جشنواره های تابستانی کیش

جشنواره تابستانه کیش
ایران گردی, کیش

جزیره کیش در کنار خلیج فارس قرار گرفته است و موقعیت مکانی آن به همراه بازارها و تفریحات آبی باعث شده تا گردشگران زیادی به سمت این جزیره سرازیر شوند. جزیره کیش به تنهایی نقش زیادی در صنعت گردشگری ایران دارد. از آن جا که تابستان کیش هوای گرمی دارد، در نتیجه برای جذب مسافران انواع جشنواره ها و تخفیف های مراکز خرید در این موقع از سال برگزار می شوند. در ادامه به معرفی جشنواره های تابستانی کیش می پردازیم.

برای تهیه بلیط کیش لحظه آخری کلیک کنید

آشنایی با جشنواره تابستانی جزیره کیش

فستیوال تابستانه کیش

تابستان جزیره کیش بسیار پر شور و هیجان است و علت آن وجود جشنواره ها و فستیوال های مختلفی است که در آن برپا می شود. همین طور در شب های تابستانی کیش جشن هایی برگزار می شوند که در آن ها قرعه کشی های مختلفی هم در بین مهمانان صورت می گیرد. مسئولین جزیره کیش نام دیگری به جشنواره های تابستانی داده اند و آن لبخند است.

جشنواره های تابستانی کیش معمولا از اول تیر تا آخر شهریور ادامه دارند و در آن ها برنامه های مختلفی مانند پخش موسیقی، جنگ های شبانه و اهدای جوایز صورت می گیرد.

در این زمان همین طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، می توانید با مراجعه به مراکز خرید از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار شوید. از دیگر نکات ویژه برای سفر به کیش در تابستان تخفیفات تفریحات آبی کیش مانند شاتل سواری، آکواریوم کیش، پارسال سواری و غواصی است.

 برنامه های جشنواره تابستانه کیش

جشنواره تابستانه کیش

در زمان برگزاری جشنواره های تابستانی کیش می توان شاهد نمایشگاه ها، کنسرت ها و رقابت های مختلف بود. از جمله این جشنواره ها و برنامه ها می توان به این موارد اشاره کرد:

جشنواره آبنبات چوبی از جشنواره های محبوب کودکان است و در این زمان کودکانی که سنی کمتر از هفت سال دارند می توانند از خدمات رایگان هتل ها استفاده نمایند.

 امکان شرکت در جشنواره هایی که توسط مراکز خرید برگزار می شوند تا بتوان در قرعه کشی های آن ها شرکت کرد و همین طور از تخفیفات خوب هم بهره مند شد.

امکان شرکت در رالی خانوادگی و برنده شدن در قرعه کشی ماشین.

شرکت در جشنواره سلامت و امکان استفاده از خدمات مراکز درمانی کیش.

وجود کنسرت های مختلف توسط خوانندگان معروف کشور و برگزاری برنامه های کمدی.

در شب های کیش قرعه کشی های ده میلیون تومانی برگزار می شود و همین طور هر هفته هم یک ماشین به شرکت کنندگان واگزار می شود.

اهدای کارت های هدیه 50 هزار تومانی به کودکان و 150 هزار تومانی به بزرگسالان.

وجود میزهای اطلاعات در فرودگاه کیش و اهدای کارت هدیه به گردشگران.

قیمت هتل ها در جشنواره تابستانی کیش

هنگامی که به کیش سفر می کنید بهتر است تا هتل خود را از قبل رزرو نمایید. گاهی اوقات هزینه اقامت در هتل ها بسیار بالا است، همین موضوع باعث می شود تا افراد علاقه ای به سفر نداشته باشند.

اما در طول جشنواره های کیش قیمت هتل ها کاهش می یابد، در نتیجه فرصت مناسبی است تا بتوانید به این جزیره سفر کنید و با کمترین هزینه در ارزان ترین هتل های کیش ساکن شوید.

خرید کردن در جشنواره تابستانه کیش

کشورها و همین طور شهرهای مختلف مراکز خرید خاص خود را دارند که در آن ها می توان برندهای معروف جهانی را خریداری کرد. خرید کردن مخصوصا برای خانم ها لذت بسیاری دارد، حال تصور کنید که قیمت ها هم ارزان باشد، پس می توان مدت زمان بیشتری را صرف خرید لوازم مورد علاقه کرد.

Kish summer festivals

در همین خصوص جشنواره تابستانی کیش می تواند برای عاشقان خرید فرصتی استثنائی را رقم بزند. در نتیجه شما می توانید با صرف هزینه های کمتر از معمول خریدهای خود را انجام دهید.

اجرای کنسرت ها و موسیقی زنده در جشنواره تابستانه کیش

یکی از بخش های مهم در جشنواره های تابستانه کیش اجرای موزیک و کنسرت های هنرمندان مشهور است. مخصوصا که در فصل تابستان هم بسیاری از هنرمندان راهی این جزیره می شوند تا در آن کنسرت برگزار کنند.

در نتیجه می توان گفت که این فرصت بسیار مناسبی است تا شما بتوانید در کنسرت هایی که توسط هنرمند مورد علاقه خود برگزار می شود، شرکت کنید. همین طور موسیقی هایی که در این جزیره برگزار می شوند، انواع مختلفی دارند که شامل موسیقی محلی و پاپ می شوند.

نمایش فیلم و تئاتر در جشنواره تابستانه کیش

یکی از برنامه های جالب توجهی که در کیش برگزار می شود، پخش فیلم های مختلف و همین طور برنامه های تئاتر است. علاوه بر این ها همواره گزینه شرکت در جنگ های شبانه و سایر فستیوال ها در کیش وجود دارد.

کارناوال های شادی در جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش

کارناوال، جشن های خیابانی است که در آن عده زیادی از مردم شرکت می کنند. در طول این جشن ها اتفاق های جالب توجهی رخ می دهد که باعث می شود به هیجان جشن افزوده شود.

این کارناوال ها به شما فرصت می دهند تا بتوانید در قرعه کشی های مختلف هم شرکت کنید و شانس خود را برای دریافت جوایز افزایش دهید. تصور کنید که به بهانه سفر و گردش به کیش سفر کرده اید و یک ماشین هم در این حین برنده شوید، پس لذت و شادی سفر شما چندین برابر خواهد شد.

نحوه شرکت در جشنواره تابستانی کیش

در حین ورود به کیش تمام اطلاعات درباره جشنواره های کیش از طریق پیامک، راهنما در فرودگاه و بروشور به شما اطلاع داده می شود. اما اگر علاقه دارید تا اسم شما در جشنواره تابستانه کیش به ثبت برسد، می توانید عدد یک را به شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک بزنید یا اپلیکیشن آی کیش را نصب کنید.

زمان شروع جشنواره های تابستانی کیش کی است؟

از اول تابستان تا آخر شهریور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *