گلوریا هتل اند سوئیت (Gloria Hotel & Suites Doha)

گلوریا هتل سوئیت
جاذبه های گردشگری, قطر

یکی از هتل های لاکچری که می توانید، در زمان سفر به قطر در آن اقامت داشته باشید، گلوریا هتل اند سوئیت است. یکی از مهمترین مزیت های اقامت در این هتل این است که با اقامت در این مکان می توانید، به دیدنی های معروف قطر نزدیک باشید. در ادامه شما را با ویژگی ها و خدمات Gloria Hotel & Suites Doha چهار ستاره آشنا خواهیم کرد، پس با یابکس همراه باشید.

همینطور افرادی که قصد سفر به قطر را دارند، می توانند، برای خرید تور قطر به صفحه رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

امکانات و خدمات گلوریا هتل اند سوئیت

امکانات این هتل بدون شک برازنده تعداد ستاره های آن است. خدماتی که این هتل ارائه می دهد شامل اتاق چمدان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان و … می شوند. پذیرش در این هتل در ساعت 15 الی 21 و تحویل اتاق از ساعت 10 الی 12 است. همه کارمندان هتل به زبان های مختلفی مانند عربی، فرانسه و انگلیسی تسلط دارند و می توانند شرایط راحتی را برای شما فراهم کنند و دیگر دغدغه برقراری ارتباط نخواهید داشت.

اگر همراه با خانواده قصد سفر دارید، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و برای کودکان شما امکانات مناسبی در نظر گرفته شده است. همینطور هزینه اتاق برای کودکانی که سن آن ها کمتر از 18 سال است، نصف هزینه بزرگسالان حساب می شود.

حتی اگر تمایل دارید که جلسات اداری و کاری خود را در Gloria Hotel & Suites Doha برگزار کنید، اتاق های کنفرانسی برای علاقمندان فراهم شده است. دیگر امکانات این مجموعه شامل صندوق امانات، خدمات خانه داری رایگان، دوربین مداربسته، آسانسور، خشکشویی و اتاق سیگار می شود. توجه به این نکته ضروری است که امکان بردن حیوانات خانگی به هتل وجود ندارد.

انواع اتاق های Gloria Hotel & Suites Doha و امکانات آن ها

اتاق های گلوریا هتل

این هتل دارای 167 اتاق است که در آن ها امکانات مختلفی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. سوئیت ها و اتاق های آن به صورت دلوکس، جونیور، سوپریور کینگ، اگزکیوتیو و تویین هستند و ویژگی آن ها این است که شامل تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، سیستم عایق صدا، فرش، حمام با سشوار و لوازم آرایش و بهداشتی و حوله می شوند.

امکانات تفریحی گلوریا هتل اند سوئیت

استخر گلوریا هتل

در این هتل می توان به سادگی از امکانات تفریحی مختلفی هم استفاده کرد. برای مثال استخر روباز هتل برای شنا گزینه مناسبی است یا اینکه می توانید به استخر روف بام مراجعه کنید و در حین شنا از منظره بالای شهر هم لذت ببرید. سپس به تراس بروید و یک نوشیدنی میل کنید. بعد از آن باشگاه ورزشی وجود دارد که شامل انواع و اقسام وسایل ورزشی می شود.

رستوران هتل Gloria Hotel & Suites Doha

ساعت کاری این رستوران از ساعت شش صبح الی یازده شب است و می توانید غذاهای فرانسوی، آسیایی، آمریکایی، انگلیسی و هندی را سفارش دهید. همینطور غذاهای حلال یا با رژیم غذایی گیاهی هم موجود است. توجه داشته باشید که این هتل خدمات روم سرویس دارد و می توانید غذا را در داخل اتاق هم صرف کنید.

فاصله گلوریا هتل اند سوئیت دوحه تا مکان های دیدنی

  • موزه هنرهای اسلامی – 750 متر
  • پارک میا – 650 متر
  • موزه ملی قطر – 800 متر
  • قلعه الکوت -1.2 کیلومتر
  • پارک البیدا – 3 کیلومتر
  • بازار سوق – 7 کیلومتر

آدرس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *