بهترین هتل های استانبول

هتل های استانبول
استانبول, جهان گردی

شهر استانبول یکی از شهرهای گردشگری در کشور ترکیه است. موقعیت قرارگیری این شهر در نزدیکی تنگه بسفر و دریای سیاه است. این تنگه باعث شده تا بخش اروپایی و آسیایی ترکیه از هم جدا باشد. برای رزرو بلیط هواپیما ارزان قیمت استانبول کلیک کنید.

جالب است که بدانید استانبول تنها شهری است که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. علت وجود آثار و مکان های تاریخی در شهر استانبول پادشاهانی است که از زمان روم تا عثمانی به این ناحیه سلطنت می کرده اند. این شهر همچنین پرجمعیت ترین شهر ترکیه است و در نتیجه اهمیت زیادی در این منطقه دارد.

بیشتر گردشگران با هدف بازدید از مکان های تاریخی استانبول مانند کلیسا، آب انبار، موزه، باغ ها و کاخ ها به این سرزمین سفر می کنند. البته نمی توان از مراکز خرید و رستوران های آن هم گذشت. همین دلایل باعث شده تا هتل ها و اقامتگاه های مختلفی در این شهر ساخته شوند که هر کدام خدمات مختلفی را با توجه به ستاره های خود به مهمانان ارائه می دهند.

در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم تمامی این هتل ها در سایت معروف بوکینگ دارای امتیاز بالایی هستند و همین طور نزدیک به جاذبه های گردشگری استانبول قرار دارند.

هتل آجوا سلطان احمد (AJWA Sultanahmet)

هتل آجوا سلطان احمد

این هتل پنج ستاره در سایت بوکینگ رنک 9.4 را به خود گرفته است و در فاصله یک کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.

آدرس هتل آجوا سلطان احمد: استانبول، منطقه سلطان احمد

این هتل 5 ستاره دارای طراحی بسیار زیبایی است و فضای داخلی آن را به صورت سبک عثمانی طراحی کرده اند. زمان بهره برداری این هتل در سال 2017 بوده است. با این حال هتل مورد نظر توانست جای پای خود را در میان سایر هتل های استانبول باز کند. در کنار این هتل مکان های تاریخی مانند مسجد آبی و ایاصوفیه قرار دارند.

در این هتل 61 اتاق وجود دارد که داخل آن را با فرش های نفیس پوشانده اند، همین طور مبلمان اتاق ها به سبک عثمانی است. سایر امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، حمل و نقل فرودگاهی، باشگاه ورزشی، سیستم گرمایشی از کف اتاق، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، سشوار، قهوه ساز، پارکینگ رایگان، تلوزیون اچ دی، پرده های الکترونیکی، کتابخانه و … می شوند.

قابل ذکر است که در این هتل آثاری معروف از هنرمندانی مانند محمود محمودزاده، جمیلا هاشیمووا و نقاشی هایی از رئوف تونسر هم در معرض دید مهمانان قرار دارند. چنانچه مهمان طبقه 8 ام این هتل باشید، می توانید از منظره دریای مرمره و جزایر پرنس لذت ببرید.

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول، کوریو کالکشن بای هیلتون

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول

این مجموعه هتل های 5 ستاره در سایت بوکینگ امتیاز 9.1 را به خود گرفته اند و از بخش مرکزی شهر 1 و نیم کیلومتر فاصله دارند.

آدرس عمارت‌های ایاصوفیه استانبول: استانبول، منطقه سلطان احمد

این هتل ها محلی مناسبی برای زوج های جوان هستند تا بتوانند لحظات شیرین و پرآرامشی را رقم بزنند، هتل های مورد نظر در سال 2010 ساخته شده اند. هتل ایاصوفیه در خیابانی قرار گرفته است که در آن کاخ توپکاپی و ایاصوفیه قرار دارند. در نتیجه می توان به صورت پیاده خود را به این مکان های تاریخی رساند یا به بازار دسترسی داشت.

این مجموعه هتل ها به صورت 17 عمارت هستند که مشهورترین آن ها عمارت ایاصوفیه است. مبلمان اتاق ها به سبک باروک است و نورپردازی اتاق در حالت زیبایی است.

از امکانات اتاق می توان به حمام ترکی و مینی بار و … اشاره کرد و خدمات هتل شامل تراس، فضای سرسبز، اسپای سیسترن، شاتل فرودگاهی، رستوران گرین هاوس گاردن، آبنمای سنگی، روم سرویس، وای فای رایگان و خدمات خشک شویی می شوند.

بوتیک هتل رناتا شیشلی

بوتیک هتل رناتا شیشلی

هتل مورد نظر یک مکان 4 ستاره است که رنک آن در سایت بوکینگ 9.4 است و از مرکز شهر 7.6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس بوتیک هتل رناتا شیشلی: استانبول، منطقه شیشلی

این هتل از جمله بهترین هتل های استانبول است. دولت ترکیه این مکان را به عنوان دوستدار محیط زیست نام گذاری کرده است. هتل مورد نظر در سال 2015 ساخته شده است و برای تمیز کردن محیط داخلی اتاق ها از یک فناوری ویژه استفاده می کنند.

بوتیک هتل رناتا شیشلی دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، حمام، روم سرویس، رستوران، اینترنت، شاتل فرودگاهی و تهویه مطبوع می شوند.

دوسو دوسی هتلز اولد سیتی (Dosso Dossi Hotels Old City)

دوسو دوسی هتلز اولد سیتی

هتل مورد نظر در سایت بوکینگ رتبه 9.1 را داراست و 5 ستاره دارد و از مرکز شهر هم در فاصله یک کیلومتری قرار گرفته است.

محدوده آدرس دوسو دوسی هتلز اولد سیتی: استانبول، منطقه سلطان احمد

موقعیت مکانی این هتل در محله سلطان احمد است و به جاذبه های گردشگری ترکیه مانند آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی نزدیک است. خدمات این هتل شامل اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، باشگاه تناسب اندام، تهویه مطبوع، سونا، مبل، حمام اختصاصی، مینی بار، کتری برقی، دستگاه قهوه ساز، کانال های ماهواره ای و … می شوند.

اگر با فرزندان خود به استانبول سفر می کنید، بهتر است تا در این هتل اقامت کنید، زیرا در منوی این هتل برای کودکان صبحانه مخصوصی در نظر گرفته شده است.

این منو شامل ماست میوه ای، شیر و … می شود. علاوه بر این سایر خدمات از جمله صندلی غذا، حوله بچه، کانال های تلویزیونی ویژه آن ها، کالاسکه، دی وی دی کارتون و وان حمام هم در نظر گرفته شده است. هتل مورد نظر در سال 2013 به بهره برداری رسیده است.

هتل فر (Fer Hotel) از بهترین هتل های استانبول

هتل فر

هتل فر از جمله هتل های 4 ستاره استانبول است که در سایت بوکینگ امتیاز 9.2 را به خود اختصاص داده است و از مرکز شهر هم 700 متر فاصله دارد.

آدرس هتل فر: استانبول، منطقه فاتیح

هتل مورد نظر در سال 2014 به بهره برداری رسیده است و از مکان های دیدنی استانبول مانند کاخ توپکاپی و مسجد آبی فاصله اندکی دارد. از جمله خدمات این هتل می توان به میز پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ، صرافی، انبار چمدان، بوفه صبحانه با غذاهای مختلف و … اشاره کرد.

اتاق های هتل فر داری امکاناتی مانند کانال های ماهواره ای، میزکار، تهویه مطبوع، حمام همراه با حوله و لوازم آرایش، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، دستگاه قهوه ساز و مینی بار می شوند. از نکات جالب هتل فر این است که چندین سال پیش جایزه بهترین هتل بوتیک آسیا را دریافت کرده است.

هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول هتل شانگری لابسفروس است. این هتل در سایت بوکینگ رنک 9.1 را به خود اختصاص داده است و هتلی 5 ستاره به شمار می رود. هتل در فاصله 6.3 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است.

آدرس هتل شانگری لا بسفروس: استانبول، منطقه بشیکتاش

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و به کاخ دلمه باغچه هم نزدیک است. هتل مورد نظر در سال 2013 به بهره برداری رسیده است و از جمله بهترین هتل های استانبول به شمار می رود. معماری این هتل مربوط به سبک عثمانی می شود و نزدیکی آن به تنگه بسفر باعث شده است تا بتوانید در این ناحیه پیاده روی کنید.

تعداد 186 اتاق در این هتل وجود دارد که بر طبق معیارهای مختلف دسته بندی شده اند. بعضی از این اتاق ها دارای بالکن، تجهیزات مخصوص و ابعاد بزرگ تری هستند. امکانات هتل شامل سالن های بزرگ، خدمات صرافی، اینترنت رایگان، اتو، میز پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق الکترونیکی، بالکن، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ درمانی، تلفن با خطوط بین الملل، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، سونا، کافه و رستوران و قهوه ساز می شوند.

در اتاق های هتل هم می توان به سشوار، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای و … دسترسی داشت. رستوران این هتل هم شامل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و چینی می شود. این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را هم می دهد.

اتاق های هتل شانگری لا بسفروس کاملا تمیز هستند و کارکنان این هتل ها به صورت حرفه ای و مودبانه با مهمانان برخورد می کنند. نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی از مهمترین ویژگی های این هتل است.

هتل و اسپای آنتوسا دیزاین

هتل و اسپای آنتوسا دیزاین

این هتل 4 ستاره در سایت بوکینگ امتیاز 9.1 را دارد و در فاصله 1.2 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است.

محدوده آدرس هتل و اسپای آنتوسا دیزاین: استانبول، منطقه فاتیح

این هتل در سال 2019 تاسیس شده است و از داخل آن می توان به منظره زیبایی از شهر دسترسی داشت. خدمات این هتل شامل اتاق های خانوادگی، روم سرویس، صبحانه، خشکشویی ، باشگاه تناسب اندام، شاتل فرودگاه، اسپا و … می شوند. همین طور اتاق های آن هم دارای بخش نشیمن، صندوق امانات، حمام با دوش و سشوار، کتری برقی، تلویزیون با کانال ماهواره ای، تهویه مطبوع و … می شوند.

هتل ووگ سوپریم استانبول

هتل ووگ سوپریم استانبول

هتل 5 ستاره ووگ سوپریم استانبول در سایت بوکینگ رتبه 9.1 را دارا است و از مرکز استانبول 150 متر فاصله دارد.

آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد

این هتل در فاصله نزدیکی از بازار ادویه، مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن و برج گالاتا قرار گرفته است. وای فای رایگان، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، میز پذیرش شبانه روزی، سشوار، رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی، تهویه مطبوع، کتری و تراس از جمله امکانات این هتل هستند. قدمت این هتل به سال 2011 باز می گردد.

هتل بوتیک سنت صوفیه

هتل بوتیک سنت صوفیه

این هتل 4 ستاره که از بهترین هتل های استانبول است، در سایت بوکینگ رتبه 9.1 را داراست و از مرکز شهر هم 100 متر فاصله دارد.

آدرس هتل بوتیک سنت صوفیه : استانبول، منطقه فاتیح

این هتل در سال 2006 به بهره داری رسیده است. جالب است که بدانید قدمت هتل به قرن 19 می رسد، اما بعدها دوباره آن را بازسازی کرده اند تا بتواند خدمات بهتری را ارائه دهد. در نزدیکی این هتل ایاصوفیه و آب‌انبار باسیلیکا واقع شده اند. در نتیجه شما می توانید به راحتی از این دو اثر تاریخی دیدن کنید.

داخل اتاق های این هتل از سنگ مرمر پوشیده است و در آن ها می توان به خدماتی مانند وای فای رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام خصوصی و تلویزیون دسترسی داشت. کافه و رستوران های این هتل شامل انواع نوشیدنی های ترکی یا بین المللی می شوند.

هتل رافلز

هتل رافلز

هتل رافلز یک هتل 5 ستاره است که در سایت بوکینگ رتبه 9.2 را به خود گرفته است. این هتل از شهر 9 و نیم کیلومتر فاصله دارد.

محدوده آدرس هتل رافلز: استانبول، منطقه بشیکتاش

در سال 2019 بود که وب سایت فوربز تراول گاید این هتل را به عنوان بهترین هتل استانبول معرفی کرد. با وجود اینکه این هتل نسبتا از شهر دور است، اما با وجود خطوط مترو می توان به آسانی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کرد.

این هتل در سال 2014 در یکی از مناطق مهم استانبول احداث شده است که از نکات ویژه منطقه زورلو می توان به رستوران و مراکز خرید آن اشاره کرد که مارک های معروف جهانی را ارائه می دهند.

مهمانان از تراس این ساختمان بلند می توانند منظره زیبایی از تنگه بسفر را مشاهده کنند. هتل رافلز دارای 185 اتاق است که در آن ها مینی بار، سشوار، تلویزیون، حمام، هوای مطبوع، یخچال، وای فای، قهوه ساز، اینترنت، تلفن، مینی بار و بالکن وجود دارند.

در رستوران این هتل می توان غذاهای ترکی یا بین المللی را سفارش داد و امکانات دیگر شامل حمام ترکی، کلوپ بازی کودکان، آرایشگاه، باغ، پارکینگ، جکوزی، کافه، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، یوگا، روم سرویس، مراقبت از کودک، زمین بازی و … می شوند.

هتل گاردن هاوس – اسپشیال کلاس

هتل گاردن هاوس

این هتل 5 ستاره که از جمله بهترین هتل های استانبول است، در سایت بوکینگ رتبه 9.1 را به خود عهده گرفته است و از مرکز شهر یک و نیم کیلومتر فاصله دارد.

محدوده آدرس هتل گاردن هاوس: استانبول، منطقه فاتیح

قدمت این هتل به سال 2005 باز می گردد و در یک ساختمان قدیمی که به قرن 19 تعلق دارد، ساخته شده است. این هتل در مرکز شهر است، در نتیجه به راحتی می توانید به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی داشته باشید.

در این هتل امکاناتی مانند نگهداری کودک، کافه بار، رستوران روباز، حمل و نقل فرودگاهی، باغ زیبا، پذیرش 24 ساعته و کرایه ماشین ارائه می شود. اتاق های این هتل دارای مبلمانی با پارچه های زیبا هستند و در آن ها می توان از آب معدنی و میوه رایگان استفاده کرد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

این هتل 5 ستاره در سایت بوکینگ رتبه نه را به خود اختصاص داده است و از مرکز شهر در فاصله تقریبا شش کیلومتری قرار دارد.

محدوده آدرس هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول: استانبول، منطقه بشیکتاش

این هتل در یک کاخ که به جای مانده از قرن 19 ام عثمانی است، ساخته شده است. در این هتل می توان از استخر استفاده کرد و در عین حال منظره ای فوق العاده از تنگه بسفر را تماشا کرد. از دیگر امکانات هتل رستوران، ماساژ، بخش اسپا، حمام ترکی، مرکز سلامتی و پارکینگ خصوصی است. در این کافه همچنین کیک و چای هم سرو می شود. منوی این رستوران شامل غذاهای بین المللی، دریایی و ترکی است.

این هتل شامل 313 اتاق است که از بالکن آن ها می توان به دریا یا باغ دید داشت و همین طور تخت های آن به صورت لاکچری هستند و اینترنت آن رایگان است.

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel)

هتل پرا پالاس

هتل پرا پالاس از دیگر هتل های پنج ستاره شهر استانبول است که از مرکز شهر تقریبا 4 کیلومتر فاصله دارد و در سایت بوکینگ به آن امتیاز 9 داده اند.

محدوده آدرس هتل پرا پالاس: استانبول، منطقه بی‌اوغلو

این هتل دارای معماری سنتی است و از آن جا که داخل کاخ پرا ساخته شده است، پس می توان آن را به چشم یک موزه هم دید. یک معمار فرانسوی عثمانی این کاخ را در قرن 18 ام طراحی کرده است. اتاق های هتل 115 عدد هستند که همگی آن ها به صورت کلاسیک طراحی شده اند و می توان از وجود کف چوبی، تلویزیون و حمام مرمری آن لذت برد. همینطور از بالکن های هتل می توان به چشم انداز شاخ طلایی هم دید داشت.

رستوران این هتل آگاتا نام دارد که در منوی آن می توان غذاهای ترکی را امتحان کرد، همین طور بار و سالن چای کوبلی هم در دسترس هستند. در این سالن کیک های خوشمزه، شکلات های خانگی، ماکارون و گتو ارائه می شوند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، استخر سرپوشیده، بخش اسپا، حمام بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام کف و … اشاره کرد.

هتل اورینت بانک استانبول، آتوگراف کالکشن

هتل اورینت بانک استانبول

هتل اورینت بانک استانبول از هتل های 5 ستاره این شهر است که امتیاز آن در سایت بوکینگ 9.3 در نظر گرفته شده است و از مرکز شهر هم 1.7 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل اورینت بانک استانبول: استانبول، منطقه فاتیح

این هتل در سال 2021 ساخته شده است و از جاذبه های گردشگری استانبول فاصله زیادی ندارد. در این هتل می توانید از رستوران، میز تور، حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی، کرایه ماشین و صبحانه استفاده نمایید.

اتاق های هتل به تعداد 34 باب هستند که در آن ها دستگاه قهوه ساز، حمام ویژه، کمد لباس، تلوزیون، مینی بار و … وجود دارند.

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی

این هتل 5 ستاره در سایت بوکینگ امتیاز 9.3 را دارد و در فاصله یازده کیلومتری از شهر قرار گرفته است.

آدرس هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی: استانبول، منطقه شیشلی

این هتل تقریبا نوساز است، زیرا در سال 2022 ساخته شده است و در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم واقع شده است. در اتاق های این هتل می توان به تلوزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سشوار، حمام خصوصی، صندوق امانات و کانال ماهواره ای اشاره کرد. سایر خدمات هتل شامل بوفه، کرایه ماشین، سرویس اتاق، پارکینگ خصوصی، بار، حمام ترکی، صرافی، جکوزی و … می شوند.

هتل مسرت پالاس – اسپشیال کتگوری

هتل مسرت پالاس - اسپشیال کتگوری

هتل مسرت پالاس یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در سایت بوکینگ امتیاز 9 را دارا است. این هتل از مرکز شهر فاصله 750 متر را دارد.

آدرس هتل مسرت پالاس: استانبول، منطقه فاتیح

این هتل در سال 2018 به بهره برداری رسیده است، پس هتلی نوساز محسوب می شود. در این هتل می توان به امکاناتی مانند پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، میز تور، سالن مشترک، صرافی و صبحانه اشاره کرد. فضای داخلی این هتل شبیه به سبک عثمانی در قرن های پیشین است و اتاق ها دارای تلویزیون، سشوار، کتری، تهویه مطبوع و کانال های ماهواره ای هستند.

هتل سنت رجیس استانبول

هتل سنت رجیس استانبول

این هتل از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود و در سایت بوکینگ امتیاز 9.2 را دارد. هتل سنت رجیس در فاصله ده کیلومتری از شهر قرار گرفته است.

آدرس هتل سنت رجیس استانبول: استانبول، منطقه شیشلی

قدمت این هتل مربوط به سال 2015 می شود و طراحی اتاق ها به صورتی است که می تواند توجه شما را به خود جلب کند. همچنین برای زیباتر کردن فضای داخل آن ها از نقاشی های هنرمندان معروفی استفاده کرده اند. در این اتاق ها می توان از مینی بار، بطری آب، چای، تلویزیون، تهویه مطبوع، سشوار، قهوه، دوش و حمام خصوصی استفاده کرد.

در این مکان همچنین امکان دسترسی به تراس و خوردن غذا در پشت بام هتل هم وجود دارد. رستوران هتل سنت رجیس غذاهای ترکی و بین المللی طبخ می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به اسپا و وای فای رایگان آن اشاره کرد.

هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی

هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی

این هتل 4 ستاره در سایت بوکینگ امتیاز 9.2 را دارد و از شهر هم در فاصله 850 متری قرار گرفته است.

محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح 

این هتل در سال 2019 کار خود را شروع کرده است و می توان در آن از خدماتی همچون بوفه، وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی و حمل و نقل فرودگاهی استفاده کرد. اتاق های این هتل همچنین امکاناتی مانند صندوق امانات، ملحفه، حمام، کتری، تهویه مطبوع، حوله، مینی بار، تلویزیون و … دارند.

هتل پورتا رومانوس

هتل پورتا رومانوس

هتل پورتا رومانس هتلی 4 ستاره است که در سایت بوکینگ امتیاز نه و نیم را دارد و از مرکز شهر در فاصله 6.2 کیلومتری قرار گرفته است.

آدرس هتل پورتا رومانوس: استانبول، منطقه فاتیح

این هتل 4 ستاره در سال 2021 به بهره برداری رسیده است و می توان در آن از یک باغ زیبا و سالن استراحت استفاده کرد. هتل مورد نظر از بهترین هتل های استانبول است.

خدمات هتل شامل میز پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، صبحانه، اتاق های خانوادگی، حمل و نقل فرودگاهی و … می شوند. همین طور مهمانان می توانند در اتاق های آن از کمد لباس، حمام اختصاصی با دوش، کتری، صندوق امانات، مینی بار و تلویزیون استفاده کنند.

هتل کچ سلطان احمد – اسپشیال کتگوری

هتل کچ سلطان احمد - اسپشیال کتگوری

هتل مورد نظر 4 ستاره دارد و در سایت بوکینگ امتیاز 9.4 را به خود اختصاص داده است. فاصله هتل از مرکز شهر تقریبا یک کیلومتر است.

آدرس هتل کچ سلطان احمد: استانبول، منطقه سلطان احمد

این هتل در سال 2019 تاسیس شده است و به جاهای گردشگری استانبول هم نزدیک است. جالب است که بدانید ساختمان هتل در واقع هشت خانه قدیمی متعلق به زمان عثمانی است.

در اتاق های این هتل می توان از امکاناتی مانند کتری، دوش، سشوار، کمد، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع استفاده کرد. امکانات خود هتل هم شامل صرافی، پارکینگ، صبحانه، پذیرش 24 ساعته و حمل و نقل فرودگاهی می شوند.

بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدام هستند؟

تایتانیک داون تاون بی‌اغلو، اینتر کانتیننتال، پارما پارک بسفرس، هتل مارمارا، هیلتون، گراند حیات، الایت ورلد، دیوان، ریکسوس پرا

هتل‌های لاکچری استانبول کدام هستند؟

هتل شانگری لابسفروس، هتل سوهو هاوس، هتل هیلتون گاردن، هتل پارک حیات، هتل دیوان، هتل پرا پالاس، هتل رافلز، هتل چراغان پالاس کمپینسکی، هتل شانگری لابسفروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *