تفریحات مجردی ارمنستان

ارمنستان
ارمنستان, جهان گردی

ایروان پایتخت ارمنستان است و هر ساله مسافران زیادی به این شهر تاریخی سفر می کنند. در ارمنستان جاهای دیدنی زیادی از جمله پارک ها، بناهای تاریخی و رستوران های درجه یک وجود دارند. اگر قصد دارید به تنهایی به این کشور سفر کنید باید بگوییم که در این مطلب قصد داریم تا درباره تفریحات مجردی ارمنستان صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ایروان کلیک کنید.

تماشای شهر از کَسکِید

کسکید پلکانی

کسکید پلکانی با تراس های زیاد است که مجسمه های زیبایی هم در این مکان قرار داده شده است. با رفتن به بالاترین بخش این مجموعه می توانید نمای زیبایی از شهر را مشاهده کنید.

بازدید از این مکان می تواند به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان به شمار رود. همچین شما می توانید از موزه هنر کافسجین که در این ناحیه قرار دارد هم بازدید کنید.

گالری ملی ارمنستان

گالری ملی ارمنستان

این بنا در سال 1921 ساخته شده است. محل قرارگیری گالری ملی ارمنستان در میدان جمهوری است. در این گالری آثار جذاب روسی و ارمنی از گذشتگان دور به یادگار مانده است.

آثار موجود در این موزه متعلق به هنرمندان معروفی به نام های میناس آوتیسیان، ایوان آیوازوفسکی، ماردیروس ساریان، هاکوپ هوناتانیان و … هستند.

پارک‌های آبی ارمنستان

پارک‌های آبی ارمنستان

یکی از پارک های معروف ارمنستان پارک آبی یروان واتر ورلد است. مساحت این مجموعه در حدود 3 هکتار است که در آن دو محوطه برای بازی کودکان، دوازده سرسره آبشاری، سه استخر سربسته و هفت استخر روباز وجود دارند.

هچنین شما می توانید از امکانات دیگری مانند رستوران و کافه هم استفاده کنید. در کنار این پارک، هتل آب درمانی آکواتک وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید از چشمه آب معدنی آن لذت ببرید.

اسکیت‌سواری

اسکیت‌سواری

اگر در فصل زمستان به این کشور سفر کردید، اسکیت سواری در استخر روباز یروان واتر ورلد تجربه جالبی خواهد بود. همین طور شما می توانید با مراجعه به دریاچه سوآن ارمنستان لحظات شادی را در کنار سایر اسکت سواران داشته باشید.

رستوران‌گردی در ارمنستان

رستوران‌گردی در ارمنستان

با اینکه تمامی غذاهای ارمنستان خوشمزه هستند اما مشهورترین غذای ارمنی کباب آن است. امتحان باربیکیو و ماهی کبابی نیز خالی از لطف نیست.

موسیقی

موسیقی

در این کشور مکان های زیادی برای لذت بردن از موسیقی وجود دارند. برای مثال با شرکت در کنسرت های مختلف می توانید اپرا، راک و سایر موزیک های مشهور جهانی را تجربه کنید.

در فصل های گرم سال در پلکان کَسکِید رویدادهای موسیقی متنوعی برگزار می شوند. همین طور در تئاتر اپرای ایروان هم می توانید از سمفونی ها و مراسم های باله لذت ببرید. کافه های جاز هم در سطح شهر برای علاقه مندان به موسیقی در نظر گرفته شده است.

صومعه گغارد

صومعه گغارد

صومعه گغارد یکی از جاهای دیدنی ارمنستان است. ساخت این بنا به زمان قرون وسطی می رسد. صومعه مورد نظر یک بنای سنگی است که در سال 1215 ساخته شده است. صومعه گغارد معماری زیبایی دارد که باعث شده است تا در میراث یونسکو به ثبت برسد.

موزه زمین‌ شناسی ارمنستان

موزه Geological Museum of Armenia به احترام یکی از زمین شناسان معروف ساخته شده است. این شخص که هوهانس کارپیتون نام دارد 1410 نمونه مختلف در طول زندگی اش جمع آوری کرده است.

در این موزه بخش های مختلفی مانند کانی شناسی و دیرین شناسی وجود دارند. همین طور بخشی برای منابع طبیعی و یادبودهای قدیمی هم در نظر گرفته شده است.

تفریحات مجردی ارمنستان کدامند؟

موسیقی، اسکیت سواری، موسیقی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *