رمانتیک ترین مکان های دبی

رستوران مینت لیف لاندن استانبول
جهان گردی, دبی

آیا دوست دارید که با همسر خود لحظات رمانتیکی را بگذرانید؟ یا آیا به دنبال محلی هستید که برای سالگرد ازدواج همسر خود را غافلگیر کنید. شهر دبی یکی از همین مکان ها می تواند باشد! زیرا در آن بخش های مختلف رمانتیکی وجود دارند. پس برای آشنایی با رمانتیک ترین مکان های دبی با یابکس همراه باشید. همین طور برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

گردشگران می توانند از رستوران های بین المللی در هتل های شیک، سواحل، جزیره های مصنوعی و چشم انداز بلندترین برج های جهان در این شهر لذت ببرند.

معرفی رمانتیک ترین مکان های دبی

این شهر مدرن به خاطر بخش های خارق العاده ای که دارد، بین شهرهای خاورمیانه شهرت زیادی یافته است. دبی با سرعت زیادی در حال تغییر است و در هر گوشه آن می توانید از دیدن آسمان خراش ها تعجب کنید. در این میان رمانتیک ترین مکان های دبی فرصتی مناسب برای افرادی است که می خواهند از یک فضای دلپذیر در کنار همسفر خود لذت ببرند. حتی اگر شما به تنهایی هم قصد سفر داشته باشید باز هم دیدن این مکان ها به شما توصیه می شود.

گذراندن شبی در صحرا، خوردن شام در کشتی کروز، تماشای طلوع آفتاب در برج الخلیفه می تواند تجربه ای ماندگار در تمام عمر شما باشد. پس این موارد باعث می شوند تا شما دلایل قانع کننده برای انتخاب دبی به عنوان مکانی عاشقانه داشته باشید. در ادامه به معرفی عاشقانه ترین مکان های دبی می پردازیم.

رستوران Mint Leaf Of London

رستوران مینت لیف لاندن استانبول

یک قرار عاشقانه در یک مکان رمانتیک؟ دبی بهترین مکان را برای شما آماده کرده است. کافی است به رستوران Mint Leaf Of London بروید. در این رستوران می توانید غذاهای زیادی را در یک فضای آرام صرف کنید. برج معروف Emirates Financial Towers این رستوران را در طبقه 15 ام خود جای داده است.

این مکان غذاهای هندی بسیار لذیذی را در منو خود دارد. در صورتی که می خواهید یک غذای پر ادویه را امتحان کنید، غذای هندی مناسب شما است. همین طور به خاطر اینکه این رستوران در طبقات بالای برج قرار گرفته در نتیجه منظره زیبایی از شهر دبی را مشاهده خواهید کرد.

ساعت کاری رستوران Mint Leaf Of London از ساعت 12 ظهر تا ساعت یک بامداد و روزهای شنبه تا چهارشنبه است. از پنجشنبه تا دوشنبه هم از ساعت 12 ظهر تا ساعت 2 بامداد باز است.

آدرس رستوران:

Mint Leaf Of London -5th Floor, South Tower, Emirates Financial Towers, DIFC – Dubai

رستوران Level 43 Sky Lounge

43-اسکای-لنج-رستوران

رستوران مورد نظر از رمانتیک ترین مکان های دبی به شمار می رود که علت آن قرارگیری این رستوران روی یک پشت بام است. در سالن این مکان می توانید نوشیدنی و غذاهای متنوعی را سفارش دهید و همچنین مناظر زیبای شهر را هم مشاهده کنید. کوکتل های این رستوران هم به صورت دست ساز هستند. شما می توانید در کنار خانواده خود از نشستن در این مکان و تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.

یک بخش فضای باز هم در این رستوران در نظر گرفته شده که شامل صندلی های راحتی می شود و فضایی مناسب برای صرف نوشیدنی های مختلف است. شما می توانید در این بخش بنشینید و از هوای خنکی که می وزد استفاده کنید و هم زمان از شنیدن موسیقی زنده هم احساسی دلپذیر را در خود تجربه کنید.

رستوران Level 43 Sky Lounge در تمام هفته از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 2 بامداد باز است.

آدرس رستوران Level 43 Sky Lounge:

Level 43 Sky Lounge – Level 43, Four Points by Sheraton– Sheikh Zayed Rd – Dubai

باغ گل میراکل (Miracle Garden)

باغ گل معجزه دبی

گل و گیاه همواره احساس خوبی در انسان ایجاد می کنند، حال تصور کنید که به فضایی پر از گل های رنگارنگ و خوشبو وارد شوید. باغ گل معجزه دبی همان باغ رویایی است که می توانید شما را شگفت زده و خوشحال کند.

زمان چندانی از تاسیس باغ گل میراکل دبی نمی گذرد و برای روز افتتاحیه آن روز ولنتاین را انتخاب کرده بودند. گردش در این مکان باعث می شود تا شما تجربه ای جدید و ماندگار برای خود به دست آورید.

 تعداد بالای گل های این باغ می توانید شما را شگفت زده کند، زیرا تقریبا 150 میلیون گل در این مکان کاشته شده و این گل ها را به صورت های مختلف و در طرح های متفاوتی چیده اند. گاهی اوقات در هنگام گردش در این پارک با صحنه عجیبی روبه رو می شود که می تواند برای چند لحظه شما را شگفت زده کند. زیرا این باغ گل فقط مجموعه ای از گل ها نیست بلکه با استفاده از گل ها طرح های مخصوصی در این باغ به وجود آورد اند. باغ میراکل دبی موفق شده تا رکوردهایی را هم در گینس ثبت کند.

ساعت کاری باغ معجزه دبی از 9 صبح تا 9 شب و از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه است و در روزهای جمعه هم از ساعت 9 صبح تا یازده شب است. در روزهای شنبه می توانید از ساعت 9 صبح الی 10 شب به این باغ مراجعه کنید.

 آدرس باغ معجزه : Al Barsha South 3 – Dubai – United Arab Emirates

سافاری شبانه اختصاصی (Private night safari)

سافاری شبانه دبی

از دور و اطراف کم و بیش اسم سافاری را به گوش خود شنیده ایم ولی آیا چیزی درباره سافاری شبانه اختصاصی می دانید؟ سافاری تجربه ای جدید است که می تواند شما را از محیط های شلوغ شهری دور کرده و زمانی پر از آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر این می تواند به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی به شمار رود.

همان طور که می دانید سافاری در صحرا برگزار می شود و شاید تصور لحظات رمانتیک برای شما در این موقعیت دشوار باشد ولی باید بدانید که نشستن زیر آسمانی پر ستاره یا قدم زدن در صحرا به همراه همسفر خود می تواند بسیار جذاب باشد. در این میان هیچ چیز جز آسمان شب و نسیم خنک شبانه وجود ندارد. در این نوع سافاری برای شما یک شام هم تهیه شده که در کنار خوردن آن می توانید از موسیقی هم لذت ببرید.

زمان تور سافاری شبانه معمولا از ساعت 5 صبح شروع شده و تا ساعت 11:30 دقیقه شب ادامه دارد.

 آدرس سافاری شبانه اختصاصی:

Private night safari – 28th St, M1 Al-Maria Building 311 – Dubai

سالن یخی (The Chillout Bar)

سالن یخی دبی

سالن معمولی شامل دیوارها و صندلی های نرمال می شود، اما یک سالن یخی به چه صورت است؟ در این سالن ها تمام قسمت ها از یخ درست شده اند! در سال 2007 بود که برای اولین بار یک سالن یخی در خاورمیانه ساخته شده و دوباره هفت سال بعد آن را بازسازی کردند. در این مجموعه صندلی های یخی و مجسمه هایی از یخی قرار داده شده اند. شما می توانید در این سالن سوپ، دسر، ساندویچ، چای و … را صرف کنید.

زمان فعالیت سالن یخی دبی از ساعت 10 صبح الی 10 شب است.

  آدرس رستوران: Times Square Center – Ground Floor – Sheikh Zayed Rd

برج العرب (Burj Al Arab)

برج العربی دبی

این سازه یکی از مکان های جذاب دبی است و به عنوان یکی از هتل های مرتفع دنیا استفاده می شود. یک بخش برای فرود هلی کوپتر روی این سازه در نظر گرفته شده که می توان برای رفت و آمد از آن استفاده کرد. این هتل لوکس در یک ساحل مصنوعی قرار دارد و برای طراحی آن از یک سبک مدرن و بسیار مجلل بهره گرفته اند. کسانی که از دور به این ساختمان نگاه می کنند تصور خواهند کرد که یک بادبان را وسط دریا می بینند.

  آدرس برج العرب: Jumeirah St – Umm Suqeim 3

ساحل الممزار (Al Mamzar Beach)

ساحل اللمراز دبی

ساحل همواره یکی از مکان های عاشقانه ای است که می توان در سفر دوتایی با همراه خود از آن استفاده کرد. دلیل آن هم روشن است. تصور قدم زدن روی شن های ساحل یا آفتاب گرفتن در کنار هم بسیار رمانتیک است. اگر قصد تفریح هم دارید، می توانید به بخش پارک آن مراجعه کنید. در این پارک بخش هایی مانند استخر شنا، بخش ویژه کودک و حوضچه های آب وجود دارند.

آدرس ساحل الممزار: ۱۰۸ ۱۰۶th St – Al Mamzar – Dubai

اسکی دبی (Ski Dubai)

اسکای دبی

انتخاب بعدی برای رمانتیک ترین مکان های دبی پیست اسکی آن است. دبی گرمای زیادی به خصوص در فصل تابستان دارد، پس برای اینکه بتوانید زمانی را در دمای خنک بگذرانید، بسیار جذاب خواهد بود. اسکای دبی هم به همین منظور در این شهر برای گردشگران آماده شده است. شما می توانید در این مکان در کنار پنگوئن ها بازی کنید یا با استفاده از زیپ لاین لحظات جالبی داشته باشید.

این مجموعه به صورت یک بخش سرپوشیده است که دمای آن در حدود یک تا دو درجه زیر صفر است. قرارگیری اسکای دبی درون مراکز خرید باعث شده تا افراد زیادی از آن بازدید کنند. روزهای کاری Ski Dubai از ساعت 10 صبح تا 11 شب است و در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 9 صبح تا نیمه های شب فعالیت می کند.

آدرس اسکی دبی: Sheikh Zayed Rd – Al Barsha, Al Barsha 1 – Dubai

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

آکواریوم دبی

حیوانات و موجودات دریایی در آکواریوم دبی نگهداری می شوند. در این مکان گونه های زیادی از آبزیان به چشم می خورند که هر کدام را درون یک مخزن بزرگ نگهداری می کنند. در این میان می توانید اطلاعاتی درباره غذای ماهی و همین طور نحوه نگهداری از آن ها به دست آورید. این مکان برای به دست آوردن اطلاعات درباره آبزیان بسیار عالی است.

ساعت کاری آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 12 ظهر تا ساعت 10 شب است و از روزهای جمعه تا شنبه ساعت ده صبح تا بامداد است.

  آدرس آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب: Downtown Dubai – Dubai

فواره دبی (The Dubai Fountain)

فواره دبی

فواره دبی در نوع خود می تواند یکی از انتخاب های شما در سفر عاشقانه به دبی باشد اما علت این انتخاب چیست؟ این فواره یکی از بزرگ ترین آب نماهای دنیا است که در بخش مرکزی شهر ساخته شده است.

علت منحصربه فرد بودن این آب نما تعداد بالای نورها و پروژکتورهایی است که در آن استفاده شده است. شما می توانید رقص نور را در این آب نما تماشا کنید یا از دیدن 6600 نور رنگی که در آن ایجاد می شود شگفت زده بشوید. در این آب نما الگوهای نوری زیادی ایجاد می شوند و آهنگی که همراه با حرکت آب پخش می شود، برگرفته از آهنگ های بین المللی یا عربی است. ساعت کاری آب نمای دبی هر روزه از 6 صبح تا 11 شب است.

آدرس فواره دبی: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai

سخن پایانی درباره رمانتیک ترین مکان های دبی

حال که به بخش پایانی مقاله رسیدیم، بهتر است نیم نگاهی به مطالب بالا داشته باشیم. شهر دبی قطعا می تواند در آینده تبدیل به یک منطقه مهم در خاورمیانه شود. امکانات تفریحی و ساختمان های منحصربه فرد آن دست به دست هم داده اند تا شهری متفاوت را رقم بزنند. در این مقاله سعی کردیم تا درباره بهترین جاهای دیدنی دبی که می توانید به عنوان رمانتیک ترین مکان های دبی بازدید شوند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

رفتارها یا اشیا ممنوع در دبی کدامند؟

همراه داشتن مواد مخدر، کالاهای خلاف شرع یا پوشش های نامناسب در دبی ممنوع است.

بهترین فصل سفر به دبی چه زمانی است؟

از نظر آب و هوا در زمستان و از نظر خرید نزدیک به کریسمس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *