شهربازی های دبی

شهربازی دبی
جهان گردی, دبی

دبی مکان های جذاب بسیاری دارد که شهربازی های آن یکی از این مکان ها است. این شهربازی ها به صورت ویژه ای طراحی شده اند تا محیط جذابی را برای بازی گروه های سنی مختلف آماده کنند. شهربازی های دبی فقط شامل وسایل بازی نیستند، بلکه در آن ها رستوران، فروشگاه و حتی تئاتر هم وجود دارند. برای خرید بلیط هواپیما دبی کلیک کنید.

بهترین شهربازی های دبی

همان طور که گفتیم از آن جا که دبی شهری جذاب برای گردشگران است در آن انواع بخش های تفریحی در نظر گرفته شده است. بهترین زمان برای سفر به این شهر هم در پاییز و زمستان است که هوا خنک تر خواهد بود.

شهربازی IMG Worlds of Adventur

شهربازی دنیای هیجان انگیز
دبی

این مکان بهترین شهربازی دبی است که به صورت سرپوشیده ساخته شده است. این مجموعه فقط مخصوص کودکان نیست، بلکه بزرگسالان هم می توانند از بخش های مختلف آن لذت ببرند.

در این شهربازی انواع وسایل تفریحی مانند ترن هوایی به چشم می خورند. بازی های این شهربازی به این صورت هستند که برای مثال شما وارد داستان مرد عنکبوتی می شوید و می توانید از دکتر اک انتقام خود را بگیرید. همین طور می توانید با کاراکترهای داستان نتورک یا دایناسورهای منقرض شده ملاقاتی داشته باشید.

شهربازی IMG ابعادی به اندازه 140 هزار متر مربع دارد و هر روز تقریبا بیست هزار نفر می توانند از آن بازدید کنند. شهربازی در فصل های مختلف سال باز است و می توان از وسایل آن استفاده کرد.

قیمت بلیط شهربازی

قیمت بلیط شهربازی IMG هم اکنون به جای 345 درهم تنها 129 درهم است. همان طور که می دانید واحد پول کشور امارات درهم است.

ساعات کاری شهربازی IMG: از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح تا نه شب باز است و از پنجشنبه تا شب از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز است.

امکانات شهربازی IMG

امکانات این شهربازی شامل پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و بخش کمک های اولیه می شود.

موشن گیت دبی Motion gate

شهربازی موشن گیت دبی

والت دیزنی یک کمپانی معروف است که جذابیت این شهربازی می تواند با آن مقایسه گردد. در این مجموعه شما می توانید با سازو کار ساخت انیمیشن آشنا شوید. شرکت های فیلم سازی مانند دریم ورکس و کلمبیا پیکچرز در این محل کار می کنند. چنانچه علاقه به دنیای فیلم و انیمیشن دارید، حتما سری به این مکان بزنید.

شما می توانید در این پارک هیجان انگیز با ارواح همراه شده و به جنگ رفته یا شاهد سقوط سوسیس از آسمان باشید یا اینکه می توانید در کنار شخصیت های محبوب کارتونی مانند پاندای کنگ فوکار و ماداگاسکار ایفای نقش کنید. در این میان امکان وارد شدن به دنیای اسمورف ها و گرفتن عکس با آن ها هم وجود دارد.

قیمت بلیط موشن گیت

قیمت بلیط موشن گیت برای افراد غیرشهروند 245 درهم است. قیمت بلیط سالانه هم از 345 درهم شروع می شود.

ساعت کاری این مجموعه از ساعت 11 صبح است و زمان بسته شدن آن مشخص نیست.

پارک بالیوود (Bollywood park)

پارک بالیوود

همه ما اسم هالیوود را شنیده ایم و فیلم های هالیوودی بسیار معروف هستند. ولی آیا کلمه بالیوود را هم شنیده اید؟ بالیوود به سینمای هند تعلق دارد و در آن بازیگران هندی ایفای نقش می کنند. یکی از بخش های شهربازی دبی شامل بالیوود هند می شود تا بتواند آداب و رسوم این کشور را نشان دهد. علاوه بر این چندین رستوران که غذاهای هندی سرو می کنند، به همراه وسایل بازی مخصوص هم در این پارک وجود دارند.

بازی های این بخش شامل دیدار با کریش و مبارزه کردن با جبار سینگ می شود. برای نوشیدن یک آب نارگیل خوشمزه هم می توانید به کافی شاپ بروید. رقص همراه با موزیک هندی در بخش های مختلف پارک یا تماشای یک کار عاشقانه در بخش تئاتر آن از دیگر ویژگی های این قسمت است. یک سالن راک هم در این بخش وجود دارد که می توانید در آن به صورت رایگان همراه با موزیک برقصید.

قیمت بلیط بالیوود پارک شهربازی های دبی

قیمت بلیط بزرگسالان از 240 تا 330 درهم برای یک روز است و قیمت بلیط بالیوود پارک برای کودکان از 205 درهم شروع می شود. ساعت کاری بالیوود پارک دبی از ظهر تا هشت شب است و سالن راک هم از ساعت دو بعدازظهر تا ساعت دو صبح باز است. برای خرید بلیط سالن تاج محل باید به صورت جداگانه اقدام کنید.

لگولند دبی (Lego land)

لگولند دبی

لگولند یکی از شهربازی های دبی است. در این شهربازی باید خود را برای سرسره سواری و چرخ و فلک های غول پیکر آماده کنید. لگولند برای کودکان تا سن 12 سال مناسب است. در این پارک می توان از بیست بازی که شامل استخر موج می شود، هم استفاده کرد. سافاری از دیگر بخش های این پارک است.

بخش های مختلف این شهربازی شامل:

کارخانه، قلمرو پادشاهی، فضای ماجراجویی، شهر لگو و بخش تخیل

قیمت بلیط لگولند

برای بلیط لگولند برای بزرگسالان به صورت آنلاین 295 درهم و به صورت حضوری 330 درهم باید پرداخت کرد. قیمت بلیط برای کودکان 3 تا 11 سال و برای کسانی که بالای 60 سال دارند 250 درهم است. قیمت بلیط برای کودکان زیر سه سال هم رایگان است.

پارک آبی آتلانتیس دبی Aqua venture

پارک آبی آتلانتیس

این پارک که به پارک آبی آکواونچر هم معروف است شامل انواع مختلف تفریحات آبی می شود. آب بازی سن و سال مختلفی نمی شناسد و شما می توانید در هر سنی از آن لذت ببرید. مخصوصا که استخرهای بزرگی در این شهربازی دبی وجود دارند و می توانید از موج های بلند آن هم لذت ببرید. در شهربازی پارک کودک، بخش مبارزه با کوسه و خلیج دلفین هم وجود دارند.

بخش های اصلی این پارک شامل آکواریوم، وسایل بازی، سرزمین دلفین، غواصی و … می شوند. این شهربازی دبی گروه سنی خاصی ندارد و در کنار لذت بردن از بازی های آن می توانید سری هم به رستوران های دبی بزنید.

قیمت بلیط در پارک آبی آکواونچر

بازی های هر بخش پارک دارای بلیط جداگانه ای هستند که قیمت هر بخش را برای شما بازگو خواهیم کرد.

آکواریوم: 85 هزار تومان

سافاری کوسه: ۲۶۸ هزار تومان

غواصی: ۱۹۹ هزار تومان سرسره های آبی: ۲۶۰ هزار تومان

دهکده جهانی دبی (Global village)

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی تصویری از نمادهای مختلف از سایر کشورها است. هنگامی که این دهکده افتتاح شد، در ابتدا حکم یک نمایشگاه را داشت که بعدها تبدیل به یک پارک تفریحی در بیرون دبی شد.

این مکان شامل تفریحات و سنت های 32 کشور مختلف می شود که از جمله آن ها می توان به هیروگلیف مصر، برج ایفل و معابد تایلند اشاره کرد. البته پارک در همه ایام سال باز نیست و زمان فعالیت آن از 11 آبان تا 9 فروردین است. 26 رستوران، 50 وسیله بازی، غرفه های گوناگون و همینطور صنایع دستی از کشورهای مختلف در این دهکده جهانی در معرض نمایش قرار دارند.

قیمت بلیط گلوبال ویلیج

قیمت بلیط برای هر نفر 18 درهم است.

واندرلند امارات (Wonderland)

واندرلند

از دیگر شهربازی های دبی می توان به واندرلند اشاره کرد. این پارک شامل وسایل بازی، سینما شش بعدی، فست فود، بازی ویدئویی و رستوران می شود. والدین هم می توانند بدون نگرانی در این پارک در کنار فرزندان خود بازی کنند.

زمان فعالیت این پارک از ساعت 10 صبح تا 12 شب برای بخش سرزمین عجایب و برای بخش پارک آبی از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است.

قیمت بلیط واندرلند امارات

قیمت بلیط این پارک تقریبا 125 درهم است و بانوان می توانند به صورت ویژه در روزهای چهارشنبه از این پارک استفاده کنند.

اسکی دوبی (Ski Dubai)

اسکی دبی

در سرزمین اسکی دبی می توانید در همه فصل های سال اسکی سواری کنید. در این پارک اسنوبرد، بازی با پنگوئن ها و زیپ لاینینگ در دسترس هستند. برفی که در این شهربازی دبی است به صورت کاملا واقعی است. زمین های اسکی پارک شامل پنج عدد می شوند که هر کدام شیب متفاوتی دارند و یکی از آن ها دارای 400 متر است که ارتفاع آن به 60 متر می رسد. امکانات پارک شامل مربی، سیستم فروش بلیط اتوماتیک، کافی شاپ، لوازم اسکی و فروشگاه تخصصیsnow pro  می شوند.

آکواریوم آبی دبی (Aquaventure Waterpark)

آکواریوم آبی دبی

یکی دیگر از شهربازی های دبی آکواریوم آبی آن است که در آن موجودات دریایی مانند دلفین، ماهی و کوسه با آرامش در حال شنا هستند. بازدیدکنندگان می توانند به کوسه ها غذا هم بدهند.

ارتفاع این آکواریوم 11 متر است و آب آن 12 میلیون متر مکعب می شود. موجودات دریایی این مکان شامل 33 هزار گونه از 200 نوع مختلف می شوند. چنانچه مدرک غواصی بین المللی دارید، امکان شنا کردن با موجودات دریایی در این مجموعه به شما داده می شود.

سیاره جادویی دبی (Magic planet)

سیاره جادویی دبی

این مجموعه تفریحی دبی به صورت سرپوشیده است و می توانید در آن بازی های مختلف کامپیوتری را انجام دهید. گروه سنی مشخصی برای استفاده از وسایل بازی این شهربازی در نظر گرفته نشده است. در این مجموعه همچنین می توانید از رستوران و کافی شاپ هم استفاده کنید.

قیمت بلیط برای بخش های مختلف این پارک متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *