تفرجگاه لوسیل مارینا (Lusail Marina Promenade)

تفرجگاه لوسیل مارینا
جاذبه های گردشگری, قطر

تفرجگاه لوسیل مارینا اولین بار در سال 2018 کار خود را شروع کرد و محل آن در لوسیل است. این مکان در ابتدا به عنوان یک تفرجگاه خوش‌آمدگویی در منطقه استفاده می شده است، اما رفته رفته در نزد گردشگران بسیار محبوب شد. این مکان با مسیرهای زیبا و فعالیت های مختلفی که در آن می توان انجام داد، هم اکنون به یک مکان مهم گردشگری تبدیل شده است و بیشتر مسافران دوست دارند، عصرها از اینجا دیدن کنند. در ادامه به معرفی این تفرجگاه خواهیم پرداخت، پس با یابکس همراه باشید. مسافران قطر می توانند، برای رزرو ارزان ترین تور قطر به صفحه رزرو تور مراجعه کنند.

تفرجگاه لوسیل مارینا چه چیزی برای ارائه دارد؟

تفرجگاه لوسیل مارینا دارای پنج سالن سرپوشیده است. این منطقه لوکس که دقیقا در قلب شهر Lusail قرار دارد، دارای طیف گسترده ای از امکانات است که تمام وسایل راحتی شما را فراهم می کند. در این مکان یک نمای دریایی به طول 4.2 کیلومتر هم وجود دارد که باعث شده تا زیبایی منطقه افزایش یابد.

هنگام بازدید از تفرجگاه لوسیل مارینا چه کارهایی می توان انجام داد؟

تفرجگاه لوسیل مارینا

بازدید از این تفرجگاه در هنگام شب می تواند، بسیار دلپذیر باشد، با این حال در حین روز هم می توان از این منطقه در کنار خانواده خود لذت برد. برای مثال شما می توانید در بخش های مخصوص پیاده روی آن گردش کرده و از زیبایی های اطراف لذت ببرید. در ادامه به مجموعه کارهایی که می توان در این ناحیه انجام داد، اشاره خواهیم کرد.

زمین بازی بچه ها

تفرجگاه لوسیل مارینا - زمین بازی بچه ها

در حالی که ساختمان‌های مسکونی و هتل‌های زیادی در اطراف منطقه مارینا در Lusail وجود دارند، موردی که باعث خوشحالی خانواده ها می شود، این است که حتی به نیازهای بچه ها هم رسیدگی شده است. فضاهای جداگانه ای برای بچه ها و خانواده ها وجود دارد که در آن مجموعه از تفریحات سرگم کننده ارائه می شود.

اسب های چوبی، تاب های زیبا، سرسره و بخش های دیگر باعث می شوند که بچه ها اوقات خوبی را در اطراف منطقه داشته باشند. جالب ترین نکته درباره آن این است که یک زمین بازی در اطراف این محل وجود دارد که کاملا طبیعی است و با درختان نخل تزئین شده است که تلاش های زیست محیطی قطر را افزایش می دهد.

بهترین خوراکی ها را در بهترین رستوران ها میل کنید

تفرجگاه لوسیل مارینا - رستوران

آیا دوست دارید تا طعم های جدیدی را امتحان کنید؟ در تفرجگاه لوسیل مارینا کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که بهترین غذاهای لذیذ را سرو می کنند. مسافرانی که به اینجا می آیند، می توانند بنشینند و غذاهای شگفت انگیز را بچشند. از گزینه های فست فود گرفته تا غذاهای خیابانی و ماکتل ها، مسافران می توانند، در خلیج مارینا منتظر چیزهای زیادی باشند. بنابرین در تفرجگاه لوسیل می توانید، رستوران های مختلف را امتحان کنید.

وقت گذرانی در بخش شهر سرگرمی

یکی دیگر از نقاط دیدنی جذاب که فقط 15 دقیقه با لوسیل مارینا فاصله دارد، شهر سرگرمی است. در این بخش جاذبه هایی مانند پارک‌های موضوعی، تئاتر، سینما، فروشگاه‌ها و موارد دیگر وجود دارد. در واقع، این منطقه حتی مجموعه ای از جاذبه ها مانند ویلاها، ساحل شمالی، مرکز شهر و موارد بسیار دیگری را در خود جای داده است.

با دوستان خود در اطراف منطقه قدم بزنید

قطر مکان‌های زیادی برای مجذوب کردن مسافران دارد و مسیرهای پیاده‌روی زیبا در اطراف خط افق بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال، اگر صحبت از تفرجگاه لوسیل مارینا شد، این منطقه دارای مسیرهای باشکوهی در میان درختان نخل و مناطق سبز اطراف است. این گذرگاه ها همچنین دارای فواره های آبی هستند که در طول شب روشن می شوند و منظره ای چشمگیر ایجاد می کنند. می توانید از دوچرخه سواری یا دویدن در اطراف منطقه لذت ببرید، زیرا فضاهای مشخص شده برای همین کار وجود دارند. آیا می خواهید از یک پیاده روی عصرانه در لوسیل لذت ببرید؟ هیچ جایی بهتر از تفرجگاه مارینا نیست. بهترین بخش این است که حتی طیف وسیعی از رستوران ها در لوسیل مارینا وجود دارند که مسافران می توانند در اینجا امتحان کنند.

گردش در جزیره قطیفان

جزایر قطیفان یکی از دیدنی‌ترین نقاط برای بازدید در نزدیکی لوسیل مارینا، محیطی آرام و فریبنده را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این منطقه سه جزیره با امکانات پیشرفته است. پل های عابر پیاده و مجموعه ای از امکانات وجود دارد که مسافران را تشویق می کند، به اینجا بیایند. به طور کلی تمام سعی دوحه این است که این منطقه را به یک مکان سرگرمی تبدیل کند.

نحوه رسیدن به تفرجگاه لوسیل مارینا چیست؟

رسیدن به این تفرجگاه بسیار آسان است و می توانید به راحتی به آن برسید. منطقه مورد نظر از کورنیش دوحه 14 کیلومتر فاصله دارد و با یک رانندگی کوتاه از کورنیش به مقصد خواهید رسید. سفر تقریبا 15 الی 20 دقیقه طول می کشد و تاکسی هم در مسیر وجود دارد. مسافران حتی می توانند یک ماشین کرایه کنند و خود را از کورنیش دوحه به لوسیل مارینا برسانند.

جمع بندی

تفرجگاه لوسیل مارینا

لوسیل که به عنوان یک دهکده مدرن در قطر در نظر گرفته می شود، کم کم به عنوان یک مرکز توریستی در این کشور تبدیل شده است و دلیل این امر ساده است. در طول سال‌ها، این شهر شاهد پروژه‌های عظیمی بوده است و تفرجگاه لوسیل مارینا یکی از این پروژه‌ها است که بسیار چشم نواز است. این منطقه ای است که با سرعت در حال توسعه است و قرار است به مرور زمان به یک مرکز اصلی گردشگری تبدیل شود. بنابرین اگر قصد دارید تا از شهر زیبای لوسیل دیدن کنید، می توانید با یک رانندگی کوتاه از کورنیش خودتان را به آن برسانید.

آیا در تفرجگاه لوسایل مارینا زمین بازی وجود دارد؟

بله، فضاهای جداگانه ای برای بچه ها و خانواده ها وجود دارد که در آن مجموعه ای از سواری های سرگرم کننده ارائه می شود.

بهترین زمان برای بازدید از لوسیل کدام است؟

بهترین زمان برای بازدید از Lusail در تعطیلات بین نوامبر و مارس است. این دوره ای است که در آن قطر دمای ملایمی دارد و آب و هوا بسیار خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *