بهترین کافه های کیش

کافی شاپ های کیش
ایران گردی, کیش

یکی دیگر از مکان های دلپذیر کیش کافه های متعددی است که در گوشه و کنار این جزیره قرار دارند. حتما همه شما تجربه این را داشته اید که بعد از یک خرید طولانی بخواهید گلوی خود را با یک نوشیدنی خنک تازه کنید. در این مطلب قصد داریم تا درباره معروف ترین و بهترین کافه های کیش صحبت کنیم. برای خرید بلیط هواپیما ارزان کیش کلیک کنید.

کافی شاپ کاکتوس کیش

نمایی از کافه کاکتوس کیش

کافی شاپ کاکتوس از جمله بهترین کافه های کیش است. در یکی از مغازه های بلوار داریوش قرار گرفته است. این کافی شاپ فضای بازی دارد که مشتریان می توانند هم در داخل کافی شاپ و هم در بیرون آن از فضا لذت ببرند. کاکتوس هایی که در فضای باز آن قرار گرفته است نمای جالبی را برای شما فراهم می کند. کافی شاپ کاکتوس ظرفیت 150 نفر را دارد و در آن می توان نوشیدنی های مختلف سرد و گرم و دسرها و بستنی های مختلفی را سفارش داد.

آدرس: کیش، بلوار داریوش- قبل از میدان داریوش

شماره تلفن: 07644443151

کافه ویونا از بهترین کافه های کیش

نمایی از کافه ویونا کیش

کافه ویونا از جمله کافی شاپ های معروف کیش است که در سه مرکز خرید واقع شده است. این کافه در سال 86 ابتدا فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. پرنسل کافه ویونا بسیار حرفه ای و کارآمد هستند. قهوه کافه ویونا که از نوع LA SEMUSE Swiss است از جمله بهترین قهوه های اروپا است. در این کافی شاپ می توانید انواع کیک، سالاد، اسنک، صبحانه و نوشیدنی را سفارش دهید.

آدرس: شعبه ۱: مرکز تجاری، طبقه همکف، لاین c

 شعبه ۲: کوروش برند سنتر

 شعبه ۳: بازار پارسیس

شماره تلفن: شعبه مرکز تجاری کیش: 07644452608

 شعبه کوروش برند سنتر: 07644478647

کافه مارینا کیش

نمایی از کافه مارینا کیش

هتل مارینا کیش دارای دو کافی شاپ در طبقه اول و دوم خود است. کافه مارینا که در فضای باز قرار گرفته است فضای بسیار آرامش بخشی را برای مشتریان کافه فراهم کرده است. در منوی کافه مارینا کیش انواع مختلف نوشیدنی ها سرو می شود.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، پارک مارینا

شماره تلفن: 07644465055

کافه دامون کیش از بهترین کافه های کیش

نمایی از کافه دامون کیش

کافی شاپ دامون از جمله بزرگ ترین کافی شاپ های کیش محسوب می شود. این کافه که در مرکز خرید دامون قرار گرفته است منوی متنوعی از غذاها و نوشیدنی ها دارد. کافی شاپ دامون در بالاترین قسمت مرکز خرید دامون قرار گرفته است و فضای بسیار بزرگی دارد. همین طور این کافه به فضای دریا در دوردست نیز اشراف دارد.

آدرس: شهرک دامون جنب میدان وصال مرکز خرید دامون

شماره تلفن: 07644459777

کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

کافه رستوران فراتی کیش

این کافه به تازگی در کیش تاسیس شده و یکی از کافی شاپ های ساحلی کیش است. از ویژگی های کافه رستوران فراتی کیش وجود تعداد بالای گل و گیاه در محیط آن است. شما همچنین می توانید برای صرف غذا از قسمت بام این کافه نیز استفاده کنید. به دلیل اینکه این کافه در ساحل مرجان واقع شده است هنگام صرف غذا می توانید از دورنمای دل انگیز آب های کیش لذت ببرید.

آدرس: ایران هرمزگان کیش پارک ساحلی مرجان، جنب برج های دوقلو

شماره تلفن:09397695665

کافه رین کیش از بهترین کافه های کیش

نمایی از کافه رین کیش

در طبقه بالای مرکز خرید پردیس یک کیش، کافه رین قرار گرفته است. در این کافه انواع مختلف دسرهای خارجی، ایرانی و غذاهای متنوع سرو می شود. دکور داخلی کافه رین بسیار مجلل است و این کافه خدمات رایگانی به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید دورهمی ها و تولدهای خود را در این کافه برگزار کنید.

آدرس:کیش، بین خیابان فردوسی و رازی، روبه‌روی پارک هنگام، پاساژ پردیس 1

شماره تلفن: 09195918865

کافه تراس کیش

نمایی از کافه تراس کیش

کافی شاپ تراس در هتل شایگان قرار گرفته است. این کافه به دلیل اینکه یکی از کافی شاپ های ساحلی کیش است از محبوبیت زیادی برخوردار است. شما می توانید هم زمان هم از نوشیدنی خود لذت ببرید و هم از نمای زیبای دریا بهره مند شوید. دکور کافه تراس بسیار دلنشین و زیباست و برای برگزاری جشن های مختلف مناسب می باشد. همچنین افرادی که علاقمند به بازی های فوتبال و … هستند، می توانند از فضای بسته این کافی استفاده کنند و به صورت دسته جمعی به دیدن بازی های مورد علاقه خود بپردازند. منوی این کافه شامل لازانیا، پاستا و انواع نوشیدنی های گرم و سرد می شود.

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار رودکی، هتل شایگان

شماره تلفن: 07644444467

کافه شاپ ماکارون کیش از بهترین کافه های کیش

نمایی از کافه ماکارون کیش

کافی شاپ ماکارون در مرکز خرید دامون کیش قرار گرفته است در نتیجه برای کسانی که به هدف خرید از دامون دیدن می کنند بسیار مناسب است. کافی شاپ ماکارون ظرفیت برگزاری جشن های 12 نفره را دارد و پرسنل آن بسیار حرفه ای هستند. همچنین وجود اینترنت رایگان و امکان رزرو میز از ویژگی های کافه ماکارون کیش به شمار می رود. منوی کافه ماکارون به ویژه به دلیل بستنی های رنگارنگ بسیار مشهور است.

آدرس: ایران، کیش، مرکز خرید دامون، طبقه همکف

شماره تلفن: 09397695258

کافه میلاژ کیش

نمایی از کافه میلاژ کیش

کافه میلاژ یکی از شعبات کافه بل برگر تهران است. کافه میلاژ در مرکز خرید سارینا یک کیش قرار گرفته است و روزانه پذیرای گردشگران و ساکنین این جزیره می باشد. لازم به ذکر است که قهوه کافه میلاژ یکی از نوشیدنی های پر طرفدار این کافه است. همچنین کافه میلاژ کیش ظرفیت 50 نفر را دارد در نتیجه هیچ مشکلی برای برگزاری های جشن های مختلف وجود نخواد داشت.

آدرس: کیش، بلوار خیام، بازار سارینا۱، کافه میلاژ

شماره تلفن: tell:07644468343

کافی شاپ میتا کیش

نمایی از کافه میتا کیش

این کافه در سال 85 توسط شرکت میتاکیش تاسیس شده است. کافی شاپ میتا در طبقه اول بازار تجاری کیش واقع شده است. کافه میتا کیش به طور هم زمان می تواند پذیرای 120 نفر باشد. این کافی به دلیل اینکه در مرکز تجاری کیش واقع شده است، روزانه پذیرای گردشگران زیادی است. در منوی این کافه می توانید انواع دسرها و نوشیدنی ها را سفارش دهید و همین طور یکی از ویژگی های خوب این کافه اینترنت رایگان آن است.

آدرس: ایران، هرمزگان، کیش خیابان سنائی، بازار مرکز تجاری

شماره تلفن: 0764452489

کافی شاپ یونیک از بهترین کافه های کیش

نمایی از کافه یونیک کیش

کافی شاپ یونیک در مرکز خرید پردیس دو قرار گرفته است. این کافی شاپ با داشتن 12 میز تقریبا فضای بزرگی دارد و در آن نوشیدنی ها و دم نوش های مختلفی سرو می شود.

آدرس: کیش، بازار پردیس 2

شماره تلفن: 09347683529

کافه ترنج کیش

نمایی از کافه ترنج کیش

کافه ترنج با دکور خاص خود توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است همین طور این کافه به دلیل این که در ساحل قرار گرفته است نمای زیبایی از ساحل مرجانی و موج های دریا را برای شما فراهم کرده است.

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک، هتل دریایی ترنج

شماره تلفن:07644474114

کافه دیاکو کیش

نمایی از کافه دیاکو کیش

در کافه رستوران دیاکو کیش می توانید ناهار و شام خود را میل نمایید. همچنین یکی از کافه های کیش برای صبحانه نیز به شمار می رود. منوی این کافه شامل انواع غذاهای دریایی، کبابی و ایرانی است. همچنین در کافه دیاکو به دلیل پخش موسیقی زنده می توانید لحظات ماندگاری را تجربه کنید.

آدرس: جزیره کیش، روبروی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان. کافه و رستوران دیاکو کیش

شماره تلفن: 07644422522

کافه تهرون، بهترین کافه قلیان کیش

نمایی از کافه تهرون کیش

کافه تهرون کیش دارای فضای بازی در بیرون کافه است در نتیجه گردشگران می توانند از آب و هوای دلپذیر بیرون لذت ببرند. این کافه به دلیل داشتن چشم انداز به سواحل کیش، لذت خوردن یک نوشیدنی را برای شما دوچندان می کند. قیمت مناسب این کافه یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می رود.

آدرس: جزیره کیش، جنب پارک کیبل اسکی

شماره تلفن: 09123038343

کافه رستوران ضیافه کیش

نمایی از کافه ضیافه کیش

کافه رستوران ضیافه، یک کافه عربی در کیش است که در بالای کافه تهرون قرار گرفته است. در این کافه انواع مختلف غذاهای عربی سرو می شود. همین طور به دلیل این که این کافه یکی از کافه های ساحلی است شما می توانید از نمای زیبای دریا در حین خوردن و نوشیدن لذت ببرید.

آدرس: پارک کیبل اسکی – پلاک rj 172 a طبقه دوم

شماره تلفن: 07644425284

بهترین کافی شاپ های ساحلی کیش کدامند؟

کافه تراس کیش، کافه ترنج کیش، کافه رستوران فراتی کیش

بهترین کافه رستوران های کیش کدامند؟

کافه کاکتوس کیش، کافه ویونا کیش، کافه دامون

بهترین کافی شاپ های کیش برای صبحانه کدامند؟

کافه دیاکو کیش، کافه ویونا کیش

لوکس ترین کافی شاپ های کیش را نام ببرید؟

کافه رین کیش، کافه ماکارون کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *