هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

نمایی از شهر استانبول
استانبول, جهان گردی

اگر برای گرفتن وقت سفارت کانادا قصد دارید تا به استانبول سفر کنید بهتر است تا از هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول خبر داشته باشید تا بتوانید سریع تر خود را سفارت برسانید. در این مطلب قصد داریم تا درباره هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول صحبت کنیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

همین طور مسافران عزیز می توانند برای خرید بلیط هواپیما تورنتو به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

هتل های نزدیک سفارت کانادا

همان طور که گفتیم متقاضیان باید سر ساعت مقرر در سفارت حاضر شوند، در نتیجه بهتر است تا محل اقامت آن ها به سفارت نزدیک تر باشد تا بدون دغدغه و نگرانی بتوانند به سفارت مراجعه کنند.

هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

استانبول شهری است که می توانید به راحتی با وسایل مختلف در آن رفت و آمد کنید. در نتیجه توریست ها قادرند تا با استفاده از مترو یا خطوط مختلف اتوبوس خود را به مقصد مورد نظر برسانند. با این حال اگر محل اقامت شما به سفارت کانادا نزدیک باشد با خیالی آسوده تر می توانید به محل قرار خود بروید.

هتل های پنج ستاره نزدیک به سفارت کانادا

هتل Sheraton

هتل Grand cevahir

هتل Movenpick

هتل Grand cevahir

هتل Wyndham grand Istanbul levent

هتل‌های چهار ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل

هتل Park dedeman levent

هتل Cartoon Hotel

هتل Konak Hotel Istanbul

هتل Istanbul Dora Hotel

هتل‌های سه ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل

هتل Grand Hisar

هتل Neva Flats

هتل Grand Papirus

هتل Levent

گرفتن وقت سفارت کانادا از استانبول

سفارت کانادا در استانبول

قبل از اینکه به استانبول سفر کنید باید ابتدا وقت خود را از طریق وب سایت سفارت تعیین کنید. برای اینکار باید فرمی آنلاین را با اطلاعات مورد نیاز پر کرده سپس محل انگشت نگاری را تعیین کنید. سپس می توانید هزینه سفارت را پرداخت کرده و با برگه بایومتریک در وقت معین به سفارت مراجعه کنید.

انتخاب استانبول از این جهت بهتر است که دیگر نیازی به پاسپورت ندارید. اما اگر قصد رفتن به سفارت کانادا در سایر کشورها را دارید تنها تفاوت در روزی است که مصاحبه شما قرار است انجام شود.

فاصله فرودگاه استانبول تا سفارت کانادا

محل قرارگیری سفارت کانادا در خیابان لونت چهار است. در واقع فرودگاه استانبول در 44 کیلومتری از سفارت کانادا واقع شده است. پس اگر می خواهید مستقیما از فرودگاه به سفارت بروید باید بدانید که در حدود 30 دقیقه با آن فاصله دارد.

ولی از آن جا که ممکن است هواپیما با تاخیر روبه رو شود یا حتی پرواز کنسل گردد بهتر است تا حداقل یک روز پیش از وقت سفارت به استانبول سفر کنید. سپس بعد از تعیین محل اقامت خود می توانید فاصله آن را تا سفارت در نظر بگیرید.

فاصله میدان تکسیم استانبول تا سفارت کانادا

میدان تکسیم یکی از خیابان های مهم استانبول است که از طریق آن می توان به سایر مکان ها هم دسترسی داشت. شما می توانید به قصد گشت و گذار به این میدان بروید سپس توسط آن خود را به سفارت کانادا برسانید.

ویژگی این میدان این است که فقط 10 دقیقه با سفارت کانادا فاصله دارد. همین طور سایر مکان های دیدنی استانبول مانند خیابان استقلال و چندین مرکز خرید و کافه هم در نزدیکی این میدان قرار گرفته اند.

آدرس سفارت کانادا در استانبول:

Consulate General of Canada – 209 Buyukdere Caddesi Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – 34394 Turkey

زمان فعالیت سفارت کانادا:

سفارت به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت نه صبح تا 12 ظهر فعالیت می کند.

شماره تلفن سفارت کانادا در استانبول: ۹۰۲۱۲۳۸۵۰۰۹۷+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *