ده کاری که باید در دبی انجام داد

دبی
جهان گردی, دبی

دبی یکی از شهرهایی است که در همسایگی ایران قرار گرفته است، به همین دلیل ایرانیان زیادی سالانه به آن سفر می کنند. تفریحات زیادی در دبی وجود دارند که می توانند زمان سفر شما را به طور کامل پر کنند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره ده کاری که باید در دبی انجام داد صحبت کنیم. شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما چارتر دبی به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

مکان های دیدنی دبی

فواره دبی

فواره دبی

مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه از جمله مشهورترین بخش های دبی هستند. فواره دبی هم در نزدیکی این دو ساختمان قرار گرفته است. در این فواره امواج آب همراه با موسیقی حرکت می کنند. برای بازدید از رقص آب می توانید هر روز از ساعت شش به بعد به این مکان مراجعه کنید.

نمایش حرکت آب در فواره هر نیم ساعت یک بار برگزار می شود. همین طور جایگاه هایی وجود دارند که می توانید در کنار آن ها بنشینید و حرکت آب را تماشا کنید. گوش سپردن به نوای موسیقی که پخش می شود، هم بسیار دلنواز است.

مکان : دبی، مقابل برج خلیفه

قیمت : رایگان

برج خلیفه

برج خلیفه

این برج بلندترین ساختمان در تمام دنیا است. برای بازدید از طبقات انتهایی برج می توانید بلیط آن را آنلاین خریداری کنید. جالب است که بدانید آسانسورهای پرسرعتی هستند که در زمانی اندک می توانند شما را به طبقه 124 برسانند.

تصور تماشای غروب خورشید در این ارتفاع بسیار هیجان انگیز خواهد بود. بهتر است تا بلیط به صورت آنلاین خریداری شود، تا زمان زیادی را در صف انتظار باقی نمانید.

مکان: دبی، نزدیک دبی مال

قیمت بازدید از برج خلیفه: طبقه 124 و 125 از نه صبح تا سه و نیم بعدازظهر و 6 و نیم تا زمان بسته شدن برای بزرگسالان 149 درهم و برای کودکان 4 تا 12 سال 114 درهم است.

دبی مال

دبی مال

دبی مال تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه در آن بخش های تفریحی زیادی هم وجود دارند. در این مرکز خرید می توانید برندهای مشهور جهانی را هم خریداری کنید.

یکی از تفریحات این مرکز خرید بازدید از آکواریوم دبی مال است که از جمله بزرگ ترین آکواریوم های آبی دنیا به شمار می رود. در این آکواریوم می توانید، از درون منبع بزرگی به ارتفاع هشت متر آبزیان مختلفی را تماشا کنید.

درون آکواریوم مورد نظر در حدود 33 هزار مخلوق دریایی زندگی می کنند. همین طور چهارصد گونه کوسه هم در آن وجود دارند. تونل آکواریوم دبی مال زاویه خاصی دارد که باعث می شود شما بتوانید از فاصله بسیار نزدیکی حیوانات را تماشا کنید.

بازدیدکنندگان می توانند شاهد بخش های صخره ای و جنگل های انبوه در زیر آب باشند. از جمله موجودات دریایی این آکواریوم می توان به پیراناها، سمور، گربه ماهی و پنگوئن اشاره کرد.

آدرس دبی مال: دبی، اتوبان شیخ زاید

قیمت آکواریوم دبی مال: از 199 درهم تا 299 درهم

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات

در این مرکز خرید چندین بخش قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به بخش سینمایی سین استار و بخش بولینگ اشاره کرد. همین طور چندین برند مختلف مانند ورساچه، دبنهامز، برشکا، نایک، زارا و … در مرکز خرید امارات فعالیت می کنند.

از دیگر بخش های این مرکز خرید بخش اسکی دبی است که گردشگران زیادی مخصوصا برای تجربه آن به این مرکز خرید سر می زنند. در پیست اسکی می توان کارهایی مانند اسنوبرد، برف بازی و اسکی را انجام داد. سپس بعد از همه این تفریحات می توانید به رستوران مراجعه کنید و انرژی خود را دوباره به دست بیاورید.

آدرس مرکز خرید امارات: دبی، اتوبان شیخ زاید

قیمت اسکی در مرکز خرید امارات : با توجه به نوع فعالیت از 190 تا 1.390 درهم است.

 پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi

 پارک آبی وایلد وادی

این پارک در فاصله اندکی از برج العرب قرار گرفته است و اگر در فصل های گرم سال به دبی سفر کردید، محلی مناسب برای بهره بردن از هوای خنک می باشد. در این پارک می توانید تفریحات مختلفی را تجربه کنید و همچنین غریق نجات های حرفه ای همواره آماده نجات شما هستند. استخر مواج پارک هم برای استفاده کودکان امنیت کامل دارد.

اگر علاقمند به تفریحات پرهیجان هستید، می توانید بازی سقوط مرگ را انتخاب نمایید. در این تفریح شخص با زاویه نود درجه و به صورت ناگهانی به سمت پایین سقوط می کند.

آدرس پارک آبی وایلد وادی: دبی، جاده جمیرا، بین برج العرب و هتل جمیرا

قیمت پارک آبی وایلد وادی: برای قدهای بالای 11 سانتی متر 259 درهم و برای قدهای کم تر 199 درهم است.

پارک آبی آتلانتیس Atlantis

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یکی از بزرگ ترین پارک های منطقه است که ابعادی به اندازه 17 هکتار دارد و شما می توانید تفریحات مختلفی را در آن انجام دهید. از بخش های مختلف این پارک می توان به تالاب کوسه، انواع سرسره ها، ساحل خصوصی و … اشاره کرد.

آدرس پارک آبی آتلانتیس: دبی، جاده جمیرا، هتل آتلانتیس

قیمت پارک آبی آتلانتیس:

129 دلار برای بزرگسالان و 94 دلار برای کودکان

آکواریوم لاست چمبرز

آکواریوم لاست چمبرز

در این آکواریوم در حدود شصت و پنج هزار موجود آبزی زندگی می کنند که هنگامی که وارد آن می شوید، شما را احاطه کرده اند. از جمله این موجودات می توان به اسب دریایی، کوسه، پیرانا، مارماهی و … اشاره کرد.

در حین گشت و گذار در این مکان می توانید اطلاعات زیادی درباره آتلانتیس به دست آورید. از دیگر بخش های این مکان می توان به مخزن لمس و نمایشگاه های مختلف آن اشاره کرد. آکواریوم مورد نظر در هتل آتلانتیس قرار گرفته و قیمت بلیط آن برای بزرگسالان 135 درهم و برای کودکان زیر 12 سال 95 درهم است.

مدینه جمیرا

مدینه جمیرا

یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی در دبی مدینه جمیرا است. این مکان همچنین دارای یک ساحل خصوصی هم می باشد. در این تفرجگاه دو هتل به نام های ال قصر و مینا السلام ساخته شده اند و همین طور می توانید از خانه های سنتی، رستوران ها و ویلاهای آن استفاده کنید.

از جمله امکانات این محل می توان به بخش آمفی تئاتر، سالن های باله، بخش تناسب اندام، بازار مدینه جمیرا، دبی مارینا، شهر اینترنت و پالم جمیرا اشاره داشت. همچنین این ناحیه به فرودگاه بین المللی دبی فاصله اندکی دارد.

آدرس مدینه جمیرا: دبی، جاده جمیرا، بین هتل برج العرب و هتل آتلانتیس

مرکز شبیه ساز پرواز و خلبان

مرکز شبیه ساز پرواز و خلبان

در این مرکز می توانید حس پرواز را تجربه کنید. تکنولوژی شبیه سازی پرواز در این مجموعه به صورت کاملا واقعی عمل می کنند و شما می توانید همانند خلبان های واقعی در آن آموزش ببینید.

در مرکز شبیه سازی پرواز قادر خواهید بود تا در 24 هزار فرودگاه در جهان پرواز کنید یا فرود بیایید. خبرگذاری های مختلف دنیا این مرکز را به عنوان بهترین مرکز شبیه ساز دنیا انتخاب کرده اند. 

آدرس مرکز شبیه ساز پرواز: دبی، دبی مال

مرکز شبیه ساز پرواز و چتربازی

در این مرکز شما می توانید، هیجان چتربازی را با قیمت کمتری نسبت به سایر مکان ها تجربه کنید. در واقع در iFly امکان معلق شدن و سقوط در آسمان را برای شما فراهم می کند.

قیمت پکیج آن 750 درهم، یک جلسه 15 دقیقه ای 1085 درهم، یک جلسه 30 دقیقه ای 1875 درهم و یک جلسه یک ساعته 3360 درهم است.

 آدرس مرکز شبیه ساز پرواز و چتربازی: دبی، اتوبان شیخ محمد بن زاید

ده کاری که باید در دبی انجام داد کدامند؟

بازدید از برج خلیفه، فواره دبی، مرکز شبیه ساز پرواز و چتربازی، مدینه جمیرا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *