14 مورد از بهترین رستوران های مشهد از نظر مردم

نمایی از رستوران های مشهد
ایران گردی, رستوران گردی, مشهد

رستوران گردی یکی از جذابیت های سفر به مشهد است. رستوران هایی با معماری سنتی و مدرن در مشهد وجود دارند که بهترین غذاها را برای مهمانان خود سرو می کنند. در این مطلب قصد داریم تا درباره بهترین رستوران های مشهد صحبت کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

رستوران بابا قدرت از بهترین رستوران های مشهد

نمایی از رستوران بابا قدرت

رستوران بابا قدرت در یک مرکز تاریخی به نام مجتمع گردشگری بابا قدرت واقع شده است. این مجموعه مربوط به زمان قاجار و قدمتی 200 ساله دارد. در طراحی مجتمع بابا قدرت معماران زیادی دست داشته اند. در سال 1380 سازمان میراث فرهنگی این مجتمع را به عنوان اثر ملی ثبت کرد. مجتمع مذکور دارای رستوران، چایخانه و بازارچه است. کفیفت غذاهای رستوران بابا قدرت بسیار بالاست و این مجتمع 4 گواهینامه از کشور انگلستان در زمینه صنعت توریسم دارد. رستوران بابا قدرت از جمله بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود.

آدرس : مشهد، میدان 17 شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر 16

تلفن : 4-3440803 – 513

رستوران پسران کریم مشهد از بهترین رستوران های مشهد

نمایی از رستوران پسران کریم مشهد

خیابان فرهاد منتقل گشت. اسم این رستوران برگرفته از کریم قاسم زاده حاتمی است که در سال های 1300 تا 1356 مدیریت این رستوران را بر عهده داشته است. غذاهای رستوران پسران کریم مشهد به دلیل اینکه مواد غذایی پیوسته مورد کنترل قرار می گیرند از کیفیت بالایی برخوردار است. این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد است.

شعبه یک:

مشهد مقدس -انتهای خیام شمالی – مجتمع مروارید

تلفن: 05137530014

شعبه دو:

مشهد، خیابان دانشگاه ، برج آلتون

تلفن: 05138491208

شعبه مرکزی:

مشهد ، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد ، فرهاد۲۲ ، انتهای کوچه

تلفن: 05138491208

رستوران معین درباری مشهد از بهترین رستوران های مشهد

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری یکی از رستوران های قدیمی و معروف مشهد است. سبک این رستوران از سبک سنتی پیروی می کند که دیوارها و سقف های آینه کاری شده، آکواریوم و وجود گل های طبیعی و مصنوعی گویای این موضوع هستند. معروف ترین غذای رستوران معین درباری شیشلیک است و برخورد حرفه ای پرنسل سرعت عمل را در این رستوران شلوغ بالا برده است. رستوران معین درباری نیز از جمله رستورانهای معروف مشهد است.

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

تلفن: 05138783777

رستوران ترمه مشهد از بهترین رستوران های مشهد

نمایی از رستوران ترمه مشهد

رستوران ترمه یکی از رستوران های سنتی مشهد است که به دلیل این که صرف غذاها در ظروف سفالی صورت می گیرد می تواند حس و حال شما را به ایران قدیم ببرد. در این رستوران غذاهای سنتی و محلی زیادی همراه با سالادهای مختلفی سرو می شود. یکی از نکات جالب این رستوران نانی است که در همان محل پخته می شود. این رستوران در طبقه دوم هتل قصر واقع شده است.

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار معلم، معلم 29

تلفن تماس: 05136019127

رستوران ترنم مشهد

نمایی از رستوران ترنم مشهد

رستوران ترنم نیز در هتل قصر طلایی مشهد واقع شده و یکی از رستوران های لاکچری مشهد محسوب می شود. در این رستوران هم غذاهای ایرانی و هم بین المللی سرو می شود. سیستم سرو غذا به حالت سلف سرویس است. در رستوران ترنم می توانید انواع غذاهای محلی، مجلسی و کبابی را تجربه کنید. سرو پیش غذاها و شیرینی و دسرهای مختلف نیز یکی از ویژگی های این رستوران است.

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج، هتل بین المللی قصر طلایی

تلفن: 0518036

رستوران ارم شاندیز از بهترین رستوران های مشهد

نمایی از رستوران ارم شاندیز

فردی به نام حسن ایزدی این رستوران را در سال 1362 افتتاح کرد. زمین این رستوران در حدود 12000 متر مساحت دارد. یک کارخانه تولید محصولات لبنی در زمین این رستوران وجود دارد که تنها برای مصرف خود رستوران مورد تاسیس قرار گرفته است. رستوران ارم شاندیز دارای سه سالن برای رستوران، سالن VIP و فضای باز است. رستوران ارم شاندیز از بهترین رستوران های مشهد است.

آدرس :مشهد – شاندیز – نرسیده به میدان دوم – رستوران ارم شاندیز

تلفن: 05134284000

رستوران فود فکتوری ارائه دهنده غذاهای بین المللی

نمایی از رستوران فود فکتوری

رستوران فود فکتوری از جمله رستوران های مشهور در سطح شهر است. این رستوران سبکی همانند سایر شعب خود دارد. مشتریان می توانند برای صرف غذا یا از سالن آن استفاده کنند یا به پشت بام رستوران بروند. در این رستوران انواع فست فوت ها همانند مرغ، استیک، برگر، پیتزا و … طبخ می شود. از جمله عواملی که می تواند برای مشتریان جذاب باشد وجود سالادهای خوشمزه همراه با سس های دست ساز است. همین طور افرادی که دارای رژیم گیاهی هستند نیز می توانند از منوی گیاهی این رستوران استفاده کنند.

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار ملک آباد، ملک آباد 15، بین هوشیار 8 و10

تلفن تماس: 05137666793

رستوران کلبه ارائه دهنده غذاهای بین المللی

نمایی از رستوران کلبه

رستوران کلبه بهترین رستوران و فست فود مشهد محسوب می شود. رستوران کلبه که ابتدا به نام اسپاگتی معروف بود در سال 1386 تاسیس شد. بعد از رضایت مشتریان و بهتر شدن کسب و کار نام آن به کلبه تغییر یافت. در آغاز تنها چندین پاستا در این رستوران سرو می شد ولی با گذشت زمان منوی آن گسترده تر شد و امروزه انواع غذاهای بین المللی در آن سرور می شود.

آدرس : مشهد ، نبش هاشمیه18 ، جنب بانک رفاه ، رستوران کلبه

تلفن:05138831855

رستوران ارکیده سیاه ارائه دهنده غذاهای بین المللی

زستواان ارکیده سیاه مشهد

کسانی که علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستند رستوران ارکیده سیاه انتخاب مناسبی برای آن ها خواهد بود. یکی از نکات جالب این رستوران این است که هنگامی خارج شدن از رستوران 2 ظرف سس در اختیار شما قرار می گیرد. این رستوران از جمله لوکس ترین رستوران های مشهد است. در منوی رستوران ارکیده بهترین غذاهای ایتالیایی، دریایی، فرنگی و بین المللی سرو می شود.

آدرس: ایران – خراسان رضوی – مشهد خیابان فرهاد ۲۵

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۶۲۸۳

رستوران لیالی لبنان

نمایی از رستوران لیالی لبنان مشهد

رستوران لیالی مشهد معروف به پیتزا بعلبکی در سال 1394 افتتاح شد. این رستوران به دلیل اینکه از سوسیس و کالباس استفاده نمی کند یکی از سالم ترین رستوران های مشهد محسوب می شود. برای رفتن به رستوران بهتر است ساعت 8 تا 11 را انتخاب نکنید زیرا آن ساعات شلوغ ترین ساعات رستوران محسوب می شوند.

آدرس: ایران – خراسان رضوی – مشهد چهارراه شهدا، خیابان بهجت، بین بهجت ۱ و ۳

تلفن: 05105132244003

رستوران معلق مشهد

نمایی از رستوران معلق مشهد

رستوران معلق از جمله جاذبه های دیدنی شهر مقدس مشهد است. رستوران معلق تنها رستوران هوایی در خاومیانه است. این نوع رستوران هم اکنون در 40 کشور عربی و اروپایی وجود دارد. از جمله تفاوت های این رستوران با سایر رستوران های معلق این است که به دلیل داشتن انواع سیستم های گرمایشی می توان از آن در فصل های سرد سال نیز استفاده کرد.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، کیلومتر ده جاده شاندیز – مشهد، دهکده شاندیز

تلفن: 09156220722

رستوران تی رکس مشهد

نمایی از رستوران تی رکس مشهد

رستوران تی رکس مشهد در جاده شاندیز قرار گرفته است. فضای داخلی زیبا و وجود یک بالکن نمای جالبی به این رستوران بخشیده است. استیک این رستوران از جمله بهترین استیک ها در مقایسه با سایر رستوران ها به شمار می رود.

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، مشهد – شاندیز، فرشته

تلفن تماس: 05135593305

رستوران قصر درویش مشهد

نمایی از رستوران قصر درویش مشهد

مجتمع قصر درویش از 4 سالن با ظرفیت 1000 نفر ساخته شده است. طراحی این مجتمع بسیار خلاقانه است. این رستوران به دلیل پرنسل حرفه ای خود از جمله بهترین رستورانهای مشهد به شمار می رود.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه 1، خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی ۳ و ۵

تلفن: 05138401800

رستوران مجلل درویشی مشهد

نمایی از رستوران درویش مشهد

رستوران مجلل درویشی مشهد از جمله بهترین رستوران های مشهد از نظر مسافران است. حتی اگر در این رستوران اقامت ندارید حتما برای خوردن غذاهای خوشمزه آن سری به رستوران آن بزنید. این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذای خود یک رستوران خوب در مشهد به شمار می رود.

آدرس:مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

شماره تماس:05138080

در پایان می توان گفت که اگر قصد سفر به مشهد را دارید بهتر است تا با خرید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد سفری مقرون به صرفه را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *