بهترین رستوران های قشم از نظر مسافران

رستوران های قشم
ایران گردی, قشم

گشت و گذار در طبیعت زیبای قشم و دیدن شگفتی های آن زمان زیادی را در روز به خود اختصاص می دهد پس برای اینکه بتوانید با انرژی کامل به بازدید از جاذبه های دیدنی قشم بپردازید نیازمند خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های با کیفیت هستید! بنابرین در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران های قشم را به شما معرفی کنیم. پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. برای اطلاع از تخفیف بلیط هواپیما قشم کنید.

رستوران حاج غفور قشم

غذاهای دریایی

اگر همیشه در آرزوی چشیدن غذاهای جنوبی بودید می توان گفت که رستوران حاج غفور قشم، بهترین رستوران دریایی قشم است. اکثر کسانی که به جنوب کشور سفر می کنند از خوردن قلیه ماهی تند تیز این رستوران، میگوهای خوشمزه و سایر غذاهای دریایی آن بسیار لذت می برند. در واقع می توان گفت که خوشمزه ترین میگوی این جزیره متعلق به این رستوران است.

به طور کلی منوی رستوران حاج غفور قشم شامل انواع غذاهای جنوبی و دریایی می شود. اما اگر به غذاهای تند علاقه ندارید هیچ مشکلی وجود ندارد. زیرا شما می توانید این موضوع را با کارمندان رستوران در میان بگذارید و آن ها غذایی متناسب با سلیقه شما پخت خواهند کرد.

یکی از ویژگی های این رستوران این است که هم کیفیت غذاهای آن بالا است، هم قیمت مناسبی دارند. همچنین رستوران حاج غفور فضایی مناسب برای دورهمی های خانوادگی است تا مهمانان بتوانند در کنار عزیزان خود لحظات دلپذیری را سپری کنند. پس در هنگام سفر به قشم رستوران حاج غفور و غذاهای دریایی آن را فراموش نکنید!

آدرس رستوران حاج غفور قشم: بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم از بهترین رستوران های قشم است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی را تجربه کنید. منوی رستوران نعیم شامل غذاهایی مانند کباب، ماهی شیر، استیک، مرغ، خورش قلیه ماهی، میگو پفکی و ماهی کبابی می شود.

در این رستوران غذاها به صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می شوند. همین طور قیمت و کیفیت آن ها بسیار مناسب است. رستوران نعیم فضای بسیار بزرگی دارد و برای دورهمی های خانوادگی مناسب است.

در این رستوران رفتار پرسنل کاملا حرفه ای و مودبانه است. مهمانان عزیز می توانند برای صرف ناهار از ساعت 12 تا 15 بعدازظهر و برای صرف شام از ساعت 19 تا 24 به این رستوران مراجعه کنند. همچنین مرکز خرید خورشید در نزدیکی این رستوران واقع شده است پس اگر شما به این مرکز سر زدید می توانید بعد از آن غذای خود را در این رستوران میل کنید.

آدرس رستوران نعیم: میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

شماره تلفن رستوران: ۰۶۷۳۵۲۴۲۴۹۴

رستوران قلعه قشم

رستوران قلعه قشم

قلعه معروف پرتقالی ها در جزیره قشم را که می شناسید؟ این قلعه زمانی به ارتش پرتقالی ها تعلق داشته است. رستوران قلعه قشم یکی دیگر از رستوران های قشم است که در نزدیک این قلعه و با معماری شبیه به آن ساخته شده است.

با وجود اینکه طراحی این ساختمان بسیار چشم گیر است نمای داخلی آن را به صورت کاملا ساده طراحی کرده اند. شما می توانید یا در داخل رستوران غذای خود را میل کنید یا در بیرون از آن و انتخاب این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

البته باید گفت که به دلیل اینکه رستوران قلعه در نزدیکی دریا است چه داخل آن باشید و چه در بیرون، نمای زیبایی از دریا در مقابل چشمان شما قرار می گیرد. تصور گوش سپردن به امواج دریا در حین خوردن غذا بسیار دلپذیر است.

در این رستوران هیچ منوی کاغذی در اختیار مهمانان قرار نمی گیرد. علت این امر است که غذای هر روز این رستوران بستگی به صید صیادان دارد. پس ممکن است منوی روز شما شامل غذاهایی مانند صدف، خرچنگ، میگو، ماهی مرکب و خوراک کوسه باشد.

همین مورد باعث شده تا این رستوران فقط برای وعده شام باز باشد و چنانچه در طول روز صید مناسبی نداشته باشند رستوران باز نخواهد شد. پس می توانید حدس بزنید که کیفیت غذاهای رستوران قلعه قشم بسیار بالا است.

البته باید خاطر نشان کنیم که اگر شما به تمام غذاهای دریایی علاقه ندارید حتما پیش از رفتن به این رستوران با آن تماس گرفته تا از منوی آن باخبر شوید. در پایان می توان گفت که قیمت غذاهای این رستوران بسیار منصفانه است.

آدرس رستوران قلعه قشم: میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها
شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۴۷۶۵

رستوران الوند قشم

رستوران الوند قشم

این رستوران با دکوراسیون شیک خود بهترین انتخاب برای برپایی مهمانی ها یا دورهمی های شما است. رستوران الوند در هتلی به همین نام قرار گرفته است. پس اگر در هتل الوند اقامت داشتید حتما به رستوران آن هم سر بزنید.

در این رستوران غذاهای متنوعی مانند ماهی سوخاری، شیرماهی، انواع کباب ها، قلیه ماهی، خوراک کوسه و میگو سوخاری سرو می شوند. با اینکه حجم خوراک کوسه ماهی این رستوران چندان بالا نیست اما کیفیت آن به گونه ای است که با خوردن آن کاملا سیر خواهید شد.

همچنین در این رستوران مالیاتی به غذاها اضافه شده که باعث می شود قیمت آن نسبت به سایر رستوران ها مقداری بالاتر باشد. مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از بوفه رستوران الوند هم استفاده کنند.

این رستوران در همه روزهای هفته به جز چهارشنبه دایر است و شما می توانید از ساعت 12 ظهر تا یک شب به آن مراجعه کنید. رستوران الوند از بهترین رستوران های قشم است و صرف یک وعده غذا در آن خالی از لطف نیست.

آدرس رستوران الوند: بلوار آزادگان، ضلع جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم
تلفن رستوران: ۰۷۶۳۵۲۲۳۰۰۷

رستوران خاله قشم

رستوران خاله قشم

هنگامی که به شهرهای جنوبی ایران و غذاهای آن فکر می کنیم اولین چیزی که در ذهن ما شکل می گیرد فلافل است! امکان ندارد به جنوب سفر کنیم و دلمان نخواهد یکی از آن فلافل های تند و تیز را تجربه کنیم. به همین علت رستوران خاله قشم می تواند بهترین انتخاب شما برای چشیدن این غذا باشد. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهایی مانند سمبوسه، ماهی مرکب، خوارک کوسه، میگو، صدف و انواع ساندویچ ها را سفارش دهید.

رستوران خاله به صورت سلف سرویس است و فضای بسیار دوستانه ای دارد. از نظر قیمت می توان گفت که یک وعده غذا در این رستوران بسیار مقرون به صرفه است با این حال لازم نیست که از بابت کیفیت این غذاها نگران باشید. همچنین باید گفت که ساعت کار این رستوران از هفت عصر تا ده شب است و مهمانان می توانند غذاهای خوشمزه ای با کیفیت بالا را نوش جان کنند.

آدرس رستوران خاله قشم: کنار قلعه پرتقالی ها، رستوران و فست فود خاله
شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۵۶۱۱

رستوران شب‌های دفاری

رستوران شب‌های دفاری

اگر همچنان نسبت به خوردن غذهای دریایی تردید دارید پس بهتر است تا شما را با رستوران شب های دفاری آشنا کنیم. این رستوران در روستای دفاری قرار گرفته و از جزیره قشم، هشت کیلومتر فاصله دارد.

رستوران شب های دفاری یک ساختمان سه طبقه است که هر طبقه معماری جالب توجهی دارد. طراحی این رستوران بر مبنای ویژگی های بومی این منطقه بوده است و همین عامل باعث جذابیت آن شده است. دکوراسیون هر طبقه با سایر طبقات متفاوت است. برای مثال در یک طبقه شما باید در صندلی بنشنید ولی در طبقه دیگر می توانید روی فرش بنشینید و از پشتی استفاده کنید.

این رستوران یکی از رستوران های قشم با موسیقی زنده است. نوای آرامش بخش موسیقی در کنار معماری سنتی این رستوران لحظات خوشی را برای مهمانان رقم می زند. در منوی این رستوران غذاهای مختلف دریایی، ایرانی و عربی قابل سفارش است. در این رستوران شما می توانید تا غذاهایی مانند قلیه ماهی، قوزی گوشت و مرغ، ماهی سور، کباب، بشقاب دریایی و … را تجربه کنید.

همچنین در یکی از این طبقات رستوران کافه ای قرار دارد که مهمانان می توانند انواع دمنوش ها را در آن سفارش دهند. نه تنها طراحی این رستوران به صورت سنتی است بلکه ظرف و ظروف هایی که در آن غذا سرو می شوند هم به صورت سینی های بزرگ چوبی هستند.

قیمت غذاها در رستوران دفاری مقداری بالا است اما به دلیل کیفیت و حجم زیاد غذاها منصفانه بنظر می رسد. همین طور اگر در حین خوردن غذایی از یک ادویه خوشتان آمد می توانید آن را در همین رستوران خریداری کنید! رستوران شب های دفاری از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

آدرس رستوران شب‌های دفاری: بعد از شهرک گلزار، روستای دفاری، کنار مسجد جامع، رستوران شب‌های دفاری
شماره تماس: ۰۹۱۷۱۹۹۹۹۳۶

رستوران امیران قشم

رستوران امیران قشم

رستوران امیران قشم یکی از رستوران های لاکچری قشم است. در واقع رستوران مورد نظر در مرکز سیتی سنتر یک قرار دارد. طراحی این رستوران بسیار شیک و جالب توجه است.

در طراحی سالن ورودی رستوران امیران از رنگ قرمز استفاده شده که در نوع خود جالب توجه است. همچنین مبلمان این رستوران بسیار راحت و لذت بخش است. از دیگر نکات جالب رستوران امیران قشم وجود چراغ هایی است که در سقف آن به کار برده شده است. این چراغ ها باعث شده تا فضای رستوران بسیار پر نور بنظر برسد.

رستوران امیران یک سالن ویژه هم دارد که مخصوص برپایی جشن ها و مهمانی های خصوصی است. در این رستوران می توانید غذاهای مختلف ایرانی و دریایی را سفارش دهید. همین طور موسیقی زنده نیز در کنار سرو غذا برای شما اجرا می شود.

با این حال باید گفت که قیمت غذاهای این رستوران به دلیل محیط لاکچری و پخش موسیقی بالاتر از سایر رستوران ها است اما کیفیت بالای غذاها و محیط جالب توجه آن باعث می شود که دلتان بخواهد یک بار هم که شده سری به این رستوران بزنید.

آدرس رستوران امیران: مجتمع سیتی سنتر۱، طبقه دوم، رستوران امیران
شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۴۶۹۴۰

فست فود لبنانی فطائر

فست فود لبنانی فطائر

فست فود لبنانی فطائر یکی از بهترین رستوران های قشم برای سفارش انواع فست فودها است. با این که محیط داخلی رستوران چندان بزرگ نیست اما کیفیت غذاهای آن بسیار بالا است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای لبنانی و سوری را سفارش دهید. در منوی فست فود لبنانی فطائر در حدود صد نوع غذا سرو می شود که از جمله آن ها می توان به لحم جبنه، انواع شامیات، دنگیات، فطایر، شیرینی بسبوسه و نقانق جبه پیتزا اشاره کرد.

از نکات ویژه درباره رستوران می توان به این مورد اشاره کرد که هیچ کدام از غذاهای آن به صورت سرخ کردنی نیستند. ساعت فعالیت این رستوران از شش عصر تا دو شب است.

آدرس فست فود لبنانی فطائر: چهار راه رسالت، داخل خیابان دانش
شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۵۵۰۰

رستوران شب‌های طلایی قشم

رستوران شب‌های طلایی قشم

رستوران شب های طلایی قشم غذاهای خوشمزه و لذیذی برای مهمانان خود آماده می کند. در واقع این رستوران یک مجموعه است که در آن کافه، سفره خانه و فست خود در کنار هم قرار گرفته اند. از آنجا که این رستوران در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته است شما می توانید از آلاچیق ها و تخت های روباز آن استفاده کنید تا بتوانید در حین خوردن غذا از زیبایی های این ساحل هم بهره مند شوید.

در منوی این رستوران غذاهایی مانند خرچنگ، ماهی و میگو سرو می شوند. علاوه بر این غذاهای دریایی شما می توانید غذاهای ایرانی یا غربی مانند بیف استراگانوف یا پاستا را نیز سفارش دهید.

ویژگی اصلی این رستوران که آن را نسبت به سایر رستوران ها منحصر به فرد کرده است، منوی غذای گیاهی آن است. همین طور باید خاطر نشان کرد که رستوران مورد نظر توسط یک زوج ایرانی آلمانی اداره می شود. از دیگر امکانات این رستوران می توان به پخش موسیقی زنده و فضای روباز آن اشاره کرد.

ساعت کار رستوران شب های طلایی از پنج عصر تا 1 و نیم بامداد است.
آدرس رستوران شب‌های طلایی قشم: پارک زیتون، رستوران ساحلی شب‌های طلایی قشم
شماره تلفن: ۰۹۳۶۳۹۷۴۱۰۳

رستوران خوان بوم قشم

رستوران خوان بوم قشم

خوان بوم یک رستوران خوب در قشم است که با معماری ای که برگرفته از طبیعت است، توانسته دکوراسیونی خلاقانه طراحی کند. اگر کنجکاوی شما را برانگیختیم باید بگویم که محیط داخلی این رستوران همانند یک غار است.

دیوارهای این ساختمان شبیه صخره های سنگی هستند و آن را همانند غاری باستانی کرده اند. همچنین گیاهان مختلفی در فضای این رستوران قرار داده شده که حس بودن در طبیعت را در مهمان ایجاد می کنند.

منوی رستوران خوان بوم قشم شامل چهار قسمت می شود که از آن ها به عنوان آمیتیس، ایرانویچ، آریانا و جهانگیر اسم می برند. منوی آمیتیس کافی شاپ این مجموعه است که در آن می توانید نوشیدنی های مختلف و همین طور انواع دسرها را سفارش دهید.

منوی ایرانویچ بخش فست فود این رستوران است که در منوی آن برگر، پیتزا، ساندویچ و استیک قرار دارد. منوی آریانا این رستوران شامل غذاهای دریایی و کباب، میگو سوخاری، کوبیده، چنجه لیمویی، ماهی و …. می شود.

بخش منوی جهانگیر هم چای خانه این رستوران است که می تواند دمنوش های مختلفی را در آن سفارش دهید. ساعت کار این رستوران از 11 صبح تا 11 شب است و همینطور نزدیکی آن به مرکز خرید ستاره و خلیج فارس باعث شده تا بتوانید بعد از خرید غذای خود را در اینجا نوش جان کنید.

آدرس رستوران خوان بوم قشم: بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا ۲، مجموعه رستوران های خوان بوم
شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۴۱۳۱۳

رستوران دریا قشم

رستوران دریا قشم

رستوران دریا قشم از جمله بهترین رستوران های قشم است که در آن انواع غذاهای دریایی و جنوبی سرو می شود. دکوراسیون داخلی این رستوران با چوب ساخته شده و فضای آرامش بخشی برای مهمان ایجاد کرده است.

در منوی این رستوران غذاهایی مانند میگو، ماهی سوخاری، چلوکباب، پودنی، قلیه و … دیده می شود. به طور کلی فضای صمیمی این رستوران همراه با غذاهای با کیفیت و برخورد حرفه ای پرسنل باعث می شود تا مهمانان ساعات خوشی را در آن تجربه کنند.

برای صرف ناهار در این رستوران می توانید از ساعت 12 ظهر تا 6 بعداظهر به آن مراجعه کنید. رستوران دریا بهترین رستوران درگهان قشم است که با خدمات شایسته خود طرفدران زیادی در بین مهمانان دارد.

آدرس رستوران دریا قشم: شهر درگهان، مجتمع تجاری دریا، رستوران مجلل دریا
تلفن: 07635273590

بهترین رستوران های قشم کدامند؟

رستوران حاج غفور قشم، رستوران قلعه قشم، رستوران الوند قشم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *