معرفی بهترین رستوران های دبی به همراه منو و آدرس

رستوران های دبی
جهان گردی, دبی

سفر به دبی بدون در نظر گرفتن هزینه های غذا غیر ممکن است. رستوران های زیادی در دبی وجود دارند که می توانید در آن ها غذاهای مختلف بین المللی و عربی را امتحان کنید. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران های دبی را به شما معرفی کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

رستوران ژاپنی Zuma

رستوران ژاپنی Zuma

این رستوران پانزده شعبه در جاهای مختلف جهان دارد. در این رستوران می توانید طعم بهترین غذاهای ژاپنی را تجربه کنید. در منوی این رستوران غذاهایی مانند سوشی نیگی، ماکی، انواع غذاهای دریایی، سالاد، غذاهای گوشتی و گیاهی، اسنک و ساشیمی سرو می شوند. همچنین معماری این رستوران بر مبنای سازه های ژاپنی است که توسط Super Potato ساخته شده است. در این رستوران می توانید جلسات کاری یا دورهمی های خانوادگی را برگزار کنید.

ساعت کاری: تمام ایام هفته از 12 تا 1 صبح، جمعه و سه شنبه از 12 تا 2 صبح
آدرس: خیابان Happiness، podium level

رستوران Le Petit Belge

رستوران Le Petit Belge

رستوران مورد نظر همان طور که از نامش پیداست تمی بلژیکی دارد و شما می توانید انواع غذاهای بلژیکی را در آن امتحان کنید. در منوی این رستوران غذاهای مانند بشقاب صدف و وافل بلژیکی سرو می شوند. بلژیک یکی از کشورهای اروپایی است که از نظر آشپزی بسیار معروف است.

ساعت کاری رستوران Le Petit Belge: تمام ایام هفته از 12 ظهر تا 2 صبح
آدرس: برج های Lake جمیرا، هتل Pullman

رستوران فرانسوی La Petite Maison

رستوران فرانسوی La Petite Maison

این رستوران فرانسوی در یکی از مراکز تجاری مهم دبی قرار گرفته است. جالب است که بدانید با اینکه رستوران فرانسوی است اما شخصی نیجریه ای مدیریت آن را به عهده دارد. رستوران مورد نظر از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب است. همچنین معماری این رستوران نیز بسیار شیک است.

ساعت کاری: تمام ایام هفته از ساعت 12 تا 15:30 و 19:30 تا 23:30
آدرس: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

رستوران شایان، یک رستوران ایرانی در دبی

رستوران شایان

رستوران شایان محلی است که شما می توانید در آن غذاهای حلال را نوش جان کنید. در این رستوران غذاهای مختلف ایرانی سرو می شوند. منوی این رستوران شامل کباب، سبزی پلو با ماهی، میرزا قاسمی و جوجه کباب می شود. همین طور شما می توانید دسرهای مختلف مانند فالوده را نیز در آن امتحان کنید.

ساعت کاری رستوران شایان: تمام ایام هفته جز یکشنبه ها از 18 تا 24
آدرس رستوران شایان: خیابان عمر بن الخطاب، مرکز خرید الغریر

رستوران Pierchic

رستوران Pierchic

رستوران Pierchic به علت اینکه در نزدیکی اسکله هتل قصر قرار گرفته در نتیجه منظره بسیار زیبایی به دریا دارد و شما می توانید در حین خوردن غذا لحظات دلپذیری داشته باشید.

رستوران مورد نظر یک رستوران دریایی است که در منوی آن غذاهایی مانند خاویار، بره، انواع ماهی ها، خرچنگ و گوشت گوساله وجود دارند. همین طور می توانید دسرها و نوشیدنی های مختلفی را سفارش دهید.

ساعت کار رستوران Pierchic: تمام ایام هفته از 12:30 تا 15 و 18:30 تا 23 و روزهای جمعه و شنبه از 12:30 تا 16 و 18:30 تا 23
آدرس: هتل القصر، جمیرا

رستوران Bu Qatir، سنتی و به صرفه

رستوران Bu Qatir

در این رستوران غذاهایی دریایی که در همان روز صید شده اند سرو می شود بنابرین مواد غذایی بسیار تازه و لذیذ هستند. این رستوران در ابتدا فضای کوچکی داشته اما بعد از معروفیت آن به مکان بزرگ تری منتقل شده است. ماهی و میگو این رستوران با انواع سبزیجات خوشمزه به همراه برنج سرو می شوند.

ساعت کاری رستوران Bu Qatir: تمام ایام هفته از ساعت 11:30 تا 23:30
آدرس رستوران Bu Qatir: خیابان 32B، بندر ماهیگیری شماره 2

رستوران Seafire Steakhouse

رستوران Seafire Steakhouse

استیک بی نظری به سبک رستوران های غربی در این رستوران سرو می شود. گوشت این استیک ها مستقیما از استرالیا وارد می شوند. رستورانSeafire Steakhouse محلی مناسب برای مهمانی های خانوادگی یا دوستانه است.

از ویژگی های این رستوران این است که شما می توانید نحوه پخت استیک یا حتی برش آن را انتخاب کنید. همین طور طعم دهنده های خوشمزه ای به غذای شما افزوده می شوند.

ساعت کاری رستوران Seafire Steakhouse: تمام ایام هفته به جز سه شنبه ها از ساعت 18 تا 23
آدرس Seafire Steakhouse: جمیرا، هتل آتلانتیس پالم

رستوران Soho Garden از بهترین رستوران های دبی

رستوران Soho Garden

این رستوران از جمله رستوران های مدرن دبی محسوب می شود. در این رستوران یک استخر هم وجود دارد و مهمانان می توانند شب های به یاد ماندنی را در آن رقم بزنند. رستوران Soho Garden از چند قسمت مختلف ساخته شده که در هر بخش غذاها و نوشیدنی های متنوعی سرو می شوند.

در قسمت ژاپنی این رستوران می توانید سوشی های خوشمزه ای را سفارش دهید یا از نوشیدنی مخصوص ژاپنی لذت ببرید.
ساعت کاری رستوران Soho Garden: تمام ایام هفته به جز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 20 تا 3 صبح
آدرس: دبی، خیابان المیدان

رستوران BB Social Dining

رستوران BB Social Dining

در این رستوران هم در هر طبقه غذاهای مختلفی سرو می شوند. شما می توانید بنا بر ذائقه غذایی خود منوی گوشتی یا گیاهی را انتخاب نمایید. در منوی این رستوران غذاهایی مانند مرغ بی بی کیو، غذاهای گوشتی، دسر، اردک سرخ شده، نوشیدنی های مختلف و انواع سالاد سرو می شوند.

ساعت کاری رستوران BB Social Dining: تمام ایام هفته از ساعت 12 تا 24 و جمعه‌ها از ساعت 13 تا 1 صبح
آدرس رستوران BB Social Dining: دبی اینترنشنال فایننشال سنتر

رستوران Leonardo

رستوران Leonardo

این رستوران یک رستوران ایتالیایی به سبک داوینچی است. در منوی این رستوران غذاهایی مانند سوپ، پاستا، پیش غذاهای ایتالیایی و سالادهای مخصوص سرو می شوند. معروف ترین غذا در منوی این رستورانRigatoni Cacio e Pepe است.

ساعت کاری رستوران Leonardo: تمام ایام هفته از ساعت 12 تا 24
آدرس رستوران Leonardo: دبی، خیابان المطلعی

رستوران Shanghai chic

رستوران Shanghai chic

رستوران Shanghai chic طراحی قابل توجهی دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران به رنگ مشکی است و سقف چشم گیری دارد. در این رستوران غذاهای آسیایی سرو می شوند. در منوی رستوران Shanghai chic می توانید غذاهایی مانند اردک پکینگ سرخ شده، پیاز و خیار یا پنکیک به همراه سس مخصوص را سفارش دهید.

ساعت کاری رستوران Shanghai chic: تمام ایام هفته از ساعت 18:30 تا 23
آدرس رستوران Shanghai chic: شیخ زائد، جنب هتل ابن بطوطه

رستوران L’Olivo Restaurant – بهترین رستوران های دبی

رستوران L’Olivo Restaurant

رستوران مورد نظر به فضای رمانتیک آن مشهور است و تابه حال موفق به دریافت چند جایزه بین المللی شده است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای می شود. همچنین رستوران L’Olivo Restaurant جزو رستوران های دبی با موسیقی زنده است.

ساعت کاری رستوران L’Olivo Restaurant: تمامی ایام هفته از ساعت 19 تا 23
آدرس رستوران L’Olivo Restaurant: دبی، هتل رکسوس پالم، جمیرا

رستوران Fish Hut Seafood و طعم غذاهای دریایی

رستوران Fish Hut Seafood

رستوران مورد نظر از جمله رستوران های دریایی دبی است که قیمت مناسبی دارد. از ویژگی های این رستوران سرو ماهی تازه و انتخاب نوع آن بر طبق سلیقه شما است. با اینکه وسایل این رستوران ساده هستند، اما به خاطر غذاهای ارزان خود شهرت زیادی کسب کرده است.

رستوران Fish Hut Seafood دو شعبه مختلف دارد که یکی از آن ها را مکان دورهمی مردم محلی است و دیگری برای گردشگران استفاده می شود. در رستوران فیش هات دبی غذاهای حلال و گیاهی سرو می شود.

ساعت کاری رستوران Fish Hut Seafood: همه روزه از 11:30 تا 24
آدرس شعبه محلی رستوران Fish Hut Seafood: خیابان شماره 8 نزدیک به مرکز اسلامی
آدرس شعبه گردشگری: دبی، خیابان ام سقیم

رستوران Dinner In The Sky

رستوران Dinner In The Sky

با صرف یک وعده غذا در رستوران شام در آسمان می توانید تجربه بسیار متفاوتی را برای خود رقم بزنید. این رستوران همین طور که از اسمش پیداست وعده های غذایی شما را در جایی بین زمین و آسمان سرو می کند.

به دلیل موقعیت جالب و متفاوت این رستوران هزینه غذاهای آن بالا است. این رستوران در مجله معروف فوربز به عنوان یکی از رستوران های ویژه جهان نام برده شده است. همین موضوع باعث شده تا یکی از بهترین رستوران های دبی با قیمت مناسب باشد.

در هنگام صرف غذا منظره ای جالب از دبی در برابر چشمان شما قرار می گیرد. اگر شما هم عاشق هیجان و ارتفاع هستید این رستوران تجربه ای شگفت انگیز برای شما خواهد بود. همین طور لازم به ذکر است که یک عکاس حرفه ای تصاویری زیبا از شما ثبت می کند پس دیگر نیازی به گرفتن عکس نخواهید داشت.

میزهای رستوران “شام در آسمان” در 50 متری سطح دریا قرار دارند در نتیجه در زیر پاهای شما دریا است و جلوی رویتان برج های دبی قرار گرفته اند.

رستوران Al Mahara

رستوران Al Mahara

رستوران مورد نظر در برج معروف برج العرب قرار دارد. سرآشپز این رستوران فردی بریتانیایی است. از ویژگی های این رستوران قرار گیری یک آکواریوم در داخل آن است که شما می توانید در هنگام صرف غذا موجودات دریایی را تماشا کنید. از غذهای موجود در منوی این رستوران می توان به خاویار و صدف اشاره کرد.

ساعت کاری رستوران Al Mahara: تمام ایام هفته از ساعت 12 تا 14:30 و 18:30 تا 22:30 و پنج شنبه و جمعه ها از ساعت 12 تا 14:30 و از 18:30 تا 23
آدرس رستوران Al Mahara: جمیرا، هتل برج العرب

رستوران Al Hadheerah

رستوران Al Hadheerah

یکی از اقامتگاه های رویایی دبی اقامتگاه باب الشمس است. این عمارت در تپه های ماسه ای قرار گرفته است و به فرودگاه دبی هم نزدیک است. رستورانAl Hadheerah در این ساختمان واقع شده و غذاهای خوشمزه ای را برای مهمانان خود سرو می کند. از جمله ویژگی های این اقامتگاه صرف ناهار در بوفه، رژه اسب ها، اجرای موسیق زنده و …. را نام برد. در روزهای پنجشنبه و جمعه هم آتش بازی برگزار می شود.

غذاهای ویژه دبی در این رستوران در اجاق چوبی آماده می شوند و همچنین در منوی آن ماهی کبابی، گوشت گوسفند و مرغ سوخاری سرو می شود شما می توانید انواع دسرها را نیز سفارش دهید.

ساعت کاری رستوران Al Hadheerah: تمام ایام هفته از ساعت 19 تا 23:30
آدرس: دبی، اقامتگاه باب الشمس

رستوران Patiala

رستوران Patiala

رستوران Patiala رستورانی هندی در دبی است که مدیریت آن بر عهده شخصی به نام کونال کاپور است. مشهورترین غذای این رستوران کباب بره است که با حرارت آرام پخته می شود. همچنین شما می توانید در این رستوران کباب باس دریای شیلی همراه با خردل، شور زردآلو، ترشی توت فرنگی و کدو حلوایی را سفارش دهید.

منوی این رستوران در دو حالت قدیم و جدید به مهمانان ارائه می شود که در منوی جدیدتر می توانید انواع مختلفی از غذاهای جدید را سفارش دهید.

ساعت کاری رستوران Patiala: از ساعت 12:30 تا 23:30
آدرس رستوران Patiala: خیابان شیخ محمدبن‌الرشید، Souk Al Bahar

رستوران Al Iwan
رستوران Al Iwan

این رستوران عربی غذاهای خوشمزه ای را به مهمانان خود ارائه می کند. معماری این رستوران شبیه به قصرهای سلطنتی است. رستوران Al Iwan از جمله رستوران های گران قیمت دبی است که در بوفه آن غذاهای عربی سرو می شود.

منوی این رستوران شامل غذاهایی مانند کباب برهو روکاکِت پنیری، هوموس، پیش غذا، فاتوش، سالاد، موتابل و باباگونی است. ناگفته نماد که رستوران مورد نظر در برج العرب قرار گرفته و منظره چشم گیری به خلیج فارس دارد.

ساعت کاری رستوران Al Iwan: از ساعت 12 الی 15:30 و 18 تا 24
آدرس: دبی، جمیرا، هتل برج العرب

رستوران Em Sherif

رستوران Em Sherif

در این رستوران غذاهای لبنانی و سنتی سرو می شوند. دکور این مکان بسیار شیک است و در آن رنگ های آبی و طلایی به کار برده شده است. غذاهای منو شامل فتوش، کباب، سالاد تبوله و پیتای سرخ شده است. رستوران مورد نظر دارای چهار شعبه است که شعبات دیگر آن در کویت، لبنان و قطر قرار دارند.

ساعت کاری رستوران Em Sherif: تمام ایام هفته از ساعت 12 تا 19 و 20 تا 23
آدرس رستوران Em Sherif: داون تاون دبی، خیابان شیخ محمد بن الرشید

رستوران Buddha Bar

رستوران Buddha Bar

این رستوران در هتلی به نام Grosvenor House قرار گرفته است. رستوران Buddha Bar در 2 طبقه ساخته شده و لوسترهای سرخ و طلایی آن شکوه خاصی به فضا بخشیده اند. همین طور باید گفت که فضای رستوران بسیار بزرگ است و مکانی مناسب برای گردهمایی خانوادگی خواهد بود.

اگر از پنجره های رستوران به بیرون نگاه کنید منظره ای از مارینا دبی در مقابل چشمان شما قرار می گیرد. قسمت های مختلف این مجموعه شامل سالن فضای باز، رستوران و بار می شوند و شما می توانید غذاهایی مانند سوشی و انواع غذاهای چینی و تایلندی را سفارش دهید.

ساعت کاری رستوران Buddha Bar: تمام ایام هفته از ساعت 19 تا 1 صبح، پنج شنبه و جمعه از ساعت 19 تا 2 صبح
آدرس رستوران Buddha Bar: خیابان المریف

رستوران Teatro

رستوران Teatro

با حضور در این رستوران احساس می کنید که در یک سالن تئاتر قرار دارید. این رستوران در سال 2001 ساخته شده و از بهترین رستوران های دبی است. در منوی این رستوران انواع مختلف غذاهای ژاپنی، تایلندی، هندی، چینی و ایتالیایی عرضه می شوند و شما می توانید غذاهایی مانند بشقاب آسیایی، سوشی ماهی تن، برنج ویتنامی، میگو واسابی، پیتزا سالمون و … را سفارش دهید.

از آن جا که آشپزخانه در معرض دید قرار دارد شما می توانید آشپز را در هنگام پخت غذا مشاهده کنید. همچنین باید گفت که فضای این رستوران بسیار گرم و آرامش بخش است.

ساعت کاری رستوران Teatro: تمام ایام هفته از ساعت 18 تا 23:15
آدرس رستوران Teatro: خیابان شیخ زائد

رستوران Zaatar w Zeit

رستوران Zaatar w Zeit

رستوران مورد نظر از سال 1999 تا به الان فعالیت می کند. این رستوران در کشورهای دیگری مانند کانادا و کویت هم شعبه دارد. این رستوران مکانی مناسب برای صرف صبحانه است. از نکات ویژه رستوران زعتر و زیت این است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است.

شما می توانید غذاهای مختلف عربی را در این رستوران امتحان کنید یا طعم پیتزا، سیب زمینی و بیکن را بچشید.
ساعت کاری رستوران Zaatar w Zeit: همه روزه 24 ساعته
آدرس رستوران Zaatar w Zeit: تفرجگاه مارینا، برج‌های مارینا

رستوران Tomo

رستوران Tomo

اسم این رستوران ژاپنی به معنی دوست است. برای همین بیشتر افراد به منظور ملاقات دوستان به آن سر می زنند. در این رستوران غذاهای اصیل ژاپنی با طعم و مزه اصلی خود سرو می شوند. در این مکان سعی شده تا فرهنگ ژاپنی به مهمانان معرفی شود.

از معروف ترین غذاهای موجود در منوی آن می توان به سوشی رول شده، ساشیمی و سوشی نیگیری اشاره کرد. همین طور رستوران مورد نظر چشم انداز زیبایی به شهر دبی دارد. بنابرین مهمانان می توانند غذای خود را در فضای باز صرف کنند تا از این چشم اندازه بهره ببرند.

ساعت کاری رستوران Tomo: تمام ایام هفته از ساعت 13:30 تا ساعت 14:45، از ساعت 18:30 تا 12:30 بامداد
آدرس رستوران Tomo: دبی، خیابان شیخ رشید، خروجی 56

بهترین رستوران های دبی کدامند؟

رستوران فرانسوی La Petite Maison، رستوران Pierchic، رستوان شام در آسمان و …

چنانچه قصد سفر به دبی را دارید برای رزرو بلیط هواپیما دبی می توانید به سایت یابکس مراجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *