بهترین هتل های منطقه شیخ زاید دبی

هتل آرمانی دبی
جهان گردی, دبی

در منطقه شیخ زاید دبی هتل های زیادی وجود دارند که می تواند کار انتخاب را برای شما دشوار سازد، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های منطقه شیخ زاید دبی را به شما معرفی کنیم. همین طور برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

هتل آرمانی (Armani Hotel Dub)

هتل آرمانی

یکی از بهترین هتل های منطقه شیخ زاید دبی هتل آرمانی است. موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی برج خلیفه است و به بسیاری از مراکز تجاری هم نزدیک است. بنابرین به راحتی می توان با اقامت در آن به مراکز خرید دسترسی مناسبی داشت. همین طور با چند دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز خرید دبی مال برسید. دیگر ویژگی این هتل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و خط مترو است.

اتاق های هتل آرمانی: هتل به طور کلی 160 اتاق دارد که به صورت کلاسیک، سوئیت اجرایی، اتاق دلوکس، سوئیت پرمیوم و … در دسترس هستند. امکانات داخلی این اتاق ها شامل دستگاه چای و قهوه ساز، سشوار، مینی بار، تلویزیون، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، تلفن و … می شوند.

رستوران های هتل آرمانی دبی:

رستوران Deli که مخصوص غذاهای هندی است.

رستوران Hashi غذاهای ژاپنی را طبخ می کند.

رستوران Mediterraneo غذاهای مدیترانه ای ارائه می دهد.

رستوران Ristorante برای غذاهای ایتالیایی ساخته شده است.

کافه های هتل آرمانی دبی: این هتل دو کافه به اسامی Amal و Prive دارد.

امکاناتی که هتل ارائه می دهد شامل کلاب، بخش اسپا، حمام ترکی، ماساژ، سونا، باشگاه بدنسازی، جکوزی، اینترنت رایگان در بخش های مختلف هتل و اتاق همایش برای برگزاری جلسات می شوند.

فاصله هتل از فرودگاه بین المللی دبی هم 13 کیلومتر است.

شماره تلفن: 97148883888+

نشانی: Burj Khalifa, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

هتل بونینگتون (Bonnington Jumeirah Lakes Towers)

هتل بونینگتون

این هتل در سال 2009 ساخته شده است و به دریاچه الماس نزدیک است. هتل مورد نظر طراحی بسیار زیبایی دارد، به گونه ای که در سال 2011 موفق شد تا جایزه بهترن طراحی را از آن خود کند. نزدیکی هتل به مراکز خرید از دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران است.

این ساختمان 40 طبقه دارد و به دلیل اینکه در کنار اتوبان شیخ زیاد ساخته شده است، از طریق آن می توان به بخش های مختلف شهر دسترسی داشت. از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی به مرکز خرید دبی مارینا و ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز است.

مکان های نزدیک هتل بونینگتون:

مرکز خرید دبی مارینا – 5 دقیقه فاصله

کلوپ گلف و قایقرانی دبی – 10 دقیقه فاصله

مرکز خرید سیتی سنتر دیره – 20 دقیقه فاصله

اتاق های هتل بونینگتون:

هتل 300 اتاق دارد که به صورت اتاق های Deluxe، اتاق کلاب، سوئیت کلاب، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دلوکس یک خوابه، آپارتمان سه خوابه و … می شوند. در این اتاق ها امکاناتی مانند حمام اختصاصی، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، سشوار، تلفن، چای ساز، اینترنت و … در دسترس هستند.

رستوران های هتل بونینگتون:

رستوران The Cavendish شامل غذاهای بین المللی می شود.

 رستوران The Cavendish Terrace دارای یک فضای باز است که می توانید از خوردن غذا در آن لذت ببرید.

کافه های هتل بونینگتون:

کافی شاپ Healey’s Bar & Terrace: کافه مورد نظر در بخش لابی ساخته شده و شامل نوشیدنی های متنوع می شود.

کافی شاپ The Authors: کافی شاپ مورد نظر هم در بخش لابی است و در تمام طول شبانه روز می توانید به آن مراجعه کنید.

کافی شاپ The Leisure Deck: کافه در طبقه 11 ام هتل است و دید خوبی به شهر دارد و همین طور استخر آن در کنار آن واقع شده است.

کافه شاپ McGettigan’s Irish Pub: ارائه کننده نوشیدنی های بین المللی است.

امکانات هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، بخش بدنسازی، اتاق بخار و … می شوند. هتل در فاصله 33 کیلومتری از فرودگاه بین المللی حمد دوحه است.

شماره تلفن: 9714356000+

آدرس: Cluster J, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

هتل جمیرا امارات تاورز (Jumeirah Emirates Towers)

هتل جمیرا امارات تاورز

از دیگر هتل های منطقه شیخ زاید دبی می توان به این هتل اشاره کرد. این مجموعه در سال 2000 کار خود را آغاز کرده است و شامل 51 طبقه با ارتفاع 309 متر می شود.

هتل در بخشی از برج های دوقلوی امارات قرار گرفته است که شامل 400 اتاق زیبا می شوند. علت محبوبیت این هتل پنج ستاره امکان برپایی مناسبت های اقتصادی و تجاری در این مکان و فاصله کم آن تا مرکز خرید دبی و برج الخلیفه است.

اتاق های جمیرا امارات تاورز: اتاق دلوکس کینگ، اتاق توئین دلوکس، اتاق رویال سوئیت، سوئیت پرزیدنت و …

امکانات اتاق ها شامل اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، چشم انداز پانوراما، اتاق های دلباز، سرویس اختصاصی، بخش ویژه بانوان، قهوه و چای رایگان، سالن کنفرانس برای 4 ساعت رایگان است، مینی بار رایگان، دستگاه پرینتر و فکس

رستوران های هتل جمیرا امارات تاورز:

رستوران VU’S: این رستوران معماری زیبایی دارد که در کنار غذاهای با کیفیتی که ارائه می دهد، باعث شده تا چندین بار موفق به دریافت جوایز مختلف شود. این رستوران غذاهای اروپایی را سرو می کند.

رستوران THE RIB ROOM: این رستوران به خاطر سرو استیک های خود شهرت زیادی دارد. محیط داخلی رستوران هم با صندلی راحتی پر شده است.

رستوران MOSAICO: در این رستوران غذاهای خوش مزه مدیترانه ای طبخ می شوند و شما می توانید در همه ساعات شبانه روز از سرویس های آن بهره مند شوید.

رستوران AL NAFOORAH که یک رستوران لبنانی است که می توانید غذای خود را در محیطی روباز صرف کنید و هم زمان از نقاشی های آبرنگی این رستوران لذت ببرید.

رستوران TOKYO@THETOWERS: آیا دوست دارید یک غذای ژاپنی را امتحان کنید؟ این رستوران برای شما است. مخصوصا با خوردن کباب پتانیاکی غافلگیر خواهید شد.

رستوران ETSUSHI: سوشی یا غذاهایی مثل سالشیمی منتظر خورده شدن توسط شما در این رستوران هستند. همچنین این رستوران سبک خاصی دارد و غذا را روی ریل به شما تحویل می دهد.

رستوران THE NOODLE HOUSE: در این رستوران سرآشپز در حضور مهمانان غذا را آماده می کند. شما می توانید انواع غذاهای آسیایی را در کنار نوشیدنی های مختلف سفارش دهید.

رستوران The agency: طراحی رستوران به سبک کلاسیک است و در آن نوشیدنی های خوشمزه سرو می شوند.

رستوران Harry ghattos: در این مکان می توانید صبحانه بخورید.

رستوران Clique: موزیک شاد در کنار رنگ های دکوراسیون باعث می شود تا محیط شادی در این مکان ایجاد شود. منو هم شامل غذاهای فصل است.

کافه های هتل جمیرا امارات تاورز:

کافه استخر همان که از نام آن پیدا است، استخر به همراه نوشیدنی است. شما می توانید در داخل استخر شیرجه بزنید، سپس با یک لیوان نوشیدنی از خود پذیرایی کنید.

در طبقه همکف هتل یک کافه دیگر وجود دارد که در آن غذاهای مختلفی سرو می شوند و سرانجام می توان به کافه شاپ لابی اشاره کرد که دارای غذاهای سبک و دمنوش است.

امکانات خود هتل شامل باشگاه بدنسازی، سونای بخار، اسپا، کلوپ ویژه کودکان، خدمات نگهداری از کودک، سونای خشک، استخر 25 متری، مرکز خرید با داشتن برندهای جهانی، سرویس رایگان برای رفت و آمد در سطح شهر، سرویس برای رفتن به ساحل اختصاصی، سرویس برای رفتن به مرکز خرید دبی مال، سرویس رایگان برای رفتن به پارک آبی، استفاده رایگان از پارک آبی دبی و … می شوند.

این هتل در فاصله 11 کیلومتری از فرودگاه دبی واقع شده و از مرکز شهر هم تقریبا سه کیلومتر فاصله دارد.

شماره تلفن: 97143300000+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل جی دبلیو مارکز (JW Marriott Marquis Hotel Dubai)

هتل جی دبلیو مارکز

هتل جی دبلیو مارکز به بخش های تجاری شهر نزدیک است و به همین دلیل گردشگران زیادی برای اقامت آن را انتخاب می کنند. مرکز خرید دبی مال فقط چند دقیقه با آن فاصله دارد و ایستگاه مترو هم در نهصد متری آن واقع شده است.

اتاق های هتل شامل 1608 اتاق می شوند که در 50 طبقه قرار گرفته اند و به صورت اتاق های استاندارد، اجرایی و دلوکس در دسترس هستند.

تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار می شوند.

رستوران های هتل:

رستوران Kitchen شامل غذاهای بین المللی می شود.

رستوران La Farine مخصوص غذاهای فرانسوی است.

رستوران Prime68 Steakhouse برای غذاهای کبابی است.

رستوران Rang Mahal شامل غذاهای ترکی می شود.

رستوران Nawwara Lifestyle Choices مخصوص غذاهای مکزیکی است.

رستوران Izakaya برای غذاهای ژاپنی است.

رستوران Tong Thai منوی غذای تایلندی دارد.

رستوران Positano برای غذاهای ایتالیایی است.

کافه های هتل:

کافه Velocity: نوشیدنی محلی و بین المللی دارد.

کافه GQ برای سرو نوشیدنی متنوع است.

کافه Aqua در کنار استخر است.

امکانات هتل جی دبلیو مارکز شامل سونا، بخش اسپا، استخر روباز، نایت کلاب، حمل و نقل رایگان، ماساژ، اینترنت رایگان لابی، حمام ترکی، صرافی، اتاق همایش و … می شوند. هتل از مرکز شهر چهار کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به فرودگاه دبی هم باید 16 کیلومتر رانندگی کنید.

شماره تلفن: 97144140000+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

هتل د اچ – The H Hotel

هتل د اچ

از دیگر بهترین هتل های منطقه شیخ زاید دبی می توان به این هتل اشاره داشت. نزدیکی به مراکز خرید از ویژگی های آن محسوب می شود. مرکز خرید دبی مال فقط پنج دقیقه با تاکسی با این هتل فاصله دارد. همچنین یک ایستگاه مترو هم در فاصله 850 متری از آن قرار گرفته است.

هتل د اچ 236 اتاق دارد که به صورت اجرایی، رویال سوئیت، اتاق دلوکس، سوئیت اسکای، آپارتمان و سوئیت پرزیدنت هستند. همه این اتاق ها شامل مینی بار، سشوار، تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان و صفحه تخت می شوند.

رستوران های هتل د اچ:

رستوران Delphine مخصوص سرو غذاهای بین المللی است.

رستوران Okku برای غذاهای ژاپنی است.

کافه های هتل د اچ:

کافه The Black Lion معماری شبیه کافه های نیویورکی دارد.

کافه Quantum در کنار استخر است.

کافه Kong روی بام ساخته شده است و شامل نوشیدنی های مختلف می شود.

کافه One on one در بخش لابی است.

کافه Delphine در رستورانی به همین نام است.

امکانات هتل شامل اسپا، سونا، استخر روباز، بخش بدنسازی، جکوزی، نایت کلاب، سالن همایش و … می شود. هتل در فاصله ده کیلومتری از فرودگاه ساخته شده است.

شماره تلفن: 97145018888+

آدرس: Trade Centre Roundabout, Sheikh Zayed Road, Trade Centre 1, Dubai, United Arab Emirates

هتل دی آدرس (The Address, Dubai Mall Hotel)

هتل دی آدرس

این هتل به مراکز خرید نزدیک است و پاساژ دبی مال در کنار آن واقع شده است. از این مکان می توان دسترسی مناسبی به مرکز خرید دبی مال، ایستگاه اتوبوس، مترو دبی و برج خلیفه داشت.

اتاق های هتل دی آدرس:

هتل دارای 244 اتاق است که به صورت دلوکس، پریمیوم، کلاس، سوئیت یک خوابه، سوئیت استودیو، سوئیت دوخوابه، سوئیت سه خوابه، اتاق کلاب، اتاق پنت هاوس و … هستند. اتاق ها دارای تلویزیون، سشوار، مینی بار، اینترنت رایگان، چای ساز، حمام، صندوق امانات و … می شوند.

رستوران های هتل دی آدرس:

رستوران NA3NA3 برای غذاهای عربی است.

رستوران LA PORTE DES INDES غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

کافه های هتل دی آدرس:

کافه CABANA: در این مکان موزیک پخش می شود و به منظره برج خلیفه می توان دید داشت.

کافه KARAT: در لابی هتل است و نوشیدنی، ساندویچ و اسنک سرو می کند.

کافه BOUTIQ شامل نوشیدنی های محلی و بین المللی می شود.

هتل خدماتی مانند اسپا، استخر روباز، باشگاه بدسازی، سونا، اتاق جلسه، بخش بازی کودک که شامل بازی های مختلف می شود و … را ارائه می دهد. این هتل از فرودگاه 13 کیلومتر فاصله دارد.

شماره تلفن: 97144388888+

آدرس: Down Town Burj Dubai, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

هتل رادیسون رویال (Radisson Royal Hotel Dubai)

هتل رادیسون رویال

هتل به مرکز خرید دبی نزدیک است و جزو هتل های زنجیره ای به شمار می رود. برای رفتن به مرکز خرید دبی مال نیازمند 5 دقیقه تاکسی سواری هستید. از مترو هم فاصله چندانی ندارد.

هتل 51 طبقه با 471 اتاق دارد که به صورت زیر هستند:

اتاق سوپریو، اتاق دلوکس، اتاق کلاب رویال، سوئیت 2 خوابه، اتاق خانوادگی، رویال سوئیت، یونیورسال سوئیت، سوئیت پرمیوم و …

امکانات آن ها هم شامل اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و … می شوند.

رستوران های هتل رادیسون رویال:

رستوران Celsius: غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

رستوران Sultan Basha: این رستوران در طبقه چهارم ساخته شده است و طراحی آن به صورت عربی است.

رستوران Tresind: برای سرو غذاهای هندی است.

رستوران TRE: در این رستوران غذای ایتالیایی آماده می شود.

رستوران The Gourmet Corner: در منوی رستوران کیک، اسنک، شیرینی و چند مدل غذای ساده سرو می شود.

کافه هتل رادیسون رویال:

کافه Lobby: این کافی شاپ در بخش لابی هتل است و می توانید نوشیدنی های مختلفی را در آن سفارش دهید.

کافه استخر: همان طور که از نام این کافه مشخص است، این مکان در کنار استخر قرار دارد و در آن نوشیدنی سرو می شود.

کافه MoVida: در بخش نایت کلاب هتل این کافه قرار گرفته و در آن نوشیدنی محلی و بین المللی ارائه می شود.

امکانات هتل رادیسون رویال شامل استخر، سونا، جکوزی، اسپا، اتاق کودک، ماساژ، اتاق بخار، سالن آرایش، اتاق همایش و … می شوند. فاصله فرودگاه مورد نظر از هتل فقط ده کیلومتر است.

شماره تلفن: 97143080000+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre 1, Dubai, United Arab Emirates

هتل رز ریحان (Rose Rayhaan)

هتل رز ریحان

از دیگر هتل های منطقه شیخ زاید دبی می توان به این هتل اشاره کرد. منطقه تجاری دبی هم در نزدیکی هتل رز ریحان قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل نزدیکی به مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه، ایستگاه مترو و … است. به وسیله مترو می توانید راحت تر به سایر بخش های شهر دسترسی داشته باشید.

هتل دارای 462 اتاق است که وضعیت اتاق های آن به صورت دلوکس، اسکای کلاسیک، اسکای پرمیوم، اسکای دلوکس، خانوادگی، سوئیت کلاسیک، کلاب کینگ دلوکس، سوئیت کلاب روتانا، کلاب کینگ پرمیوم و … است. این اتاق ها خدماتی مانند چای ساز، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون، حمام، مینی بار، تلفن، سشوار و … دارند.

رستوران هتل رز ریحان:

رستوران Petals دارای فضایی صمیمانه است که غذاهای بین المللی در منوی آن دیده می شوند. این رستوران در طبقه اول واقع شده است.

کافه های هتل رز ریحان:

کافه Rose در بخش لابی است و برای سرو نوشیدنی های مختلف استفاده می شود.

کافه استخر شامل نوشیدنی و غذا می شود.

امکانات هتل شامل آسانسور، بدنسازی، ماساژ، خدمات 24 ساعته، نگهداری کودک، استخر روباز، رستوران، اسپا، اسنک بار و … می شوند. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر است.

شماره تلفن: 97143230111+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre 2, Dubai, United Arab Emirates

هتل سیتی پریمیر مارینا (City Premiere Marina Hotel Apartments)

هتل سیتی پریمیر مارینا

هتل به مراکز تجاری دبی نزدیک است و شامل 34 طبقه با 142 آپارتمان می شود. فاصله هتل سیتی پریمیر مارینا از بازار دبی هم 450 متر است.

اتاق های هتل سیتی پریمیر مارینا به صورت آپارتمان های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه و … هستند. همین طور داخل این آپارتمان ها امکاناتی مانند اینترنت رایگان، اتاق پذیرایی، تلویزیون، تلفن و … در دسترس است. بعضی از آن ها بالکن هم دارند.

کافه و رستوران های هتل سیتی پریمیر مارینا:

کافه استخر که می توانید نوشیدنی های مختلفی را در کنار استخر سرو کنید.

کافه رستوران پریمیر همه ساعات شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی برای وعده های صبحانه، اسنک، ناهار و شام است.

کافه لابی همان طور که از اسم آن مشخص است، در بخش لابی است و شامل نوشیدنی می شود.

امکانات هتل شامل حمل و نقل فرودگاهی، آسانسور، نظافت اتاق، اینترنت وای فای، اتاق جلسات و خانوادگی، تهویه مطبوع، اتاق بالکندار، بخش بدنسازی، سونا، استخر روباز و … می شوند. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر است.

شماره تلفن: 97144364444+

آدرس: Dubai Marina, Near Marina Metro Station, Dubai, United Arab Emirates

هتل فرست سنترال (First Central Hotel Apartments)

هتل فرست سنترال

این مکان در منطقه شیخ زاید دبی ساخته شده است و ایستگاه های اتوبوس به آن نزدیک هستند. همچنین مترو دبی هم در همان نزدیکی ها قرار گرفته است. دو جاذبه گردشگری دبی مارینا و مرکز خرید امارات هم در پنج کیلومتری هتل هستند.

اتاق های هتل فرست سنترال خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، سشوار، صندوق امانات، حمام، اینترنت، مینی بار و … را ارائه می دهند. هتل به طور کلی 524 اتاق دارد. توجه داشته باشید که مینی بار روزانه شارژ می شود و فقط در بخش لابی می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

اتاق های که می توانید رزرو کنید شامل سوئیت کلاسیک، سوئیت اجرایی، کلاسیک استودیو و … می شوند.

رستوران های هتل فرست سنترال:

رستوران Panoramic Restaurant دارای یک منظره پانوراما در طبقه سی ام هتل است که باعث می شود در حین خوردن غذا از چشم انداز شهر هم لذت ببرید.

در منوی رستوران Manino Deli Café مربا، صبحانه، مارمالاد و شکلات سرو می شود.

کافه Manino Terrace Cafe نوشیدنی های مختلفی را در یک فضای باز سرو می کند.

امکانات این هتل شامل استخر روی پشت بام، باشگاه بدنسازی، کافه کنار استخر، آسانسور، ماساژ، اینترنت وای فای، صندوق امانات، تهویه مطبوع و … می شود. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی حمد سی کیلومتر است.

شماره تلفن: +971 4 4544900

آدرس: Al Barsha, Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

هتل گلوریا (Gloria Hotel)

هتل گلوریا

این هتل به مراکز تجاری دبی نزدیک است و به همین دلیل مسافران به اقامت در آن علاقمند هستند. برای رسیدن به جزیره نخل جمیرا و ساحل آن فقط ده دقیقه رانندگی نیاز است. پارک آبی وایلد وادی هم در فاصله شش کیلومتری از هتل قرار گرفته است. نزدیکی ایستگاه مترو هم باعث شده تا مهمانان هتل بتوانند به راحتی جابه جا شوند.

هتل به طور کلی 1010 سوئیت دارد که به صورت سوئیت های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و اجرایی هستند. همچنین انتخاب چشم انداز هتل هم به سلیقه شما است و می توانید منظره رو به دریا یا شهر را انتخاب کنید. اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، چای ساز، تلفن، سشوار، مینی بار و … هستند.

رستوران های هتل گلوریا:

رستوران La Terrasse سه وعده غذا سرو می کند و منوی آن شامل غذاهای ژاپنی، عربی و چینی می شود. این رستوران در طبقه 8 ام واقع شده است.

رستوران Le Grand ارائه کننده نوشیدنی های گرم است و در بخش لابی هتل واقع شده است.

کافه های هتل گلوریا:

کافه Le Grand در بخش لابی هست و در آن چای، نوشیدنی و قهوه ارائه می شود.

کافه اسکای در طبقه 40 ام این هتل است و دارای چشم اندازی زیبا از شهر می باشد.

امکانات هتل گلوریا شامل استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، اسکواش، خدمات زیبایی، بخش اسپا، جکوزی، باشگاه کودک، اتاق بالکندار، اتاق خانوادگی، تهویه مطبوع، رستوران و … می شوند. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی دبی تقریبا سی کیلومتر است.

شماره تلفن: 97143996666+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai Internet City , Dubai, United Arab Emirates

هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel, Dubai)

هتل شانگری لا

هتل شانگری لا به مراکز خرید دبی نزدیک است و از جمله هتل های مشهور این منطقه به شمار می رود. برای رسیدن به دبی مال فقط ده دقیقه رانندگی لازم است و ایستگاه مترو در فاصله 650 متری از آن قرار گرفته است.

هتل 302 اتاق دارد و شامل اتاق های دلوکس، سوپریور، اجرایی و … می شوند. خدمات این اتاق ها هم شامل چای ساز، صندوق امانات، سشوار، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان و … می شوند.

رستوران های هتل شانگری لا:

رستوران Dunes Café در بخش لابی است و در آن غذاهای بین المللی ارائه می شود.

رستوران Junoon ارائه دهنده غذاهای هندی است و در طبقه دوم هتل است.

رستوران Hoi An برای سرو غذاهای ویتنامی است و در طبقه اول قرار گرفته است.

رستوران Shang Palace شامل غذاهای بین المللی می شود.

رستوران The Act Dubai در طبقه 42 ام هتل است و یک چشم انداز زیبا به شهر دارد.

کافه های هتل شانگری لا:

کافه Lobby در بخش لابی است و برای سرو نوشیدنی های متنوع استفاده می شود.

کافه Balcony شامل نوشیدنی و غذا می شود.

کافه ikandy ultralounge برای سرو نوشیدنی های مختلف استفاده می شود و در طبقه 4 ام هتل است.

امکانات هتل منطقه شیخ زاید دبی:

این هتل شامل استخر روباز، مرکز بهداشت، بخش ماساژ، جکوزی، اتاق بخار، زمین تنیس، اکسواش، باشگاه بدنسازی، اتاق کودک و … می شود. فاصله هتل از فرودگاه 12 کیلومتر است.

شماره تلفن: 97143438888+

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

هتل شرایتون گرند (Sheraton Grand Hotel, Dubai)

هتل شرایتون گرند

این هتل هم در منطقه شیخ زاید دبی ساخته شده است. فاصله این هتل از ایستگاه مترو دبی 700 متر است و از مرکز خرید دبی مال فاصله چندانی ندارد. هتل در 54 طبقه ساخته شده و 555 اتاق دارد.

اتاق های هتل به صورت دلوکس، گرند دلوکس، سوئیت اجرایی، سوئیت پرزیدنت، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان سه خوابه و … هستند. در این اتاق ها خدماتی مانند حمام اختصاصی، مینی بار، سشوار، تلویزیون، اینترنت رایگان و … ارائه می شوند.

رستوران های هتل شرایتون گرند:

رستوران Feast شامل غذاهای آسیایی، چینی و هندی می شود.

رستوران Link@Sheraton Café دارای اینترنت است و می توانید در حین خوردن غذا از آن استفاده کنید.

اسنک بار Sheraton Club برای صرف صبحانه و اسنک است.

کافه های هتل شرایتون گرند:

کافه Novikov شامل نوشیدنی های مختلف می شود.

کافه Dawn & Dusk در کنار استخر قرار گرفته است و شامل نوشیدنی های مختلف می شود.

امکانات هتل شرایتون گرند شامل باشگاه بدنسازی، جکوزی، استخر روباز، سونا، اسپا و … است. فاصله هتل از فرودگاه هم ده کیلومتر است.

شماره تلفن: 97145034100+

آدرس: Sheikh Zayed Road 3, Trade Center 1, 123979 Dubai, United Arab Emirates

هتل یاست گلوریا (Yassat Gloria Hotel Apartments)

هتل یاست گلوریا

این هتل از دیگر هتل های معروف خیابان شیخ زاید دبی است که به وسیله آن می توانید به مراکز تجاری دسترسی داشته باشید. پارک آبی وایلد وادی از هتل شش کیلومتر فاصله دارد و با ده دقیقه رانندگی می توانید به جزیره نخل جمیرا برسید. مترو دبی هم در جلوی هتل است.

هتل شامل 41 طبقه با 1019 سوئیت می شود. اتاق های هتل به صورت دو خوابه، یک خوابه و … هستند. امکاناتی که این اتاق ها دارند شامل تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت و … می شوند.

رستوران ها و کافه های هتل یاست گلوریا:

رستوران The Avenue که در بخش همکف هتل است و در آن فضایی آرام برای خوردن غذا فراهم شده است.

کافه Café Royal در بخش لابی است و در آن چای و نوشیدنی سرو می شود.

  امکانات این هتل شامل زمین والیبال، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، آسانسور، سرویس دهی مناسب، مرکز اسپا، اسکواش، حمل و نقل فرودگاهی، جکوزی، استخر کودکان، باشگاه سلامتی و … می شود. هتل از فرودگاه دبی هم سی کیلومتر فاصله دارد.

شماره تلفن هتل: 97143818888+

آدرس هتل: Sheikh Zayed Road, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

هتل نووتل البرشا (Novotel Dubai Al Barsha)

هتل نووتل البرشا

این هتل یکی از شعبه های هتل accorhotels است و از مرکز خرید امارات مال فقط دو کیلومتر فاصله دارد. مرکز خرید دبی مال هم به آن نزدیک است. فاصله هتل از برج العرب پنج کیلومتر است و با برج الخلیفه هم فاصله چندانی ندارد.

هتل دارای 456 اتاق است و شما می توانید سوئیت های اجرایی، سوپریور و … را رزرو کنید. همچنین اتاق مخصوص معلولین هم در دسترس است. امکانات اتاق ها شامل تلفن، سشوار، چای ساز، صندوق امانات، اینترنت رایگان، تلویزیون و … می شوند.

کافه ها و رستوران ها هتل نووتل البرشا:

رستوران 365 که در منوی آن غذاهای بین المللی طبخ می شود و شما می توانید از محیط آرام آن لذت ببرید.

رستوران و کافه CAFÉ JAVA که در تمام طول شبانه روز باز است و شما می توانید در آن نوشیدنی و غذا بخورید.

کافه و رستوران CRAVIN’ CAJUN که موزیک زنده در آن پخش می شود و برای صرف شام مناسب است.

کافه DECK SE7EN مخصوص اسنک و نوشیدنی است. کافه از ده صبح تا یازده شب باز است.

امکانات هتل شامل اسپا، باشگاه بدنسازی، حمام، استخر روباز، بخش مخصوص کودکان، اسنک بار، رستوران، اینترنت وای فای و … می شود. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی دبی ده کیلومتر است.

شماره تلفن هتل: 97143049000+

آدرس هتل: Al Barsha, Sheikh Zayed Road, Opposite to Sharaf DG Metro Station, Al Barsha, 450011 Dubai, United A

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *