6 مورد از زیباترین سواحل کیش

ایران گردی, کیش

سواحل کیش از جذاب­ترین بخش­ های این جزیره هستند و تنها قدم زدن در آن­ها می ­تواند لحظات خاطره انگیزی برای شما بسازد. زیباترین سواحل خلیج فارس در جزیره کیش قرار دارند، یکی از دلایل سفر به کیش وجود همین سواحل است. در این سواحل علاوه بر مناظر طبیعی موجود، امکانات تفریحی متعددی نیز فراهم شده تا شما لحظات شاد و مفرحی را سپری کنید. سواحل نقره فام این جزیره در روز زیبایی خیره کننده­ ای دارد که شما را متحیر می­ کند. البته سواحل کیش در شب هم بسیار تماشایی و جذاب هستند. در این مقاله شما را با 6 تا از زیباترین سواحل کیش آشنا می ­کنیم. برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کیش کلیک کنید.

ساحل میرمهنا کیش

تصویری از ساحل میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا یکی از جذاب­ترین و بزرگ­ترین سواحل کیش است که در بلوار دریا قرار دارد. این پارک از مسجد خاتم الانبیا شروع شده و تا میدان جاسک ادامه دارد. این پارک در دو فاز طراحی شده و اسکله ماهیگیری میرمهنا در وسط این دو فاز قرار دارد. مسجد خاتم الانبیا، نمازخانه ساحلی، بازار عرب­ ها و ماهی فروش ­ها، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق و باربیکیو از امکانات فاز یک هستند. در فاز دو هم دو زمین بازی برای کودکان ساخته شده. در اسکله تفریحی میرمهنا هم می ­توانید بر روی اسکله بروید و با قلاب ­های خودتان شروع به ماهیگیری کنید، هم قایق سواری کنید و از دیدن دریا لذت ببرید.

ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین سواحل کیش

تصویری از ساحل مرجان کیش

یکی از زیباترین و تمیزترین سواحل کیش همین ساحل مرجان است. تلاقی آبی دریا و سرسبزی فضا این ساحل را به مکانی شگفت انگیز تبدیل کرده. در ساحل مرجان آب به قدری زلال و شفاف است که شما می­ توانید به راحتی حلزون ­ها، صدف­ ها، سنگ­ های دریایی و آبزیان را مشاهده کنید. در این ساحل امکاناتی مثل آلاچیق ­هایی برای استراحت، بوفه­ ها و رستوران­ ها، کلبه­ های غواصی و … وجود دارد.

ساحل اسکله تفریحی کیش

تصویری از ساحل اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی یکی از محبوب­ ترین سواحل کیش است که در آن می­ توانید تفریحاتی مثل دوچرخه سواری روی اسکله، قایق سواری با قایق­ های کف شیشه ­ای، بالن سواری، موج سواری با فلای بورد، غواصی، جت اسکی، ماهیگیری، شاتل و بنانا سواری را تجربه کنید. همچنین این اسکله از شب­ های زیبایی نیز برخوردار است و یکی از سواحل کیش در شب به شمار می­ رود. چشم انداز زیبای اسکله و امکانات زیاد آن باعث شده اسکله یکی از بهترین مکان­ های تفریحی کیش باشد، به همین خاطر گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره می­ آیند تا از تفریحات اسکله لذت ببرند.

ساحل سیمرغ کیش

تصویری از ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل سیمرغ و پارک دلفین واقع شده است. این پارک ساحلی یکی از مکان­ های باصفا و دل انگیز جزیره کیش است که به دور از هیاهو و شلوغی می­ باشد. در این مکان مجمسه ­های زیادی ساخته شده که معروف­ ترین آن­ها مجسمه سیمرغ است، دلیل نام گذاری این ساحل وجود همین مجسمه است. در ساحل سیمرغ امکاناتی نظیر آلاچیق­ ها، پیست ­های دوچرخه سواری، زمین­ های تنیس و پینگ  پنگ و … برای راحتی و تفریح شما فراهم شده است.

ساحل مرد ماهیگیر کیش

تصویری از ساحل مرد ماهیگیر کیش

مجسمه مرد ماهیگیر با ارتفاع ۱۲ متر، جزء بزرگ ترین مجمسه های فیگوراتیو کشور است و در این ساحل قرار دارد. در نزدیکی این ساحل پارک ساحلی مرد ماهیگیر قرار دارد که در دو سمت این پارک ساحلی آب نماهای زیبایی وجود دارد که توسط یک جوی آب به طول ۱۰۰ متر به هم متصل شده­ اند. فضای سبز این ساحل و نورپردازی­ هایی که در هنگام غروب پدید می­ آیند فضای ایده آلی را برای پیاده روی فراهم کرده است. پوشش گیاهی متنوع این ساحل فضای چشم نوازی را ایجاد کرده که می­توانید هنگام استراحت از دیدن درختان خرما، عناب، گزانگبین و … کیف کنید. اگر به ساختن مجمسه­ ها و قلعه ­های شنی علاقه دارید، رفتن به ساحل مرد ماهیگیر را به شما پیشنهاد می­ کنیم.

ساحل درختان نارگیل کیش

تصویری از ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده و بیش از 2500 درخت نارگیل دارد. درختان نارگیل در مناطقی با آب و هوای استوایی رشد می کنند و شما نمی­ توانید این درختان زیبا را در همه جا مشاهده کنید. به همین علت ما دیدن از ساحل درختان نارگیل را به شما پیشنهاد می­ کنیم. این ساحل آرام و دنج است و شما می­ توانید زیر برگ ­های بزرگ درختان نارگیل که سایه­ بان خوبی هستند، به استراحت بپردازید. همچنین در ساحل درختان نارگیل شما می­ توانید والیبال ساحلی، هندبال و فوتبال هم بازی کنید.

بهترین سواحل کیش برای شنا

تصویری از ساحل برای شنا

سواحل کیش برای شنا امن هستند و شما می­ توانید با خیالی راحت و بدون ترس از کوسه­ ها در دریا شنا کنید. ساحل درختان نارگیل و ساحل میرمهنا بهترین سواحل کیش برای شنا هستند. در پلاژ آقایان کیش و پلاژ بانوان کیش شما می­ توانید در محیطی خصوصی به تفریح و شنا بپردازید. در این دو پلاژ تفریحاتی مثل والیبال ساحلی، فوتسال و ماساژ وجود دارد. در پلاژ بانوان سالن مد، سالن زیبایی، سولاریوم و فروشگاه­ های لباس نیز وجود دارند. اگر شما به دلیل ترس یا حساسیت پوستی نمی ­توانید در دریا شنا کنید، ما به شما پارک آبی اوشن را پیشنهاد می­ کنیم. سرسره­ های آبی هیجان انگیز و بسیاری از تفریحات آبی در این پارک برای مسافران فراهم شده است.

زیباترین سواحل کیش در شب

تصویری از سواحل کیش در شب

ساحل اسکله تفریحی یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب است. شما می­ توانید در ساحل این اسکله قدم بزنید و از آرامش و صدای دریا لذت ببرید. ساعت کاری اسکله تمام ساعات شبانه روز است و شما نگرانی­ ای از این بابت نخواهید داشت.

همچنین می­ توانید به بوئینگ مریم که در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است و از معروف ­ترین تفریحات شب­ های کیش است، بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

مناسب ­ترین سواحل کیش برای ماهیگیری

تصویری از ماهیگیری

ماهیگیری در سراسر سواحل جزیره کیش به غیر از ساحل اسکله تفریحی، آزاد است و علاقه مندان می­ توانند با قلاب­ هایشان به ماهیگیری بپردازند. سواحل جنوبی و غربی جزیره کیش برای ماهیگیری مناسب تر هستند. در اسکله ساحل میرمهنا نیز امکان ماهیگیری به خوبی فراهم شده. در کلوپ­ های ماهیگیری نیز می­ توانید ماهیگیری حرفه­ ای را تجربه کنید. در این کلوپ ­ها آموزش ­ها و وسایل ماهیگیری را در اختیار گردشگران قرار می­ دهند. برخی از این کلوپ­ ها عبارت اند از: کلوپ ماهیگیری هامور دریای کیش و کلوپ ماهیگیری مارینا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *