بهترین شهر کانادا برای کار

کانادا
جهان گردی

کانادا یکی از بهترین کشورها برای زندگی و کار است. فرصت های شغلی در این کشور بسیار زیاد است. اگر بخواهیم شهرهای کانادا را بر اساس عوامل مختلف دسته بندی کنیم، شهرهایی مانند کبک و ونکوور بهترین های آن به شمار می روند. این عوامل مختلف شامل نرخ بیکاری و حقوق می شوند.

این کشور همواره به دنبال جذب نیروهای ماهر است، به همین دلیل است که فرصت های مختلف شغلی در آن دیده می شوند. در نتیجه در این مطلب قصد داریم تا بهترین شهرهای این کشور را معرفی کنیم تا بتوانید درک بهتری از شرایط زندگی در کانادا داشته باشید.

پارامترهای ویژه برای مشخص کردن بهترین شهرهای کانادا

این کشور شامل ایالت ها و شهرهای مختلفی شده است که شرایط کاری در هر کدام از آن ها متفاوت است. برای اینکه یکی از شهرهای کانادا را انتخاب کنید باید شغل خود را هم در نظر داشته باشید.

از عوامل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، نرخ بیکاری، هزینه بیکاری، درآمد و همین طور میزان درخواست برای شغل شما است. در این لیست می توانید عوامل موثر برای تعیین بهترین شهر را مشاهده کنید.

معرفی بهترین شهرهای کانادا بر طبق حقوق و دستمزد

کانادا

با توجه به اینکه محل زندگی شما کدام شهر است، می توانید تعریف متفاوتی از دستمزد داشته باشید. برای مثال ممکن است درآمد 60 هزار دلار در یک شهر متوسط و در شهر دیگری بسیار پایین باشد.

اگر یک شخص بتواند با درآمدی که دارد زندگی خوبی برای خود فراهم کند و همین طور از میزان دستمزد خود راضی باشد، می توان گفت که فرد حقوق خوبی دارد. دستمزدهایی که به یک فرد داده می شود بستگی به پارامترهایی مانند محل کار، مدرک تحصیلی، سابقه کار، سن و … دارد.

متوسط حقوق درآمد ماهیانه 3700 دلار است که اگر فرد تازه کار باشد حقوق سالانه آن ها 23400 دلار خواهد بود. اما کسانی که سابقه بیشتری دارند می توانند درآمدی 3 برابر هم داشته باشند. بهترین شهرها بر اساس حقوق شامل جدول زیر می شوند:

معیارهای تعیین کنندهبهترین شهرها
نرخ اشتغال بالاکبک (Quebec City)، کلگری (Calgary)، اوتاوا (Ottawa)
نرخ پایین بیکاریکبک (Quebec City)، اوتاوا (Ottawa)، برتنفورد (Brentford)
بالا بودن دستمزداوشاوا (Oshawa)، ویکتوریا (Victoria)
هزینه پایین زندگیمونترال (Montreal)، کبک (Quebec City)، ویندزور (Windsor)
فراهم بودن موقعیت‌های شغلیونکوور (Vancouver)، کبک (Quebec City)

بهترین شهرهای کانادا براساس نرخ بیکاری

کانادا

نرخ بیکاری یکی از عوامل مهم در هنگام مهاجرت کاری است، زیرا باعث می شود تا بتوانید درک بهتری از موقعیت داشته باشید.

بهترین شهرهای کانادا برای کار

در سال های اخیر مهاجرت کاری به این کشور بسیار افزایش یافته است که این امر نشان می دهد که کانادا در درست کردن فرصت های شغلی بسیار موفق عمل کرده است. امکانات مناسبی که این کشور فراهم می کند شامل رونق اقتصادی، تحصیلی، نرخ پایین جرم و مراقبت های پزشکی می شود.

بهترین شهرهای کانادا از نظر کار شامل شهرهای زیر می شوند:

تورنتو (Toronto)

اوک‌ویل (Oakville)

مونترال (Montreal)

کبک (Quebec City)

ونکوور (Vancouver)

کلگری (Calgary)

اوتاوا (Ottawa)

ادمونتون (Edmonton)

کار در تورنتو

کانادا

شهر تورنتو یکی از بهترین شهرها برای زندگی و تحصیل است. سالانه دانشجوهای زیادی برای تحصیل به این کشور سفر می کنند. بهترین دانشگاه های دنیا هم در این شهر قرار گرفته اند.

در این شهر امکانات مختلفی برای اشخاص فراهم شده است. با این که زندگی در این شهر هزینه های زیادی دارد ولی می توانید از سرویس حمل و نقل خوبی استفاده کنید. مشاغل پرطرفدار در این شهر شامل موارد زیر می شوند:

پرستاری، مترجم، درمانگر یا کلیه کسانی که در کادر درمان هستند، مدیر بازاریابی و رانندگی.

کار در ونکوور

ونکوور از شهرهای دیگری است که می توانید در آن فرصت های شغلی مناسبی داشته باشید. در این شهر یک بندر دریایی هم وجود دارد که توسط آن در اقیانوس آرام هم تجارت می کنند. از آن جا که فارغ التحصیلان زیادی در این شهر هستند، به همین دلیل بازار کار رقابتی است.

با این حال شرکت های بزرگ جهانی در این شهر دفاتری دارند که باعث شده تا مهاجران بتوانند فرصت های شغلی زیادی داشته باشند. شهر ونکوور یکی از شهرهای خوب در زمینه اقتصاد است و احتمالا آینده خوبی در انتظار آن خواهد بود.

کانادا

در این شهر مشاغلی مانند کامپیوتر، بیوتکنولوژی و … نیازمند نیروی کار هستند و همین طور در این صنایع هم می توان کار پیدا کرد:

صنعت فیلم

صنایع خدماتی و مراقبت‌های بهداشتی

فناوری سبز، رسانه های دیجیتال و علوم زیستی

منابع طبیعی

کار در کبک

از آن جا که اقتصاد در این شهر رو به افزایش است و همین طور به خاطر زیاد شدن سن شهروندان و بازنشستگی فرصت های زیادی برای مهاجران به وجود آمده است.

همین طور این شهر دارای پایین ترین نرخ بیکاری است. این شهر در مقام هفتم قطب بزرگ اقتصادی کانادا قرار گرفته است. تا به حال 66 هزار شغل مختلف در این شهر ایجاد شده است.

شهر کبک به خاطر کیفیت خوب زندگی، خدمات مناسب برای مهاجران و محیط کاری خلاق می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی باشد.

لیست مشاغلی که در کبک فراهم شده است:

محصولات و خدمات رفاهی

بیوداروها

الکترونیک

حیطه سلامت و تغذیه

تجهیزات پزشکی

پلاستیک و مواد کامپوزیت

فناوری اطلاعات

صنایع تولیدی

صنایع فلزی

صنایع مرتبط با گردشگری

شرایط کار در مونترال

یکی از بزرگ ترین شهرهای کبک، مونترال است. در این شهر هم فرصت های کاری زیادی در دسترس است. همین طور تعدادی از بهترین دانشگاه ها هم در این شهر ساخته شده اند که فرصت عالی برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است.

یکی از عوامل مناسب درباره این شهر این است که اجاره خانه چندان بالا نیست. در نتیجه مهاجران می توانند راحت تر محل اقامت برای خود پیدا کنند. بقیه هزینه ها هم مانند غذا و تفریح چندان بالا نیستند.

کار و زندگی در کلگری

کلگری شهری است که اقتصاد آن بر پایه نفت است، به همین دلیل برای کسانی که در این زمینه فعالیت دارند فرصت خوبی خواهد بود. از آن جا که جمعیت در این شهر افزایش یافته است، نیاز به کادر درمان و کادر آموزشی هم بالا رفته است.

شهروندان شهر هم از نظر فرهنگی مشکلی با مهاجران ندارند. شغل هایی که در این شهر پیدا می شوند، شامل موارد زیر می گردند:

مهندس برق

داروساز

متخصصان در زمینه توسعه وب

مهندسان هوافضا

دامپزشک

تاجران و متخصصان کسب و کار

حسابدار

مشاوران مالی

پرستاری

مهندس نرم افزار

بهترین شهر کانادا از نظر احترام به حقوق کارگران

برای اینکه کارگران حقوق مناسبی داشته باشند، باید روابط مناسبی بین کارگر و کارفرما شکل بگیرد. بنابرین هرچه قرارداد کاری بهتر باشد، شرایط بهتری برای آن ها مهیا می شود. در نتیجه کسانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند، باید از این شرایط به خوبی آگاهی داشته باشند.

بهترین شهرها از نظر حقوق مناسب کارگران شامل موارد زیر می شوند:

کالگری – آلبرتا

ونکوور – بریتیش کلمبیا

تورنتو – اونتاریو

اتاوا – اونتاریو

کبک – مونترال

سنت جان – نیوفاندلند

بهترین شهر کانادا از نظر بازنشستگی

کانادا

عوامل مختلفی در تعیین موضوع انتخاب شهر در هنگام بازنشستگی در کانادا نقش دارند که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

آب و هوا

شهرهای کانادا به طور کلی هوایی سرد دارند، اما برخی از آن ها دارای زمستان های بهتری هستند که البته همین موضوع باعث شده تا رطوبت یا باران در آن بیشتر باشد. این موضوع می تواند برای برخی از افراد مسن مشکل ساز شود. البته به طور کلی انتخاب شهر برای دوران بازنشستگی به سلیقه فردی بستگی دارد.

هزینه های زندگی و مالیات

در هنگام انتخاب شهر باید هزینه غذا، خانه، حمل و نقل و … را در نظر داشته باشید.

خدمات بهداشتی

خدمات بهداشتی هم در تعیین شهر برای بازنشستگی بسیار تاثیرگذارند.

حمل و نقل عمومی

انتخاب شهری که بهترین حمل و نقل را داشته باشد، می تواند شرایط مناسب برای دوران پیری شما فراهم کند.

برای خرید بلیط هواپیما تورنتو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *