همه چیز درباره خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی
جهان گردی, دبی

در هنگام سفر به کشورهای دیگر خرید سیم کارت یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد. استفاده از سیم کارت باعث می شود، بتوانید راحت تماس های تلفنی را برقرار کرده یا از اپلیکیشن ها استفاده کنید. روش های مختلفی برای خرید سیم کارت در دبی وجود دارند که در این مقاله به صورت کامل به آن ها می پردازیم. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون دبی مراجعه کنید.

نحوه خرید سیم کارت در دبی

سیم کارت دبی

سالیانه مسافران زیادی از ایران به دبی سفر می کنند. بنابرین داشتن یک وسیله ارتباطی با کشور مبدا و یا استفاده از برنامه های مختلف در حین سفر ضروری است. اما چگونه می توان سیم کارت دبی را تهیه کرد؟ یا اینکه اپراتورهای دبی از چه نوع هستند؟ و سوال مهمتر اینکه آیا می توان از سیم کارت های ایرانی در دبی استفاده کرد؟

اپراتورهای تلفن همراه در دبی

برای اینکه در دبی بتوانید به راحتی از اینترنت استفاده کنید، باید سیم کارت دبی را تهیه نمایید. اما باید توجه داشته باشید که باید این سیم کارت را از اپراتورهای اصلی کشور تهیه کنید تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم کیفیت سرویس های آن ها بهتر باشد.

سیم کارت های دبی اینترنت پرسرعتی را در اختیار شما قرار می دهند. همین طور بسته های مکالمه ای دارند که روی آن ها تخفیف اعمال می شود. توجه داشته باشید که سیم کارت دبی می تواند تماس های بهتری را برای شما فراهم کند و کیفیت بهتر خواهد بود. برای خرید سیم کارت هم نیازی نیست که مدارک ویژه ای داشته باشید و هزینه سیم کارت در دبی بالا نیست. نکته دیگر این است که می توانید به آسانی آن را فعال سازی کنید. برای آشنایی با اپراتورهای سیم کارت در دبی با یابکس همراه باشید:

سیم کارت دبی

اپراتور اتصالات:

یکی از اپراتورهای مهم کشور امارات Etisalat است. بیشتر گردشگران برای خرید سیم کارت به این اپراتور مراجعه می کنند. علت آن هم هزینه پایین و کیفیت خوب خدماتی است که برای مسافران فراهم می کند. از لحاظ اینترنت هم اپراتور مورد نظر توانسته تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. همچنین شما می توانید با استفاده از سیم کارت های این اپراتور در تمام سطح شهر آنتن دهی مناسبی داشته باشید.

در شهر دبی چندین نمایندگی برای تهیه سیم کارت در دسترس هستند. علاوه بر این بعضی از فروشگاه ها هم سیم کارت های این شرکت را ارائه می دهند. البته باید توجه داشته باشید که تنها از مکان های معتبر خرید کنید.

قیمت بسته های این اپراتور از 25 درهم شروع می شود و تا 500 درهم هم می رسد. این اپراتور دارای کدهای دستوری مختلفی هم است. برای مثال کد #140* را اگر شماره گیری کنید فعال سازی سیم کارت را به شما اطلاع می دهد. برای زیاد کردن اعتبار هم می توانید از کد دستوری #۱۲۰*PIN* استفاده کنید.

اپراتور دو موبایل – Du Mobile

این اپراتور از دیگر شبکه های تلفن همراه در این کشور است. این شرکت هم خدمات و بسته های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد و از نظر آنتن دهی و اینترنت هم عملکرد خوبی دارد. اپراتور مورد نظر قادر است تا انواع مختلف سرویس های اینترنت را پوشش دهد و بسته های آن هم قیمت زیادی ندارند. طرح های این دو اپراتور شامل دو مورد می شوند. یکی از طرح های آن مخصوص گردشگران است و به اسم توریست پلن شهرت دارد.

در این حالت شما 200 مگابایت اینترنت رایگان و 20 دقیقه مکالمه رایگان به صورت بین المللی دریافت خواهید کرد که مدت زمان استفاده از آن ها 7 روز است. برای خرید این سیم کارت باید 75 درهم بپردازید و می توانید در مدت سه ماه از آن استفاده کنید. در صورتی که مایل به تمدید اعتبار هستید باید 5 درهم بپردازید.

سپس کد دستوری #135* را شماره گیری کنید. سیم کارت دیگر این شرکت حالت پرداخت در لحظه را دارد. در این حالت شما 55 درهم پرداخت می کنید و می توانید 20 دقیقه مکالمه رایگان در مدت یک روز داشته باشید.

تفاوت اپراتورهای تلفن همراه در دبی

سیم کارت دبی

تا به اینجا درباره دو اپراتور اصلی دبی اطلاعاتی کسب کردید و از انواع خدمات آن ها مطلع شدید. برای انتخاب یکی از این دو نوع اپراتور باید به نیاز خود توجه کنید. مهمترین تفاوتی که اپراتورهای شبکه همراه در دبی دارند، قیمت بسته های مکالمه و اینترنت است.

در صورتی که بخواهیم از نظر آنتن دهی اپراتورها را مقایسه کنیم، می توان گفت که شرکت اتصالات آنتن دهی بهتری را در سطح شهر برای شما فراهم کرده و همچنین بخش های مختلفی را هم پوشش می دهد. این سیم کارت از سیم کارت دو موبایل قیمت بهتری دارد. علاوه بر این نرخ بسته مکالمه و پیامک هم به نسبت اپراتور دیگر کمتر است.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشت نوع خدمات ارائه شده در زمینه اینترنت در این دو اپراتور است. اپراتور اتصالات بسته های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای مثال شما می توانید بسته های روزانه، هفتگی یا ماهیانه را خریداری نمایید. تعدادی بسته ترکیبی هم وجود دارند.

اما در شرکت دیگر فقط می توانید بسته های حجمی را تهیه کنید. ویژگی این بسته ها این است که حجم بیشتری دارند اما با قیمت ارزان تری می توان آن ها تهیه کرد. اما به طور کلی همان طور که قبلا هم گفتیم باید به نیاز خود در هنگام خرید بسته های اینترنت توجه کنید.

نکات مهم هنگام خرید سیم کارت در دبی

سیم کارت دبی

دو شرکت اپراتور در کشور امارات فعالیت می کنند که شبکه اصلی این کشور هستند. از آن جا که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، می توانید در هنگام خرید به بسته های اینترنت یا مکالمه و از همه مهمتر قیمت بسته ها توجه کنید تا بتوانید به صرفه ترین و بهترین نوع سیم کارت دبی را تهیه نمایید.

برای تهیه کردن سیم کارت دبی نیاز به مدرک مخصوصی نیست. برای اینکار کافی است تا به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و اصل و کپی پاسپورت را ارائه دهید.

سیم کارت دو اپراتور یعنی اتصالات و دو موبایل هر دو پس از استفاده تا 9 ماه اعتبار دارند.

اینترنت همراه در هر دو اپراتور در ازای یک درهم یک مگابایت خواهد بود.

اگر می خواهید اینترنت همراه خریداری کنید، باید کد دستوری *۱۳۵*۲۰# را در دو موبایل شماره گیری کنید و برای خرید اینترنت در شرکت اتصالات باید کد #170* را شماره گیری کنید.

در صورتی که می خواهید از میزان موجودی مطلع شوید، باید در اتصالات شماره #121* و در دو موبایل کد #135* را شماره گیری کنید.

دیتایی که در دبی تهیه می کنید را می شود، در یک ماه استفاده کرد و همین طور در 66 کشور اعتبار دارد.

در صورتی که خودتان موفق نشدید تا سیم کارت را راه اندازی کنید، می توانید از فروشندگان کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *