پارک برفی کیش و تجربه اسکی سواری

پارک برفی کیش
ایران گردی, کیش

اگه هوس اسکی سواری کرده اید و می خواهید اسکی را در محیط هیجان انگیزی تجربه کنید، پارک برفی کیش که به پارک پنگوئن کیش هم معروف است، محلی مناسب برای شما محسوب می شود. این پارک شبیه به پیست اسکی معروف دبی ساخته شده است. برای خرید بلیط هواپیما کیش می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

آشنایی با پارک برفی کیش

پارک برفی کیش یکی از مجموعه های تازه ساخت در کیش محسوب می شود. موقعیت قرارگیری این پارک در نزدیکی هتل ویدا است. دکور پارک پنگوئن کیش را شبیه به کلبه های اسکیمو ساخته اند. همین طور یک پنگوئن هم در نمای آن دیده می شود. این مجموعه وسعتی برابر با 19 هزار متر مربع دارد و رئیس جمهور فرمان ساخت آن را صادر کرده است.

به طور کلی کیش بخش های تفریحی زیادی دارد که باعث شده توریست های داخلی و خارجی زیادی از آن دیدن کنند. پارک برفی نیز از جمله بهترین تفریحات کیش به شمار می رود. بیشتر هزینه ساخت این مجموعه توسط بخش خصوصی پرداخت شده است.

امکانات پارک برفی کیش

در این پارک قسمت های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها لذت ببرید. علاوه بر بخش اسکی، رستوران، کافی شاپ و مرکز خرید هم وجود دارند. پس می توان این پارک را به عنوان یک مجموعه خدماتی و تفریحی در نظر گرفت.

بخش پینگو فان در پارک برفی کیش

بازی در پارک برفی کیش

این بخش در طبقه منفی 1 قرار گرفته است و یکی از بخش های اصلی این مجموعه محسوب می شود. در واقع در این قسمت می توانید انواع بازی های زمستانی مانند تیوپ سواری، اسنوبرد، برف بازی، اسکی، سورتمه و درست کردن آدم برفی را تجربه کنید. مخصوصا هم وطنانی که در مناطق گرمسیری کشور زندگی می کنند و تا به حالا نتوانسته اند از برف لذت ببرند، می توانند با مراجعه به این پیست لحظات شادی را تجربه کنند.

با این حال در قسمت پینگوفان کیش می توانید از تفریحات دیگری هم استفاده کنید. سایر امکانات این بخش شامل سالن تیراندازی، بازی رالی مجازی، سالن بدنسازی و بخش بیلیارد است.

همین طور بخش جدیدی با نام واقعیت مجازی هم به پارک برفی کیش اضافه شده است که می توانید بازی هایی از این دست را در آن انجام دهید یا در آن فیلم تماشا کنید. گفتنی است که قرار است بخش های جدیدی مانند دیوار یخی، پرواز با جایروکوپتر، بانجی جامپینگ و پیست ماشین سواری هم به آن اضافه شود.

پینگو فود

این بخش مخصوص فودکورت است و شامل چند رستوران و فست فود می شود. پینگو فود در طبقه بالای این مجموعه قرار گرفته است. بازدید کنندگان از پارک برفی کیش می توانند در این بخش انواع غذاهای دریایی، سالاد، غذای ایرانی و … را تجربه کنند.

همین طور از پنجره های پینگو فود امکان تماشای بخش برف بازی هم وجود دارد یا اینکه می توانید به تراس زیبای این مجموعه بروید و لحظات زیبایی را در آن رقم بزنید.

پینگو کافه در پارک برفی کیش

بعد از بازی کردن در سالن برفی احتمالا احساس خستگی خواهید کرد، به همین دلیل می توانید به کافه‌‌ای در آنجا سر بزنید تا تجدید قوا کنید. کافی شاپ اصلی در بخش برفی است، اما یک کافه دیگر هم در طبقه همکف ساختمان وجود دارد. منوی این کافه شامل انواع شیرینی، نوشیدنی های سرد، دسر، آبمیوه و دمنوش می شود.

نانوایی پارک پنگوئن کیش

شما می توانید در این نانوایی انواع خوراکی های خوشمزه و سالم را امتحان کنید که از جمله آن ها می توان به شیرمال و شیرینی اشاره کرد. پس بخش پینگوبیکری مخصوص پخت نان های مختلف است. از نظر قیمت هم خوراکی های این بخش بسیار مناسب هستند.

مرکز خرید پینگو شاپ

پینگوشاپ به عنوان مرکز خرید پارک برفی کیش فعالیت می کند. این مرکز در طبقه همکف واقع شده است. به دلیل اینکه کیش جزو بخش آزاد تجاری محسوب می شود در نتیجه می توانید برندهای مختلفی را در این بخش خریداری کنید. اجناس مختلفی که در مراکز خرید این پارک عرضه می شوند، شامل لوازم آرایشی، لباس، کیف و کفش و … هستند.

خرید لوازم خانگی در پینگو هوم پلاس

یکی از برندهای جذاب در حوزه لوازم خانگی برند Ikea است که در این مرکز می توانید، اجناس مختلفی را خریداری کنید. علاوه بر لوازم خانگی اجناس دکوری هم در پینگو هوم پلاس عرضه می شوند.

پینگو کافئین پارک برفی کیشر

تقریبا اکثر افراد به شکلات علاقمند هستند و کمتر کسی پیدا می شود که به شکلات یا یک قهوه عالی علاقه نداشته باشد. در بخش پینگو کافئین این پارک می توانید، انواع شکلات های خارجی را خریداری کنید یا به سمت قفسه های قهوه بروید و قهوه های روبوستا را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

پیست اسکی و اسنوبورد

اسکی در پارک برفی کیش

همان طور که گفتیم در طبقه منفی یک پارک برفی کیش بخشی برای اسکی سواری وجود دارد که باعث می شود در یک روز گرم تابستان بتوانید هیجان یک روز برفی را تجربه کنید!

در هنگام مراجعه به این مجموعه باید همراه با خود لباس های زمستانی داشته باشید و این پارک هم به صورت رایگان پاپوش، دستکش، تن پوش و کلاه یک بار مصرف در اختیار شما قرار می دهد.

بخش اسکی با پنجره هایی احاطه شده در نتیجه از بیرون قابل دیدن است. همان طور که قبلا هم ذکر کردیم می توانید در این بخش آدم برفی درست کنید یا از تیوپ سواری روی برف ها لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

با اینکه بیشتر مردم علاقه دارند تا در فصل پاییز و زمستان به کیش سفر کنند. با این حال برای لذت بردن از این مجموعه هیچ محدودیت فصلی وجود ندارد و شما در تمام طول سال می توانید به آن مراجعه کنید. البته اگر در فصل های خنک سال به کیش سفر کنید، می توانید به راحتی به گشت و گذار در سطح جزیره بپردازید.

جاهای دیدنی اطراف پارک برفی کیش

در کنار این مجموعه تفریحات مختلفی قرار گرفته است که می توانید از آن ها هم استفاده کنید که از جمله آن ها می توان به مکان های گردشگری و تفریحی پارک ساحلی رشید، بازار مریم، پلاژ مخصوص بانوان، پاساژ ونوس و آوای خلیج فارس اشاره کرد.

اقامتگاه های نزدیک به پارک پنگوئن کیش

برای کاهش هزینه های سفر به کیش می توانید به جای هتل از اقامتگاه های بومگردی هم استفاده کنید. البته همه چیز به بودجه شما بستگی دارد. با این حال هرچه محل اقامت بهتر باشد، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود.

با این حال اگر هتل شما به پارک برفی کیش نزدیک باشد، می توانید در مدت زمان کمتری خود را به این محل برسانید. پس هتل ویدا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با این حال دو هتل میراژ و کیش هم در فاصله نزدیکی نسبت به این پارک قرار گرفته اند. البته مسئولاین تصمیم گرفته اند که اقامتگاهی مخصوص این مکان تاسیس کنند. قرار است تا این ساختمان در شانزده طبقه ساخته شود.

آدرس پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش

برای دسترسی به این پارک می توانید از تاکسی یا ماشین خود استفاده کنید. اگر از خودرو شخصی استفاده می کنید، به میدان سنایی رفته و با رسیدن به بلوار موج به مقصد خواهید رسید.

ساعت کاری پارک پنگوئن کیش

این مجموعه از ساعت یازده صبح تا ساعت دوازده شب فعالیت می کند. اگر قصد رفتن به این مجموعه را دارید بهتر است تا زمان کافی به آن را اختصاص دهید تا بتوانید به راحتی از بخش های مختلف آن استفاده کنید.

قیمت بلیت پارک برفی کیش

پارک برفی کیش هیچ هزینه ای از شما در قبال ورودی دریافت نخواهد کرد. با این حال قسمت هایی در این مجموعه هستند که از شما ورودی دریافت می کنند. یکی از این بخش ها پینگوفان است. همینطور برای استفاده از واقعیت مجازی هم نیازمند پرداخت هزینه ای هستید.

آدرس پارک برفی پنگوئن کیش کجاست؟

کیش، میدان سنایی، بلوار موج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *