هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

سفارت آمریکا در آنکارا
آنتالیا, جهان گردی

ترکیه یکی از کشورهایی است که ایرانیان برای مصاحبه ویزای آمریکا آن را انتخاب می کنند. شما می توانید برای وقت مصاحبه خود شهر آنکارا را انتخاب کنید. پس برای اینکه با هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا آشنا شوید با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همین طور برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما آنکارا می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

در وب سایت یابکس می توانید انواع بلیط هواپیما آنکارا را در شرکت های هواپیمایی مختلف مشاهده کنید و سپس پایین ترین قیمت را خریداری نمایید.

هتل ریکسوس گرند آنکارا (rixos grand ankara) 

هتل ریکسوس گرند آنکارا

هتل مورد نظر از جمله هتل های لاکچری آنکارا به شمار می رود و هتلی پنج ستاره است. بهترین خصوصیت این هتل این است که دقیقا مقابل سفارت قرار گرفته است، در نتیجه بدون هیچ گونه نگرانی می توانید خود را به وقت مصاحبه برسانید.

همچنین مترو و مراکز خرید هم به این هتل نزدیک هستند. هتل ریکسوس گرند 215 اتاق دارد و در آن امکانات مختلفی برای مهمانان فراهم شده است. از جمله این خدمات می توان به حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سونا، رستوران، روم سرویس، باشگاه، وای فای رایگان و … اشاره کرد.

هتل الیت پالاس آنکارا (Elit Palas Hotel)

هتل الیت پالاس آنکارا

هتل الیت پالاس هتلی چهار ستاره با امکانات بسیار مناسب است و در فاصله شش دقیقه ای از سفارت آمریکا قرار گرفته است. این هتل 35 اتاق دارد و در آن خدمات مختلفی مانند تلویزیون کابلی، گاوصندوق، تهویه مناسب، ترنسفر فرودگاهی، سشوار، تاکسی سرویس، اینترنت، خشکشویی و رستوران برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل بست آنکارا (Best Hotel Ankara)

هتل بست آنکارا

هتل مورد نظر به مناطق مختلف شهر دسترسی بسیار مناسبی دارد و همین طور به سفارت آمریکا هم بسیار نزدیک است. از امکانات و خدمات این هتل می توان به وای فای رایگان، خانه داری، سرویس اتاق، استخر سرپوشیده،  صبحانه، سرویس تاکسی، خدمات اتاق، صندوق امانات و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی و ترکی اشاره کرد.

هتل هیلتون سا آنکارا (Ankara Hilton SA)

هتل هیلتون سا آنکارا

این هتل هم هتلی پنج ستاره است و از جمله بهترین هتل های استانبول به شمار می رود. هتل هیلتون سا آنکارا فاصله بسیار کمی با سفارت آمریکا دارد و محل مناسبی برای اقامت به شمار می رود.

از امکانات هتل می توان به صندوق امانات، تخت نوزاد، اینترنت، چای ساز، سرویس اتاق، سشوار، تلفن و حمام لاکچری، کافی شاپ و باشگاه ورزشی اشاره کرد. همین طور امکان استفاده از جکوزی، فضای تراس و سالن زیبایی به همراه آرایشگاه هم وجود دارد. به طور کلی می توان گفت که هتل امکانات بسیار زیادی دارد و اگر در آن اقامت کنید، پشیمان نخواهید شد.

هتل هالیدی آنکارا-کاواکلیدره (Holiday Inn Ankara-Kavaklidere)

هتل هالیدی کاواکلیدره یکی از هتل های 4 ستاره در آنکارا است که در فاصله بسیار کمی از سفارت آمریکا قرار گرفته است. این هتل همچنین به مرکز خرید کاروم آنکارا هم نزدیک است.

از دیگر نکات مثبت درباره این هتل این است که در مرکز شهر قرار گرفته، در نتیجه می توانید از آن جا به سایر نقاط شهر دسترسی مناسبی داشته باشید. از امکانات هتل می توان به اینترنت وای فای، ترنسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس، خدمات رزرو، صندوق امانات، نگهداری بچه و … اشاره کرد.

هتل های نزدیک به سفارت آمریکا در آنکارا کدامند؟

هتل هیلتون سا آنکارا، هتل ریکسوس گرند آنکارا، هتل الیت پالاس آنکارا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *