هتل های رمانتیک ماه عسل در کیش

هتل کیش
ایران گردی, کیش

جزیره کیش به دلیل زیبایی طبیعی و آب های تمیز منطقه ای مناسب برای طی کردن یک ماه عسل رویایی برای زوج های جوان است. مخصوصا که آسمان این جزیره آبی و تمیز است و می توانید شاهد غروب و طلوع آفتاب در کنار ساحل باشید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که لیستی از هتل های رمانتیک ماه عسل در کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل های کیش هم با امکانات جذابی که دارند، می توانند اقامتی دلپذیر را برای زوج های جوان فراهم کنند. پس برای آشنایی با بهترین هتل های کیش برای ماه عسل با یابکس همراه باشید.

همچنین برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران کیش می توانید به سایت رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های 5 ستاره است که اقامتی رویایی را در طول ماه عسل برای شما رقم می زند. علت این امر این است که این هتل روی آب ساخته شده و شما می توانید دریا را از کف شیشه ای اتاق های آن تماشا کنید. به این صورت در حالی که مشغول خوردن غذا هستید می توانید از تماشای ماهی ها در زیر اتاق خود لذت ببرید. نمونه هتل ترنج را می توان در ساحل کاراییب پیدا کرد.

فقط منظره دیدنی دریا نیست که این هتل را ویژه کرده است، بلکه امکانات خوبی هم در آن ارائه می شوند که از جمله آن ها می توان به سالن بدنسازی، استخر، ماساژ و جکوزی اشاره کرد. همچنین در این هتل عکاسانی هم هستند که می توانند از شما عکس های ویژه ای را ثبت کنند.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا کیش

از اتاق های این هتل می توان دریا را مشاهده کرد. هتل مورد نظر دارای ساحلی اختصاصی به اندازه 750 متر است و می توانید ساعتی آرامش بخش را در کنار دریا تجربه کنید. امکانات تفریحی این ساحل هم شامل غواصی و تفریحات آبی مختلف می شوند. همین طور این هتل یک پارک آبی هم دارد. از دیگر خدمات هتل مارینا پارک می توان به سونا، اسپا، زمین تنیس، رستوران، استخر، جکوزی و همین طور یک فودکورت اشاره کرد. شما می توانید بعد از گشت و گذار در جزیره کیش به کافی شاپ هتل رفته و یک نوشیدنی خوشمزه سفارش دهید.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش

در زمان هخامنشی در ساخت سازه ها و بناهای مختلف از ورودی و سرستون هایی استفاده می کرده اند. با دیدن این هتل هم شما به یاد بناهای دوره هخامنشی می افتید. در نتیجه اقامت در آن می تواند ماندگار باشد. هتل داریوش را می توان از جمله هتل های رمانتیک ماه عسل در کیش به حساب آورد. در این هتل مهمانان به منظره دریا یا باغ دسترسی خواهند داشت.

از آن جا که این هتل یکی از هتل های لوکس کیش است، امکانات ویژه ای هم دارد. برای مثال شما می توانید در آن از خدمات ماساژ استفاده کنید یا از تفریحاتی مانند پینگ پونگ، قایق سواری و بیلیارد استفاده نمایید. در این هتل می توان از تخفیف پنجاه درصدی پارک دلفین ها یا باغ پرندگان هم استفاده کرد.

هتل شایان

هتل شایان کیش

این هتل از نظر نزدیکی به مراکز خرید و ساحل های کیش اقامتگاه مناسبی برای زوج های جوان در ایام ماه عسل محسوب می شود. این هتل همچنین در فاصله نزدیکی از اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. شما می توانید از تفریحات آبی، بخش دوچرخه سواری و باشگاه بولینگ مریم استفاده کنید.

همین طور در این هتل رستوران و کافی شاپ هم در دسترس هستند و می توانید در هر ساعتی از روز به آن ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *