معرفی بهترین ویلاهای لوکس برای اجاره در دبی

بهترین ویلاهای دبی
دبی

شهر دبی آمیخته ای از برج ها، هتل های لوکس، مراکز خرید جذاب و بخش های تفریحی است که همه این ها در کنار هم باعث شده تا در ایام مختلف سال سیل گردشگران به سمت این شهر سرازیر شوند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم که درباره بهترین ویلاهای لوکس برای اجاره در دبی صحبت کنیم، پس با یابکس همراه باشید. همینطور برای تهیه بلیط ارزان دبی می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ویلاها و پنت هاوس های دبی برای گذراندن تعطیلات در دبی بسیار مناسب هستند. تعدادی از این ویلاها را می توانید در جزیره پالم جمیرا پیدا کنید. این جزیره به شکل نخل طراحی شده و بسیار زیبا است. این عمارت ها محل اقامت افراد مشهور است که با طلا و مرمر تزئین شده اند و دارای سواحل خصوصی و استخرهای بزرگ هستند. همچنین جوامع ویلایی سرپوشیده در الصفوح و امارات هیلز هم وجود دارند. در ادامه به معرفی این ویلاها می پردازیم.

ویلای خصوصی نخل پالم جمیرا

ویلای خصوصی نخل پالم جمیرا

نخل جمیرا یک مکان محبوب برای گردشگران است و این ملک پنج اتاق خواب و پنج حمام دارد. مانند بیشتر ویلاهای پالم، پنجره‌های کف تا سقف را خواهید دید که نمای دریا را در بیرون قاب به شما نشان می دهند. همینطور در این جا باغی سرسبز با ساحل و استخر خصوصی هم دارد. موردی که در این ویلا جالب است، مبل های زردرنگ آن است که فضای آرامش بخشی را ایجاد کرده است.

هتل LUX — The Ocean Pearl Villa, Palm Jumeirah

هتل LUX — The Ocean Pearl Villa, Palm Jumeirah

این عمارت یکی دیگر از ویلاهای لوکس برای اجاره در دبی است. این خانه دل‌باز ساحلی، تمام امکانات معمولی پالم (استخر و ساحل خصوصی) را با چهار اتاق خواب دو نفره و چهار حمام با رنگ‌های خنثی با ارائه می‌دهد. اگر می خواهید بهترین منظره را داشته باشید، می توانید در اتاق خواب اصلی ساکن شوید. این اتاق در طبقه دوم است و یک بالکن زیبا دارد. از آنجایی که ساحل تنها چند قدم از درب ورودی شما فاصله دارد، روزهای شما در اینجا به بهترین وجه با آفتاب گرفتن و نگاه کردن به عمارت های باورنکردنی در کنار ساحل سپری می شود.

هتل بولگاری، جزیره خلیج جمیرا (Bulgari Hotel, Jumeirah Bay Island)

هتل بولگاری، جزیره خلیج جمیرا (Bulgari Hotel, Jumeirah Bay Island)

ویلاهای بولگاری به عنوان استراحت گاه های پر زرق و برق شناخته می شوند. فضای داخلی این ویلاها با رنگ های آرامش بخش تزئین شده است و دارای یک فضای نشیمن بزرگ است. در این ویلاها می توانید از امکاناتی مانند استخر یا پیشخدمت استفاده کنید. از داخل ویلا امکان دیدن خط افق وجود دارد و اقامت در این مکان می تواند آرامش زیادی را برای شما در کنار خلیج فارس به ارمغان بیاورد.

جمیرا دارالمصیاف، مدینه جمیرا (Jumeirah Dar Al Masyaf, Madinat Jumeirah)

این ویلاهای زنجیره ای مشرف به آبراه های زنجیره ای و برج العرب هستند. حتی نحوه رسیدن به این ویلاها هم جالب است زیرا باید از یک قایق استفاده کنید. انتخاب ویلاها به سلیقه هرکسی بستگی دارد، زیرا هر کدام دارای امکانات مختلفی هستند. بزرگسالان می توانند، از استخر استفاده کنند کودکان هم به پارک آبی وایلد وادی دسترسی خواهند داشت.

ویلا با استخر ساحلی نیکی، پرل جمیرا (Nikki Beach Pool Villa, Pearl Jumeirah)

ویلا با استخر ساحلی نیکی

در این ویلاها از رنگ های بسیار زیبای سفید یخی همراه با آبی استفاده شده است که فضای بسیار رویایی را ایجاد کرده اند. شما می توانید در این ویلا از نشستن روی مبل های راحتی لذت ببرید یا اینکه در ساحل خصوصی قدم بزنید. همچنین در این جا یک تراس بزرگ و یک استخر خصوصی هم وجود دارد.

ویلای دو خوابه آنانتارا با استخر ساحلی، پالم جمیرا (Anantara Two-Bedroom Beach Pool Villa, Palm Jumeirah)

این ویلاهای زیبا روی پایه های مشرف به دریا طراحی شده اند. وان این عمارت سرپوشیده است و می توانید از پنجره های آن افق دبی مارینا را تماشا کنید. تنها موردی که درباره این ویلا باید توجه داشته باشید این است که دارای استخر خصوصی نیست.

5 ویلا هالیدی هومز باغ بارشا، البرشا (5 Villas Holiday Homes Barsha Gardens, Al Barsha)

این ویلاهای ساده به صورت با سلیقه ای مبله شده اند و شامل 4 اتاق خواب و دو حمام می شوند. در این ویلاها استخر خصوصی وجود ندارد، اما یک استخر مشترک در محوطه وجود دارد و همینطور در طبقه دوم هم یک تراس است که می توانید با دیگر مهمانان در آن جا به گفت و گو بپردازید.

ویلای One&Only the Palm, Palm Jumeirah

این هتل فوق لوکس که گفته می شود انتخاب لئوناردو دی کاپریو در شهر است، از هر ساختمانی مجلل تر است. این ویلاهای دو خوابه در مکان های امن و دنج قرار گرفته اند. در ساحل آن ها می توانید روی صندلی های آفتاب گیر دراز بکشید و یا اینکه در طول روز در کنار استخر روی تخت ها مطالعه کنید. فضای داخلی ویلا هم به رنگ های صدفی و نقش های چوب روی مبلمان تزئین شده است.

ویلا سان شاین، دبی هیلز (Sunshine Villa, Dubai Hills)

ویلا سان شاین، دبی هیلز

اگر دسترسی به ساحل جزو لیست تفریحات شما نیست، می توانید به این ویلاها مراجعه کنید. این عمارت ها به دور از سرو صدای فضای شهری ساخته شده اند و در فاصله کوتاهی با تاکسی از مارینا دبی و مرکز خرید امارات قرار دارند. این عمارت ها در واقع یک ملک پنج خوابه با چهار حمام است که به سادگی با رنگ‌های خنثی و تعدادی مبل تزئین شده اند، بهترین ویژگی این منطقه سرگرمی در فضای باز آن با باربیکیو و بار بزرگ، آلاچیق پر مبل و استخر است.

ویلا پنج پالم بیچ، پالم جمیرا (Five Palm Beach Villa, Palm Jumeirah)

این ویلاها به صورت چهار خوابه با هفت حمام طراحی شده اند و شامل یک آسانسور داخلی، مبلمان شیک و … می شوند. از بیرون هم می توانید به تماشای مارینا دبی بنشینید یا اینکه از جکوزی و استخر هتل استفاده کنید.

دبی کریک کلاب ویلا، دیره (Dubai Creek Club Villas, Deira)

دبی کریک کلاب ویلا

ویلاهای دبی کریک کلاب به سبک بادیه نشین با معماری سنتی عربی منطقه ترکیب شده و مناظر زیادی از فضای سبز را به لطف زمین گلف مجاور ارائه می دهد. ویلاهای اولیه با رنگ‌های بژ و چوب و استخر ساده و محوطه تراس در فضای باز خوب است، اما همچنین به این معنی است که وسوسه نمی‌شوید تمام روز در داخل خانه سنگر بگیرید و موزه‌ها، بازارها و محله البستکیه را در آن نزدیکی کشف نکنید.

اقامتگاه سلطنتی زبیل سرای، پالم جمیرا (Zabeel Saray Royal Residences, Palm Jumeirah)

اقامتگاه سلطنتی زبیل سرای، پالم جمیرا

با این که این ویلاها یک استراحتگاه شلوغ و مناسب برای خانواده است، اقامتگاه های خصوصی در بخش جداگانه ای قرار دارند. این اقامتگاه 7000 متری با 5 اتاق خواب بسیار شیک است که در این عمارت می توانید مبل های مخملی و همینطور سالن های استراحت را ببینید. علاوه بر این طبقه دوم محل مناسبی برای خوردن غذا و گرفتن آفتاب است. همینطور در این ویلا استخر خصوصی وجود ندارد.

ویلای لوکس لیک هاوس، دریاچه ها (Lakehouse Luxury Villa, The Lakes)

ویلای لوکس لیک هاوس

این ویلا که بر مبنای طراح های مینیمالیستی طراحی شده است، دارای رنگ های خنثی همراه با 4 اتاق خواب سفید است که در حومه درون شهر دریاچه ها قرار دارد. سطوح سفید درخشان تنها با رنگ‌های بژ چوب اصلاح‌شده، صندلی چوبی و لوسترهای مهره‌دار از ویژگی های این ویلاها هستند.

ویلاهای فام لیوینگ سرای، پالم جمیرا (Fam Living Sarai Villas Palm Jumeirah)

ای ویلاها همچون نگینی در مقایسه با سایر عمارت ها در جزیره پالم جمیرا خودنمایی می کنند. با اینکه در ویژگی های آن ها امکان استفاده از استخر خصوصی یا دسترسی به ساحل وجود ندارد اما مقرون به صرفه بودن آن باعث می شود تا انتخاب مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات ویژه در دبی باشند.

هتل Melia Desert Palm, Al Awir

این واحه زیبا 12 مایلی از مرکز شهر دبی فاصله دارد، بنابراین مکان مناسبی برای کسانی است که خواهان حفظ حریم خصوصی هستند. مجموعه ای که این هتل بوتیک را در خود جای داده است دارای 21 ویلا با استخر خصوصی است، همچنین دارای یک مدرسه سوارکاری و زمین چوگان است. شما می توانید در این ویلاها استراحت کنید و از استخرهای خصوصی و همینطور دوش های بارانی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *