رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد
ایران گردی, مشهد

در شهر مقدس مشهد رستوران های زیادی وجود دارند. رستورانی به اسم رستوران پسران کریم در این شهر وجود دارد که از جمله رستوران های لاکچری شهر به شمار می رود. یکی از شعبه های این رستوران در خیابان فرهاد است که اصلی ترین شعبه رستوران پسران کریم است. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی درباره این رستوران در اختیار شما قرار بگذاریم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مشهد کلیک کنید.

بعد از ساخت اولین شعبه این رستوران و استقبال بینظیر مردم دو شعبه دیگر از آن هم در شهر مشهد افتتاح شده است که این شعبات در خیام شمالی و برج آلتون قرار گرفته اند.

این رستوران اولین بار در سال 1359 ساخته شده است و محل ساخت آن خیابان طالقانی بوده است. سپس بعد از چندین سال به خیابان فرهاد 22 منتقل شد. علت انتخاب نام این رستوران این بوده است که فردی به اسم حاج کریم قاسم زاده حاتمی سال های طولانی در کار پذیرایی از گردشگران فعالیت داشته است، به همین دلیل پسران او این نام را روی این مجموعه رستوران ها گذاشته اند.

رستوران پسران کریم مشهد همان طور که پیش از این هم ذکر کردیم، یکی از بهترین رستوران های مشهد است که علت آن کیفیت بالای کباب و ماهیچه هایی است که برای مردم سرو می کنند.

منوی رستوران پسران کریم مشهد

ماهیچه رستوران پسران کریم

اگر به نظرات مشتریان این رستوران نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که از ماهیچه این رستوران تعریف کرده اند، پس می توان گفت که لذیذترین غذای موجود در منوی رستوران پسران کریم مشهد پلو ماهیچه است.

ماهیچه در کنار برنج، ماست، دوغ و سالاد بسیار لذیذ خواهد شد. غذای بعدی که بسیار محبوب است شیشلیک است. البته شیشلیک در بسیاری از رستوران های مشهد طبخ می شود.

از دیگر غذاهای موجود در این منو می توان به کباب لقمه، چلو گوشت، چلو برگ، کباب سلطانی و بختیاری اشاره کرد. همچنین در کنار آن ها زیتون، نوشیدنی، ماست و … هم سرو می شوند.

میزهای این رستوران به صورت دو نفره یا چند نفره هستند و هیچ تخت سنتی در آن وجود ندارد. فضای داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد و به صورت ساده تزئین شده است.

از آن جا که میزهای 20 نفره هم در این رستوران وجود دارند، شما می توانید مهمانی های خود را هم در آن برگزار کنید. شعبه دیگر این رستوران یعنی شعبه خیام شمالی همانند این شعبه طراحی داخلی ساده ای دارد، اما شعبه برج آلتون متفاوت است.

کسانی که به دنبال فضای متفاوت و شیکی هستند، باید به شعبه برج آلتون بروند. نورپردازی این مکان هم بسیار زیبا است. همین طور از آن جا که این رستوران در بخش تجاری است شما می توانید مهمانان خود را برای قرارهای تجاری در این رستوران ملاقات کنید. همچنین باید گفت که شما می توانید در خود رستوران غذای خود را میل کنید یا به صورت آنلاین آن را سفارش دهید تا در منزل نوش جان کنید.

موقعیت مکانی رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

اگر از لحاظ موقعیت مکانی بخواهیم شعبات رستوران پسران کریم مشهد را بررسی کنیم، باید بگوییم که شعبه فرهاد فاصله زیادی از مراکز تجاری مشهد ندارد. شعبه ای که در خیام است، هم به مجموعه تجاری سپاد نزدیک است. پس هنگامی که گردشگران خسته از خرید هستند، می توانند به این رستوران ها مراجعه کنند و غذای خود را صرف نمایند.

آدرس شعبه های رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

شعبه مرکزی رستوران پسران کریم مشهد: مشهد ، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد ، فرهاد۲۲ ، انتهای کوچه

شماره تلفن شعبه اصلی رستوران پسران کریم مشهد: 05137685053

شعبه خیام شمالی: مشهد ، انتهای خیابان خیام شمالی ، مجتمع مروارید

شماره تلفن شعبه خیام شمالی: 05137530014

شعبه آلتون: مشهد ، خیابان دانشگاه ، برج تجاری آلتون

شماره تلفن شعبه آلتون رستوران پسران کریم مشهد: 05138491208

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *