معرفی کوه پارک مشهد به همراه تفریحات آن

آبشار کوه پارک مشهد
ایران گردی, مشهد

کوه پارک مشهد، محلی بسیار مناسب برای پیاده روی و کوه نوردی است. چنانچه قصد سفر به مشهد مقدس را دارید می توانید سری هم به کوه پارک آن بزنید و جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران مشهد، باید به پنل رزرواسیون سایت یابکس مراجعه کنید.

معرفی کوه پارک مشهد

پارک مشهد، در بخش جنوبی این شهر قرار گرفته و در جاهای مختلف آن، جنگل های متعددی دیده می شود که بعضی از جنگل ها توسط انسان ها ساخته شده اند. در این کوه پارک زیبا می توان از طبیعت آن بهره برد یا در آن به دوچرخه سواری پرداخت. همین طور امکان تماشای فیلم در فضای باز آن هم در نظر گرفته شده است.

دورهمی در کوه پارک مشهد

این کوه در منطقه سرافرازان است. یکی از ویژگی های جذاب این پارک، وجود یک آبشار در نزدیکی آن است. کسانی که در پاییز یا زمستان به این ناحیه سر می زنند، باید حتما با خود لباس گرم همراه داشته باشند. چون این پارک در منطقه ای کوهستانی است و دمای هوا در آن جا خنک است.

البته این محل، قبلا به شکل یک ناحیه کوهستانی بوده که در سال 91 برای افزایش میزان گردشگری به عنوان پارک انتخاب شد. در ابتدا نام این پارک را به عنوان کمربند جنوبی مشهد انتخاب کردند.

تفریحات این منطقه

در این پارک می توان از کایت بازی لذت برد و همین طور امکان تماشای نمایش نور هم در آن وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های این پارک، وجود منطقه ویژه کودکان است. گردشگرانی که به کوه سر می زنند می توانند از پارکینگ آن به صورت رایگان استفاده نمایند.

آدرس کوه پارک مشهد: مشهد، محله سرافرازان، بلوار شهید فکوری، خیابان دلاوران، خیابان نخ.

نحوه دسترسی به کوه پارک مشهد

جاده کوه پارک مشهد

کسانی که قصد دارند به وسیله دوچرخه به مقصد برسند، می توانند از بلوار دلاوران استفاده کنند. حتی اگر از ماشین هم استفاده کنید، باید با استفاده از بلوار دلاوران خود را به خیابان نخل و میدان آبشار برسانید.

امکانات کوه

در این پارک، قسمت های مختلفی مانند رستوران، مرکز بازی کودکان، سینما، آبشار و … هم وجود دارند. همین طور گردشگران می توانند در محوطه پارک فیلم هم تماشا کنند.

محل کوه پارک مشهد کجاست؟

مشهد، محله سرافرازان، بلوار شهید فکوری، خیابان دلاوران، خیابان نخ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *