هتل های نزدیک به سفارت آمریکا در شهر دبی

سفارت آمریکا در دبی
جهان گردی, دبی

اگر برای مصاحبه سفارت آمریکا شهر دبی را انتخاب کردید ، بهتر است تا با هتل های نزدیک به سفارت آمریکا در دبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید در زمان مقرر خود را به محل برسانید. برای تهیه بلیط هواپیما تهران دبی می توانید به پنل رزواسیون یابکس مراجعه کنید.

هتل رامی رویال دبی

هتل رامی رویال دبی

هتل مورد نظر در فاصله اندکی از پل المکتوم واقع شده است. این هتل دارای امکانات بسیار مناسبی است که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

امکانات رفاهی هتل رامی رویال دبی

در قسمت پذیرش هتل رامی رویال دبی خدماتی مانند تبدیل ارز و همون طور خرید بلیط هواپیما در نظر گرفته شده است. همه مسئولین هتل در تمام شبانه روز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای راحتی مهمانان یک صندوق امانات هم برای آن ها در نظر گرفته شده است.

پارکینگ هتل رامی رویال کاملا رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به نگهداری از کودک، واکس کفش، ترنسفر فرودگاهی، بخش مخصوص سیگار، فروشگاه، اتوکشی و وای فای رایگان اشاره کرد. ساعت ورود به هتل رامی رویال دبی دو ظهر است و زمان تحویل اتاق ساعت 12 ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

هوای درون اتاق به وسیله تهویه مناسبی که دارد بسیار مطبوع است. مسافران می توانند به اینترنت بی سیم داخل اتاق ها دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات هتل می توان به میزکار، تلوزیون، لوازم بهداشتی رایگان در داخل حمام، سشوار و … اشاره کرد.

جاذبه های نزدیک به هتل رامی رویال دبی

از مکان های نزدیک به این هتل می توان به مرکز خرید الغریر، پل معلق، دبی فریم و مسجد بزرگ، بازار پارچه، برج خلیفه، دبی مال و … اشاره کرد.

آدرس: دبی، دبی بور، خیابان خالد بن الوالید

هتل مایل استون دبی

هتل مایل استون دبی

این هتل سه ستاره یکی از هتل های نزدیک به سفارت آمریکا در شهر دبی است. هتل مورد نظر در فاصله نزدیکی با مرکز تجاری برجمان دبی و موزه دبی قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به تهویه مناسب، مینی بار، مایکروفر، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، یخچال و … اشاره کرد. همچنین پارکینگ رایگان، ترنسفر فرودگاهی و رستوران هم در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل مایل استون دبی با برج خلیفه، فرودگاه بین المللی دبی و ساحل جمیرا فاصله چندان زیادی ندارد.

آدرس: دبی، خیابان بیستم، ایستگاه مترو برجمان، بر دبی

هتل هالیدی این بر دبی

هتل هالیدی این بر دبی

هتل مورد نظر بسیار شیک و مدرن است و در بخش پشت بام آن یک استخر قرار گرفته است. مهمانان می توانند در هر زمانی به رستوران هتل مراجعه و از غذاهای آن استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از حمل و نقل رایگان هتل به ساحل دسترسی داشته باشید.

از خدمات هتل می توان به حمام خصوصی، غذاهای بین المللی، تلوزیون 32 اینچی و … اشاره کرد. همچنین هتل هالیدی این بر در فاصله نزدیکی با مرکز خرید برجمان قرار دارد و می توانید به سرعت خود را به فرودگاه برسانید. فروشگاه های مختلفی هم با برندهای مشهور جهانی به اسم های اپل، باربری و زارا در فاصله نزدیکی از این مکان وجود دارند.

آدرس:

location-icon Bur Dubai 20th Street Khalid Bin Al Waleed Rd, Dubai 111454, United Arab Emirates

هتل لندن کراون دبی

هتل لندن کراون دبی

این هتل که از جمله هتل های سه ستاره دبی به شمار می رود، از سفارت آمریکا فقط 1.2 کیلومتر فاصله دارد. از دیگر ویژگی های هتل نزدیکی آن به مرکز خرید برجمان است که می توانید خود را به سادگی به آن برسانید. همین طور به دلیل اینکه مترو به آن نزدیک است می توانید به راحتی توسط آن خود را به بخش های مختلف شهر برسانید.

هتل لندن کراون دبی اتاق هایی به رنگ کرم دارد که تهویه آن بسیار مناسب است و مهمانان می توانند از خدماتی مانند تلوزیون ماهواره ای یا میزکار استفاده کنند.

همچنین در رستوران هتل سه وعده غذای مختلف برای صبحانه و نهار و شام سرو می شود و شما می توانید در آن طعم غذاهای مختلفی را امتحان کنید. همچنین چندین بازار دیگر به اسم های مرکز خرید دبی کریک و بردبی هم در این ناحیه هستند.  

آدرس: دبی، خیابان شیخ خلیفه بن زائد، بر دبی

هتل آپارتمان های ولکام دو دبی

هتل آپارتمان های ولکام دو دبی

این هتل در فاصله 1.2 کیلومتری از سفارت آمریکا قرار گرفته است و همین طور در فاصله نزدیکی نسبت به موزه دبی قرار دارد. از امکانات هتل می توان به استخر روباز، تهویه مطبوع و امکان آشپزی در اتاق های هتل اشاره کرد.

اتاق های هتل آپارتمان های ولکام دو دبی دارای پنجره های بزرگی هستند که باعث می شود، روشنایی اتاق به خوبی تامین شود و هر اتاق شامل تلویزیون، بالکن و مبل راحتی است.  

در آشپزخانه اتاق می توانید از اجاق های چهار شعله استفاده کنید و غذای خوشمزه ای را برای خود آماده کنید. همچنین یک سالن برای بدن سازی هم در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

از مکان های نزدیک به هتل می توان به مرکز خرید برجمان، بازار طلا و مرکز خرید دیره اشاره کرد که تنها با چند دقیقه ماشین سواری می توانید به آن ها برسید.

هتل آپارتمان هاب مون والی دبی

هتل آپارتمان هاب مون والی دبی

این هتل آپارتمان در فاصله 1.4 کیلومتری از سفارت آمریکا قرار گرفته است و به مرکز خرید برجمان هم نزدیک می باشد. در این هتل می توان از استخری که در پشت بام قرار گرفته است یا اتاق هایی که تهویه خوبی دارند، لذت ببرید. همچنین نزدیکی آن به مترو برجمان باعث شده تا بتوانید خود را به سرعت به هر نقطه ای از شهر برسانید.

همچنین یک باشگاه برای مهمانان در نظر گرفته شده است و هنگامی که احساس خستگی کردید می توانید در از صندلی های کنار استخر استفاده کنید و لحظات دلپذیری داشته باشید.

همچنین می توانید به رستوران های هتل هاب مون والی دبی مراجعه کنید و غذاهای مختلفی را در آن تجربه کنید که غذای چینی یکی از آن ها است. کارمندان هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان هتل هستند و شما می توانید از پارکینگ هم به صورت رایگان استفاده کنید.

از جاذبه های نزدیک به هتل آپارتمان هاب مون والی دبی می توان به باشگاه قایق رانی، بازار مینا، مرکز تجارت جهانی و بازار گلف مینا اشاره کرد. همچنین با استفاده از خط مترویی که در نزدیکی آن وجود دارد، می توانید به راحتی به فرودگاه بین المللی دبی بروید.

آدرس:دبی، خیابان بانک، بر دبی

هتل ریجنت پالاس دبی

هتل ریجنت پالاس دبی

این هتل چهار ستاره در فاصله 1.5 کیلومتری از سفارت آمریکا قرار گرفته است و به مرکز خرید برجمان هم نزدیک است. از امکانات مختلف این هتل می توان به استخر روباز و مرکز بدن سازی آن با وسایل تردمیل اشاره کرد.

اتاق های این هتل پنجره های بزرگی دارند که باعث می شود نور آفتاب به خوبی به آن ها وارد شود. همین طور در هر اتاق مبل، تلویزیون و ماهواره وجود دارد. مهمانان می توانند انواع غذاهای دریایی را به عنوان وعده های غذایی خود سفارش دهند. همین طور موسیقی زنده هم در کافه آن پخش می شود.

از جاذبه های نزدیک به هتل ریجنت پالاس دبی می توان به مرکز خرید برجمان، باشگاه گلف دبی و کافه های متعدد این ناحیه اشاره کرد. همچنین ایستگاه مترو الولید هم در نزدیکی این ناحیه قرار گرفته است. در صورت اقامت در این هتل می توان با رفتن به مراکز خریدی که در نزدیکی آن قرار دارند، از برندهای مشهوری مانند زارا و Burberry هم خرید کنید.

آدرس: دبی، خیابان مرکز تجارت جهانی

هتل های نزدیک به سفارت آمریکا در دبی کدامند؟

هتل ریجنت پالاس دبی،  هتل لندن کراون دبی، هتل هالیدی این بر دبی، هتل رامی رویال دبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *