همه چیز درباره منطقه پالم دبی

منطقه پالم جمیرا
جهان گردی, دبی

دبی عجایب زیادی را در خود جای داده است و یکی دیگر از بخش های جالب آن جزیره پالم جمیرا است. اما تفاوت این جزیره با سایر جزایر دنیا چیست که باعث شده تا در نظر گردشگران جالب توجه باشد؟ علت این امر این است که منطقه پالم دبی به دست انسان ساخته شده و در واقع یک جزیره طبیعی نیست، بلکه به صورت مصنوعی آن را درست کرده اند. گردشگران می توانند برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

اگر به شهر دبی سفر کنید، جاذبه های گردشگری مختلفی مانند پیست اسکی مصنوعی، مراکز خرید، آکواریوم، ساختمان های بلند و … شما را تا چندین روز به خود مشغول می کنند. به همین دلیل است که این شهر مقصد سفر ایرانیان زیادی محسوب می شود. با این حال حتما علاقه دارید که بدانید در منطقه پالم دبی چه کارهایی می توان انجام داد؟ برای رسیدن به این سوال با یابکس همراه باشید.

درباره جزیره پالم جمیرا دبی

مساحت این جزیره به اندازه تقریبا 3 تا 4 کیلومتر است. برای اقامت در این مکان می توانید به هتل آتلانتیس بروید. شکل جزیره پالم دبی به صورت یک درخت نخل طراحی شده است و همین موضوع باعث شده تا چشم اندازی بسیار زیبا را ایجاد کند. مخصوصا اگر از بالا به این جزیره نگاه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

جزیره پالم جمیرا

علاوه بر هتلی که پیش تر معرفی کردیم، هتل های دیگری هم در این جزیره وجود دارند. در منطقه پالم دبی بخش های تفریحی هم برای گردشگران فراهم شده است. در این جزیره می توانید از پارک های آبی، کلوب های شبانه و حیات وحش آن لذت ببرید.

جالب است که بدانید این جزیره بسیار بزرگ است و همچنین فاصله اقامتگاه های آن هم از یکدیگر زیاد است، در نتیجه نمی توانید با پیاده روی خود را به مقصد برسانید. البته در این جزیره برای رفت و آمد می توانید از تاکسی ها استفاده کنید، زیرا تاکسی ها ارزان هستند. همین طور یک خط راه آهن هم در این منطقه افتتاح شده که می توان از آن استفاده کرد.

تفریحات جزیره پالم دبی شامل موارد زیر می شوند:

آکواریوم شهر گمشده آتلانتیس

کشتی کروز

تور اتوبوس جزیره

پارک آبی جزیره پالم جمیرا

کلاس های آموزشی پاروزنی

کلاس های موج سواری

کایک سواری جزیره پالم جمیرا

شنا با دلفین‌ها در جزیره پالم جمیرا

گشت و گذار با کشتی کروز در جزیره پالم جمیرا

جزیره پالم جمیرا

سفر با کشتی کروز در اطراف جزیره، یکی از شگفت انگیزترین خاطراتی خواهد بود که برای شما رقم می خورد. در این تور می توانید از چشم انداز جزیره و خط افق دریا لذت ببرید. همچنین راهنمایی که در کشتی همراه شما است، توضیحاتی درباره چگونگی ساخت این جزیره و همین طور ساختمان های آن خواهد داد.

سفر شما با کشتی کروز از بخش غربی این جزیره شروع می شود و سپس شما یک مسیر دایره ای به دور جزیره خواهید داشت و به این صورت می توانید دید بسیار خوبی از جزیره داشته باشید.

در این مسیر احتمالا می توانید هتل های لاکچری و همین طور سایر اقامتگاه های جزیره را هم ببینید و اگر دوست داشته باشید، امکان گرفتن عکس هم برای شما وجود دارد.

گشت و گذار با تور اتوبوسی جزیره پالم

اتوبوس مسیر خود را از جاده شیخ زاید دبی آغاز کرده و شما می توانید از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. در اتوبوس می توانید بدون مشکل نقاط مختلف جزیره را تماشا کنید. مسیر گذر اتوبوس از ساقه های جزیره تا برگ های آن است.

برای اینکه نور خورشید گردشگران را آزار ندهد، شیشه ها را در ارتفاع زیادی قرار داده اند. به این صورت می توانید به راحتی عکس هم بگیرید. داخل اتوبوس ها هم فضای لاکچری دارد و شما احساس راحتی خواهید کرد.

جزیره پالم جمیرا

ویژگی این تورها این است که که راهنمای آن ها می توانند به 12 زبان مختلف صحبت کنند و اطلاعات خوبی درباره کشور امارات و سایر بخش های این منطقه در اختیار شما قرار دهند.

پارک آبی جزیره پالم جمیرا

پارک آبی آتلانتیس که به آن آکواونچر هم می گویند، در بخش برگ های جزیره ساخته شده است. این پارک آبی بهترین مکان برای شنای فرزندان شما خواهد بود. البته هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از این دو پارک به صورت هم زمان استفاده کنند. در این پارک آبی امکان موج سواری هم وجود دارد. از دیگر سواری های این پارک می توان به پرش ایمان اشاره کرد. یک بخش ویژه برای کودکان به اسم اسپلشر هم ساخته شده است.

آکواریوم شهر گمشده آتلانتیس

افسانه آتلانتیس داستان جالبی است که در آن یک شهر به طور کامل در زیر آب ناپدید می شود. در این آکواریوم علاوه بر موجودات دریایی می توانید کشتی شکسته آتلانتیس را هم مشاهده کنید. در این بخش ده تالار مختلف ساخته شده است.

تقریبا بیست بخش مختلف وجود دارد که در آن ها جانوران مختلف دریایی زندگی می کنند. شما می توانید موجودات دریایی کوچک و بزرگ مانند کوسه ها را در این جا مشاهده کنید. هنگام مراجعه به این محل می توانید اطلاعات کاملی درباره آتلانتیس و همین طور نحوه زندگی مردم آن به دست آورید. همین طور یک نمایش هم در این آکواریوم به اجرا در می آید که در آن به حیوانات آبی غذا می دهند و می توان با آن ها بازی کرد.

کلاس‌های آموزشی پاروزنی

از دیگر کارهایی که می توان در این جزیره انجام داد، کلاس های پاروزنی است. شما می توانید در هنگام آموزش از دیدن منظره دریا هم لذت ببرید. در شروع کار یک سری آموزش ابتدایی به شما داده می شود و مربی به شما آموزش می دهد که چگونه باید پاروزنی کنید.

همین طور به شما یاد می دهند که چطوری باید قایق را بچرخانید تا تعادل آن از بین نرود. سپس مدت زمان پاروزنی شما در دریا یک ساعت و نیم خواهد بود. مسیر پاروزنی از بخش برگ های جزیره آغاز شده و تا بخش آتلانتیس خواهد بود.

تور کایک سواری جزیره پالم دبی

جزیره پالم جمیرا

کایک سواری از دیگر تفریحات جزیره پالم دبی است. برای اینکه بتوانید از کایک استفاده کنید، چندین شرکت در جزیره این خدمت را ارائه می دهند.

در کایاک سواری شما درون قایق می نشینید و با استفاده از پاروها به سمت جلو حرکت می کنید. در حین این تفریح می توانید منظره ساحل و جزیره را هم مشاهده کنید.

شرکت در کلاس‌های موج سواری جزیره پالم

شاید تصور کنید موج سواری ورزش بسیار سختی است، ولی به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام سفر به دبی آن را امتحان کنید. شما می توانید در حدود یک ساعت در این جزیره موج سواری کنید.

شنا با دلفین‌

آخرین مرحله از تفریحات جزیره شامل شنا کردن با دلفین ها و شیرهای دریایی می شود و سپس می توانید از آکواریوم هم بازدید کنید. پیشنهاد می کنیم که حتما شنا کردن با این موجودات دوست داشتنی را از دست ندهید و این کار را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *