هتل موون پیک دوحه (Mövenpick Hotel Doha)

هتل موون پیک دوحه
جاذبه های گردشگری, قطر

این هتل چهار ستاره از فرودگاه بین المللی حمد تقریبا یازده کیلومتر فاصله دارد و می توان با اقامت در آن جا به راحتی به بخش تجاری شهر دسترسی داشت. برای آشنایی بیشتر با هتل موون پیک (Mövenpick Hotel Doha) با یابکس همراه باشید. همینطور مسافران می تواند برای تهیه تور ارزان قطر به صفحه رزرو آن مراجعه کنند.

درباره هتل موون پیک دوحه

بلوار ساحلی به هتل نزدیک است و این هتل در منطقه کورنیش دوحه واقع شده است، در نتیجه می توانید، از موزه هنرهای اسلامی که در آن نزدیکی است، دیدن کنید. علاوه بر این قلعه دوحه یا موزه ملی قطر هم به آن نزدیکی هستند. برای دیدن شگفتی های بیشتر می توانید، سری به کاخ سلطنتی دیوان امیری بزنید.

امکانات کلی هتل موون پیک دوحه

اتاق های هتل موون پیک دوحه

خدمات این هتل شامل پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان، صرافی برای تبدیل ارز، صندوق امانات، باشگاه با جکوزی و استخر و … می شوند. در منطقه تراس محوطه ای قرار گرفته است که می توانید در آن دراز بکشید و از آفتاب لذت ببرید.

در بخش ورزشی یک باشگاه هم مخصوص کودکان فراهم شده است که می توانند، در آن ورزش کنند. همینطور چنانچه مایل باشید هتل خدمات رفت و برگشت به فرودگاه هم دارد. اتاق های هتل کاملا آرامش بخش و با خدمات مناسب هستند. برای جلسات کاری می توانید، اتاق هایی با ظرفیت صد نفر را رزرو کنید. برای رفتن به طبقات بالای هتل یک آسانسور در نظر گرفته شده است.

برای افرادی که دچار محدودیت های جسمی هستند، هم امکانات مناسب آن ها در هتل Mövenpick Hotel Doha در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که نمی توانید در اتاق های هتل سیگار بکشید، بلکه فضای مخصوصی برای اینکار در هتل در نظر گرفته شده است که باید به آن جا مراجعه کنید. همچنین امکان آوردن حیوانات خانگی هم به داخل هتل وجود ندارد.

هتل موون پیک دوحه به طور پیوسته توسط خدمه آن تمیز می شود و خدمات خانه داری به صورت رایگان در آن انجام می گیرد. علاوه بر این می توانید از امکاناتی مانند تخت نوزاد، خدمات فکس، لباسشویی، تخت بزرگسال اضافی با هزینه و فتوکپی اشاره کرد. کارمندان هتل به زبان های اردو، عربی، فرانسوی و … تسط دارند.

اتاق‌ها و امکانات Mövenpick Hotel Doha

  • اتاق کینگ لوکس
  • اتاق توئین سوپریور
  • اتاق کینگ سوپریور
  • سوئیت تجاری
  • اتاق توئین لوکس

سوئیت های هتل با وسایل راحتی مانند مبل و میز تزئین شده اند و می توان از پنجره های بزرگ آن خلیج دوحه را تماشا کنید. تعدادی از اتاق ها شامل بخش نشیمن می شوند و در آن ها امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام و تهویه مناسب وجود دارد.

رستوران هتل Mövenpick Hotel Doha

رستوران هتل موون پیک دوحه

برای صرف غذا می توانید به رستوران این مجموعه مراجعه کرده و از خوردن غذاهای مختلف بین المللی لذت ببرید. همچنین در بخش لابی امکان سفارش شیرینی، چای، قهوه و نوشیدنی های دیگر وجود دارد و می توانید عصرانه را هم در آن جا میل کنید.

فاصله Mövenpick Hotel Doha تا مکان های دیدنی دوحه

  • کورینیش دوحه – 200 متر
  • موزه ملی قطر – 650 متر
  • پارک میا – 550 متر
  • موزه هنرهای اسلامی – 750 متر
  • باغ وحش دوحه – 12 کیلومتر
  • قلعه دوحه – 2.5 کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *