رستوران بی لانژ دوحه (B-Lounge Doha)

رستوران بی لانژ دوحه
جاذبه های گردشگری, قطر

رستوران مورد نظر چشم اندازی خیره کننده از اسکله تفریحی دارد که در کنار فضای داخلی شیک و تراس بزرگ آن محیط عالی به مهمانان خود برای صرف یک غذای خوشمزه ارائه می دهد. شما می توانید در حین گوش کردن به موسیقی از اوقات خود در رستوران بی لانژ دوحه لذت ببرید. برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری درباره این رستوران به دست آورید، با یابکس همراه باشید.

در این رستوران انواع غذاهایی مانند سوشی، ساشیمی، کباب زغالی با ماهی و گوشت تازه، ماهی قزل آلا کبابی و استیک سرو می شوند. غذای مورد علاقه مهمانان در این رستوران بی لانژ دوحه، میگو کاری قرمز تایلندی، بره کبابی، بادمجان میگو سنگاپور و فیله گوشت گاو سرخ شده است.

رستوران بی لانژ دوحه، تجربه ای منحصر به فرد از رستوران های لوکس

رستوران بی لانژ دوحه

رستوران بی لانژ دوحه، تجربه منحصر به فردی از صرف غذا در محیطی مجلل را به شما ارائه می دهد. این رستوران و سالن با مشرف به مناظر باشکوه دوحه، یک مکان عالی برای غذاخوری در شهر به شمار می رود و با خدمات مناسبی که ارائه می دهد، در کنار منوی عالی و مهمانوازی دلپذیر آن، بهشت کوچکی محسوب می شود که می توانید، در آن غذاهای مختلف را امتحان کنید. هر گوشه ای از رستوران تجربه ای فراموش نشدنی را به مهمانانش هدیه می دهد.

رستوران مورد نظر دارای فضایی شیک و عالی است که آن را به یکی از بهترین رستوران های قطر و یک مکان مناسب برای افراد مشهور تبدیل کرده است. علاوه بر این فضای داخلی رستوران هارمونی منحصر به فردی دارد که تابع مبلمان و تزئیناتی است که در آن به کار گرفته شده است. ریتم ثابت موسیقی به هر گوشه و کنار این رستوران زندگی می بخشد. رویدادهای موسیقی، شب های دی جی و اجراهای گروهی برای پذیرایی از مهمانان برگزار می شوند. می توان ترکیبی از تنوع فرهنگی را در غذا، موسیقی و حتی محیط این مکان تجربه کرد. طعم‌های آسیایی با ادویه‌های بین‌المللی غذاهای این رستوران را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

فضای داخلی B-Lounge در دوحه حال و هوای متفاوتی دارد که آن را معمولی و در عین حال پیچیده می کند. با نشستن در فضای باز، می توانید از منظره مارینا لذت ببرید در حالی که نور و دکوراسیون آنقدر جذاب است که نمی توان نادیده گرفت.

مفهوم ترکیب شناسی در رستوران بی لانژ دوحه

رستوران بی لانژ دوحه

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، بخش های مختلفی در این کافه رستوران در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند و این مورد را می توانید در منو و بخش های مختلف دکور آن مشاهده کنید. در بخش منو غذاهای آسیایی و بین المللی با نوشیدنی های سنتی وجود دارند و حتی انواعی از غذاهای آمریکایی هم در آن دیده می شود. موسیقی هم عامل جذابیت دیگری است که هر شب در این رستوران پخش می شود تا تجربه ای جدید برای مهمانان به ارمغان بیاورد.

منوی رستوران بی لانژ دوحه

منوی این رستوران کاملا پربار و جذاب است، زیرا غذاهایی با ادویه ها و چاشنی های جدید در آن به چشم می خورند. برخی از غذاهای موجود در منو شامل سالاد مرغ و گوشت گاو، میگو چیلی سنگاپور و فیله گوشت گاو، فوندانت شکلاتی، بستنی و شربت می شوند.

پیش غذای سرد و سالاد

هر رستورانی غذاهای خاص خود را دارد که مردم را از سراسر جهان جذب می کند و غذاها حاوی طعم های جذاب و دلپذیری هستند.

سالاد مرغ رستوران بی لانژ دوحه

سالاد مرغی که در این رستوران در دوحه سرو می شود، از پنج مرغ کبابی تند، کلم ناپا و سس کنجد تهیه شده است. این یک سالاد ساده را در هر زمانی از روز می توان صرف کرد.

ماهی تن تارتار

پیش‌غذاهای چشم‌نواز که با ماهی تن تازه تهیه شده‌اند و با مواد و طعم‌های آسیایی درست می شوند، در این رستوران سرو می شوند. ماهی تن تارتار می تواند، به صورت سرد هم تهیه شود که در این صورت ترد خواهد بود. هنگام سرو این غذای لذیذ، می توان آن را با زنجبیل و جعفری تازه، خیار، لیمو ترش، سرکه شیرین و سس سویا اومامی ترکیب کرد.

سالاد شاه خرچنگ

سالاد کینگ خرچنگ یک غذای ساده است که با تکه های تمپورا، پیاز، کنجد و آووکادو درست می شود. این یکی از غذاهای بسیاری است که مردم اغلب در هر زمانی از روز با قهوه یا چای می خورند.

سالاد میکس شینسکس

سلاد ویژه این رستوران شامل گوجه فرنگی، گلابی، هلو، سس میسو، تربچه و … می شود.

پیش غذای گرم

پیش غذاهای این رستوران بسیار عالی هستند و مردم از سرتاسر جهان فقط برای چشیدن پیش غذا به آن مراجعه می کنند. در ادامه تعدادی از این غذاها را به شما معرفی می کنیم.

دانه های سویا Edamame

دانه های سویای این ماده خوراکی بسیار نرم و ترد هستند و طبق روش آشپزی شرق آسیا می توان آن ها را بخارپز یا سرخ کرد. به طور کلی راه های مختلفی برای لذت بردن از این ماده غذایی وجود دارد و می توانید به عنوان چاشنی غذا از نمک هم استفاده کنید.

پنکیک اردک

پنکیک اردک یکی از محبوب ترین غذاهای دوحه است که طعمی رویایی را برای شما به ارمغان می آورد و یکی از پرطرفدارترین غذاهایی است که در این رستوران سرو می شود.

غذای اصلی

رستوران بی لانژ دوحه

نوبتی هم که باشد، نوبت به غذای اصلی رستوران می رسد که مردم زیادی به خاطر آن به آن سر می زنند. برخی از غذاهای اصلی که در این رستوران سرو می شوند، عبارتند از:

Ama Misokosho Black Cod

کاد سیاه آما میسوکوشو، مانند غذاهای دیگری نیست که مردم اغلب هنگام بازدید از یک رستوران میل می کردند. این غذا با میسو شیرین، سالاد کینو و ترافل درست می شود.

Tajima Wagyu Rib Eye Steak

آیا تا به حال چیزی به نام Tajima Wagyu Rib Eye Steak را امتحان کرده اید؟ این یک غذای لذیذ در خاورمیانه است که در رستوران های مختلفی مانند رستوران بی لانژ دوحه سرو می شود. بنابراین، هنگام بازدید از رستوران، باید آن را حتما امتحان کنید.

Signature BL Sauces

هیچ غذایی بدون سس کامل نمی شود و سس مورد نظر طعم بسیار لذیذی دارد.

میگو کاری قرمز تایلندی

این غذای لذیذ با برنج نارگیل، کاری قرمز، لیموترش و پیاز درست می شود. طعم ها و ادویه های میگو کاری قرمز تایلندی تضمین می کنند که طعم شگفت انگیزی را تجربه کنید.

گوشت بره کبابی

تکه های گوشت بره از بخش کمر، سینه یا دنده حیوان بریده می شوند و با ادویه های لذیذی مخلوط شده و ظرف ده دقیقه آماده می شوند.

میگو چیلی سنگاپور

این غذا شامل میگو به همراه تخم مرغ، زنجبیل، سیر، گشنیز و برنج یاس دم کرده است. این غذا خوشمزه ترین غذای اصلی است که می توان در این رستوران آن را تجربه کرد.

دسر

وقتی صحبت از خوردن بهترین شیرینی‌ها می‌شود، رستوران بی لانژ دوحه یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در قطر است. برخی از دسرهای موجود در منو عبارتند از:

  • چیزکیک میسو
  • فوندانت شکلاتی
  • کیک شکلات
  • بشقاب میوه های تازه
  • بستنی و شربت
  • انواع دسر و میوه، بستنی موچی

نحوه رسیدن به رستوران بی لانژ دوحه

رستوران بی لانژ دوحه

این رستوران تقریبا در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه حمد دوحه واقع شده است و از طریق تاکسی های مخصوص قابل دسترس است یا اگر ماشین کرایه کنید، خودتان می توانید، به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این یک ایستگاه مترو هم در فاصله نه کیلومتری از آن قرار دارد که باید به ایستگاه وست بای مراجعه کنید. از طریق ماشین هم باید یک مسیر یازده کیلومتری متری را طی کرد.

سالن از ساعت 12:00 صبح تا 12:00 شب باز است و ممکن است در برخی موارد تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با رزرواسیون تماس بگیرید.

B-Lounge دوحه یکی از بهترین رستوران‌هایی است که مردم می‌توانند در آن انواع غذاها را امتحان کنند، پس تا فرصت دارید تور قطر را رزرو کنید و برای گذراندن اوقات فراغت به همراه خانواده به این شهر سفر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *