معرفی رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول
استانبول, جهان گردی

رستوران نصرت یکی از رستوران های بسیار معروف استانبول است که در شبکه های اجتماعی هم اسم آن را زیاد شنیده اید. صاحب رستوران هم به اسم سالت بی شناخته می شود. برای آشنایی با این رستوران با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول می توانید، به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

سالت بی صاحب رستوران نصرت

این فرد از سرآشپزهای مشهور در دنیای مجازی است که در واقع اسم اصلی او نصرت گوکچه است. سالت بی همچنین مالک استیک هاوس زنجیری ای به نام Nusr-et است که در لندن هم شعبه دارد.

در سال 2017 بود که این آشپز با نمک پاشیدن عجیب خود روی گوشت در اینستگرام به شهرت رسید و از آن موقع به بعد به وی لقب سالت بی دادند.

درباره سالت بی

نصرت گوکچه

این شخص در سال 1362 متولد شده و در کنار پنج خواهر و برادر دیگر بزرگ شده است. پدر وی معدنچی بوده و او در سن یازده سالگی ترک تحصیل کرده است و بعد از آن در قصابی کار کرده است.

سپس به مدت ده سال در استیک خانه های مختلف کار کرده است و سرانجام در سال 2009 برای کسب دانش درباره گوشت به آرژانتین سفر کرده است. تنها یک سال بعد او موفق شد، تا اولین رستوران خود را در استانبول باز کند.

سپس در یکی از همین روزها بود که یک تاجر ترکیه ای به نام فریت ساهنک به این رستوران پاگذاشت. این شخص که از کیفیت غذاهای این رستوران بسیار راضی بود تصمیم گرفت که در تجارت او سرمایه گذاری کند. به این صورت بود که او توانست چندین رستوران دیگر هم در سایر کشورها تاسیس کند.

رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت استانبول

همان طور که گفتیم در سال 2010 بود که اولین رستوران استیک در شهر استانبول افتتاح شد. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و در انواع گسترده ای بودند. بی جهت نیست که این رستوران را پایتخت استیک خانه ها می نامند، زیرا کیفیت استیک های آن کم نظیر است.

قیمت منوی رستوران نصرت استانبول

قیمت پیش غذاهای موجود در این رستوران تقریبا از هفتاد لیر آغاز می شود و منوی اصلی از 160 لیر است. در صورتی که دو نفر مهمان این رستوران باشند، در حدود 700 لیر خرج می کنند. اما یک وعده استیک در حدود 180 لیر خواهد شد. اگر دنده بره را سفارش دهید، برای غذای دو نفر 450 لیر می شود.

یکی از دلایل مراجعه به این رستوران علاوه بر خوردن استیک ملاقات با شخص سالت بی است. همین طور می توانید برای اطلاع از رستوران های دریایی استانبول کلیک کنید.

شعبه های رستوران های نصرت

سالت بی دارای 18 رستوران استیک و همبرگر است که در شهرهای آنکارا، استانبول، دبی، جده، میامی، ابوظبی، لندن، بورلی هیلز، مارماریس، دالاس، بوستون، نیویورک، بدروم و یونان قرار دارند.

افراد مشهوری که از رستوران نصرت دیدن کرده اند:

تعدادی از افراد معروف هستند که مزه غذاهای سالت بی را چشیده اند. از جمله این افراد می توان به مسی، لئوناردو دی کاپریو، بکهام، مارادونا، برونو مارس اشاره کرد.

محل قرارگیری رستوان در دبی و ابوظبی

رستوران نصرت

شعبه دبی این رستوران در هتل چهار فصل دبی قرار گرفته است و شعبه ابوظبی در مرکز خرید The Galleria Al Maryah Island واقع شده است.

برگر با روکش طلا در رستوران نصرت

این برگر معروف اولین بار در رستوران سالت بی عرضه شد و به همین دلیل است که شهرت رستوران بسیار افزایش یافته است. سالت بی فردی بسیار جدی است که در هیچ عکسی لبخند او را نمی بینید. حتی وقتی فردی مشهور هم به رستوران وی می آید، او فقط نقش سرآشپز را بازی می کند.

هزینه نصرت دبی چقدر است؟

Nusret ای که در دبی وجود دارد، از نظر قیمت غذا و نوشیدنی اندکی از سایر رستوران های دبی گران تر است. با این حال رستوران نصرت استانبول قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر رستوران های استیک دارد.

منوی رستوران نصرت

در این رستوران می توانید انواع گوشت های لطیف را سفارش دهید. از جمله استیک هایی که در این رستوران قابل سفارش هستند، می توان به استیک گوشت گاو و بره اشاره کرد. همچنین می توانید ماهی و مرغ کبابی هم نوش جان کنید. البته سوشی هم بنابر ذائقه مشتریان سرو می شود.

منوی مخصوص گیاهخواران در رستوران نصرت

حتی اگر شما گیاه خوار هستید، باز هم می توانید برای صرف غذا به رستوران نصرت مراجعه کنید. در این رستوران انواع سالادهای عثمانی سرو می شوند که در آن ها موادی مانند گردو، فلفل سبز، وینیگرت انار، جعفری، پیاز و گوجه وجود دارند. سالاد مخصوص این رستوران هم شامل پنیر بز، گردو، برگ های فصل، کشمش و وینیگرت انار می شود.

غذاهای امضاء شده رستوران

استیک طلایی در این رستوران شامل چهارصد گرم استیک است که آن را در یک ورقه طلا می پیچند. اما اگر استیک سنگین تری می خواهید می توانید، استیک عثمانی که وزن آن یک کیلوگرم است را سفارش دهید.

عوامل موفقیت سالت بی

علاقه به آشپزی یکی از مهم ترین دلایلی است که می تواند باعث موفقیت یک آشپز بشود. نصرت گوکچه هم در سن 14 سالگی کار خود را در آشپزخانه آغاز کرد.

رفتار عوامل رستوران های سالت بی با مشتریان بسیار با احترام و اهمیت است و خود سرآشپز معروف ما به رستوران های خودش می رود و شخصا از مهمانان استقبال می کند، که این امر برای یک سرآشپز بین المللی بسیار نادر است.

تمام مواد اولیه ای که در غذاها استفاده می شوند تازه و با کیفیت هستند. مخصوصا مواد گوشتی در بالاترین کیفیت خود می باشند. روش پخت ویژه این سرآشپز از دیگر عواملی است که باعث شهرت وی در جهان استیک شده است.

بیشتر مردم از نقاط مختلف جهان سالت بی را به خاطر نحوه ریختن نمک در استیک وی می شناسند. به همین دلیل می توان گفت نقش فضای مجازی در شهرت او بسیار موثر بوده است.

نصرت وی یک خانواده پر جمعیت با نه فرزند دارد که همواره عکس های آن ها را در فضای مجازی با دیگر طرفداران خود به اشتراک می گذارد. این امر علاقه وی به خانواده اش را نشان می دهد.

بسیاری از افراد موفق هستند که در دوران کودکی طعم تنگدستی را چشیده اند. سالت بی هم یکی از این افراد است. وی کسی بود که از سمت ظرف شویی در آشپزخانه ها به یک سرآشپز بسیار موفق تبدیل شد.

اسم رستوران یعنی Nusr-ET از دو کلمه تشکیل شده است. کلمه اول اسم او و کلمه دوم یعنی ET به معنی گوشت است. یکی دیگر از عوامل شهرت این رستوران وجود طعم های جدید و خلاقانه ای است که در استیک های آن خواهید چشید.

نصرت بی و سال 2022

بنظر می رسد وی امسال قصد دارد تا برند سیگار برگ خود را افتتاح کند. ویدئویی هم در این رابطه در شبکه های مجازی پخش شده است.

منو رستوران نصرت چه غذاهای را سرو می کند؟

برای اینکه اطلاعات کاملی از منوی این رستوران داشته باشید، بهتر است تا به سایت رستوران نصرت مراجعه کنید.

گران ترین شعبه رستوران در کجا قرار دارد؟

شعبه ای که در لندن قرار گرفته است، گران ترین رستوران نصرت به شمار می رود.

دومین شعبه رستوران نصرت کجاست؟

دبی، جمیرا

آدرس رستوران نصرت استانبول چیست؟

Etiler, Nispetiye Cd No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *