زمان فستیوال خرید های ترکیه

تصاویری از مراکز خرید ترکیه در فستیوال خرید ترکیه
ترکیه, راهنمای سفر

شهر استانبول که یکی از شهرهای ترکیه است در فصل های خرید خود تبدیل به شلوغ ترین ایام سال می شود. در زمان فستیوال خرید ترکیه نه تنها بازارهای خرید متنوعی در جریان است بلکه مسابقات قابل توجه، رژه، کنسرت و نمایش های گوناگونی برگزار می گردد.

در این موقع از سال به دلیل رویدهای ویژه ای که برگزار می شود، بهترین زمان برای سفر به ترکیه خواهد بود. در نتیجه تور استانبول از جذابیت بالایی برخوردار است. پس اگر قصد سفر به ترکیه را دارید بهتر است تا در هنگام برگزاری فستیوال خرید ترکیه اقدام کنید. برای رزرو بلیط لحظه آخری استانبول کلیک کنید.

فستیوال خرید ترکیه، بهترین زمان برای سفر به استانبول

در فستیوال های خرید ترکیه نه تنها قیمت اجناس مختلف کمتر است بلکه قرعه کشی های متنوعی هم انجام می شود. لازم به ذکر است که بعضی از قرعه کشی ها جوایز بسیار قابل توجهی دارند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید، برندهای مشهور آنچنان تخفیف هایی در اختیار شما قرار می دهند که ممکن است تمام پول خود را خرج کنید! پس در هنگام خرید کردن بهتر است احتیاط را رعایت کنید.
پس به طول کلی اگر علاقه دارید تا خریدهای هیجان انگیزی در فستیوال خرید استانبول انجام دهید و هم از سایر رویدهای این زمان استفاده کنید بهتر است تا در زمان فستیوال خرید ترکیه سری به استانبول بزنید.

فصل حراج استانبول ترکیه، زمان فستیوال خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول

برای اطلاع کسانی که علاقه دارند در زمان فستیوال خرید استانبول به ترکیه سفر کنند باید بگوییم که به طول کلی زمان مشخصی برای فصل حراج استانبول وجود ندارد. ولی نیازی به نگرانی نیست! زیرا جشنواره های ترکیه همواره در حال برگزاری هستند.
تعدادی از برندهای مشهور مانند برند وای لاندن، برند پوشاک ال سی واکیکی، برند شلوار جین ماوی جینز، برند هاتیک و … در تمام فصل های سال کار حراج را انجام می دهند و هنگامی که هر فصل تمام می شود مردم می توانند در حراجی های جدید شرکت کنند. البته باید گفت که تعدادی از برندها هم هستند که تنها در روزهای خاصی از سال حراج را انجام می دهند و این زمان می تواند پاییز و زمستان یا بهار و تابستان باشد.

حراجی و تخفیف خرید ترکیه

در استانبول ترکیه مراکز خرید زیادی وجود دارد که مرکز خرید کانیون استانبول، مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول از جمله آن ها هستند. بعضی از اوقات این فروشگاه ها مبلغی به اندازه نصف جنس را به شما ارائه می دهد.

بنابرین فستیوال خرید ترکیه زمانی مناسب برای خرید پوشاک و حتی لوازم خانگی است. لازم به ذکر است تخفیف هایی که در این فصل ها ارائه می شوند آنقدر بالاست که دیگر نیازی به نگرانی از بابت هزینه سفر خود نخواهید بود.

فستیوال خرید و حراج تابستانه استانبول

از 12 خرداد ماه تا 10 تیر و یا از نیمه تیر تا نیمه مرداد ماه فستیوال خرید استانبول و حراج تابستانه استانبول آغاز می شود. در این موقع سال دمای هوا در استانبول افزایش یافته است در نتیجه استانبول برای افزایش گردشگران خود این جشنواره حراجی تابستانی را برای گردشگران فراهم کرده است. در مرداد ماه خرید به اوج خود می رسد، پس بهتر است تا اگر به قصد خرید به ترکیه سفر می کنید، هفته اول تابستان را انتخاب نمایید که خلوت تر خواهد بود.

فستیوال خرید زمستانه

سفر به استانبول در زمستان علاوه بر قیمت بلیط هواپیما استانبول ارزان و تور ارزان استانبول، فستیوال خرید زمستانه استانبول را هم برای شما به همراه دارد! در این زمان نوشته های زیادی در باب هر خریدی که کنید دومی با نصف قیمت خواهد بود را در تمام بازارها مشاهده خواهید کرد! تخفیف های 50 درصدی همیشه رویای هر خریداری بوده است.
به همین دلیل فستیوال زمستانه استانبول می تواند بهشت خریداران باشد!

این حراجی های زمستانه ترکیه معمولا از آخر آذر ماه تا نیمه دی ماه برقرار است. البته لازم به ذکر است که تخفیف برندهای مختلف می تواند متفاوت باشد.
بعضی از آن ها کمتر از بقیه تخفیف می دهند و تعدادی حتی تا 70 درصد هم تخفیف می دهند. اگر سایز شما در حدود متوسط تا بزرگ است باید بگویم که سریعا برای خریدهای خود اقدام کنید زیرا این دو سایز M و L بیشترین میزان تقاضا را دارند!

البته غیر از حراج های فصلی در ایام ویژه ای از سال مثل سال نو یا عیدهای مذهبی، روز ولنتاین و … هم شاهد تخفیف های جذابی در استانبول خواهیم بود.

فستیوال خرید شهر وان ترکیه

نمایی از فستیوال خرید ترکیه

شهر وان ترکیه دارای مراکز خرید متعددی است که در بعضی از فصل های سال تخفیف های ویژه ای را برگزار می کنند. بهترین زمان خرید در شهر وان اردیبهشت و ماه های بعد آن است. همین طور لازم به ذکر است که در بخش خیابان جمهوریت عمده فروش ها قرار دارند. عمده تخفیف ها توسط عمده فروشان و سایر مراکز خرید میسر می شود.

رویدهایی خاصی که در شهر وان منجر به برگزاری تخفیف های ویژه می شود، شامل روز کودک، فستیوال لوگو، ولنتاین، فستیوال مدرسه شطرنج، عید فطر و … است. در این موقع از سال مراکز خرید مخصوصا AVM تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند.

برنامه های جانبی

همان طور که گفتیم علاوه بر حراجی های ترکیه برنامه های ویژه ای در این زمان ها برگزار می شود که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال برگزاری قرعه کشی های مختلف، نمایش های فرهنگی، کنسرت ها و سایر برنامه ها اوقات خوشی را برای گردشگران تور ترکیه فراهم می کند.

تور استانبول

اگر می خواهید در زمان فستیوال خرید ترکیه به استانبول سفر کنید باید توجه داشته باشید که از قبل اقدام به رزرو بلیط هواپیما ترکیه نمایید. همین طور تور ترکیه ارزان و بلیط لحظه آخری استانبول در این مواقع انتخاب های مناسبی برای کاهش هزینه های سفر خواهند بود.

زمان حراجی ها و فستیوال خرید استانبول در زمستان چه زمانی است؟

از آخر آذر ماه تا نیمه دی ماه

زمان فستیوال خرید ترکیه در تابستان چه زمانی است؟

از خرداد ماه تا تیر ماه و همچنین در مرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *