تفریحات دبی در شب

دبی
امارات, جهان گردی, دبی

دبی یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای دنیا برای گردشگری است. سالانه مسافران زیادی از ایران و سایر نقاط جهان به این شهر سفر می کنند. تفریحات دبی محدود به ساعات روز نمی شود بلکه در شب هم سرگرمی های زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا درباره تفریحات دبی در شب صحبت کنیم. برای سفر به شهر دبی می توانید بلیط هواپیما تهران دبی ارزان را از سایت یابکس خریداری کنید.

دبی، شهر همیشه بیدار

شب های دبی بسیار نورانی و درخشان است بنابرین زنده بودن شهر حتی در نیمه های شب نیز باعث تعجب نخواهد بود. گردشگران می توانند در طول روز به دیدن پارک های آبی دبی بروند یا در مراکز خرید دبی خریدهای خود را انجام بدهند اما گردش شبانه حال هوای خوشایندی برای شما ایجاد می کند.

تفریحات شبانه دبی

همان طور که قبلا هم ذکر کردیم زندگی شبانه در دبی بسیار هیجان انگیز است و شب زنده داری های آن باعث شده تا به شهرت جهانی برسد. در این شهر کلاب های معروفی وجود دارند که در آن هنرمندانی مانند کریس براون، مارتین گاریکس و … اجراهای شگفت انگیزی را به مردم ارائه می دهند.

اگر قصد سفر به دبی را دارید می توانید از پنل رزرواسیون یابکس اقدام به خرید بلیط هواپیما دبی نمایید.

سافاری دبی در شب

سافاری دبی

سافاری یکی از تفریحاتی است که نه تنها در روز بلکه در شب هم می توان از آن لذت برد. از آن جا که دبی یک شهر کویری است در هنگام غروب آفتاب می توانید شاهد منظره شگفت انگیزی در آسمان باشید و هرچه از شب می گذرد ستارگان بیش تری در پهنای آسمان ظاهر می شوند.

در این هنگام شما می توانید با خوردن یک چای داغ یا قهوه عربی به تماشای آسمان بپردازید. شتر سواری یکی دیگر از تجربیاتی است که می توانید آن را در سافاری دبی تجربه کنید.

گردشگران می توانند در هنگام صرف شام از غذاهای خوشمزه عربی یا بین المللی لذت ببرند. همین طور لازم به ذکر است که با اینکه در سافاری دبی باید در چادرهای عربی اقامت داشته باشید ولی امکانات خوبی برای شما مهیا شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اقامت در این چادرها باعث می شود تا شما با آداب و رسوم مردم دبی آشنا شوید. از دیگر تفریحات دبی می توان به شاهین شکاری یا رانندگی در میان تپه های ماسه ای اشاره کرد.

در کنار موارد گفته شده می توان به باربیکیو، پخش موسیقی و تماشای رقص هم اشاره داشت. در انتها می توان گفت که با رزرو سافاری در دبی لحظات ماندگاری را برای خود رقم خواهید زد.

کلاب های شبانه دبی

کلاب های شبانه دبی

بیشتر کلاب های دبی در هتل قرار دارند و می توان گفت که هرچه کلاب معروف تر باشد جمعیت آن بیش تر خواهد بود. بیش تر افرادی که به این کلاب ها مراجعه می کنند متعلق به مناطق غربی یا شرقی جهان هستند.

از جمله کلاب های دبی می توان به سیرک لو سورر، دبی سفید، آرمانی و آبی مارلین ایبیا و … اشاره کرد. این کلاب ها در روزهای تعطیل به روی همه مردم باز هستند. لازم به ذکر است که بانوان می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت رایگان به این کلاب ها وارد شوند و حتی از غذا و نوشیدنی آن ها استفاده کنند.

البته توجه به این نکته ضروری است که حداقل سن مجاز برای سفارش نوشیدنی بیست و یک سال است. توریست هایی که از این کلاب ها بازدید می کنند حتما باید گذرنامه یا شناسنامه داشته باشند که برای شهروندان دبی گواهینامه کفایت می کند.

همین طور لازم به ذکر است که در صورت نوشیدن امکان رانندگی وجود ندارد. کلاب های دبی از ساعت ده شب تا سه صبح باز هستند.

قدم زدن در سواحل دبی

قدم زدن در سواحل دبی

از جمله معروف ترین سواحل دبی، ساحل جمیرا و ساحل مارینا دبی است. در این سواحل اسکله های فوق العاده لوکسی وجود دارند. شما می توانید عکس های ماندگاری را در این سواحل رقم بزنید.

سواحل دبی در کنار آسمان خراش های غول پیکر قرار گرفته اند که باعث جذابیت بیش تر این محدوده شده است. شما می توانید بر روی شن های ساحل قدم بزنید و از دیدن مناظر آن لذت ببرید.

با اینکه امکان تفریح در روشنایی روز هم وجود دارد ولی در هنگام شب به علت وجود چراغ های نورانی فضا زیباتر خواهد شد. از دیگر تفریحات ساحل دبی می توان به قایق سواری یا صرف شام در رستوران های این نواحی اشاره کرد.

کلاب های گلف دبی

کلاب های گلف دبی

بزرگ ترین باشگاه های گلف جهان در دبی قرار دارند. در این کلاب ها شما می توانید برنامه های گلف منا (Mena Golf Tour) را تماشا کنید یا از تماشای مسابقات دبی دیزرت کلاسیک (Dubai Desert Classic) لذت ببرید.

لازم به ذکر است که در اواخر تابستان تا ماه می شرایط آب و هوایی برای استفاده از زمین های گلف بسیار مناسب است. در این ماه های سال ورزشکاران زیادی به قصد استفاده از امکانات باشگاه های گلف به دبی سفر می کنند.

در زمین گلف فالدو برنامه های جالبی برگزار می شود. همچنین شما می توانید با مراجعه به باشگاه گلف امارات لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

آبنمای دبی

آبنمای دبی

آبنمای دبی در دریاچه برج خلیفه قرار دارد. این آبنمای زیبا که به صورت موزیکال ساخته شده یکی از مشهورترین تفریحات دبی در شب است. برای توضیح بیش تر درباره این آبنما می توان گفت که 6600 لامپ در آن وجود دارند که روشنایی این لامپ ها در کنار پخش موسیقی فضایی دل انگیز ایجاد می کند.

طراحی این آبنما توسط یک شرکت آمریکایی بوده و هشتصد میلیون درهم برای ساخت آن هزینه شده است. از ویژگی های جالب این آبنما این است که می تواند آب را تا ارتفاع 152 متری پرتاب کند.

برای بازدید از این آبنما باید در نظر داشته باشید که در ساعت یک و نیم ظهر تا ساعت دو ظهر تنها به مدت نیم ساعت و از شش عصر تا یازده شب هر نیم ساعت یک بار کار می کند.

ساختمان THE44

در این مجموعه شما می توانید علاوه بر سفارش نوشیدنی های متنوع درکنار دوستان و اعضای خانواده به بازی بولینگ بپردازید.

ساختمان Wavehouse

در این مرکز نیز امکان سفارش و لذت بردن از نوشیدنی های مختلف یا استفاده از تفریحاتی مانند میز بیلیارد و بولینگ وجود دارد. نکته ویژه درباره این ساختمان وجود یک سالن بزرگ در طبقه بالای آن است.

در این طبقه می توانید بازی های مختلفی، مانند بازی واقعیت مجازی را تجربه کنید و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید. همین طور یک استخر موج مصنوعی هم در مکان وجود دارد که می توانید موج سواری را امتحان کنید.

اتاق فرار

اتاق فرار

اتاق های فرار زیادی در دبی وجود دارند که هرکدام بازی های متنوعی را به شما ارائه می دهند. یکی از این بازی ها Jumble است که برای تقویت قدرت بدنی و ذهنی بسیار مناسب خواهد بود. شرکت کنندگان بعد از حل معما و به دست آوردن کلید می توانند از اتاق فرار کنند.

کروز سواری شبانه

کروز سواری شبانه

شرکت گردشگری به نام abra انواع قایق های لوکس تا معمولی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. پس شما حتی می توانید با صرف هزینه ای اندک از این تفریح لذت ببرید. همین طور در این قایق ها یک برنامه معروف به “نام شام در قایق” از ساعت هشت شب تا ده و نیم شب برگزار می شود.

موزه طرح های سه بعدی

موزه طرح های سه بعدی

بازدید از موزه طرح های سه بعدی (museum of lllusions) یکی از تفریحات دبی در شب به شمار می رود. در این مجموعه طرح های جالبی ایجاد شده است. خطای دید باعث می شود این طرح ها در نظر بازدید کنندگان متفاوت بنظر برسند.

تماشای استندآپ کمدی

این برنامه ها در دبی به صورت hideout هستند و در آن ها اشخاص معروفی هنرنمایی می کنند. همین طور در این برنامه ها مسابقات هیجان انگیزی هم برگزار می شود.

کافه sketch art

در این کافه علاوه بر سرویس های معمولی مانند نوشیدن قهوه و خوردن دسر امکان نقاشی برای شما فراهم شده و همین طور یک مربی نیز برای کمک به شما در نظر گرفته شده است.

دوشنبه شب های دبی

در کافه Crown & Lion هر دوشنبه یک مسابقه بین مهمانان برگزار می شود. در این مسابقه سوالاتی توسط مجری برنامه مطرح می شود که شرکت کنندگان باید جواب های خود را در یک ورق کاغذ بنویسند و در هر نوبت افرادی که جواب اشتباه داده اند از دور مسابقه خارج می شوند. در پایان شخص برنده سه هزار درهم دریافت خواهد کرد.

تفریحات شبانه دبی کدامند؟

سافاری دبی، کلاب های دبی، کروزسواری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *