از یک شب آرام در کافه فلامینگو در دوحه لذت ببرید

کافه فلامینگو در دوحه
برترین های گردشگری, قطر

آیا با این جمله که “دسر مانند آهنگی است که احساس خوبی را در شما ایجاد می کند و باعث شادی و نشاط شما می شود” موافق هستید؟ اگر بله، پس شما هم باور خواهید کرد که دسرهای کافه فلامینگو این قدرت فوق العاده را دارند که فوراً حال و هوای شما را بهتر کنند. دوحه به عنوان پایتخت بازدیدکنندگان مختلف، شامل شگفت انگیزترین کافه ها در کشور می شود. کافه فلامینگو در دوحه یکی از کافه هایی است که قطعا ارزش دیدن را دارد. در ادامه چند واقعیت شگفت انگیز را برای شما بازگو خواهیم کرد که شما را ترغیب می کند، حداقل یکبار از این مکان بازدید کنید. برای خرید تور قطر ارزان می توانید به صفحه رزرو آن مراجعه کنید.

درباره کافه فلامینگو در دوحه

از آنجایی که قهوه‌بار و نانوایی فلامینگو متعهد می‌شوند تا هر روز تجربه بهترین صبحانه را در دوحه به سبک خانگی ارائه دهند، میزان بازدید از این کافه بسیار افزایش یافته است. کافه فلامینگو جزو اولین کافه هایی است که در وست بای افتتاح شده است. این منطقه در قلب شهر دوحه قرار دارد و با توجه به شرکت هایی که در کنار آن هستند، موقعیت آن بسیار عالی است. 

کافه فلامینگو قطر

فضای داخلی فریبنده و رایحه خوش طعم محصولات پخته شده در این کافه، بسیاری را متقاعد می کند که در حالی که در راه رفتن به دفتر هستند، به این کافه وارد شوند. علاوه بر این دکور جذاب این مکان باعث می شود تا همه اقشار جامعه علاقمند به حضور در آن باشند که این مورد تنها به جوانان ختم نمی شود، بلکه از نسل های قدیمی هم به آن سر می زنند. اگر تاکنون تنها به کافه های معروف قطر سرزده اید حال فرصتی در اختیار شما قرار دارد تا به این کافه مراجعه کنید.

منو در نانوایی کافه فلامینگو دوحه

اگر به دنبال غذای خوب هستید، مکان‌های زیادی در دوحه وجود دارند که می‌توانید از آن ها دیدن کنید، اما اگر ولع خاصی برای شیرینی دارید، پس باید منوی کافه فلامینگو دوحه را تجربه کنید. منو این کافه گسترده است و می تواند پاسخگوی ذائقه هرکسی باشد. محبوب ترین غذاهای موجود در منو شامل ساندویچ پنیر تریپل، پنیر دانمارکی و ساندویچ پنیر استیک فیلی است که در بین مردم بسیار محبوب هستند. صبحانه انگلیسی به عنوان یک بشقاب سالم شامل نان قهوه ای، تخم مرغ، گوشت گاو ، بوقلمون، ژامبون و قارچ موجود است که به صورت بخارپز به همراه یک نوشیدنی سرو می شود.

منوی کافه شامل چند بخش می شود که عبارتند از: اسلایدرهای گیاهی، تخم‌مرغ، غذاهای سالم و سالاد. در این منو غذاهایی با رویکردی متفاوت که به صورت کامل سالم تهیه شده اند در اختیار مهمانان قرار می گیرند. همچنین اگر به دنبال یک رستوران گیاهی هستید می توانید سری به این کافه بزنید و از غذاهای گیاهی خوشمزه آن لذت ببرید. بیشتر غذاهایی که در بشقاب شما سرو می شود، شامل توفو، برنج، نارگیل، محصولات لبنی، سبزیجات و میوه ها هستند. اگرچه تعداد کمی از غذاهای لذیذ ممکن است حاوی تخم مرغ باشند، با این حال، همیشه باید از آن پرش کنید. پس هرکسی می تواند غذای مورد علاقه خود را در این کافه پیدا کند.

کروسان های کافه فلامینگو

انواع مختلفی از کروسان وجود دارد که شما را شگفت زده می کند، فراموش نکنید که کروسانت پنیری، کروسانت زاتار و دونات گل رز را امتحان کنید. همینطور یک لیست طولانی از کیک ها با طعم های مختلف و کاملا لذیذ در این کافه هستند.

انواع نوشیدنی ها در کافه فلامینگو

نوشیدنی در کافه فلامینگو دوحه

آب میوه، موهیتو، قهوه  گرم و سرد می توانید هر چیزی را در این کافه امتحان کنید. با این حال اگر قصد خوردن چیزی را ندارید، هم می توانید، چند ساعتی را در این کافه در کنار دوستان خود بگذرانید.

جمع بندی

آیا تا به حال به مکانی رفته اید که ترکیبی عالی از غذاهای لذیذ، نوشیدنی های با طراوت و محیط آرامش بخش و موسیقی باشد؟ اگر پاسخ مثبت است، فراموش نکنید که آن را در بخش نظرات زیر ذکر کنید. اگر وقت کافی دارید، بنشینید و دسر مورد علاقه خود را در حین لذت بردن از موسیقی آرامش بخش بخورید. این کافه بار در دوحه با ارائه منوی متنوع، ترکیبی از طعم شیرین و خوش طعم، و محیطی پرانرژی، مکان بسیار مناسبی برای اوقات فراغت به شمار می رود. اگر به دنبال مکان‌های رمانتیک در قطر هستید، می‌توانید قراری را در اینجا برنامه‌ریزی کنید.

واقعیت این است که شهر پر از غذا و نوشیدنی های مختلف است و کافه و رستوران های متنوعی هم در آن وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به این کافه کیک و شیرینی های لذیذ را تجربه کنید.

کافه و نانوایی فلامینگو کجاست؟

کافه و نانوایی فلامینگو در خیابان ابا الحمبار، خلیج غربی، دوحه و در قطر واقع شده است.

پرفروش ترین منوی کافه فلامینگو چیست؟

دانمارکی، پنیر کروسانت وکیک انبه.

ساعت کاری کافه فلامینگو چیست؟

این کافه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:30 صبح تا 11:00 شب فعال است.

آیا نانوایی فلامینگو غذای گیاهی سرو می کند؟

بله، گزینه های زیادی برای غذای گیاهی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *