اوت لت های استانبول

اوت لت استانبول
استانبول, جهان گردی

یکی از مهمترین جاذبه های استانبول مراکز خرید متنوعی است که در بخش های مختلف آن دیده می شوند. در این میان اوت لت فروشگاه هایی هستند که کالاهای کارخانه ای را به صورت مستقیم به مردم عرضه می کنند. اوت لت های استانبول هم مراکز خرید ارزان قیمت این شهر به شمار می روند. اگر شما هم اوت لت های استانبول را هدف خود قرار داده اید، می توانید برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول به بخش رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

شما می توانید در بخش های مختلف استانبول فروشگاه های مختلفی را ببینید که اجناس ترک یا بین المللی را به فروش می رسند. چنانچه به دنبال برندهای مشهور هستید، می توانید در فصل های حراج به استانبول سفر کنید تا بتوانید با قیمتی ارزان از اوت لت ها خرید نمایید. همچنین در این مراکز می توانید کالاهایی که از فصل های قبل به جای مانده یا کالاهای تک سایز را با قیمت خیلی خوبی خریداری کنید. در این مقاله بهترین اوت لت های استانبول با قیمت مناسب را به شما معرفی می کنیم.

اوت لت ونیزیا استانبول

اوت لت ونیزیا استانبول

این مرکز خرید ارزان قیمت استانبول معماری جذابی دارد که باعث شده در میان گردشگران محبوب شود. این فروشگاه در محله قاضی عثمان پاشا قرار گرفته است. احتمالا شما هم با شنیدن اسم این مرکز خرید به یاد ونیز ایتالیا می افتید. زیرا این فروشگاه به صورت آن شهر طراحی شده به گونه ای که در میان مرکز خرید آبراهی وجود دارد که با استفاده از قایق هایی به نام گندولا می توانید در میان فروشگاه های آن حرکت کنید و خریدهای خود را انجام دهید. همین طور میدان و کافه های آن هم شبیه به ونیز ساخته شده اند.

فروشگاه هایی که در این اوت لت فعالیت می کنند شامل آدیداس، ال‌ سی‌ وایکیکی، دفکتو، نایکی، فلو، یو اس پولو، کوتون و … می شوند. شما می توانید اجناس مانده در انبارها را با قیمت کمی خریداری کنید.

در این میان شما می توانید از رستوران های متعدد، کافه هایی مانند برگر کینگ، مادو و همین طور سینمایی که در این اوت لت استانبول وجود دارد استفاده کنید. سایر خدمات اوت لت ونیزیا استانبول شامل بانک، مسجد، تاکسی سرویس، خودپرداز، ویلچر، اتاق مادر و کودک و … می شوند.

آدرس اوت لت ونیزیا استانبول: منطقه قاضی عثمان پاشا، محله‌ کارادنیز، خیابان اسکی ادرین

ساعات کاری اوت لت ونیزیا استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت ونیزیا استانبول: 902126188101+

وب‌سایت اوت لت ونیزیا استانبول: www.veneziamegaoutlet.com

اوت لت ویاپورت استانبول

اوت لت ویاپورت استانبول

مرکز خرید مورد نظر در سال 2008 ساخته شده است. از زمان آغاز به کار اوت لت ویاپورت افراد زیادی برای خرید به آن مراجعه کرده اند. فروشگاه مورد نظر در قسمت آسیایی استانبول است. از این مرکز خرید می توان به آسانی به میدان تکسیم دسترسی داشت و در فاصله سی دقیقه ای از آن قرار دارد. همچنین فرودگاه استانبول هم ده دقیقه از آن فاصله دارد و خود این فروشگاه در جاده فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده است.

این مرکز خرید به صورت روباز ساخته شده تا نمادی از بازارهای سنتی استانبول باشد. در اوت لت ویاپورت استانبول می توانید مراکز خرید مختلف برای اجناس بچگانه، جواهرات، زنانه، کیف و کفش، طلا، مردانه و … را پیدا کنید. مارک هایی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند شامل نایکی، کلوین کلین، کلمبیا، آدیداس، نایکی، پیر کاردین، منگو، پوما، اکو و … می شوند. به طور کلی اوت لت ویاپورت استانبول از جمله محبوب ترین اوت لت های استانبول به شمار می رود.

در این مرکز خرید بخش های تفریحی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است. برای مثال شما می توانید از سالن اسکیت یخ، شهربازی، سینما، دریاچه و کافه های آن استفاده کنید. به طور کلی این فروشگاه محلی مناسب برای کسانی است که همراه خانواده خود به خرید می آیند، به این صورت می توانند از تفریحات متنوعی هم در کنار خرید بهره مند شوند و به هیچ وجه احساس خستگی نخواهند کرد.

سایر خدمات اوت لت ویاپورت شامل گل فروشی، اورژانس، اتاق مادر و فرزند، مسجد، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و … می شود.

آدرس اوت لت ویاپورت: استانبول، پندیک، محله ینی‌شهیر، بلوار ددپاشا

ساعات کاری اوت لت ویاپورت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت ویاپورت: ۹۰۲۱۶۶۹۶۱۰۰۱+

وب‌سایت: www.viaport.com

اوت لت 212 استانبول

اوت لت 212 استانبول

در این مرکز خرید ارزان می توانید کالاهای متنوعی را خریداری کنید. این فروشگاه زمینی به ابعاد 235 هزار متر مربع دارد و قدمت ساخت آن به سال 2009 باز می گردد. این مرکز خرید شامل 8 طبقه می شود که در 175 فروشگاه آن محصولاتی مانند لوازم ورزشی، لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و … عرضه می شوند. همچنین مارک های معروفی مانند ال سی وایکیکی، فلو، آدیداس، کلینز و نایکی در آن به چشم می خورند.

در این مکان شما می توانید سینما سه بعدی، زمین اسکیت، کافه، سالن بولینگ، رستوران و بخش سرپوشیده برای کودکان پیدا کنید. رستوران های معروف آن شامل گرین سالاد، رامیز، برکت دنر، برگرکینگ، مک دونالد و … می شوند. اوت لت 212 استانبول به بسیاری از اقامتگاه های شهر نزدیک است و به وسیله اتوبوس می توانید در این مسیرها رفت و آمد داشته باشید.

علاوه بر این برای راحتی گردشگران در بخش هایی از شهر سرویس های رفت و برگشت فراهم شده اند. در صورتی که به وب سایت این مرکز خرید مراجعه کنید از ساعات حرکت این سرویس ها باخبر می شوید. خدمات دیگر این فروشگاه شامل پارکینگ، اینترنت رایگان و … می شوند.

آدرس اوت لت 212 استانبول: محله باجیلار، خیابان هالکالی، خیابان تاشاکوچی

ساعات کاری اوت لت 212 استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت 212 استانبول: ۹۰۴۴۴۴۲۱۲+

وب‌سایت اوت لت 212 استانبول: www.212outlet.com

ساعات کاری اوت لت 212 استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت 212 استانبول: ۹۰۴۴۴۴۲۱۲+

وب‌سایت اوت لت 212 استانبول: www.212outlet.com

اوت لت کاله استانبول

اوت لت کاله استانبول

این مرکز خرید از سال 2007 در استانبول کار خود را شروع کرده است و یکی از اوت لت های استانبول به شمار می رود. در این مکان صد فروشگاه وجود دارد که در آن ها می توانید کیف، جواهر، کفش و … را خریداری کنید.

علاوه بر این بخش های دیگری مانند سینما، کافی شاپ، قسمت مسکونی، شهربازی و بخش های سرگرمی هم دیده می شوند. در رستوران آن هر دو غذاهای بین المللی و سنتی سرو می شوند.

مارک هایی مانند نایک، دری مد، کوتون و آدیداس در این مرکز خرید وجود دارند. در فروشگاه معروف آلفا آبیه هم انواع لباس های مجلسی به فروش می رسند. در این میان تعدادی فروشگاه مواد غذایی و لوازم برقی هم در این مجموعه ساخته شده اند. از آن جا که همه فروشگاه های این مرکز خرید نیازی به پرداخت مالیات ندارند، در نتیجه قیمت کالاهای آن هم ارزان تر است. موقعیت مکانی این اوت لت استانبول هم به ایستگاه تراموا نزدیک است.

آدرس اوت لت کاله استانبول: محله‌ گوون، خیابان اسکی لوندرا

ساعات کاری اوت لت کاله استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت کاله استانبول: ۹۰۲۱۲۵۰۲۹۰۴۰+

وب‌سایت اوت لت کاله استانبول: www.kalecenter.com.tr

اوت لت اولیویوم استانبول

اوت لت اولیویوم استانبول

اگر به بخش اروپایی استانبول بروید، این اوت لت را پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید در سال 2000 ساخته شده و ابعادی به اندازه 45 هزار متر دارد. در واقع این مجموعه قدیمی ترین اوت لت استانبول است که شامل 4 طبقه می شود و در آن 130 فروشگاه فعالیت می کنند. در این محل همچنین می توانید برندهای معروف جهانی را هم پیدا کنید که قیمت خوبی دارند. گاهی اوقات هم تخفیف های هفتگی برگزار می شوند.

در روزهای سه شنبه مخصوصا شما می توانید در حراجی که در این مرکز برگزار می شود شرکت کنید. در این روز قیمت کالاهایی که ارائه می شود بسیار کمتر است. همچنین شما می توانید از محل بازی کودکان، رستوران، سالن سینما، سوپرمارکت، کافی شاپ و بخش بولینگ هم استفاده کنید. مارک های مشهور این مجموعه شامل آدیداس، کاراجا هوم، اسکچرز، نایکی، انگلیش، یو اس پولو و … می شوند.

این مرکز خرید در بخش زیتین بورنو واقع شده است و می توانید با استفاده از متروبوس، مترو و سایر وسایل نقلیه به آن دسترسی داشته باشید. اگر از مترو استفاده می کنید باید سوار خط مترو مارامارای بشوید. تراموا هم خط باهچه شهیر است.

آدرس اوت لت اولیویوم استانبول: زیتین بورنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی، پلاک ۳۰

ساعات کاری اوت لت اولیویوم استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت اولیویوم استانبول: ۹۰۲۱۲۵۴۷۷۴۵۳+

وب‌سایت اوت لت اولیویوم استانبول: www.olivium.com.tr

اوت لت آسیا پارک استانبول

اوت لت آسیا پارک استانبول

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول که در سال 2007 ساخته شده است فروشگاه آسیا پارک است. این مرکز خرید به فروشگاه صبیحا نزدیک است و در آن کالاهای ارزان قیمتی به فروش می رسند. این فروشگاه در زمینی به ابعاد 33 هزار متر مربع ساخته شده و شامل هفت طبقه می شود که در آن مارک های معروفی به مشتریان عرضه می شوند.

در این مرکز خرید بخش های تفریحی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است. برای مثال شما می توانید از سالن اسکیت یخ، شهربازی، سینما، دریاچه و کافه های آن استفاده کنید. به طور کلی این فروشگاه محلی مناسب برای کسانی است که همراه خانواده خود به خرید می آیند، به این صورت می توانند از تفریحات متنوعی هم در کنار خرید بهره مند شوند و به هیچ وجه احساس خستگی نخواهند کرد.

سایر خدمات اوت لت ویاپورت شامل گل فروشی، اورژانس، اتاق مادر و فرزند، مسجد، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و … می شوند.

آدرس اوت لت ویاپورت: استانبول، پندیک، محله ینی‌شهیر، بلوار ددپاشا

ساعات کاری اوت لت ویاپورت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت ویاپورت: ۹۰۲۱۶۶۹۶۱۰۰۱+

وب‌سایت: www.viaport.com

اوت لت اپتیموم استانبول

اوت لت اپتیموم استانبول

این مرکز خرید در سال 2008 کار خود را آغاز کرده است و یکی از اوت لت های ارزان قیمت استانبول به شمار می رود که در محله آتاشهیر ساخته شده است. اوت لت اپتیموم استانبول در دو شهر دیگه آنکارا و ازمیر هم شعبه دارد. این فروشگاه در 5 طبقه ساخته شده و طراحی جالب توجه ای دارد.

پنجره های این مرکز خرید به صورتی هستند که در فصل های مختلف سال عوض می شوند و همین مورد جذابیت این مرکز خرید را افزایش داده است. پس به طور کلی می توان گفت که این مرکز خرید لوکس به خاطر تخفیف های خوب و طراحی مدرن خریداران زیادی دارد.

در این مجموعه می توانید کالاهای مردانه، عطر، لوازم آرایشی، زیبایی، لباس، کامپیوتری، بهداشتی و … را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که در این مرکز خرید برندهای معروف هم مانند بنتون، منگو، نایکی، زارا، اچ اند ام و … به فروش می رسند. همین طور شما می توانید از بخش هایی مانند سالن های سینمای متنوع، فودکورت و بخش اسکیت روی یخ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای سرگرمی خریداران نمایشگاه ها و همین طور مراکز تئاتر و هنر هم در نظر گرفته شده که شما می توانید در آن ها شرکت کنید.

آدرس اوت لت اپتیموم استانبول: منطقه کادیکوی، محله آتاشهیر، ینی سحرا، مرکز خرید اپتیموم

ساعات کاری اوت لت اپتیموم استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت اپتیموم استانبول: ۹۰۸۵۰۲۰۷۵۷۶۷+

وب‌سایت اوت لت اپتیموم استانبول: www.optimumistanbul.com

اوت لت استار سیتی استانبول

اوت لت استار سیتی استانبول

این مرکز خرید استانبول از دیگر اوت لت های استانبول است که می توانید آن را در بخش اروپایی استانبول پیدا کنید. این فروشگاه در سال 2016 ساخته شده است و در منطقه ینی بوسنا قرار دارد که باعث شده از فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 3 دقیقه فاصله داشته باشد.

خریداران می توانند در این مرکز خرید کالاهایی مانند لوازم ورزشی، لباس، عطر و … را خریداری کنند. همین طور مارک های معروف هم در این مرکز به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به تامی، زارا، ال سی وایکیکی، پوما، مادام کوکو، تیمبرلند و … اشاره کرد.

در این مرکز خرید همچنین بخش هایی مانند سینما، رستوران، سالن بولینگ، کافه و بخش بازی کودک هم وجود دارد. در صورتی که همراه با خانواده هستید می توانید از هر کدام از این بخش ها استفاده کنید تا انرژی از دست رفته در حین خرید را دوباره به دست آورید.

آدرس اوت لت استار سیتی استانبول: منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴

ساعات کاری اوت لت استار سیتی استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت استار سیتی استانبول: ۹۰۲۱۲۶۰۳۴۰۴۰+

وب‌سایت اوت لت استار سیتی استانبول: www.starcity.com.tr 

اوت لت ایرپورت استانبول

اوت لت ایرپورت استانبول

این اوت لت استانبول هم کالاهای ارزان قیمتی را به خریداران ارائه می کند. موقعیت قرارگیری این مجموعه در منطقه آتاکوی است و فرودگاه آتاتورک هم در حوالی آن قرار گرفته است. 116 فروشگاه در این مرکز خرید فعالیت می کنند که تخفیف های گوناگونی را در فصل های مختلف سال ارائه می دهند. همین طور اجناس لوکس که از برندهای ترکی و اروپایی هستند در این مرکز ارائه می شوند.

این مرکز برای تهیه سوغات استانبول هم ایده آل است. ناگفته نماد که شما می توانید از این محل کیف، جواهرات، کفش و لوازم جانبی مختلف را هم خریداری کنید. همین طور مارک های معروفی مانند چیکو، سارار، بیمن، فابریکا، واکو … در آن وجود دارند. این مرکز خرید شامل شش طبقه می شود که سقف های آن به صورت متحرک ساخته شده اند.

در اوت لت ایرپورت می توانید برای خوردن غذا یا خرید نوشیدنی و خوراکی به مجموعه های بورسا کباب، مک دونالد، برگر کینگ، گرین سالاد، پاپایز و … مراجعه کنید. این مرکز خرید همین طور دستگاه خودپرداز، بخش اشیای گمشده، سرویس رفت و برگشت، صرافی، سینما و بخش بازی برای کودکان هم دارد. توجه داشته باشید که در این مرکز می توانید گاهی اوقات در مراسم های مختلفی که برگزار می شود هم شرکت کنید.

آدرس اوت لت ایرپورت استانبول: بزرگراه باکرکوی، محله کاراکوی، برج لندرا اسفالتی، مرکز خرید ایرپورت

ساعات کاری اوت لت ایرپورت استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت ایرپورت استانبول: ۹۰۲۱۲۴۶۵۸۵۷۵+

وب‌سایت اوت لت ایرپورت استانبول: www.airportavm.com.tr

اوت لت دیپوسایت استانبول

اوت لت دیپوسایت استانبول

یکی دیگر از مرکز خرید استانبول اوت لت دیپوسایت است که گردشگران علاقه زیادی به آن دارند. این اوت لت در بخش اروپایی ساخته شده و شامل 110 فروشگاه در 2 طبقه می شود. در این مجموعه می توانید کالای ورزشی، لوازم خانگی، پوشاک و کیف را خریداری کنید. حراجی های شگفت انگیزی هم در فصل های مختلف سال در این مرکز برگزار می شوند.

همچنین برندهایی مانند کوتون، بیمن، بوینر، سامسونگ، رومن و … در این مرکز خرید فعالیت دارند. در این میان وجود کافه و رستوران باعث شده تا شما بتوانید از غذاهای مختلف بین المللی یا ترکی لذت ببرید. همین طور چندین سالن ورزشی و بخش های تفریحی هم برای سرگرمی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

آدرس اوت لت دیپوسایت استانبول: محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، مرکز خرید دیپوسایت

ساعات کاری اوت لت دیپوسایت استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس اوت لت دیپوسایت استانبول: ۹۰۲۱۲۶۷۱۶۷۳۰+

وب‌سایت اوت لت دیپوسایت استانبول: www.deposite.com.tr

اوت ‌لت چیست؟

این نوع ویژه از مراکز خرید مخصوص فروش اجناسی هستند که از فصل های پیشین به فروش نرفته یا سایز آن ها ناقص است، در این صورت قیمت این اجناس بسیار کمتر از قیمت واقعی آن ها است.

بهترین اوت لت‌های استانبول کدامند؟

اوت لت دیپوسایت، اوت لت استار سیتی، اوت لت آسیا پارک، اوت لت کاله، اوت لت اپتیموم، اوت لت ایرپورت 

اوت لت های نزدیک به فرودگاه های استانبول کدامند؟

اوت‌لت ویاپورت، استار سیتی و اوت لت ایرپورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *