بزرگ ترین شهرهای اروپا

اروپا
جهان گردی, دانستنی های سفر

بیشتر شهرهای اروپا از نظر فرهنگی اقتصادی، تاریخی و … بسیار پیشرفته هستند. همین امر باعث شده تا سطح زندگی در اروپا نسبت به سایر مناطق جهان بهتر باشد. در این میان بعضی از شهرها هستند که با داشتن امکانات بهتر گزینه های مناسب تری برای کار و زندگی به شمار می روند، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره بزرگ ترین شهرهای اروپا با محیط زندگی مناسب صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. با این اطلاعات شما می توانید برای تهیه ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما انتخاب بهتری داشته باشد.

لندن

لندن

این شهر یکی از شهرهای کهن دنیا به شمار می رود که در گذشته جمعیت بالایی نداشته است، اما کم کم با مهاجرت افراد مختلف به این مکان برای پیدا کردن کار جمعیت آن افزوده شد. در حال حاضر لندن جمعیتی در حدود هشت و نیم میلیون نفر دارد.

جمعیت شهر لندن هم از دیگر شهرها بیشتر است. البته همین طور که قبلا هم ذکر کردیم، علت آن مهاجران زیادی است که به این شهر وارد می شوند.

برلین

برلین

برلین که پایتخت کشور آلمان است، از دیگر شهرهای مناسب برای کار و زندگی محسوب می شود. در این شهر مدرن صنایع پیشرفته زیادی وجود دارد که کیفیت زندگی مردم را افزایش داده است. بیست درصد مردم این شهر را مهاجران تشکیل داده اند.

برای خرید بلیط هواپیما تهران برلین کلیک کنید.

مادرید

مادرید

مادرید یکی از شهرهای کشور اسپانیا است. تاریخ جالب توجه، مکان های گردشگری، بخش های فرهنگی و آب و هوای مناسب آن باعث شده تا جمعیت زیادی به سمت آن سرازیر شوند.

همین طور کارگران زیادی هم از سرتا سر دنیا به سمت این شهر حرکت می کنند که باعث شده اخیرا جمعیت آن به سرعت افزایش یابد.

رم

رم

شهر رم ایتالیا یکی از شهرهای معروف در زمینه فرهنگ و تاریخ است. در این شهر آثار تاریخی بسیار شگفت انگیزی وجود دارد و این مورد باعث شده تا مسافران زیادی برای دیدن این آثار به رم سفر کنند.

برای خرید بلیط هواپیما رم کلیک کنید.

پاریس

پاریس

پاریس عروس فرانسه است و از نظر سیاسی موقعیت مهمی دارد. موزه ها، رستوران ها، برج ایفل و … از مکان های گردشگری پاریس به شمار می روند. همین طور پاریس از منظر اقتصادی هم بسیار با ارزش است.

برای خرید بلیط هواپیما پاریس کلیک کنید.

بخارست

بخارست
things to do in Bucharest

بخارست در کشور رومانی است و از لحاظ هزینه های زندگی تقریبا مناسب است. در این شهر هم می توانید از بناهای تاریخی و طبیعت آن لذت برد.

وین

وین

وین از دیگر شهرهای اروپایی با جمعیت زیاد است. مخصوصا ایرانی های زیادی این شهر را مقصد گردشگری خود قرار داده اند. این شهر یکی از پایگاه های سازمان ملل است و به عنوان شهر موسیقی هم شناخته می شود.

هامبورگ

هامبورگ

هابورگ یکی دیگر از شهرهای آلمان است که کیفیت زندگی خوبی دارد و در نتیجه جمعیت آن هم بالا است. در این شهر مکان های تاریخی و بخش های طبیعی زیادی وجود دارند. همین طور دانشگاه های هامبورگ هم باعث شده اند تا دانشجوهای زیادی به این شهر وارد شوند.

بوداپست

بوداپست

این شهر در مجارستان واقع شده است و گذشته تاریخی جالبی را پشت سر گذاشته است. این شهر زیبا دارای مکان های تاریخی پر ارزشی است که در فهرست یونسکو هم به ثبت رسیده اند.

ورشو

ورشو

ورشو در کشور لهستان است. از آن جا که ورشو در بخشی کوهستانی است در نتیجه طبیعت زیبایی دارد. جاذبه های این شهر شامل جشنواره ها، تئاتر، کنسرت و نمایشگاه ها می شوند. همین طور این شهر برای تحصیل هم مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *