدمت این بازار به سال 1377 باز می گردد و در 4 طبقه ساخته شده است. موقعیت مکانی این بازار در کنار میدان شهدا است و یکی از خیابان های آن به حرم منتهی می شود. در طبقه منفی یک و همکف آن چندین فروشگاه به چشم می خورند و طبقه منفی دو ویژه تاسیسات است. اگر می خواهید خرید عمده کنید، باید به طبقه آخر این مرکز خرید بروید. کالاهای این مکان شامل زرشک، مهر و جانماز، وسایل بهداشتی و آرایشی، بدلیجات، زعفران، انگشتر فیروزه و … می شوند.

آدرس بازار بزرگ مرکزی مشهد: مشهد، خیابان آیت‌الله بهجت، چهار شهدا

مرکز خرید شرق زیست

مرکز خرید شرق زیست

این مرکز خرید دارای 160 واحد تجاری است و در کنار میدان طبرسی مشهد واقع شده است. شما می توانید از این مرکز خرید خشکبار، نبات، بدلیجات، زعفران، پوشاک، اسباب بازی، مانتو و شلوار، لباس بچه، روسری و پارچه و انگشتر عتیق خریداری کنید.

هر وقت هم احساس گرسنگی کردید کافی است به رستوران سنتی که در طبقه منفی 2 قرار گرفته است بروید. در این رستوران می توانید غذاهای ترکی و ایرانی را سفارش دهید. این مرکز خرید از حرم فقط صد متر فاصله دارد و با مقداری پیاده روی به آن خواهید رسید.

تلفن مرکز خرید شرق زیست: ۰۵۱۳۳۶۸۱۶۳۰

آدرس مرکز خرید شرق زیست: مشهد، حاشیه میدان طبرسی

بازار غدیر مشهد

بازار غدیر مشهد

یکی دیگر از مهمترین مراکز خرید مشهد بازار غدیر است. این بازار در کنار حرم قرار گرفته است، به همین دلیل زائران معمولا بعد از زیارت به آن مراجعه می کنند. قیمت کالاها و کیفیت آن ها هم از هر نظر مناسب است. در این بازار کالاهای متنوعی به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به کفش، سنگ های زینتی، پوشاک، زعفران، خشکبار، بدلیجات و … اشاره کرد. پس این مکان برای خرید سوغات مشهد بسیار عالی است.

آدرس بازار غدیر مشهد: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی

بازارهای ارزان مشهد

بازار امین مشهد

بازار امین مشهد

از مراکز خرید ارزان مشهد می توان به این بازار اشاره کرد. این بازار نیز به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. کالاهای مورد نیاز خریداران مانند پوشاک، اسباب بازی، ظرف های چینی و مواد خوراکی با قیمتی ارزان در این بازار عرضه می شوند.

ساعت کاری بازار امین مشهد: از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۱ شب

آدرس بازار امین مشهد: مشهد، خروجی حرم به‌سمت خیابان نواب صفوی

بازار مولوی مشهد

بازار مولوی مشهد

این بازار یکی از مراکز خرید بزرگ مشهد است که بیشتر در آن مغازه های خرازی دیده می شود. در این بازار می توانید لوازم التحریر، ابزار خیاطی، لوازم آرایشی، اسباب بازی و … را خریداری کنید. مغازه های لوازم آرایشی بسیار زیادی هم در این مکان هستند و می توانید کالای مد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. این بازار از حرم امام رضا (ع) 3 کیلومتر فاصله دارد.

ساعت کاری بازار مولوی مشهد: از ساعت هشت صبح تا ۱۹ بعدازظهر آدرس بازار مولوی مشهد: مشهد، بلوار مصلی

مراکز خرید پوشاک مشهد

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

از دیگر بازارهای نزدیک به حرم می توان به این بازار اشاره کرد که باعث شده توریست های زیادی به آن مراجعه کنند. در این بازار وسایل با کیفیت به فروش می رسند و می توانید اجناسی مانند کیف و کفش و انواع لباس های مردانه و زنانه را از این جا خریداری کنید.

با اینکه این بازار لاکچری محسوب نمی شود، ولی باز هم طرفداران زیادی در بین خریداران دارد. شما می توانید در نیمکت هایی که در کنار بازار است بنشینید و با یک بستنی سنتی از خود پذیرایی کنید.

آدرس بازار جنت مشهد: مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

منطقه احمدآباد مشهد از محلات شلوغ و پررفت و آمد آن است که در این محل یک مرکز خرید هم قرار گرفته است. این مجموعه سه طبقه ای دارای یک پارکینگ است که کار را برای خریداران آسان تر کرده است.

معمولا کالاهای این بازار شامل لباس های مختلف اسپرت، عروسی، کت و شلوار، شال و روسری، مانتو و زیورآلات می شوند. اما می توانید در این محل لوازم آرایشی، زعفران، کیف، عطر، زرشک، کفش، نبات و … را هم خریداری کنید. یک شهربازی برای کودکان و یک کافی شاپ هم در این مرکز خرید وجود دارد. ناگفته نماد که مترو به این محل نزدیک است.

تلفن مرکز خرید خورشید مشهد: ۰۵۱۳۸۴۴۴۶۵۸

ساعت کاری مرکز خرید خورشید مشهد: از ساعت 10 صبح تا 8 شب

آدرس مرکز خرید خورشید مشهد: مشهد، خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا، روبه‌روی سه راه راهنمایی

مرکز خرید آسمان مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

فاصله این مرکز خرید تا حرم تقریبا 4 کیلومتر است. این مرکز خرید که به تازگی تاسیس شده از مراکز خرید لوکس مشهد است. از آن جا که پارکینگ آن 18 طبقه است، هیچ مشکلی برای پارک ماشین خود نخواهید داشت.

با اینکه بیشتر مغازه های این مجتمع برای انواع پوشاک است، اما در لابه لای آن ها وسایلی مانند کیف، زیورآلات، کفش و … هم به چشم می خورند. در این میان وجود شهربازی و فست فود در طبقه 11 باعث شده تا این مجموعه از ویژگی های به خصوصی برخوردار باشد. از آن جا که 3 خیابان شهید شیرودی، میدان هفت تیر و شهید صدر به این مکان راه دارند، کار دسترسی برای خریداران راحت تر شده است.

تلفن مرکز خرید آسمان مشهد: ۰۵۱۳۳۳۴۹۶۰۲۰

ساعت کاری مرکز خرید آسمان مشهد: از ساعت هشت صبح تا 23 شب و روزهای جمعه از ساعت 10 تا 23 شب

آدرس مرکز خرید آسمان مشهد: مشهد، میدان ۱۷ شهریور

مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد

مرکز تجاری کاسپین مد

این مرکز خرید برای خرید پوشاک بسیار معروف است و در آن لباس هایی با مارک های مشهور به فروش می رسند. از آن جا که کالاهای آن برند هستند در نتیجه مغازه های این مرکز خرید باید از استانداردهای خوبی پیروی کنند. این مارک ها شامل اسپرینگ فیلد، مانگو، دیزل، دبنهامز و … می شوند. طبقات این مرکز خرید شامل فروشگاه های کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و … می شوند. کافی شاپ و رستوران هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. وجود پارکینگ هم باعث شده تا این مرکز خرید از همه نظر کامل باشد.

تلفن مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد: ۰۵۱۳۷۶۷۸۶۶۱

ساعت کاری مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد: از ساعت 8 تا 23 شب

آدرس مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد

مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد

یکی از دلایلی که باعث شده این مجموعه برای گردشگران و خریداران جذاب باشد، قرارگیری آن در مرکز شهر و وجود اجناسی با قیمت مناسب، پارکینگ و … است. برج مورد نظر شامل 370 واحد تجاری می شود که از طبقه منفی یک تا طبقه سوم اجناسی ماند کیف و کفش، وسایل دکوری، پوشاک و … عرضه می شوند. دیگر بخش های این برج شامل رستوران، سرویس بهداشتی، کافی شاپ، فروشگاه رفاه و پارکینگ می شود.

تلفن مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد: 05138481010

آدرس مرکز خرید اداری سلمان مشهد: مشهد، تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی

بازار هفده شهریور مشهد

بازار هفده شهریور

از مهمترین مراکز خرید مشهد می توان به این بازار اشاره کرد که جزو ارزان ترین مراکز خرید هم به شمار می رود. در این مرکز خرید می توانید لباس های مجلسی، پوشاک بچه گانه، مردانه، روسری و زنانه را خریداری کنید. قیمت کالاهای این بازار بسیار ارزان است و شما می توانید در آن عمده فروشی را هم پیدا کنید.

خیابان عنصری که در کنار این بازار است، هم شامل لباس های مختلفی می شود که با قیمت خوبی به فروش می رسند. از آن جا که تعداد بسیار زیادی مغازه برای خرید لباس وجود دارد، پس مطمئنا دست خالی از این بازار باز نخواهید گشت.

 میدان 17 شهریور به بازار رضا نزدیک است، پس می توانید از آن سمت به طرف این مرکز خرید را پیاده طی کنید. توجه داشته باشید که این بازار محل فروش مارک های معروف نیست.

آدرس بازار هفده شهریور مشهد: مشهد، میدان هفده شهریور

سایر مراکز خرید مشهد

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد

در این بازار تعداد زیادی کالاهای متنوع با قیمت مناسب در دسترس هستند که باعث شده این مجموعه از بهترین مراکز خرید مشهد به شمار آید. هر طبقه ای مخصوص یک کالا است که در نتیجه کار جستجو برای شما ساده تر شده است. برای مثال می توانید در طبقه منفی یک لباس های مخصوص کودک را خریداری کنید. طبقه همکف برای لباس های خانم ها و آقایان است.

در طبقه بعدی می توانید لباس، شال، کیف، مانتو و … را خریداری کنید. طبقه مثبت یک برای لباس های عروسی و سایر وسایل مرتبط با آن است. همین طور در این طبقه طلا و زیورآلات، بدلیجات، ادکلن، ساعت و کیف هم عرضه می شود.

اگر می خواهید چیزی بخورید، لازم نیست از این مرکز خرید بیرون بروید بلکه کافی است به بوفه های آن مراجعه کنید و در آن جا پیتزا، ذرت مکزیکی، سمبوسه و نوشیدنی عرضه می شود. وجود پارکینگ، سرویس های بهداشتی، بخش مخصوص بازی کودک، دستگاه خودپرداز و آب خوری هم از دیگر ویژگی های این مکان است.

تلفن بازار فردوسی مشهد: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

ساعت کاری بازار فردوسی مشهد: ساعت 9 صبح تا 23 شب

آدرس تلفن بازار فردوسی مشهد: مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح، بازار فردوسی

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور

این مرکز خرید قدیمی در بخش مرکزی شهر قرار گرفته است و در سال 1357 تاسیس شده است. در آن موقع از آن جا که مراکز خرید زیادی وجود نداشت، اکثر مسافران برای خرید به این محل مراجعه می کرده اند.

کالاهای این مرکز شامل سنگ های قیمتی، زرشک، خشکبار، نقره، کیف، زعفران، عطر، لباس، کفش، اسباب بازی، زیورآلات و ترمه می شوند. همین طور یک کتاب فروشی هم در این مکان وجود دارد.

در این میان کارگاه های صنایع دستی هم در این مکان به چشم می خورند که در آن ها تابلوهای معرق به فروش می رسند. شما می توانید سفارش طراحی صورت خود را به آن ها بدهید. همچنین در این فروشگاه ها بخش آموزشی هم وجود دارد. بعد از کلی خرید و گشت و گذار می توانید سری هم به کافی شاپ آن بزنید.

تلفن مجتمع تجاری زیست خاور مشهد: ۰۵۱۳۸۵۲۴۶۷۳

ساعت کاری مجتمع تجاری زیست خاور مشهد: از ساعت نه صبح تا 22 شب و در جمعه ها از ساعت 10 تا 14 باز است.

آدرس مجتمع تجاری زیست خاور مشهد: مشهد، فلکه تقی آباد، جنب خیابان کوهسنگی دو

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مرکز تجاری ویلاژ توریست

این مجتمع شامل 4 طبقه می شود که طراحی آن به صورت مدرن صورت گرفته است. در این مرکز خرید 260 واحد وجود دارد که می توان در آن ها خرید کرد و هم امکان تفریح فراهم شده است.

طبقه منفی یک این مرکز برای کافی شاپ و فودکورت آن است که در آن ها انواع غذا و نوشیدنی صرف می شوند. طبقه اول تا سوم برای اسباب بازی، کالاهای صوتی و تصویری، خرید سوغاتی، پوشاک و مواد غذایی است. در طبقه بعدی می توانید از بخش بولینگ استفاده کنید یا کودک خود را به شهربازی ببرید.

تمام گروه های سنی می توانند از این شهربازی استفاده کنند. لازم به ذکر است که دیگر امکانات این مکان شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، آسانسور، پردیس سینمایی، آب نما، نمازخانه و … می شوند.

تلفن مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد: ۰۵۱۳۵۵۱۰۹۵۶

ساعت کاری مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد: ساعت ده صبح تا 12 و نیم شب

آدرس مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، ویلا شهر، امام رضا هشت

مجتمع تجاری نیکا مشهد

مجتمع تجاری نیکا مشهد

این مرکز خرید در سال 1392 تاسیس شده است و موقعیت مکانی آن در بلوار جانباز است. تعداد زیادی فروشگاه در این مکان فعالیت می کنند که می توانید کالاهای مورد نیاز خود از جمله کیف و کفش، لباس، وسایل منزل و زیورآلات را خریداری کنید. برای کودکان هم یک بخش بازی در نظر گرفته شده است.

تلفن مجتمع تجاری نیکا مشهد: ۰۵۱۳۷۶۶۹۵۲۲

آدرس مجتمع تجاری نیکا مشهد: مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز

مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد

مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد

این مرکز خرید در بلوار خیام است و یکی از بزرگ ترین مجموعه ها برای لوازم کامپیوتری است. این مجتمع شامل 8 طبقه می شود که در آن لپ تاپ، لوازم جانبی و سایر وسایل مربوط به کامپیوتر به فروش می رسند. در طبقه منفی یک تا طبقه دوم می توانید لوازم کامپیوتری را خریداری نمایید. بقیه طبقات برای قسمت های اداری استفاده می شوند.

تلفن مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد: ۰۵۱۳۷۶۸۶۵۹۱

ساعات کاری مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد: ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر و از ساعت 17 و نیم بعدازظهر تا ساعت ده شب

آدرس مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد: مشهد، دستغیب 35

مجتمع تجاری کامپیوتر تابان مشهد

این مجتمع مخصوص لوازم کامپیوتری است و در آن می توانید لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر و سایر لوازم را خریداری نمایید. این مجموعه کلا 5 طبقه است که دو طبقه آن برای بخش اداری و بقیه طبقات برای فروشگاه هستند.

تلفن مجتمع تجاری کامپیوتر تابان مشهد: ۰۵۱۳۷۲۸۴۴۲۷

ساعت کاری مجتمع تجاری کامپیوتر تابان مشهد: ساعت 9 صبح تا 10 شب

آدرس مجتمع تجاری کامپیوتر تابان مشهد: مشهد، بلوار شهید صادقی، بین صادقی ۱۷ و ۱۹

مجتمع تجاری زمرد مشهد

مجتمع تجاری زمرد مشهد

این مجتمع شامل پنجاه واحد تجاری می شود که این واحدها در بخش طبقه اول و همکف هستند. شما می توانید کیف و کفش، صنایع دستی، پوشاک، جواهرات، لوازم منزل و سایر کالاها را در فروشگاه های آن خریداری کنید.

دو مرکز خرید دیگر به نام های یاقوت و فیروزه هم به این مکان نزدیک هستند که در آن ها وسایل صوتی، لوازم دکوری، کیف و کفش و … عرضه می شوند. توجه داشته باشید که این مرکز خرید پارکینگ ندارد.

تلفن مجتمع تجاری زمرد مشهد: ۰۵۱۳۸۹۴۲۵۰۲

آدرس مجتمع تجاری زمرد مشهد: مشهد، نبش صیاد شیرازی دو

بازار گوهرشاد مشهد

بازار گوهرشاد مشهد

این بازار در سال 1368 افتتاح شده است و در آن وسایلی مانند لوازم خانه به فروش می رسند. ظرف های کریستال، چینی و شیشه ای می تواند برای نوعروسان بسیار جذاب باشد و انواع آن ها در فروشگاه های این بازار به چشم می خورند. علاوه بر این شما می توانید تابلو، مجسمه، آباژور و لوازم پلاستیکی خانه را هم از این مکان خریداری کنید.

سایر وسایل این بازار شامل زعفران، لوازم آرایشی، لباس، عطر، زرشک و وسایل کودک می شوند. یک کافی شاپ هم در این بازار است که در آن شربت، پیراشکی، قهوه، شکلات داغ، اشترودل و … سرو می کند. از سایر امکانات این محل می توان به عابربانک، نمازخانه و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

تلفن بازار گوهرشاد مشهد: ۰۵۱۳۷۲۵۳۷۴۴

ساعت کاری بازار گوهرشاد مشهد : ساعت 9 صبح تا یک و نیم ظهر و از ساعت چهار و نیم بعدازظهر تا ساعت 23 شب

آدرس بازار گوهرشاد مشهد: مشهد، حاشیه بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهارراه ۶۰۰ دستگاه

بازار حکیم مشهد

بازار گوهرشاد مشهد

این بازار که به بازار روس ها هم مشهور است، مکانی قدیمی محسوب می شود. برای رفتن به این بازار باید به باغ ملی بروید. این محل یک مجموعه 4 طبقه است که پیش از این روس ها در آن مغازه داشته اند و کالاهای روسی در آن عرضه می شده است. اما الان اجناس آن ایرانی و چینی هستند.

در صورتی که می خواهید اسباب بازی، دوربین شکاری، کت و شلوار، بدلیجات، لوازم آرایشی و مانتو بخرید می توانید، به این مکان مراجعه کنید که به وسیله مترو و سایر لوازم حمل و نقل هم قابل دسترس است.

آدرس بازار حکیم مشهد: مشهد‌، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به میدان شهدا، روبه‌روی اداره کل آموزش‌وپرورش مشهد

بازار خیام مشهد

این بازار به سایر مراکز خرید مشهد مانند الماس شرق، بازار سپاد، میدان میوه و تره بار، مرکز وصال و مرکز بورس لوازم خانگی نزدیک است. در این بازار 194 فروشگاه وجود دارد که در آن ها لوازم آرایشی، لوازم منزل، پوشاک و … به فروش می رسند. از امکانات این بازار می توان به رستوران، نمازخانه، آسانسور، هایپرمارکت، پارکینگ، فودکورت و … اشاره کرد.

آدرس بازار خیام مشهد: مشهد، فتح آباد، خیام شمالی، میدان سپاد

بازار بعثت مشهد

بازار بعثت مشهد

بازار مورد نظر در منطقه طرقبه قرار گرفته است و محل مناسبی برای خرید انواع وسایل مانند نقره جات، پوشاک، اسباب بازی، خشکبار، پوست و چرم و … است. شما می توانید از این بازار سوغاتی های خوبی را خریداری کنید.

آدرس بازار بعثت مشهد: مشهد، منطقه طرقبه، خیابان صاحب الزمان (عج)

مرکز خرید الماس شرق چرا به این اسم معروف شده است؟

علت نام گذاری این مجموعه وجود گنبدی است که یک الماس درخشان در وسط خود دارد.

مراکز خرید نزدیک به حرم امام رضا (ع) کدامند؟

بازار غدیر، بازار رضا، بازار بزرگ مرکزی مشهد و …

برای خرید خرازی باید به کدام مرکز خرید مشهد مراجعه کرد؟

بازار مولوی بهترین مکان برای خرید این وسایل است.

ارزان ترین بازارهای مشهد کدامند؟

بازار هفده شهریور، بازار امین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *