بهترین شهرها برای خرید در جمعه سیاه

جمعه سیاه در شهرهای دنیا
برترین های گردشگری, جهان گردی, راهنمای سفر

واژه بلک فرایدی دیگه برای اکثر مردم ناشناخته نیست. همه افراد برای اولین بار که این کلمه رو می شنوند تصور می کنند که مفهومی منفی در پشت آن نهفته است ولی باید بگوییم که بلک فرایدی یا جمعه سیاه در واقع روزی است که در آن کالاهای زیادی با تخفیف های شگفت انگیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای آشنایی با بهترین شهرهای دنیا برای خرید در بلک فرایدی با ما همراه باشید.

سئول

سئول

خرید در سئول یک امر بسیار طبیعی برای تک تک شهروندان است. بسیاری از شهروندان سئول علاقه وافری به خرید کردن دارند. همین امر باعث شده است تا سئول از جمله بهترین شهرهای دنیا برای خرید در بلک فرایدی باشد. چندین سال پیش بود که کره جنوبی رکورد بالاترین کارت اعتباری را به نام خود ثبت کرد. در سئول مردم می توانند برای پرداخت کمترین مقدار پول هم از کارت استفاده کنند.

میلان

میلان

برندهای مشهوری در شهر میلان عرضه می شود، همین امر باعث شده است تا در شمار بهترین شهرهای دنیا برای خرید در بلک فرایدی به شمار رود. در روز بلک فرایدی یا جمعه سیاه افراد زیادی نه تنها از خود شهر بلکه از سایر نقاط دنیا برای خرید پوشاک و سایر لوازم مورد نیاز خود به این شهر سفر می کنند. در روز بلک فرایدی میلان، شما می توانید حتی با سر زدن به فروشگاه های محلی هم کالاهای زیبایی را خریداری کنید. همین طور اگر به میلان سفر کردید خرید از Quadrilatero della Moda فراموش نشود، زیرا بهترین مناسبت های مد دنیا در اینجا رخ می دهد. برای خرید بلیط هواپیما میلان کلیک کنید.

مادرید

مادرید

مادرید یکی از شهرهای اسپانیا است که قیمت کالا در آن چندان ارزان نیست، ولی اکثر کسانی که از این شهر خرید کرده اند کاملا راضی هستند. اگر از جمله کسانی هستید که به برندهای مشهور علاقه دارید کاپاس سیسنا یا Capas Seseña که در دهه 1901 بنا شده است محلی مناسب برای خرید پوشاک خواهد بود. یکی از بازیگران معروف فیلم های سینمایی به نام جیمز باند نیز در این فروشگاه خرید کرده است.

توکیو

توکیو

توکیو یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید در بلک فرایدی است. شهر توکیو به طور کلی محلی مناسب برای خرید انواع پوشاک و لوازم الکترونیکی است. در نتیجه بلک فرایدی توکیو از حال و هوای ویژه ای برخوردار است. شما هم اگر قصد دارید در جمعه سیاه در توکیو باشید بهتر است تا سریعتر بلیط هواپیما خود را رزرو نمایید.

لندن

لندن

تا پیش از اینکه مردم لندن با بلک فرایدی آشنا شوند خرید در روز بعد از کریسمس متداول بود، ولی بعد از اینکه آمازون مردم را با این سنت آشنا کرد، روز خرید در لندن تغییر پیدا کرد. در سال های اخیر بلک فرایدی در لندن فروش بسیار مناسبی دارد که باعث شده فروشندگان حتی تا چهار روز بعد این روز هم تخفیفات خود را ادامه دهند، در نتیجه این سنت به Fiveday تغییر پیدا کرده است.

پوکت

پوکت

پوکت یکی از شهرهای تایلند است و محلی بسیار مناسب برای خرید در بلک فرایدی به شمار می رود. در این شهر فروشگاه ها، بازارها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد. همچنین از بازارهای خیابانی نیز نمی توان غفلت کرد. این تنوع در خرید می تواند برای کسانی که در امر خرید سخت گیر هستند بسیار جالب توجه باشد. در این مرکز تخفیف های شگفت انگیزی به مردم عرضه می شود. پس سفر به تایلند در بلک فرایدی را از دست ندهید.

کوالالامپور

کوالالامپور

بنابر عقیده مردم در این شهر، مراکز خرید بزرگ تر برای انجام خرید مناسب تر هستند به همین دلیل است که سه عدد از بزرگ ترین مراکز خرید دنیا در کوالالامپور وجود دارد. در ناحیه یوتاما که از یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان است در حدود 650 مغازه وجود دارد.

استانبول

استانبول

در استانبول نیز همانند سایر شهرهای دنیا بلک فرایدی فرصتی مناسب برای خریدهای جالب توجه است. این روز در کنار دوشنبه سایبری فرصتی مناسب برای خرید است. همین طور فروشندگان نیز از سود خوبی بهره مند می شوند. در جمعه سیاه استانبول می توانید انواع مختلف برندها را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره بلک فرایدی در استانبول پیشنهاد می کنم تا سری به مطلب تخفیف های شگفت انگیز در جمعه سیاه استانبول بزنید. علاقمندان می توانند برای رزرو تور استانبول و خرید بلیط هواپیما استانبول سری به پنل رزرواسیون یابکس بزنند. برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول کلیک کنید.

دبی

دبی

در ایران بلک فرایدی جز در چند فروشگاه اینترنتی برگزار نمی شود به همین علت اگر می خواهید خریدی واقعی را تجربه کنید استانبول و دبی که در کنار ایران هستند بهترین گزینه برای سفر خواهند بود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیش تر در این زمینه به مطلب همه چیز درباره جمعه سیاه در دبی مراجعه کنید. در دبی مراکز خرید زیادی وجود دارد که شامل فروشگاه های ارزان تا لوکس می شوند. اگر می خواهید به دبی سفر کنید خرید بلیط ارزان دبی را در سایت یابکس از دست ندهید.

پاریس

پاریس

پاریس یکی از مراکز مهم برای خرید به شمار می رود. پاریس شهری است که به خاطر پوشاک و عطر در بین مردم جهان شهرت خاصی دارد. بلک فرایدی پاریس نیز تنها یک روز نیست بلکه چندیدن روز به طول می انجامد. پس به طور کلی این شهر جزو بهترین شهرها برای خرید در جمعه سیاه است.

بهترین شهرهای دنیا برای خرید در جمعه سیاه کدامند؟

دبی، استانبول، پاریس، تایلند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *