قوانین کشور ارمنستان

ارمنستان
ارمنستان, جهان گردی

ارمنستان در نزدیکی ایران قرار گرفته است و از آن جا که سفر به آن نیازی به گرفتن ویزا ندارد، سالانه ایرانیان زیادی به این کشور سفر می کنند. پیش از اینکه به این کشور سفر کنید بهتر است تا با قوانین کشور ارمنستان آشنا شوید، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما ایروان کلیک کنید.

کشور ارمنستان قوانین خاص خود را دارد که تخطی از آن ها باعث جریمه می شود که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

دارو‌های مسکن (کدئین دار)

دارو‌های مسکن (کدئین دار)

در ارمنستان به همراه داشتن داروهای کدئین دار ممنوع است و حکم ماده مخدر را دارد. تنها در صورتی که نسخه پزشکی داشته باشید می تواند این داروها رو با خود حمل کنید.

دعوا در خیابان

یکی از قوانین کشور ارمنستان خودداری از دعوا است. هرگونه دعوا و ایجاد اغتشاش در خیابان مجازات سنگینی در پی دارد. با اینکه این اتفاق کمتر برای توریست ها رخ می دهد اما به هر حال اگر مشکلی به وجود آمد به هیچ عنوان درگیر نشوید و مشکل را با پلیس در میان بگذارید.

گواهینامه رانندگی

گواهینامه رانندگی

اگر می خواهید با خودرو شخصی خود به ارمنستان سفر کنید باید توجه داشته باشید که داشتن گواهینامه بین المللی الزامی است.

بی‌احترامی به بانوان

با اینکه بی احترامی به بانوان گرامی در تمامی کشورها امری غیراخلاقی و نامناسب است اما در ارمنستان باعث جریمه شدن شما هم می شود.

عبور از خیابان

عبور از خیابان

برای عبور و مرور از خیابان های این کشور قوانین خاصی وجود دارد که رعایت کردن آن ها الزامی است. برای مثال شما نمی توانید از وسط خیابان عبور کنید و باید حتما از عابر پیاده یا مکان هایی که برای این امر مشخص شده است استفاده کنید.

مصرف مشروبات الکلی

مصرف مشروبات الکلی

با اینکه مصرف الکل در این کشور آزاد است ولی قوانین خاصی درباره آن وجود دارد. یکی از این قوانین این است که نوشیدن تنها در مکان های خاصی امکان پذیر است. بعد از ساعت یازده شب نیز در مصرف نوشیدنی های الکلی باید با احتیاط عمل کنید.

تاریخ و مذهب ارمنستان

توهین کردن نسبت به مذهب یا تاریخ این کشور با مجازات سختی همراه خواهد بود. همین طور رعایت قوانین اخلاقی در کلیسا ضروری است.

ممنوعیت آواز در اماکن عمومی

آواز خواندن در مکان های عمومی این کشور ممنوع است و جزو قوانین کشور ارمنستان است زیرا باعث آزار بقیه می شود. مخصوصا انجام این کار در ساعات پایانی شب با مجازات همراه خواهد بود. برای آواز خواندن می توانید به مکان هایی که برای این کار در نظرگرفته شده است، مراجعه کنید.

پوشش در کلیسا

پوشش در کلیسا

رعایت پوشش مناسب برای خانوم ها و آقایان در حین حضور در کلیسا الزامی است.

قوانین سفر به کشور ارمنستان کدامند؟

دعوا نکردن در خیابان، آواز نخواندن در مکان های عمومی و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *