بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز

سفر در پاییز
جاذبه های گردشگری, جهان گردی, راهنمای سفر

وقتی به پاییز و گردش در این طبیعت هزار رنگ می اندیشید احتمالا شهرها و مناطق معروف دنیا در ذهنتان تداعی می شود. با این حال شهرهای زیادی هستند که ممکن است در نظر شما ناشناخته باشند ولی همان زیبایی شگفت انگیز پاییز را در خود داشته باشند. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید تا از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز باخبر شوید.

آسپن – کلرادو

آسپن - کلرادو

آپسن در کلرادو منطقه ای چشم نواز است که در پاییز رنگ و بویی جذاب به خود می گیرد. شاید براتان جالب باشد که بدانید درختانی که در آسپن وجود دارند، از جمله بزرگ ترین جانداران زنده روی زمین هستند. در فصل پاییز رنگ های طلایی برگ ها چهره ای به یاد ماندنی به این ناحیه می بخشد.

توکیو- ژاپن

توکیو- ژاپن

ژاپن در فصل پاییز مکانی مناسب برای گردشگری است. مخصوصا که در این فصل معبدهای سرخ رنگ با برگ های درختان هم رنگ شده و نمایی چشم نواز را ایجاد می کنند.

لندن – انگستان

لندن - انگستان

با اینکه گشتن در هر فصلی از سال می تواند در لندن دل انگیز باشد ولی این شهر یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز است. از جمله مکان های زیبای انگلیس می توان به دِردل دور اشاره کرد. این منطقه در ساحل ژوراسیک قرار گرفته است و مکانی مناسب برای طبیعت گردی است. برای خرید بلیط هواپیما لندن کلیک کنید.

ورمونت – آمریکا

ورمونت - آمریکا

ورمونت جزو بهترین مناطق خارجی برای سفر در پاییز است. این منطقه به خاطر برگ های زیبای درختان در بین گردشگران معروف است.

ادینبورگ – اسکاتلند

ادینبورگ - اسکاتلند

در ادینبورگ ساختمان هایی معماری قرون وسطی به چشم می خورد. در این شهر پاییز شکل جذابی به شهر می بخشد.

کیپ – آفریقای جنوبی

کیپ - آفریقای جنوبی

کیپ منطقه ای در آفریقای جنوبی است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید باید بدانید که به خاطر اینکه این منطقه در نیمکره جنوبی قرار گرفته است، در نتیجه برای اینکه بتوانید در پاییز به کیپ سفر کنید باید از اسفند تا خرداد ماه اقدام نمایید. کیپ محلی مناسب برای کسب آرامش و لذت بردن از طبیعت زیبا است.

دره ناپا – کالیفرنیا

دره ناپا – کالیفرنیا

کالیفرنیا نیز یکی دیگر از مکان هایی است که در آن برگ های پاییزی در رنگ‌های مختلف خودنمایی می کنند. اقامتگاه‌های مانند میدوود هستند که در این فصل ها قیمت پایین تری را به مسافران ارائه می دهند.

بایرن، آلمان

بایرن، آلمان

همه ما احتمالا در فیلم های مختلف قلعه هایی در میان جنگل های زیبا را به چشم دیده ایم و همیشه با خود فکر می کردیم که ای کاش این مکان واقعی بود. خوب باید بگوییم که این آرزو آنچنان هم دور از دسترس نیست! شما می توانید با سفر به بایرن آلمان رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید. در منقطه قلعه ای تاریخی در میان درختان زیادی قرار گرفته است.

بروژ- بلژیک

بروژ- بلژیک

بروژ به دلیل آب هایی که در میان شهر وجود دارد به ونیز نیز شهرت یافته است. این کشور یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز است.

سئول – کره جنوبی

سئول - کره جنوبی

در سئول مکان های طبیعی زیادی وجود دارد ولی شاید معروف ترین آن ها پارک ملی بوکانسان باشد.

دریاچه سوپریر- میشیگان

دریاچه سوپریر -میشیگان

اگر اهل رانندگی هستید، بعد از یک مسیر طول و دراز با منظره زیبای دریاچه سوپریر مواجه خواهید شد. انعکاس زیبای درختان در این دریاچه نمایی زیبا را رقم می زند.

توسکانی – ایتالیا

توسکانی - ایتالیا

در توسکانی باغ های میوه زیادی وجود دارد. این ناحیه تقریبا ابعدادی به اندازه 23 هزار کیلومتر دارد. از جمله مناظر جالب توجه این ناحیه حرکت گوسفندان در میان چراگاه ها است.

تورس دل پین – شیلی

تورس دل پین - شیلی

پارک تورس دل پین یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز است. این پارک از گذشته دور طبیعت بکر خود را حفظ کرده است. در این پارک کوه های یخی و دشت های گسترده وجود دارد. به خاطر ویژگی های این پارک حیوانات و گیاهان مختلفی در آن یافت می شوند.

حومه بلغارستان

حومه بلغارستان

در این ناحیه پلی قرار گرفته است که به پل شیطان معروف است. پل شیطان روی رودخانه آردا قرار گرفته است. زمان ساخت این پل به عماثی بازمی گردد. کسانی که در پلودویو زندگی می کنند می توانند به راحتی در این بخش پیاده روی نمایند. علت نام‌گذاری این پل به خاطر چندین داستان‌ ترسناک است که باعث شده محلیان این منطقه شب ها از عبور از این پل خودداری کنند.

هوزافل (Husafell) – ایسلند (سفر در پاییز)

هوزافل (Husafell)- ایسلند

در این مکان زیبا می توان از دیدن شفق های شمالی لذت برد.

کیوتو – ژاپن

کیوتو - ژاپن

اکثر افراد با شنیدن نام ژاپن یاده شکوفه های گیلاس آن می افتند. کیوتو ژاپن نیز به خاطر این امر معروف است. همچنین از سایر جذابیت های آن می توان به درختان بامبو آن اشاره کرد. وجود معبد دیاگو جی در این ناحیه آن را جذاب تر کرده است.

اشویل – کارولینای شمالی (سفر در پاییز)

اشویل - کارولینای شمالی

اشویل یک شهر کوهستانی در این ایالت است. اگر به اشویل سفر کنید می توانید از دیدن املاک بیلتمور در آن لذت ببرید. در این منطقه غذاهای خوشمزه ای سرو می شود. همچنین یک پارک در این ناحیه قرار گرفته است که در آن گونه های مختلف جانوری زندگی می کنند. گشت و گذار در بازارها و خرید از مردم محلی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ارتفاعات اسکاتلند – انگلستان

ارتفاعات اسکاتلند - انگلستان

اسکاتلند یکی از مکان هایی است که همواره در فیلم و سریال های تاریخی از طبیعت زیبای آن استفاده شده است. سفر در پاییز به این مکان سفری رویایی را برای شما رقم می زند.

آلبرتا – کانادا (سفر در پاییز)

آلبرتا - کانادا

آلبرتا یکی از پارک های ملی در کانادا است. در این پارک یک دریاچه دوست داشتنی نیز قرار گرفته است. همچنین اگر در فصل های گرم سال می روید می توانید در چشمه های آب آن شنا کنید. برای خرید بلیط هواپیما تورنتو کلیک کنید.

پاریس – فرانسه (سفر در پاییز)

پاریس، فرانسه

پاریس شهر عاشقان است. مطمئنا قدم زدن در خیابان شانزلیزه در فصل پاییز بسیار رمانتیک و جذاب خواهد بود. شما همین طور می توانید سری به برج ایفل بزنید یا با گشت و گذاری تاریخی در موزه لوور پاریس و کلیسای نوتردام این شهر اوقات خوشی را سپری کنید. برای خرید بلیط هواپیما پاریس کلیک کنید.

شهر نیویورک – ایالات متحده (سفر در پاییز)

شهر نیویورک - ایالات متحده

شهر پرجمعیت و شلوغ نیویورک یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در پاییز است. در این موقع از سال نشستن در یک کافه گرم و دیدن قطرات بارانی که به شهر روح تازه ای می بخشد، بسیار جالب خواهد بود. برای خرید بلیط هواپیما نیویورک کلیک کنید.

پارک ملی جیوژایگو – چین

پارک ملی جیوژایگو - چین

این پارک در سیچوان چین قرار گرفته است. علت معروفیت این پارک وجود دریاچه های زیبا و چشمه های آب گرم آن است. پارک ملی جیوژایگو مقصدی مناسب برای گذراندن وقت در دل طبیعت است.

پراگ – جمهوری چک (سفر در پاییز)

پراگ - جمهوری چک

پراک مرکز کشور چک و شهری اروپایی است. در این شهر آب و هوای اقیانوسی حکم فرما است. شهر قدیمی پراگ یکی از مکان هایی است که از زمان قرون وسطی به جا مانده است. پل چارلز یکی از پل های معروف پراگ است که در پاییز می توانید به پیاده روی بر روی آن بپردازید و از طبیعت شهر لذت ببرید.

کوئینستاون – نیوزلند

کوئینستاون - نیوزلند

بدون شک نیوزلند به تنهایی مقصدی مناسب برای سفر در تمامی ماه های سال است ولی دیدن دریاچه واکاتیپو و دره اسکیپر در پاییز لذتی دیگر دارد.

دره شناندوا – ویرجینیا (سفر در پاییز)

دره شناندوا - ویرجینیا

این دره که مکانی پر از درختان انبوه محلی است، برای گردشگری در طول پاییز بسیار مناسب است.

سن پترزبورگ – روسیه (سفر در پاییز)

سن پترزبورگ - روسیه

شهر سن پترزبورگ در روسیه به خاطر کاخ ها و ساختمان های قدیمی که دارد در بین مردم دنیا مشهور است. مطمئنا دیدن کلیساهای قدیمی این شهر در غروب پاییز حال و هوای جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

دریاچه‌های پلیتویچ – کرواسی

دریاچه‌های پلیتویچ - کرواسی

پاییز کرواسی زمانی که برگ های رنگی در داخل دریاچه پلیتویچ می افتند نمای زیبایی را برای این ناحیه رقم می زند.

اسلیپی هالو – نیویورک

اسلیپی هالو - نیویورک

دهکده اسلیپی هالو روستایی در شمال نیویورک است. اگر در پاییز به نیویورک سفر می کنید حتما برای گذراندن هالووین سری به این شهر بزنید.

آمستردام – هلند (سفر در پاییز)

آمستردام - هلند

آمستردام پایتخت کشور هلند است. در این شهر ساختمان ها تارو پود قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده اند. در پاییز شما می توانید به قایق سواری در میان کانال های شهر بپردازید. برای خرید بلیط هواپیما آمستردام کلیک کنید.

پارک ملی دنالی – آلاسکا

پارک ملی دنالی - آلاسکا

بیش تر افراد آلاسکا را با زمستان سرد خود می شناسند ولی بازدید از پارک ملی دنالی هنگامی که درختان رنگ های جذابی به خود گرفته اند بسیار دل انگیز خواهد بود. در این پارک حیوانات مختلفی زندگی می کنند.

در این مطلب درباره مناطق گردشگری زیادی در پاییز سخن گفتیم. امید است که بتوانید با خواندن این مطالب بهترین مکان را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین مقاصد گردشگری خارج برای سفر در پاییز کدامند؟

هلند، نیوزلند، پراگ، پاریس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *