رستوران های کرمانشاه و دنده کباب های کرمانشاه

دنده کباب های کرمانشاه
ایران گردی, کرمانشاه

یکی از غذاهای فوق العاده لذیذی که در هنگام سفر به کرمانشاه به هیچ وجه نباید از دست بدهید، دنده کباب های کرمانشاه است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا درباره رستوران های کرمانشاه صحبت کنیم. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه می توانید پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

بهترین رستوران‌ های کرمانشاه

همان که گفتیم دنده کباب های کرمانشاه بسیار مشهور هستند. به طور کلی بسیاری از غذاهای این خطه با گوشت درست می شوند که از سایر این غذاها می توان به خورشت خلال بادام اشاره کرد.

رستوران بامگاه عمارت

رستوران بامگاه عمارت

این رستوران در یک عمارت بوم گردی واقع شده است و قدمت ساخت آن به زمان قاجاریه باز می گردد. پس شما می توانید علاوه بر اقامت در این مکان از رستوران ها و کافه های آن هم استفاده کنید. از غذاهای این رستوران می توان به کباب، خورشت خلال، دنده و زرشک پلو اشاره کرد. همچنین امکان خوردن چای بعد از غذا هم وجود دارد.

آدرس رستوران بامگاه عمارت:

کرمانشاه، جلوخان، مقابل مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک 52

شماره تلفن رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

رستوران عالیجناب

رستوران عالیجناب

از این مجموعه می توان هم به عنوان رستوران و هم برای برپایی مراسم های مختلف استفاده کرد. رستوران عالیجناب معماری زیبایی دارد و سالن آن بسیار بزرگ است. پس برای برپایی جشن عروسی یا تولد مناسب می باشد.

این رستوران منوی ویژه ای دارد که مخصوص سرآشپز آن است. برای مثال یکی از غذاهای آن کباب مصری است که به صورت چند لایه از مواد مختلف آماده می شود. یک لایه از برنج تشکیل شده و یک لایه خلال بادام کباب دارد و لایه دیگر رولی از گوشت است.

آدرس رستوران عالیجناب کرمانشاه: خیابان شریعتی، جنب بانک صادرات

شماره تلفن رستوران عالیجناب کرمانشاه:‌ ۰۹۱۸۷۳۴۴۰۰۵

باغ رستوران کامبادن

باغ رستوران کامبادن

این رستوران در مجموعه طاق بستان قرار گرفته است و می توانید سه وعده غذایی خود شامل صبحانه، ناهار و شام را در آن جا همراه با خانواده خود صرف کنید. موقعیت مکانی باغ رستوران کامبادن باعث شده تا بتوانید به راحتی به پارک کوهستان دسترسی داشته باشید.

از غذاهای این رستوران می توان به دیزی، ماهی شکم پر و … اشاره کرد. البته برای خوردن مرغ شکم پر باید آخر هفته به رستوران بروید و سرانجام می توان به دل و جگر خوشمزه که در منو سرو می شود، اشاره کرد.

آدرس باغ رستوران کامبادن: کرمانشاه، پارک غربی

شماره تلفن باغ رستوران کامبادن: ۰۹۱۰۶۱۸۳۹۰۰

رستوران سوری

موسیقی زنده از جذابیت های رستوران سوری است که می توانید در حین صرف غذا آن را گوش کنید. رستوران مورد نظر در خانه ای قدیمی قرار گرفته که قدمت آن به زمان قاجاریه می رسد.

فضای رستوران سوری بسیار بزرگ است و 150 مهمان می توانند در آن پذیرایی بشوند پس برای برگزاری مراسم های مختلف مناسب می باشد. از غذاهای موجود در منو می توان به شیشلیک، ماهی سوری و چلو ماهیچه اشاره کرد.

آدرس رستوران سوری: کرمانشاه، خیابان گمرک، کوچه فصیحی، پلاک ۱۲۷

شماره تلفن رستوران سوری: ۰۹۳۵۸۵۷۱۵۵۷

رستوران طربستان

رستوران طربستان

رستوران طربستان یک رستوران با موسیقی زنده در کرمانشاه است. این رستوران محیطی سنتی دارد و در آن تخت های متعددی برای نشستن مهمانان در نظر گرفته شده است. خوشمزه ترین غذای رستوران دیزی سنتی آن به همراه سبزی تازه است. همچنین می توانید غذاهای دیگر مانند کباب، چلوخورشت، سالاد و دسر هم سفارش دهید.

آدرس رستوران طربستان: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، هتل بین المللی پارسیان

شماره تلفن رستوران طربستان: ۰۸۳۳۴۲۱۹۱۷۴

رستوران سنتی ئه شکه وت

اسم رستوران به معنی غار است و در نزدیکی غار قوری قلعه هم قرار گرفته است. کباب های رستوران ئه شکه وت بسیار خوشمزه هستند، اما عاملی که باعث شده این رستوران منحصربه فرد شود، نان ساجی این منطقه است.

برای درست کردن این نان باید مابین لایه های خمیر سبزی قرار دهند، سپس آن را روی ساج گذاشته و با آتش بپزند و همراه با روغن محلی نوش جان کنند.

آدرس رستوران ئه شکه وت:کرمانشاه، ۲۵ کیلومتری شهر روانسر، مجاور روستای قوری قلعه

شماره تلفن رستوران ئه شکه وت: ۰۹۱۸۹۳۰۶۴۴۷

رستوران هتل جمشید

رستوران هتل جمشید

یکی از بهترین هتل های کرمانشاه برای اقامت هتل جمشید است. این هتل در فاصله اندکی از طاق بستان واقع شده است. در نتیجه موقعیت هتل باعث شده تا بتوانید از مناظر اطراف آن لذت ببرید.

در رستوران مورد نظر می توانید، صبحانه، ناهار و شام خود را میل نمایید و بهترین غذای آن دنده کباب است که می توانید به صورت پلو یا به همراه نان میل کنید.

آدرس رستوران هتل جمشید: کرمانشاه، ميدان طاق بستان

شماره تلفن رستوران هتل جمشید: ۰۸۳۳۴۲۹۹۶۶۶

رستوران ارگ

رستوران ارگ

در رستوران ارگ می توانید غذاهای مختلفی را سفارش دهید و همین طور به دلیل اینکه رستوران در طبقه 11 ام قرار گرفته است، نمای زیبایی از شهر در مقابل چشمان شما قرار می گیرد. اگر به رستوران ارگ سر زدید، بهتر است، سالادهای آن را از دست ندهید.

در منوی رستوران می توان غذاهای بین المللی یا سنتی را سفارش داد. که معروف ترین غذاهای آن خورشت خلال بادام و شیشلیک هستند.

آدرس رستوران ارگ: کرمانشاه، میدان کاشانی، طبقه یازدهم مجتمع تجاری و اداری ارگ

شماره تلفن رستوران ارگ: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

رستوران سه کاج از رستوران های کرمانشاه

رستوران سه کاج

رستوران مورد نظر هم در فاصله کمی از اثر تاریخی طاق بستان واقع شده است. در این رستوران تخت هایی در کنار حوض آب قرار داده شده که می توانید غذای خود را در آنجا میل کنید و همین طور گاهی اوقات هم موسیقی زنده در آن پخش می شود.

به شما پیشنهاد می کنیم، حتما دنده کباب این رستوران را امتحان کنید. در واقع این غذا آنچنان در رستوران سه کاج مشهور است که همه مسافران از شهرهای دیگر هم برای چشیدن آن به این مکان مراجعه می کنند.

از دیگر غذاهای موجود در منو می توان به کوبیده سه قلو اشاره کرد. این کوبیده ها در سه سیخ کنار هم قرار می گیرند.

آدرس رستوران سه کاج: کرمانشاه، طاقبستان، کنار شهر شادی

شماره تلفن رستوران سه کاج: ۰۹۱۸۸۵۶۲۸۹۹

رستوران شیرین و فرهاد

رستوران شیرین و فرهاد

این رستوران در شهرستان صحنه قرار گرفته است و می توانید از آبشار دربند هم لذت ببرید. به طور کلی این منطقه آب و هوای بسیار خوبی دارد که باعث افزایش تمایل شما به خوردن غذا می شود.

مهمانان می توانند در فضای تخت های رستوران بنشینند و از خوردن کباب به همراه دوغ لذت ببرند.

آدرس رستوران شیرین و فرهاد: کرمانشاه، صحنه، خیابان دربند

شماره تلفن رستوران شیرین و فرهاد: ۰۹۱۸۳۳۸۰۲۱۳

رستوران معتمد

این رستوران فضای آرام و غذاهایی با کیفیت خوب دارد، پس می توانید با اطمینان به آن مراجعه کنید. مشهورترین غذای رستوران اکبر جوجه است که با یک سس انار ویژه سرو می شود. همین طور می توانید در آن غذاهای دیگری مانند زرشک پلو هم سفارش دهید.

آدرس رستوران معتمد: کرمانشاه، سی متری دوم، نبش چهارراه چاله چاله

شماره تلفن رستوران معتمد: ۰۸۳۳۶۳۸۸۳۲۹

رستوران شایلی از رستوران های کرمانشاه

رستوران شایلی

فضای رستوران شایلی کاملا مدرن است و در آن می توانید جشن تولد هم برگزار نمایید. همین طور امکان استفاده از کافی شاپ هم وجود دارد. غذاهای این رستوران شامل میگو، استیک، سالمون یا دنده کباب می شوند. پس اگر به این رستوران سر زدید، می توانید از کیفیت غذاهای آن مطمئن باشید.

آدرس رستوران شایلی: میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان

شماره تلفن رستوران شایلی: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

رستوران اسلامی

رستوران اسلامی با اینکه ظاهر مدرنی ندارد، اما غذاهای آن بسیار با کیفیت هستند و همین طور باید گفت که رستوران در بخش های قدیمی شهر قرار گرفته است.

از نکات ویژه رستوران می توان به این موضوع اشاره کرد که مقدار غذایی که برای مهمانان سرو می شود، بسیار زیاد است و در نتیجه هرکسی که به این رستوران مراجعه کرده، کاملا از غذای آن راضی بوده است. معروف ترین غذاهای رستوران اسلامی شامل خورشت خلال و کباب کوبیده می شوند.

آدرس رستوران اسلامی: کرمانشاه، خیابان جوانشیر، کوچه لک ‌ها

شماره تلفن رستوران اسلامی: ۰۸۳۳۸۲۴۶۹۰۲

رستوران شاندیز سرسبز از رستوران های کرمانشاه

رستوران شاندیز سرسبز

فضای رستوران مورد نظر سرسبز است و می توانید از موسیقی لذت ببرید. همین طور دو نوع آلاچیق هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است که یک نوع آن مستطیلی است و مدل دیگر گرد است. در این فضا همچنین گل کاری های زیبایی هم انجام شده است. پس در حین خوردن غذا می توانید از منظره رستوران لذت ببرید.

غذاهای موجود در منوی رستوران شاندیز سرسبز شامل جوجه کباب زعفرانی و انواع غذاهای کرمانشاهی می شوند. همین طور شما می توانید نان و ماست ویژه این محل را هم امتحان کنید.

آدرس رستوران شاندیز سرسبز: کرمانشاه، بعد از میدان امام حسین، به سمت کمربندی الهیه

شماره تلفن رستوران شاندیز سرسبز: ۰۹۱۸۱۳۳۷۰۳۰

بهترین رستوران های کرمانشاه کدامند؟

رستوران شایلی، رستوران سه کاج، باغ رستوران کامبادن و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *