14 مورد از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از دریای کیش
ایران گردی, کیش

جزیره زیبای کیش به دلیل اینکه یکی از قطب های جهانگردی در ایران است سالانه توریست های زیادی را به خود جلب می کند همین امر موجب شده است تا در آن مراکز تفریحی زیادی ساخته شود. در این مطلب قصد داریم تا درباره هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش سخن گوییم. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

پارک دلفین کیش

نمایی از پارک دلفین کیش

پارک دلفین دارای بخش های تفریحی زیادی است و یکی از مکان های تفریحی کیش است که مساحتی برابر با صد هکتار دارد. با این که این پارک به دلفین مشهور است اما در آن قسمت هایی همچون آکواریوم، باغ پرندگان و انواع گونه های گیاهی و جانوری در آن دیده می شود. وجود کافی شاپ ها و رستوران های مختلف می تواند برای بازدید کنندگان جذاب باشد. در بخش آکواریوم آن پنگوئن، گربه و شیر دریایی و … در آن مشاهده می شود. باغ پرندگان این پارک دارای 57 گونه مختلف پرنده از کشورهایی همچون آفریفا، استرالیا، آمریکا و آسیا است. قیمت آن در حدود 300 هزار تومن است.

آدرس: استان هرمزگان، قسمت جنوبی جزیره کیش، مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی پارک دلفین

اسکوتر زیردریایی کیش

نمایی از اسکوتر زیردریایی کیش

با اسکوتر زیردریایی امکان غواصی برای همه افراد به راحتی فراهم شده است و شما نیازی به دانستن اصول غواصی و شنا نخواهید داشت. اسکوتر این امکان را برای شما فراهم می کند که در زیر دریا گردش کنید و از نمای فوق العاده مرجان ها و موجودات دریایی لذت ببرید. قیمت آن در حدود 400 هزار تومن است.

آدرس:انتهای بلوار ساحل، بعد از پارکینگ

پاراسل کیش

نمایی از پاراسل کیش

پاراسل یکی از تفریحات آبی کیش است که توسط یک چتر، طناب و قایق انجام می گیرد. این وسیله به چتر آبی نیز مشهور است. پاراسل می تواند به صورت یک نفره الی سه نفره صورت گیرد که برای این کار افراد توسط سنجش وزنی، دسته بندی می شوند. پارسال سواری در ارتفاع 150 متری زمین و در بالای آب های نیلگون خلیج فارس است. قیمت آن در حدود 280 هزار تومن است.

آدرس : هرمزگان ، کیش

فلای بورد کیش

نمایی از فلای بورد کیش

با استفاده از فلای بورد می توان بالای سطح آب ایستاده پرواز کرد. این وسیله نوعی کفش است که توسط لوله هایی بزرگی شما را به یک جت اسکی متصل می کند. لوله ها توسط پمپاز آب حرکت می کنند و به این صورت کفش و فرد را می توانند کنترل کنند. استفاده از فلای بورد کار هرکسی نیست و نیازمند عضلات قوی است. با استفاده از این وسیله می توانید تا ارتفاع 12 متری بالا رفته و انواع حرکات شیرجه و چرخشی را تجربه کنید. قیمت این تفریح در حدود 400 هزار تومن است.

آدرس:کیش، خیابان جهان، پارک ساحلی سیمرغ

اسکی روی آب کیش

نمایی از اسکی روی آب کیش

برای اسکی روی آب شخص باید یک نوع خاص از اسکی را به پا کند سپس توسط یک وسیله آبی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می شود. برای این ورزش نیز نیازمند عضلاتی قوی در بالا و پایین بدن بعلاوه استقامت و تعادل هستید. قیمت در حدود 70 تا 200 هزار تومن است و بستگی به میزان ماندگاری شما بر روی آب دارد.

آدرس:جزیره کیش – بلوار مرجان – مرجان 7 – پشت هتل مارینا پارک کیش

جت اسکی کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از جت اسکی

جت اسکی یکی از تفریحات لوکس کیش است. در این تفریح آدرنالین و هیجان شما بسیار بالا می رود. برای امتحان این ورزش باید به کلوب های تفریحی کیش مراجعه کنید. همین طور استفاده از یک دست لباس اضافی ضروری است. با این که برای خانم ها بادگیرهایی وجود دارد ولی هنگام سوار شدن به جت باید حجاب خود را حفظ کنند. برای اطلاع بیش تر درباره قیمت تفریحات کیش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت آن در حدود 350 هزار تومن است.

آدرس: می تواند شامل کلوپ های اسکله تفریحی، اسکله مرجان، اسکله دامون یا ساحل سیمرغ باشد.

پدل بورد کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از پدل بورد کیش

این ورزش یکی از هیجان انگیزترین ورزش های کیش هست. برای این ورزش باید از یک قایق مخصوص استفاده کنید. شما می توانید روی قایق در حالت نشسته و یا ایستاده قرار بگیرید و با کمک پارو روی دریا حرکت کنید. جنس بوردهایی که از آن استفاده می کنید از pvc است ولی می تواند از چوب و گلاس نیز باشد. پدل بورد را می توان در حالت دو نفره هم استفاده کرد. قیمت آن در حدود 180 هزار تومن است.

آدرس: برای انجام این ورزش می توانید ساحل مارینا یا ساحل دامون را انتخاب کنید.

جایروکوپتر کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از جایرو کوپتر کیش

این وسیله ترکیبی از هلی کوپتر و هواپیما است که مخترع آن شخصی اسپانیایی است. جایروکوپتر دو سرنشین دارد. سرعت پرواز این وسیله بین 20 تا 160 کیلومتر است. یکی از ویژگی های خوب این وسیله این است که اگر موتور خاموش شود پروانه بالایی آن با کمک فشار هوا به کار خود ادامه می دهد. قیمت آن در حدود 480 هزار تومن است.

آدرس: بلوار میرمهنا، باند پروازهای تفریحی کیش

بانجی جامپینگ کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ به این صورت است که فرد توسط یک محافظ و یک طناب که در حالت فنردار است از یک ارتفاع به سمت پایین می پرد ولی قبل این که به زمین برخورد کند توسط طناب به بالا کشیده می شود. قیمت آن در حدود 380 هزار تومن است.

آدرس: مجموعه جاذبه واقع در میدان المپیک، پشت شهر زیر زمینی کاریز

غواصی در کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از غواصی در کیش

همان طور که می دانید غواصی در آب توسط وسایل تنفسی و لباس های ویژه ای صورت می گیرد. این ورزش برای سرگرمی و کارهای پژوهشی نیز قابل استفاده است. در کیش قبل از غواصی باید شرایط آب و هوایی را نیز در نظر گرفت همین طور گاهی به دلیل وجود عروس های دریایی غواصی امکان پذیر نخواهد بود. قیمت آن درحدود 280 هزار تومن است. این مجموعه در سواحل کیش قرار گرفته است.

آدرس:ساحل اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و ساحل دامون کیش

کیبل اسکی

نمایی از کیبل اسکی در کیش

کیبل اسکی از جمله تفریحات آبی کیش است. این مجموعه یکی از تفریحات آبی پرهیجان در کیش است. این پارک نخستین مرکز اسکی در خاورمیانه است که اوقات خوشی را برای مسافران رقم می زند. از جمله امکانات قابل دسترس می توان به سکوی شروع، آموزش، رختکن و دوش و … اشاره کرد. قیمت آن در حدود 250 هزار تومن است.

آدرس:هرمزگان، کیش

قلعه وحشت کیش از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت را می توان از جمله تفریحات غیرآبی کیش به شمار آورد که یکی از جاهای دیدنی کیش است. این قلعه یک مسیر صد متری پرپیچ و خم است که برای ترسناک تر کردن آن تار عنکبوت های مختلفی از سقف آویزان شده است. برای ترساندن بیش تر بازدیدکنندگان فردی با اره برقی به شما حمله می کند و شما را مورد تعقیب قرار می دهد. با پرداخت هزینه اضافی یک عکاس خبره از چهره شما در طول مسیر تصاویر ماندگاری خواهد گرفت. قیمت آن در حدود 50 هزار تومن است.

آدرس: بلوار داریوش، محوطه پشت هتل ارم

اتاق فرار کیش

نمایی از اتاق فرار

این بازی فکری یکی از چالش های هیجان انگیز به شمار می رود. بازی به این صورت است که باید یک گروه سه تا شش نفره از کاراگاهان به منظور بازجویی از یک فرد روانی وارد اتاق 195 می شوند و تنها یک ساعت زمان دارند که جان خود را نجات دهند. قیمت آن 85 هزار تومن است.

آدرس:مرکز خرید دیپلمات

تم پارک اوشن از هیجان انگیزترین تفریحات کیش

نمایی از تم پارک اوشن کیش

این پارک رو باز هم زمان با ده فجر در کیش افتتاح شده است. در این پارک از وسایل بسیار پیشرفته و بروز استفاده شده است. تامین کننده وسایل تم پارک اوشن شرکت کانادایی و بلژیکی بوده اند. در طول روز 3 هزار و 300 نفر قابلیت استفاده از این پارک را دارند. یکی از نکات قابل توجه این است که در پارک پرواز ممنوع است و همین طور هیچ ساختمان بلندی در کنار آن قرار نگرفته است و مردم به راحتی می توانند در آن حمام آفتاب نیز بگیرند که این ویژگی برای مسلمانان بسیار مهم است.

پارک آبی اوشن یکی از تفریحات کیش در کرونا است که مسئولین پارک قبل از ورود تمام موارد بهداشتی را رعایت کرده و از شما تست تب سنجی نیز گرفته می شود. پارک آبی اوشن همچین یکی از تفریحات کیش با قیمت مناسب است. قیمت آن در حدود 314 هزار تومن است.

آدرس:هرمزگان- كیش- جاده جهان- تم پارک آبی اوشن

حدود قیمت تفریحات کیش چه قدر است؟

قیمت هر کدام بستگی به نوع تفریح دارد ولی به طور متوسط از 100 هزار تومن تا 300 هزار تومن است.

هیجان انگیزترین تفریحات کیش را نام ببرید؟

قلعه وحشت کیش، بانجی جامپینگ کیش، اتاق فرار کیش، فلای بورد کیش

5 مورد از بهترین مکان های تفریحی کیش را نام ببرید؟

پارک دلفین کیش، اتاق فرار کیش، تم پارک اوشن کیش، ساحل سیمرغ کیش، ساحل دامون کیش

5 مورد از بهترین تفریحات دریایی کیش را نام ببرید؟

پاراسل کیش، اسکوتر زیر دریایی کیش، غواصی در کیش، پدل بورد کیش، جت اسکی کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *