مهمترین نمایشگاه های استانبول

نمایشگاه تجهیزات اداری استانبول
استانبول, جهان گردی

نمایشگاه های مختلفی در شهر استانبول برگزار می شوند. بعضی از این نمایشگاه ها به صورت سالانه هستند. معمولا در این نمایشگاه ها تکنولوژی های پیشرفته در معرض تماشای عموم قرار می گیرند. اگر شما هم از دیدن نمایشگاه ها لذت می برید، شرکت در نمایشگاه های استانبول فرصت مناسبی برای شما خواهد بود. برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

در سال های اخیر هدف از برپایی این نمایشگاها معرفی شرکت های بزرگ و محصولات مطرح آن ها است تا بتوانند سرمایه گذارانی را به خود جلب کنند. افراد عادی با حضور در این گونه مراسم ها می توانند اطلاعات خوبی درباره کالاهای جدید و تکنولوژی های پیشرفته به دست آورند. در نمایشگاه های استانبول هم به روزترین محصولات کارخانه ها و شرکت ها به نمایش در می آید.

نمایشگاه های مشهور بین المللی در استانبول

مردم از سرتاسر دنیا برای بازدید از نمایشگاه های استانبول به این شهر سفر می کنند. بیشتر نمایشگاه های شهر بسیار معروف هستند و به خوبی توانسته اند، جایگاه مناسبی در سطح جهانی به دست آورند. مخصوصا به دلیل اینکه ترکیه مابین آسیا و اروپا است، از هر دو طرف افراد علاقمند به سمت آن رهسپار می شوند. این قضیه باعث شده تا نمایشگاه های ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار باشند.

شهرهای ازمیر، آنتالیا، آنکارا، بورسا و ازمیر معمولا از شهرهایی هستند که بیشترین نمایشگاه های ترکیه در آن ها برپا می شوند. دو سازمان به اسم توباپ ترکیه و سی ان آر ترکیه مسئولیت برپایی این نمایشگاه ها را در طول سال برعهده دارند.

نمایشگاه دریایی استانبول

نمایشگاه دریایی استانبول

در تاریخ 2 تا 8 اکتبر در سال 2018 این نمایشگاه در ترکیه برپا شده است. در این نمایشگاه درباره طراحی قایق و همین طور تجهیزات مربوط به کشتی های تفریحی اطلاعات مناسبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت. کلیه برندهای معروف دنیا در این نمایشگاه هر ساله حضور می یابند تا دست آوردهای خود را به بقیه شرکت ها و همین طور بازارهای جهانی نشان دهند.

جالب است که بدانید شما می توانید کشتی یا قایق مورد علاقه خود را برای طراحی به کشتی سازان سفارش دهید تا آن را مطابق سلیقه شما طراحی کنند. همین طور یک دریا هم در نزدیکی این نمایشگاه وجود دارد که شما می توانید قایق های مورد نظر خود را پیش از خرید امتحان کنید و علاوه بر این تخفیف ها و همین طور امکانات ویژه ای در این نمایشگاه ها به شما عرضه می شوند.

نمایشگاه مبلمان استانبول (ISMOB)

نمایشگاه مبل استانبول

این نمایشگاه جزو برترین نمایشگاه های دنیا است. اخیرا ترکیه توانسته تا جایگاه مناسبی در صنعت مبلمان سازی به دست آورد. حتی مبل های ترکی هم اکنون در بازارهای ایران هم یافت می شوند. صادرات مبل به کشورهای اروپایی مخصوصا ایتالیا کشیده شده و در این نمایشگاه سالانه در حدود 100 کشور مختلف شرکت می کنند. گردشگران هم هنگام حضور در این نمایشگاه ها محصولات مختلفی را خریداری می کنند. زیرا همان طور که گفته شد در این بازار جهانی جدیدترین محصولات عرضه می شوند.

در این نمایشگاه معمولا این کالاها ارائه می شوند:

میز ناهارخوری، میز و صندلی، مبل اختصاصی برای فضاهای بیرون، صندلی گهواره ای، مبلمان نوزاد، دکور دیواری، صندلی راحتی، مبلمان کودکان، مبل تخت خوابشو، پارچه های رو مبلی و … معمولا این نمایشگاه 6 روز برپا می شود و می توانید شاهد جدیدترین طراحی های مبل باشید. چنانچه شما در این صنعت مبل فعالیت می کنید این نمایشگاه این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با افراد حرفه ای مشورت کرده و حتی ایده های جدیدی را برای طراحی های خود به دست آورید. حتی ممکن است فرصت همکاری های بین المللی هم برای کسب و کار شما فراهم شود و به این صورت با به دست آوردن همکاران تجاری موقعیت های بهتری برای شما به دست می آید و جایگاه بهتری در بازارهای جهانی به دست می آورید. نمایشگاه مبلمان استانبول هر ساله از تاریخ 24 الی 29 ژانویه در این شهر برپا می شود.

نمایشگاه کفش و صنایع وابسته

نمایشگاه کفش استانبول

این نمایشگاه هم از جمله نمایشگاه های معروف استانبول است که گردشگران زیادی برای تماشای آن استانبول را مقصد سفر خود قرار می دهند. البته افرادی که خود در صنعت کفش هستند، علاقه زیادی به این نمایشگاه دارند و اکثر بازدیدکنندگان شامل این افراد می شوند.

شما می توانید با بازدید از نمایشگاه که امسال در زمان 08-11 March 2023 برگزار می شود، جدیدترین کفش های دنیا را بخرید. جالب است که بدانید نمایشگاه کفش ترکیه رتبه دوم نمایشگاه کفش را در دنیا به خود اختصاص داده است. به طور کلی 400 شرکت داخلی در این نمایشگاه حاضر می شوند و می توانید هزار مارک مختلف را در میان محصولات آن ببینید. این نمایشگاه فقط درباره کفش نیست، بلکه در زمینه ساخت و طراحی و همین طور تجهیزات مرتبط با آن هم فعالیت می کند.

بازدید از این فروشگاه گروه سنی خاصی ندارد و بانوان، آقایان و کودکان می توانند از دیدن کفش های متنوع آن لذت ببرند. مدت زمان برپایی این نمایشگاه 4 روز است و در آن کیف دمپایی، چکمه و کفش به نمایش در می آید.

نمایشگاه آشپزخانه رستوران، هتل، کافه و کلیه تجهیزات مربوط به آن

نمایشگاه آشپزخانه و رستوران

این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 24 سپتامبر در بخش cnr برپا می شود. تا به حال 23 دوره از این نمایشگاه در شهر استانبول برگزار شده است. نمایشگاه مورد نظر ارزش و اهمیت زیادی در شهر استانبول دارد که به عنوان دومین نمایشگاه مهم شناخته می شود. در این نمایشگاه شما می توانید به کلیه ابزارآلات یا  دستگاه های مورد نیاز برای کافه، بیمارستان، رستوران، کترینگ شرکت ها، هتل و … دسترسی پیدا کنید. تقریبا 400 شرکت در این نمایشگاه حضور داشته اند و تعداد بازدیدکنندگان آن به 48 هزار نفر می رسد.

نمایشگاه کودکان ترکیه

نمایشگاه کودکان ترکیه

این نمایشگاه در سال 2023 از 13 تا 16 دسامبر برگزار می شود. این نمایشگاه برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. زیرا کلیه بازی ها یا اسباب بازی های مرتبط با آن ها از سرتاسر دنیا به نمایش در می آیند.

همچنین با شرکت در این نمایشگاه می توانید از ایده های مختلفی برای ساخت اسباب بازی های جدید بهره مند شوید و یا فرصت های صادرات محصولات شما فراهم شود، زیرا شرکت هایی از بازارهای بین المللی در آن حاضر هستند. در سال 2018 تقریبا 132 غرفه در این نمایشگاه فعالیت می کرده اند و تعداد بازدیدکنندگان آن به هشت هزار نفر رسیده بوده است.

نمایشگاه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

نمایشگاه تجهیزات صنعتی ترکیه

تاریخ برگزاری این نمایشگاه در سال 2023 از 8 تا 10 مارچ است که در آن ابزارآلات ویژه برش، CNN، ابزارهای اندازه گیری، بالابرهای صنعتی، سیستم های روان کننده، تجهزات حرارتی و … به فروش می رسند. مهمترین بازدیدکنندگان این نمایشگاه معمولا شامل سازمان های سرمایه گذاری، بخش های دانشگاه هایی و نشریات تخصصی می شوند.

نمایشگاه جواهرات ترکیه

نمایشگاه جواهرات ترکیه

نمایشگاه جواهرات ترکیه در روزهای 16 تا 19 مارچ در سال 2023 برپا می شود که این نمایشگاه 47 امین باری است که در این شهر برگزار می گردد. شما می توانید کلیه امور مربوط به جواهر، تجهیزات مربوط به آن و همین طور ساعت را در این نمایشگاه پیدا کنید. کلیه محصولات این نمایشگاه شامل ساعت های مچی و دیواری، مروارید، نقره و بدلیجات، سنگ های نیمه ارزشمند، طلا، الماس، ابزارهای تخصصی، نحوه بستنی بندی محصولات و همین طور نشریات مربوط به این صنعت در این محل در معرض دید قرار می گیرند.

تقریبا هشتصد فروشنده در این نمایشگاه حاضر می شوند که از 27 کشور مختلف دنیا هستند و تعداد بازدیدکنندگان آن هم بسیار بالا است. در نتیجه می توان این نمایشگاه را از محبوب ترین نمایشگاه های ترکیه به حساب آورد.

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول

نمایشگاه لوازم اداری استانبول

برای شرکت در این نمایشگاه باید از 21 تا 25 فوریه 2023 به ترکیه سفر کنید. علاقمندان زیادی در این موقع از سال در استانبول حاضر می شوند تا از آخرین محصولات اداری و لوازم التحریر باخبر شوند. سازمانی که مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را برعهده دارد تویاپ است و کلیه این محل شامل شش سالن می شود که افراد خارجی زیادی هم در آن حاضر می شوند.

بازدیدکنندگان می توانند کالاهایی مانند میزکار، لوازم مدرسه، ماشین آلات اداری، ماشین حساب و … را در این نمایشگاه ببینند. نمایشگاه لوازم التحریر ترکیه برای بخش های آموزشی و آژانس های تبلیغاتی ارزش زیادی دارد و همین طور انتشاراتی ها هم در این بخش حاضر می شوند.

لوازمی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارند:

لوازم مدرسه که شامل کاغذ، کیف مدرسه، لوازم پیش دبستانی، انتشارات آموزشی، ابزار دانش آموزشی، کالاهای مصرفی نساجی، لوازم مهد کودک و …

لوازم اداری محصولاتی مانند ماشین آلات تمبر، دسکتاپ اداری، کیف مسافرتی، مواد مصرفی اداری، لوازم فایل، ماشین آلات صحافی لمینیت، کیف اداری، ماشین حساب، تابلوهای سفید

مواد نوشتاری مانند لوازم جانبی و وسایل نقاشی

محصولات سرگرمی شامل کتاب، نقاشی هنری، محصولات هدیه و ..

اسباب بازیی مانند، کیف های دارای مجوز، اسباب بازی های قانونی و آموزشی، بازی های تخته ای و …

سایر کالاها شامل نمایش پایه و قفسه، ایمنی کار و محصولات بسته بندی می شوند.

تعداد افراد شرکت کننده در سال 2022:

کشور: 22

برند: 413

نمایندگان شرکت: 258

غرفه دار خارجی: 1728

بازدیدکننده داخلی: 7995

مساحت نمایشگاه: 14.172

نمایشگاه موبایل ترکیه

نمایشگاه موبایل ترکیه

زمان نمایشگاه موبایل استانبول از تاریخ 26 تا 28 ژانویه 2023 است.

آدرس نمایشگاه موبایل استانبول: استانبول و مرکز کنگره استانبول

نمایشگاه فناوری های دیجیتال ترکیه

در این نمایشگاه کارشناسان متخصص از گوشه و کنار دنیا دور هم جمع شده تا با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند. همین طور محلی برای جذب سرمایه گذار داخلی و بین المللی و دیدار با خریداران است.

در این نمایشگاه افراد مهم دولتی هم شرکت می کنند و همین امر باعث می شود که عده زیادی از رسانه های داخلی و همین طور خارج از کشور این رویداد را پوشش دهند. در این میان تلاش می شود که از همه غرفه داران به خوبی حمایت شود.

نمایشگاه موبایل ترکیه این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند با مشتریان احتمالی خود گفت و گوی رودررو داشته و از نظرات آن ها باخبر شوند و همین طور توصیه های آن ها را هم مد نظر قرار دهند.

از طریق این نمایشگاه شرکت ها می توانند تا از آخرین محصولات خود رونمایی کنند و آن ها را به مشتریان خود نشان دهند. مشابه این نمایشگاه، نوع الکامپ است که در ایران برگزار می شود، شما هم اگر به این حوزه علاقه دارید می توانید در این نمایشگاه شرکت کند.

شرکت های مختلف با حضور در این رویداد می توانند به روش های بهتری درباره پردازش و ذخیره سازی داده ها، پیام رسانی، هوش مصنوعی، مدیریت رسانه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، رایانش ابری، راه حل های صوتی و تصویری، شبکه و امنیت، CRM، راه حل های اداری، تجزیه و تحلیل، ERP، خلاقیت و طراحی، ساخت وب سایت و … دسترسی یابند.

آمار شرکت کننده در دوره پیشین:

تعداد بازدیدکنندگان: 10 هزار نفر

غرفه داران: 200 نفر

نمایندگان: 1000 هزار

بلندگو: 70

جلسه: 30

نمایشگاه کشاورزی ترکیه

نمایشگاه کشاورزی ترکیه

تاریخ برگزاری نمایشگاه کشاورزی ترکیه از 1 الی 5 فوریه 2023 است و مکان برگزاری آن هم در ازمیر استانبول است.

نمایشگاه Agroexpo در میان نمایشگاه های کشاورزی اروپا هم از شهرت مناسبی برخوردار است. در سال 2022 تقریبا 90 کشور و 3042 نماینده در آن حضور داشتند. نمایشگاه مورد نظر در فوار ازمیر برپا می شود و نمایشگاه مشابه آن در ایران آگروفود نام دارد.

آمار شرکت کننده در دوره پیشین:

تعداد غرفه داران: 1049

تعداد سالن ها: 11

افراد بازدیدکننده: 15021

برند: 3042

مساحت نمایشگاه: 110000

نمایشگاه پارچه و لباس استانبول

نمایشگاه پارچه ترکیه

این نمایشگاه از تاریخ 1 تا 4 فوریه 2023 برگزار می شود.

محل برپایی نمایشگاه: استانبول، آدانا

تاریخ برپایی این نمایشگاه از 1 تا 4 فوریه است. در این رویداد محصولات مختلف در زمینه پوشاک در معرض دید عموم قرار می گیرند و کسانی که در آن شرکت می کنند، از افراد داخلی و خارجی هستند. مهمترین هدف از برپایی این رویداد پیدا کردن بازار جهانی برای شرکت های داخلی است. نمایشگاه ماشین آلات نساجی نمونه ای مشابه با این نمایشگاه در ایران است.

محصولات این نمایشگاه:

لباس زیر زنانه و مردانه

پوشاک مردانه و زنانه

لباس بافتنی

جوراب

لباس نوزاد و کودک

پارچه

لوازم جانبی پوشاک

آمار شرکت کننده در دوره پیشین:

غرفه داران: 78

بازدیدکنندگان: 10456

نمایشگاه گردشگری استانبول

نمایشگاه گردشگری ترکیه

تاریخ برپایی این نمایشگاه: 8 تا 11 فوریه 2023

آدرس نمایشگاه: استانبول، مرکز برگزاری نمایشگاه تویاپ

این نمایشگاه جایگاه مهمی در صنعت گردشگری جهانی دارد که هر سال افراد زیادی در آن شرکت می کنند. اگر می خواهید اطلاعات خوبی برای سفر به بخش های مختلف جهان داشته باشید، پس باید در این رویداد شرکت کنید.

با استفاده از این رویداد فرصت مناسبی برای جذب گردشگران خارجی و حتی افزایش مسافرت های داخلی فراهم می شود. در این نمایشگاه می توانید درباره هتل ها، آژانس های مسافرتی، بخش های توریستی، تورها و گردش های فصلی باخبر شوید.

بخش های مختلف این نمایشگاه شامل موارد زیر می شوند:

خدمات مسافرتی

گردشگری سلامت و آبگرم

اقامتی

بخش حمل و نقل

بیمه

خدمات سازمانی

شرکت های تبلیغاتی بین المللی

تجهیزات هتل

بخش فناوری و نرم افزار

خدمات سازمانی

خدمات مالی

رسانه

تفریحی

سازمان های تبلیغاتی

سازمان های مردم نهاد

گردشگری تفریحی

آمار شرکت کننده در دوره پیشین:

بازدیدکنندگان: 33595

غرفه داران: 461

کشورهای شرکت کننده: بوسنی و هرزگوین، گرجستان، آمریکا، صربستان، ازبکستان، روسیه، ایتالیا، قبرس شمالی، اردن، بریتانیا، آذربایجان، مقدونیه، کوزوو

خریدار: مصر، قطر، اسپانیا، بریتانیا، مالاوی، فلسطین، اوگاندا، سوئیس، رومانی، تاتارستان، اسرائیل، مقدونیه، مراکش، عراق، صربستان، سوئد، روسیه، مالت، مراکش، پاکستان، اندونزی، اردن، کنیا، قزاقستان، لبنان، مارینو، مونته نگرو، هند، کانادا، اتیوپی، نیجریه، غنا، چاد، آلمان، ازبکستان و …

نمایشگاه سبک زندگی زنان ترکیه

این نمایشگاه از تاریخ هشت تا یازده فوریه 2023 در استانبول و در بخش نمایشگاه های یاشیل کوی برگزار می شود.

محصولات این نمایشگاه:

لباس های آماده

لباس شب

لباس عروسی

لباس های بیرون

لباس های ورزشی

لباس های سایز بزرگ

لباس ساحلی

نمایشگاه لباس زیر و جوراب بافی ترکیه

تاریخ این نمایشگاه از هشت تا یازده فوریه و در محل برگزاری رویدادهای یاشیل کوی ترکیه است.

در این نمایشگاه می توانید محصولاتی مانند لباس زیر و … را مشاهده کنید. کلیه برندهای داخلی گرد هم می آیند تا کالاهای خود را به افراد داخلی و خارجی نشان دهند.

همین طور لباس های فصلی مخصوص تابستان و زمستان هم در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرند. این محصولات اکثرا شامل لباس های زیر مانند شورت، جوراب شلواری یا لباس های صبح و شب، مخصوص پوشیدن در خانه، لباس های شنا، کت و شلوار آموزشی و … می شوند.

محصولات نمایشگاه:

لباس شب

لباس زیر زنانه

جوراب بافی

لباس شب

لباس ساحلی

نمایشگاه نساجی ترکیه

این رویداد از تاریخ 15 تا 18 مارس 2023 در دنیزلی برپا می شود و محل برگزاری آن در کنگره EGC است.

در این نمایشگاه ابزارآلات زیر در معرض نمایش عموم قرار می گیرند:

ماشین آلات رنگرزی

ماشین آلات تکمیل نساجی

ماشین آلات چاپ پارچه دیجیتال

قطعات یدکی

ماشین آلات دوخت

برش لبه، تهیه نخ

دستگاه تافتینگ و قالی بافی

ماشین آلات آماده سازی پنبه و الیاف

ماشین آلات چاپ پارچه دیجیتال

ماشین آلات رنگرزی

ماشین آلات بافندگی و قطعات یدکی

ماشین آلات تکمیل نساجی

چاپ لوله

ماشین های گلدوزی

دستگاه تریکو

ماشین های جوراب بافی

ماشین آلات سیم پیچ

سیستم های کاربردی و اتوماسیون  CAD-CAM-CIM

ماشین آلات پارچه باریک

دستگاه طناب و طناب

تجهیزات آزمایشگاهی

رنگ و مواد شیمیایی چاپ پارچه

ماشین آلات آماده سازی تار

ماشین آلات لحاف

ماشین آلات لباسشویی، سفید کننده، خشک کن

قطعات یدکی و لوازم جانبی

ماشین های اتو و پرس

ماشین های تاشو و بسته بندی

دستگاه های کنترل کیفیت

ماشین های اندازه گیری

نخ های خیاطی و گلدوزی

کمپرسورها و ژنراتورها و منابع تغذیه

نمایشگاه هتلداری ترکیه

نمایشگاه هتل داری ترکیه

این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 18 فوریه در 2023 برگزار می شود.

آدرس: ازمیر ترکیه

در این نمایشگاه موسسات معتبری فعالیت می کنند تا محصولات خود از قبیل آشپزخانه صنعتی، دکور، خدمات پذیرایی، خشک شویی، نظافت، ظروف آشپزخانه و … برای کافه ها و رستوران ها تامین کنند. یک نمایشگاه به اسم هتلداری هم در ایران برپا می شود.

تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه های گذشته:

بازدیدکنندگان: 11.781

غرفه داران: 308

نمایندگان هتل ها: 4370 نفر

نمایندگان رستوران و کافه ها: 3920 نفر

آشپزها: 859 نفر

نمایشگاه نخ ترکیه

این نمایشگاه از تاریخ شانزدهم تا هجدهم فوریه 2023 و در محل نمایشگاه تویاپ برگزار می شود. در این رویداد تمام کالاهایی که به صورت تخصصی و با تکنولوژی های پیشرفته درست شده اند به سایر شرکت ها و همین طور خریداران نشان داده می شود.

در این نمایشگها افراد تولیدکننده که در زمینه نخ فعالیت دارند، تلاش می کنند تا محصولات مدرن خود را به نمایش بگذراند.

خصوصیات ویژه این رویداد گرفتن تخفیف های گوناگون و همین طور بالا بودن تنوع محصولاتی است که شرکت های مختلف ارائه می دهند. در این نمایشگاه تولید کنندگان در زمینه پلی استر، نخ های فانتزی و … فعالیت می کنند. همچنین گاهی اوقات حتی کالاها با زیر قیمت هم به فروش می رسند تا به این صورت آن ها بتوانند مشتریان دائمی برای خود به دست آورند.

انواع محصولات:

الیاف

نخ های کتان

نخ های بازسازی شده

قرقره

افراد شرکت کننده در نمایشگاه های قبلی:

غرفه داران: 225

بازدیدکنندگان در سال 2020: 10282 نفر

مساحت نمایشگاه: 19 هزار متر مربع

نمایشگاه گل و گیاه ترکیه

نمایشگاه گل و گیاه

برای شرکت در انی نمایشگاه باید از تاریخ 16 تا 18 فوریه در استانبول حاضر شوید. این نمایشگاه 12 امین باری است که در استانبول برگزار می شود.

در این مکان می توانید گیاهان زینتی، درختان عجیب، مواد گلکاری، نهال و دانه، گیاهان مدیترانه ای و … را مشاهده کنید. همین طور تجهیزات مربوط به گل و گیاه هم به فروش می رسند.

محصولات کلی این نمایشگاه شاید موارد زیر می شوند:

گیاهان زینتی داخلی و خارجی

گیاهان بین المللی

لوازم باغ

دکوراسیون

گیاهان زینتی در گلدان و نوع فصلی

خاک، سنگ نارس، ذغال و پرلیت

کود و مواد شیمیایی

گیاهان باغ

مواد شیمیایی محافظ

وسایل نگهداری از گیاهان

محوطه سازی

قابلمه و سبد

گلخانه و مواد آن

گرمایش گلخانه

استخرهای زینتی

مواد تهویه و فناوری آبیاری

تعداد افراد شرکت کننده در سال 2018:

غرفه داران، 163

مساحت نمایشگاه: 9.068

بازدیدکنندگان: 15.084

کشورهای بازدیدکننده: عربستان، ایتالیا، ایران، گرجستان، عراق، اردن، تونس، بلغارستان، الجزایر و …

نمایشگاه کشاورزی و دامپروری ترکیه

زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 21- 25 فوریه است و برای شرکت آن باید در محل غازیانتپ حاضر شوید.

کلیه بخش های این نمایشگاه شامل فناوری های مربوط به کشاورزی و دامپروری، انجمن های اعتباری، شهرداری متروپولیتن غازیانتپ، اتحادیه اتاق های کشاورزی ترکیه و … می شوند.

خدمات ارائه شده شامل موارد زیر می شوند:

لوازم جانی، آفت کش، گل های شاخ بریده، محوطه سازی، تراکتورها، بسته بندی محصولات، بهسازی خاک، سیستم های انبار، فن آوری زهکشی، گل های شاخ بریده، کشاورزی ارگانیک، درختکاری میوه، سیستم های آب، ماشین آلات ساختمانی، آفت کش، گرمایش و سرمایش، تکنولوژی روشنایی، اتوماسیون گلخانه، کودها، بذر میوه و سبزی، زنبورداری، تجهیزات طیور، شترمرغ، پرورش دام، سیستم های اندازه گیری، شیلات، مرغداری، مولتی ویول، موسسات تحقیقاتی، آژانس های مشاوره، صنعت گوشت و شیر، توتون و تنباکو، سیستم های اندازه گیری خاک، پرورش شترمرغ، پرورش دام، موسسه های تحقیقاتی، شکر، اتحادیه های خصوصی و دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *