مرکز خرید سیتی سنتر دوحه

مرکز خرید سیتی سنتر دوحه
جاذبه های گردشگری, قطر

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در این منطقه «سیتی سنتر دوحه» نام دارد. این مرکز خرید در یکی از بخش های لاکچری شهر واقع شده و توسط دفاتر، هتل های 5 ستاره، مجتمع های مسکونی لوکس و ساختمان های دولتی احاطه شده است و به خرده فروشان و مشتریان محیطی بی نظیر را برای خرید ارائه می دهد. در این مرکز خرید می توانید وسایل مقرون به صرفه را خریداری کنید و بعد از گشت در میان فروشگاه ها امکان خوردن غذا در رستوران های مختلف آن وجود دارد. این مرکز خرید به دلیل امکانات رفاهی عالی و خدمات موثر، مقصدی محبوب برای خانواده ها و افراد است.

در این مرکز خرید طیف گسترده ای از مغازه ها و خدمات خرده فروشی معروف محلی، منطقه ای و بین المللی در مرکز دوحه در دسترس است. همچنین دارای چندین ویژگی مناسب برای خانواده ها است که به همراه فرزندان خود قصد خرید در مرکز خرید سیتی سنتر دوحه را دارند.

کسانی که قصد سفر به دوحه را دارند، می توانند برای خرید تور قطر به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

درباره مرکز خرید سیتی سنتر دوحه

سیتی سنتر دوحه

سیتی سنتر دوحه یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مراکز خرید قطر است. در این مرکز خرید می توان از بخش های مختلفی مانند فروشگاه‌ ها، فضای سبز، فضای بازی کودکان و مجموعه سینمایی ۱۴ صفحه‌ای استفاده کرد. علاوه بر این در زمان های مختلف سال نمایشگاه های گوناگون، رویدادها و فعالیت های فصلی وجود دارد که همه می توانند از آن لذت ببرند. سایر امکانات مرکز خرید سیتی سنتر دوحه شامل استودیوی عکاسی، نقل و انتقال پول، کافه های بین المللی و … می شوند. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از میان طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذاخوری، از بین بیش از 38 رستوران از غذاخوری‌های معاصر تا معمولی، انتخاب کنند.

کارهایی که باید در سیتی سنتر دوحه انجام دهید

خرید لباس های مد روز:

شما می توانید مدهای مختلف را تماشا کنید و بهترین ظاهری که مناسب شما است را انتخاب نمایید. در هر فروشگاه لباس هایی از برندهای مختلف به فروش می رسند که به این صورت دست شما برای انتخاب باز است. مهم نیست که به دنبال چه لباسی هستید، زیرا در فروشگاه های این مکان انواع پوشاک لاکچری، جواهرات زیبا و لباس های ورزشی قابل خرید هستند.

تجربه غذایی فوق العاده

در این مرکز رستوران های متنوع زیادی وجود دارند که از میان آن ها می توان به ده کافی شاپ و 15 رستوران اشاره کرد. در این حالت مطمئنا رستورانی مطابق با سلیقه شما وجود خواهد داشت.

استفاده از خدمات مختلف

این مرکز طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد که با آن ها می توانید بدون استرس و نگرانی در این مکان خرید نمایید. این خدمات شامل دستگاه های خودپرداز، خدمات DHL، خیاطی تخصصی، چرخ دستی نوزاد، مراقبت از نوزاد، شستشوی خودرو و … می شوند.

رفتن به بخش سرگرمی:

بازدیدکنندگان همچنین می توانند از طیف گسترده ای از اجراهای نفس گیر، نمایش ها، رویدادهای فصلی و فعالیت هایی که برای گروه های سنی مختلف تهیه می شود، لذت ببرند. یک تئاتر حرفه‌ای وجود دارد که نمایش‌ها و سرگرمی‌های زنده را ارائه می‌دهد. صحنه 360 درجه می چرخد و توسط فواره های آب چرخان احاطه شده است. اولین مرکز بازی با شبیه سازهای مسابقه تمام حرکتی، اتاق های فرار، سالن ورزشی چند منظوره و جاذبه های دیگر هیجان را در دنیای واقعی فراهم می کند. همچنین فضای سرگرمی سرپوشیده از جمله تئاتر 7 بعدی، برج  Drop & Twist، Giant Slide، Clip N Climb، TagaJ و پارک ترامپولین را برای افراد در هر سنی ارائه می دهد. اگر می خواهید سرگرمی بیشتری داشته باشید، یک سالن بولینگ 8 لاین نیز در دسترس است.

تماشای فیلم:

فرار به دنیای سرگرمی های خانوادگی که در آن درام عاشقانه، درام علمی تخیلی و ژانرهای دیگر جان می گیرند، از دیگر مزایای این مرکز خرید است. در این مجموعه می توانید، در یک صندلی راحتی بنشینید و با داشتن تنقلات خوشمزه فیلم های روز دنیا را تماشا کنید.

جاذبه های نزدیک مرکز خرید:

سیتی سنتر دوحه مال

مرکز خرید سیتی سنتر به دو هتل پنج ستاره، روتانا دوحه و جی دبلیو ماریوت مارکیز دوحه متصل است و در مرکز خلیج غربی، بخش تجاری دوحه واقع شده است. نمایشگاه و مرکز همایش دوحه، محل اصلی همه رویدادها و نمایشگاه های تجاری مهم در قطر، مستقیماً در آن طرف خیابان قرار دارد.

آدرس سایت اصلی: citycenterdoha.com

نقشه روی گوگل مپ:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *