بادسواری در قطر

بادسواری در قطر
برترین های گردشگری, قطر

لذت بردن از ورزش های آبی یکی از بهترین کارهایی است که امروزه مسافران می توانند در قطر انجام دهند. از غواصی گرفته تا کایاک سواری همه این ها گزینه های جذابی هستند که در سواحل مختلف قطر ارائه می شوند. برای اینکه بتوانید با بادسواری در قطر اشنا شوید، با مجله گردشگری یابکس همراه باشید.

همینطور می توانید برای خرید تور قطر به صفحه آن مراجعه کنید.

بادسواری در قطر چیست؟

از ورزش های آبی بسیار محبوب در قطر، بادسواری است که ترکیبی از موج سواری و قایقرانی است و بنظر می رسد که از فرهنگ موج سواری کالیفرنیا سرچشمه گرفته است. وقتی صحبت از قطر می شود، موج سواری در اینجا فعالیتی است که مسافران می توانند به راحتی از آن لذت ببرند، زیرا مکان های متعددی در این کشور وجود دارند که اوقات خوشی را برای مسافران فراهم می کنند.

بادسواری در دوحه

بهترین مکان ها برای موج سواری در قطر

مکان های خاصی در قطر وجود دارند که تجربه کاملی از موج سواری را به مسافران ارائه می دهند. در ادامه تعدادی از بهترین مکان هایی که می توانید در آن ها موج سواری را انجام دهید، برای شما بازگو خواهیم کرد.

ساحل فویریت (Fuwairit Beach)

ساحل فویریت که به عنوان یکی از بهترین سواحل قطر در نظر گرفته می شود، در شمال این کشور قرار دارد و بهترین نقطه برای بادسواری به حساب می آید. این ساحل در منطقه ای واقع شده است که برخی از قوی ترین بادها در آن می وزند، که آن را به یک مکان محبوب برای موج سواران تبدیل کرده است.

ساحل دخان (Dukhan Beach)

یکی دیگر از مناطق ساحلی محبوب قطر که برای موج سواری بسیار محبوب است، ساحل دوخان است که چشم انداز زیبایی از دریا به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که شدت موج های این ناحیه تقریبا زیاد است پس برای غواصی مناسب نیست.

خلیج دوحه

خلیج دوحه از دیگر نقاط محبوب موج سواری در قلب قطر است. به طور کلی این منطقه به دلیل تعداد مهاجرانی که در اینجا زندگی می کنند، بسیار محبوب است. سرعت باد در داخل و اطراف منطقه به اندازه‌ای مناسب است که موج سوارها می توانند از آن لذت ببرند.

در واقع، مانند کایت‌سرفینگ، حتی موج سواری نیز به شدت باد متکی است. از این رو، موج سواران باید قبل از برنامه ریزی برای انجام فعالیت، شدت باد را زیر نظر داشته باشند.

جمع بندی

بادسواری در قطر

بادسواری فعالیتی است که تا حد زیادی به سرعت باد بستگی دارد و مسافران در طی سفرهای خود باید حتما این ورزش را امتحان کنند. این ورزش ترکیبی عالی از موج سواری و قایق رانی است و لذت های این دو ورزش را در کنار هم دارد. پس در انتظار چه چیزی هستید؟ پرواز خود را به قطر رزرو کنید و یک روز پر از سرگرمی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

بادسواری چیست؟

در این ورزش از یک تخته بادبانی برای سوار شدن روی موج ها استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *